Febrada sense cap altre símptoma

Alèrgies, otitis, problemes..

martina
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Febrada sense cap altre símptoma

EntradaAutor: martina » dg. oct. 26, 2008 8:32 pm

Hola noies,
La meva peque ha passat una setmana de baixa de a guarde perq li han passat un virus de panxa. Resulta que quan ja crèiem q estava bé (feia les caques millor), comença a tenir febre de 37.5-38-39 i estem des d'ahir dissabte a base d'apiretal per baixar la febre.

Ella està bé, menja bé, no tus, no te mocs ... només q tè febre ... sabeu q podria ser? alguna ha passat per alguna cosa similar?
No té cap granet ni cap altre erupció ...

Gràcies!
Imatge
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

EntradaAutor: merisc » dg. oct. 26, 2008 9:51 pm

A nosaltres.
Divendres vaig notar a la jana molt calenta, li va pujar la febre fins als 39,5. Al posar-li l'apiretal li va anar baixant, va fer caca 3 cops, quan ella en fa dia si dia no, però tenien una textura com si fossin mocs, perquè m'entenguis.
Per la tarda vem anar al metge i també ens va dir que era un virus intestinal.
No ha vomitat i menja amb normalitat, potser una mica menys que si estigues bona. Ens van dir que estaria aixi un parell de dies, avui ja no ha tingut febre tot i que ha fet caques raretes pero no tant.
A veure com passa la setmana.
Imatge

Imatge
Imatge
Anna26
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dg. oct. 26, 2008 11:08 pm

A nosaltres ens va passar una cosa semblant. En Roc tenia febre però no tenia tos, ni mocs, ni vòmits ni res de res. A més menjava bé. Gairebé va estar una setmana amb febre però no era molt alta. Després va estar uns dies bé i li va sortir la varicel.la. Ara em sembla que no és època normalment és a la primavera però amb aquest temps que està tant boig potser li sortirà per aquí. O potser és febre de creixença. A vegades desprès d´una setmana amb nomès febre els hi surt alguna coseta més: tos, mocs,...
Ves a saber... El que és més xocant és veure el nen bé i eixerit tot i que tingui febre. El que hagi de ser ja sortirà... :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
martina
Entrades: 500
Membre des de: dj. juny 01, 2006 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: martina » dl. oct. 27, 2008 9:18 am

Si noies, avui la portaré el maetge, a veure que em diu ... Espero que no sigui una varicela o rubeola ... :( només ens faltaria això ara, mare meva ...
Imatge
Anona
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. oct. 27, 2008 9:20 am

Hola, el Pere li va passar una cosa semblant, es va arribar a posar a 40 de febre, a l'hospital li van fer analitica de sang, d'orina i una placa de torax, i no hi van trobar res, va estar 4-5 dies, i despres ja res, tampoc tenia mocs ni tós, ni res, conclusió del metge un VIRUS.
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dl. oct. 27, 2008 11:14 am

Martina, podria ser un exantema sobtat (crec que es diu aixi) despres de tres dies de febre alta els surten com uns piquets vermell per tot el cos. Es viric i un cop ho passen crec queja s'inmunitzen.

A nosaltres ens va passar tbe! kuan no tenen febre esta tan canpans!
Imatge
Imatge
Anona
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. oct. 27, 2008 12:20 pm

Ara que ho dius Sandreta, al cap de una setmana li van sortir com uns topets molt petitons per el cos, i ja està, peró feia, 4-5 dies que ja no tenia febre..
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dl. oct. 27, 2008 12:26 pm

annaalru ha escrit:Ara que ho dius Sandreta, al cap de una setmana li van sortir com uns topets molt petitons per el cos, i ja està, peró feia, 4-5 dies que ja no tenia febre..

Si, son com topitos vermells que si li pases el dit aixi pressionant una mica desapareixen i kuan soltes tornen a veures. Ala nuria li va anar aixi 3 o 4 dies de febre (kuan li baixava jugava com sempre) i kuan li va marxar li van sortir els granets!

Akests dichosos virusss!!!
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::