adolescents
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
adolescents
Hola, em dic Glòria:
M'agradaria obrir un nou tema per totes aquelles mamis que tenim fills/es adolescents o preadolescents. Per a poder parlar de com fer front a les disputes que surten.
La meva filla gran només té 10 anys però està fent canvis físics i porta un any amb uns canvis d'humor...
De fet porta més d'un any perquè va començar molt abans de l'últim embaràs i la Paula va néixer al juliol.
Espero els vostres comentaris, jo escriuré els meus quan no tingui a cap de les dues nenes a sobre.
Petons
http://usuarios.lycos.es/donaimare
M'agradaria obrir un nou tema per totes aquelles mamis que tenim fills/es adolescents o preadolescents. Per a poder parlar de com fer front a les disputes que surten.
La meva filla gran només té 10 anys però està fent canvis físics i porta un any amb uns canvis d'humor...
De fet porta més d'un any perquè va començar molt abans de l'últim embaràs i la Paula va néixer al juliol.
Espero els vostres comentaris, jo escriuré els meus quan no tingui a cap de les dues nenes a sobre.
Petons
http://usuarios.lycos.es/donaimare
-
VisitantVi
- Glòria

- Contacta:
Hola, la veritat és que la meva filla gran és un sol. Però si està de males, tot li molesta. Al proposar aquest tema és per consolar-nos mútuament quan tenen un dia d'aquells que te'ls menjaries...
Però la veritat és que últimament està bastant bé. Ara, agafo el teu oferiment per quan el necessiti. perquè hi han dies... Com fa poc que vam tenir una per la demanda excessiva d'atenció, suposo que pel naixement de la seva germana.
Però la veritat és que últimament està bastant bé. Ara, agafo el teu oferiment per quan el necessiti. perquè hi han dies... Com fa poc que vam tenir una per la demanda excessiva d'atenció, suposo que pel naixement de la seva germana.
fills adolescents
Hola. Soc Marta 17 anys i mig. en llegir el post m'he sentit una mica identificada. Perque de ser adolescent en se un rato llarg... Pero diguem que no soc la típica imatge de l'adolescent rebel que topa cada dos per tres amb els pares, ens al contrari, jo amb ma mare no he tingut gaires problemes. Ho hem tractat com un pacte, ara cedeixo jo i ara cedeixes tu. Encara que soc rebel en algunes cosetes, pero jo diria que no masses. no soc jo qui ho ha de dir, aixo li correspondria a ma mare.
Sobre tot si te algun dia d'aquells insoportables aixo es que no ens enteneu, jajaja. Intenta cedir una mica per exemple buscant alternatives al que ella proposa i que a tu et semblin be. (per exemple tema roba, menjar, estudis, o l'hora de sortir amb amigues...)
Perque si et poses farruca ella s'hi posarà mes. i no anireu enlloc.
espero haver-te ajudat
Sobre tot si te algun dia d'aquells insoportables aixo es que no ens enteneu, jajaja. Intenta cedir una mica per exemple buscant alternatives al que ella proposa i que a tu et semblin be. (per exemple tema roba, menjar, estudis, o l'hora de sortir amb amigues...)
Perque si et poses farruca ella s'hi posarà mes. i no anireu enlloc.
espero haver-te ajudat
Us recomano un llibre (pot servir per tots els pares i mares) però sobretot els que teniu fills/es adolescents
es diu: "Com hem de parlar perque els fills escoltin i com hem d'escolatr els fills perque ens parlin" és de l'editorial Medici
Dona estrategies molt concretes per a casos concrets no tot es pot aplicar al mateix fill, pero segur que us dona alguna eina que no heu provat mai.
Jo us el recomano!!!
es diu: "Com hem de parlar perque els fills escoltin i com hem d'escolatr els fills perque ens parlin" és de l'editorial Medici
Dona estrategies molt concretes per a casos concrets no tot es pot aplicar al mateix fill, pero segur que us dona alguna eina que no heu provat mai.
Jo us el recomano!!!
- Glòria

- Contacta:
Re: adolescents
Hola:
Feia temps que no podia entrar per feina i perquè havia perdut la contrasenya. A veure si ara m'hi puc connectar més sovint. M'ha fet gràcia veure encara actiu aquest post, de fet, ara no és una sinó quasi dos els adolescents qeu tinc a casa. Així que espero entrar més per anar explicant com va...
Feia temps que no podia entrar per feina i perquè havia perdut la contrasenya. A veure si ara m'hi puc connectar més sovint. M'ha fet gràcia veure encara actiu aquest post, de fet, ara no és una sinó quasi dos els adolescents qeu tinc a casa. Així que espero entrar més per anar explicant com va...
Re: adolescents
Jo soc profe de secundaria, i compadeixo molt als pares d'adolescents. Jo tinc molt bon rotllo amb ells, però reconec que no és el mateix ser la professora d'un nano de 3r d'ESO que ser-ne la mare. Hi ha un abisme. Fins ara, encara no m'he trobat cap pare d'adolescent que no tingui problemes a casa...
Molts ànims, i si et puc ajudar ja saps!
Molts ànims, i si et puc ajudar ja saps!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |