Buscadores de Novembre
Buscadores de Novembre
BUSCADORES DE NOVEMBRE
Novembre les temperatures han baixat, fa mooooolt de fred per això som nosaltres les que hem de escalfar l'ambient i ser més guerreres que mai.:: orrr::
Totes som diferents
però tenim un interés comú
Sabem que per la majoria no es tan fàcil com voldriem...
però amb molt amor
i sense perdre mai l'humor
ho aconseguirem 
Mai em de perdre les esperances per que sigui com sigui qualsevol dia serem mares

Quan em faré el TEST D'EMBARÀS?
1ª SETMANA
arale
1 de novembre
Inma_b
3 de novembre
nena83
4 de novembre
feminacora
5-6 de novembre
kasbah
4 de novembre
SandRa_
6 de novembre
2ª SETMANA
Xin76
10 de novembre
Duneta
11 de novembre
espurneta
12 de novembre
loren
12 de novembre
Monti
12 de novembre
NY79
15 de novembre
lluneta
14-15 novembre
peke
14-15 de novembre
carpi
15 de novembre
Piula
15 de novembre
Kitiara
15 de novembre
Sira
16 de novembre
3ª SETMANA
martaBCN
17 de novembre
Yuyu
18-19 de novembre
r2d2
19 de novembre
Manresana
21 de novembre
anita76
21 de novembre
nit3
21 de novembre
FRACRIS
22 de novembre
Mari1978
22 de novembre
Rebeca
23 de novembre
NURIUS
23 de novembre
4ª SETMANA
llunes
24 de novembre
tahisona
25 de novembre
Mirda
25 de novembre
Nina4477
25 de novembre
Puça
26 de novembre
Arinjoleta
26 de novembre
tuky
28 de novembre
PETRA
28 de novembre
farcellet
28 de novembre
Steffi
28 novembre
laura_V
28 novembre
YOLI
30 de novembre
marijosecr
30 de novembre
Buh!
30 de novembre
Cristina.lazz
30 de novembre

Ho hem aconseguit!!!!!!
nena83
SandRa_[img]http://i35.tinypic.com/255qikp.gif[/img[img]http://i35.tinypic.com/nfk1na.gif[/img]
lluneta[img]http://i35.tinypic.com/255qikp.gif[/img[img]http://i35.tinypic.com/nfk1na.gif[/img]
r2d2[img]http://i35.tinypic.com/255qikp.gif[/img[img]http://i35.tinypic.com/nfk1na.gif[/img]
mari1978
laura_V
nit3
Cristina.lazz
puça

silvotana l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 02, 2008 9:58 am, en total s’ha editat 206 vegades.
Quina il.lusió veure'm en aquest post.... m'encanta el muntatge flor, avui mateix em posaré a fer feina, sabado sabadete hoy..... jejeje, esperava ja aquest mes amb moltíssima il.lusió sincerament, sin prisa pero sin pausa aniré fent i jo el test em toca ferlo cap a meitat de mes sobre el 14-15, però no se si me'l faré ho esperaré a que vingui la desitjada,(SI ÉS QUE M'HA DE VENIR) ja veure'm segons lo capficada que estigui i espero que no m'hi capfiqui gaire.... sobre el tema de les temperatures, jo me les prenc quan m'enrecordo.
Bé reines ens anirem veient per aquí!!!
PETONS ENORMES....cibernetics..... muuuuaaaaaaassss
Bé reines ens anirem veient per aquí!!!
PETONS ENORMES....cibernetics..... muuuuaaaaaaassss
SILVOTANA M'ENCANTA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINA XULADA DE POST
!!!!!!!!!!!!!!!!! M'HE PIXAT DE RIURE JE
JE
JE
JE
JE
JE
JE... enhorabona
!!!
Aviat encetarem aquest nou mes i l'omplirem de super positus!!!
Us envio tota l'energia fèrtil del món perque al llarg del mes totes ens anem quedant
!!!! aquest juliol i agost hem de fer la gran invasió de
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que la força ens acompanyi ..::··

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINA XULADA DE POST
!!!!!!!!!!!!!!!!! M'HE PIXAT DE RIURE JE
JE
JE
JE
JE
JE
JE... enhorabona
!!!
Aviat encetarem aquest nou mes i l'omplirem de super positus!!!
Us envio tota l'energia fèrtil del món perque al llarg del mes totes ens anem quedant
!!!! aquest juliol i agost hem de fer la gran invasió de
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que la força ens acompanyi ..::··

EIIIIIIIIIII!!!!! quina passada de post! així m'agrada amb humos!!!! que no ens en falti en els moments mes durs!!!
Silvotana cuca quina monada de fotos, m'encanta
amb aquest post a veure qui es resisteix a no quedar-se prenyi!!!!!
vinga dolentotes!!! totes a fer matxembrats per poder estar aviat
Per cert apunta'm pel 18 de novembre, el 18 es un numero que m'encanta jo vaig começar a sorti amb el yuyo un 18!!!!
viam viam

Silvotana cuca quina monada de fotos, m'encanta
amb aquest post a veure qui es resisteix a no quedar-se prenyi!!!!!
vinga dolentotes!!! totes a fer matxembrats per poder estar aviat
Per cert apunta'm pel 18 de novembre, el 18 es un numero que m'encanta jo vaig começar a sorti amb el yuyo un 18!!!!
viam viam
Hola a todas,
A mi no me ha bajado todavía, pero me apunto a este post por adelantado.
Os explico: tuvimos que interrumpir la búsqueda en el mes de abril pq tuve un problema de salud que no me permitía o recomendaba, mejor dicho, la búsqueda de embarazo. Ahora, 6 meses después, mi gine me ha dicho q quiere volver a verme cuando esté embarazada. Así que ahora, manos a la obra!!
En resumen: me encontraron un bulto en un pecho y tenían que hacerme una punción para analizarlo, al mismo tiempo, me hicieron una analítica en la que salían varios datos alterados, entre ellos: mis plaquetas. Volvieron a hacerme otra analítica y entonces descubrieron q tenía anticuerpos antiplaqueta y posible lupus. Antes d hacerme la punción, tenían q subirme las plaquetas x posible riesgo de hemorragia, así q m chutaron un tramiento de cortisona q me dejó destrozada x los efectos secundarios (inflada como un globo, llena de granos, con insomnio, ataques de ansiedad, caída de pelo...). A las 3 semanas m hicieron la punción y finalmente eso quedó en un susto (es igual q el resto de bultos q tengo: otros 4). A partir de entonces m tiré 3 meses reduciendo la dosis. En julio m quitaron el tratamiento y desde entonces mi organismo está deshaciendose de los residuos de medicación.
En fin, vaya rollo os he soltado!! El miércoles me dijeron q ya podía volver a intentarlo.
A mi no me ha bajado todavía, pero me apunto a este post por adelantado.
Os explico: tuvimos que interrumpir la búsqueda en el mes de abril pq tuve un problema de salud que no me permitía o recomendaba, mejor dicho, la búsqueda de embarazo. Ahora, 6 meses después, mi gine me ha dicho q quiere volver a verme cuando esté embarazada. Así que ahora, manos a la obra!!
En resumen: me encontraron un bulto en un pecho y tenían que hacerme una punción para analizarlo, al mismo tiempo, me hicieron una analítica en la que salían varios datos alterados, entre ellos: mis plaquetas. Volvieron a hacerme otra analítica y entonces descubrieron q tenía anticuerpos antiplaqueta y posible lupus. Antes d hacerme la punción, tenían q subirme las plaquetas x posible riesgo de hemorragia, así q m chutaron un tramiento de cortisona q me dejó destrozada x los efectos secundarios (inflada como un globo, llena de granos, con insomnio, ataques de ansiedad, caída de pelo...). A las 3 semanas m hicieron la punción y finalmente eso quedó en un susto (es igual q el resto de bultos q tengo: otros 4). A partir de entonces m tiré 3 meses reduciendo la dosis. En julio m quitaron el tratamiento y desde entonces mi organismo está deshaciendose de los residuos de medicación.
En fin, vaya rollo os he soltado!! El miércoles me dijeron q ya podía volver a intentarlo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |