Noms poc comuns
Carme74 ha escrit:Su_ ha escrit:Noies us deixo la meva aportació
Nena: Lua (Luna en Brasileño) el meu marit diu que no perque li dirien "Lua la pelua"
quote]
Que bo el teu home!!!
Reyna, jo també trobo que Uxia és molt bonic.
Per cert que Brais també és gallec, oi? M'agrada.
Ei ara et dic una cosa, però de bon rotllo (no li diguis al teu marit perque et dirà veus com ho deia, jajaja)
Doncs una de les meves millors amigues es diu Laura però li diuen o Lua o Lu, podem triar, jajaja
Doncs be, va tenir un problema hormonal, i pobreta va acabar ben plena de plel, per tot arreu.
Ara ja està be, l'únic que li ha quedat es a les cames i brasos així més negres però dins del normal, hi ha gent amb més o menys pel.
Però pobreta quin patir, en plena edat del pavo!!!
ERV ha escrit:l'altre dia vam estar parlant de noms amb el meu home i no se :
Nen : Arnau o Adrià
Nena: Laia, Maria o Alba.
Son molt comuns no ? que opineu ?
Els trobo fantàstics, però jo ja tinc un Arnau i un Adrià a la familia, per nen m'encanta Roger, a més tots els que he conegut són molt macos.
Per nena també m'agraden els que has dit i els teniem a la llista, però aquesta setmana vam recorda el d'una amiga, Ivet, vam buscar el significat i volia dir "la que va pel bon camí" i explicava que les Ivet acostument a ser nenes intel·ligents, curioses i trapelles. De moment va primera en el "ranquing".
Monti ha escrit:ERV ha escrit:l'altre dia vam estar parlant de noms amb el meu home i no se :
Els trobo fantàstics, però jo ja tinc un Arnau i un Adrià a la familia, per nen m'encanta Roger, a més tots els que he conegut són molt macos.
Per nena també m'agraden els que has dit i els teniem a la llista, però aquesta setmana vam recorda el d'una amiga, Ivet, vam buscar el significat i volia dir "la que va pel bon camí" i explicava que les Ivet acostument a ser nenes intel·ligents, curioses i trapelles. De moment va primera en el "ranquing".
Monti, Ivet s'escriu així?? em pensava que s'escrivia Ivette, ai però no sé d'on ho he tret, eh!!igal m'ho hi inventat...

Monti ha escrit:ERV ha escrit:l'altre dia vam estar parlant de noms amb el meu home i no se :
Monti, Ivet s'escriu així?? em pensava que s'escrivia Ivette, ai però no sé d'on ho he tret, eh!!igal m'ho hi inventat...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |