soc nova pero em podeu apuntar
soc nova pero em podeu apuntar
Hola noies,
fa temps que us llegeixo i he participat en algun altre post. Avui em començat a busacr un
. En principi aquest mes no hauria de ser el bo, ja que en teoria hauria ovulat ahir o avui, encara que no ho se exactament ja que no hem prenc temperatures ni he vist la clara de web. Si tot va be em tocaria test perl 29 o 30 de septembre. Hem podeu apuntar!!
Gracies
fa temps que us llegeixo i he participat en algun altre post. Avui em començat a busacr un
. En principi aquest mes no hauria de ser el bo, ja que en teoria hauria ovulat ahir o avui, encara que no ho se exactament ja que no hem prenc temperatures ni he vist la clara de web. Si tot va be em tocaria test perl 29 o 30 de septembre. Hem podeu apuntar!!
Gracies
Re: soc nova pero em podeu apuntar
tuky ha escrit:Hola noies,
fa temps que us llegeixo i he participat en algun altre post. Avui em començat a busacr un. En principi aquest mes no hauria de ser el bo, ja que en teoria hauria ovulat ahir o avui, encara que no ho se exactament ja que no hem prenc temperatures ni he vist la clara de web. Si tot va be em tocaria test perl 29 o 30 de septembre. Hem podeu apuntar!!
Gracies
Molt benvinguda TUKY, a veure si tens sort, .... i sinó el mes que ve amb moltes ganes, valens?????
Re: soc nova pero em podeu apuntar
Moltes gracies Güerita. Si aquest mes no pot ser donç el que ve segur que si. Ademes ja se que aquest mes es una mica light, pero bueno tot pot ser
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |