Hola soc novatilla!!!
Hola soc novatilla!!!
Hola!
Soc nova en el fòrum, fa dies que us llegeixo i m'agrada molt pels ànims que us doneu i com que aquest mes estic dels nervis a veure si podeu domar-me consell, es el segon mes que busquem al nostre
en queda res per saber si estic
i al meu maridet el pobre el porto estressat jaja... pobret no sap on sa ficat.
un petonet molt gran a totes.
Soc nova en el fòrum, fa dies que us llegeixo i m'agrada molt pels ànims que us doneu i com que aquest mes estic dels nervis a veure si podeu domar-me consell, es el segon mes que busquem al nostre
en queda res per saber si estic
i al meu maridet el pobre el porto estressat jaja... pobret no sap on sa ficat.
un petonet molt gran a totes.
ola nit!!!!!
jo tambe sòc nova aki al forum!!!!jejejejejeje
texplico el meu cas....nosaltres vem començar ahir!!!jejejeje a veure q pasa....pero tampoc vui obsesionar-me.....ho anirem fen i si no a veure si m'ho porten els reis a les nadales!!!!jejejejeje
tranquilaaaaa que nomes portes 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja veuras com sortira bé....i si no.....a disfrutar fins k surti!!!!!k ben maco k serà!
muakkkk wapi!
jo tambe sòc nova aki al forum!!!!jejejejejeje
texplico el meu cas....nosaltres vem començar ahir!!!jejejeje a veure q pasa....pero tampoc vui obsesionar-me.....ho anirem fen i si no a veure si m'ho porten els reis a les nadales!!!!jejejejeje
tranquilaaaaa que nomes portes 2 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ja veuras com sortira bé....i si no.....a disfrutar fins k surti!!!!!k ben maco k serà!
muakkkk wapi!
espero k si!!!!!!!!!!!!perq llegeixo i veig k no es tan facil com em pensaba.......akest mes porto poket perq e començat fa dues setmanas i molt chino chano perq no tenia ni idea.....a veure el mes k be si veig k no estic
em possare moooooooooooooooooolt les piles i a veure perq per nadal em faria moltisima ilusio tenir un baby a la meva panxeta!!!!!!!!!
ja m'ho imagino i encara no estic jijijijijiji
em possare moooooooooooooooooolt les piles i a veure perq per nadal em faria moltisima ilusio tenir un baby a la meva panxeta!!!!!!!!!
ja m'ho imagino i encara no estic jijijijijiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

ai quina bategada farè com sigui que no, pero de ilusiones se vive.