Experiència part San Joan de Déu

Experiències i pors del moment més desitjat.

mari09
:: tortuga
Entrades: 348
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat

Experiència part San Joan de Déu

EntradaAutor: mari09 » dt. nov. 04, 2008 1:09 pm

Hola!

Estic de 30 semanes i en principi vull donar a llum en San Joan de Déu.Tb tinc mutúa i podria triar Delfos,però no ho se...la veritat...Conteu-me la vostra experiència,si us plau,així al millor surto de dubtes...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
NURIUS
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

EntradaAutor: NURIUS » dt. nov. 04, 2008 9:04 pm

Jo vaig tenir el meu petit a Sant Joan de Deu i gràcies a ells és viu!!!!!
Per mi, en lo referents a nens, el MILLOR!!!!!
aH, I LES HABITACIONS SUPER BÉ!!!A mi em van donar una individual que t'asseguro donava 40 voltes a les de la teknon ( parlo de fa 6 Anys).
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dc. nov. 05, 2008 8:04 am

Jo vaig tenir al Marçal a St Joan de Deu.

L'experiència, doncs força bona, tot i que la llevadora que em va tocar no era pas la persona dolça i comunicativa que potser necessites en aquells moments. Vam acabar amb fórceps, però la meva recuperació i la del Marçal va ser molt bona i, mèdicament, no ens va fer falta cap mena d'atenció especial.

L'habitació també força bé: petita però individual.

El que no em va agradar massa va ser la poca ajuda en LM que vaig tenir: no pas perque estiguin en contra, ni molt menys, però cada infermera em deia una cosa diferent, i el pediatre borde que ens va donar l'alta ens va donar bibe de reforç i, el pitjor, ens va fer sentir mals pares perque, segons ell, el nen s'havia aprimat massa.

En resum: el recomano, perque mèdicament pels nens és el millor, però el tracte tant amb la llevadora com amb un parell de ginecòlegs i pediatres va ser una mica tibant (però em penso que això és un mal una mica generalitzat a la sanitat pública...)
Imatge

Imatge
maromilla
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 5:52 am

EntradaAutor: maromilla » dc. nov. 05, 2008 10:23 am

Hola! jo espero donar a llum en breu a Sant Joan de Déu, de moment les visites i les gines genial, ara haig d'esperar a veure com va tot el dia "D"
ImatgeImatge

VICTOR, ETS EL NOSTRE TRESOR!
mari09

EntradaAutor: mari09 » dc. nov. 05, 2008 10:32 am

Moltes gràcies noies!

Em preocupava el fet q no escriuria ningúna. Ara,a les que us han seguit el embaras allà,heu donat a llum amb el mateix dr o el que hi toca?!

Petons!!
Imatge

maromilla

EntradaAutor: maromilla » dc. nov. 05, 2008 10:45 am

Mari a mi em porten l'embaràs des de fa mes i mig allà, abans tenia les llevadores al meu CAP, sóc de Sant Boi. Això si, a la consulta sempre tinc la mateixa gine i infermera, suposo que el part l'atendrà el doctor/a que hi hagi.
M'han dit que les noves habitacions són una passada, a veure si tenim sort i ens toca una d'aquestes noves :-D
ImatgeImatge

txellchen
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dc. nov. 05, 2008 11:55 am

A mi el final de l'embaràs també mel van portar allà, però jo cada vegada tenia metges diferents i durant el part també vaig anar cambiant (no recordo el nom de ningú).
Imatge

Imatge
mari09

EntradaAutor: mari09 » dj. nov. 13, 2008 9:23 pm

maromilla ha escrit:Mari a mi em porten l'embaràs des de fa mes i mig allà, abans tenia les llevadores al meu CAP, sóc de Sant Boi. Això si, a la consulta sempre tinc la mateixa gine i infermera, suposo que el part l'atendrà el doctor/a que hi hagi.
M'han dit que les noves habitacions són una passada, a veure si tenim sort i ens toca una d'aquestes noves :-D

A veure sí tenim sort...

Per cert, sabeu sí al hospital és pot posar arracades??!!! I a quin preu??!!

Petonets!!!!!!!
Imatge

maromilla

EntradaAutor: maromilla » ds. nov. 15, 2008 6:17 pm

Bé noies, ja he tornat de l'hospital, sincerament: GENIAL!!!
Tothom m'ha atés de meravella, des de la primera gine que t'explora a urgències fins a la noia de la neteja de la setena planta, estic encantada. Les habitacions noves són genials.
Ahir vaig arribar a casa i estic atabalada però entraré per explicar-vos més!!
ImatgeImatge

maromilla

EntradaAutor: maromilla » ds. nov. 15, 2008 11:09 pm

Mari sí que posen arrecades, 20€. Et donen uns papers el primer dia i un d'ells és d'informació de les arrecades, les posen l'últim dia que estigueu allà.
Per cert, el menjar també és boníssim!
ImatgeImatge

mari09

EntradaAutor: mari09 » dg. nov. 16, 2008 10:01 am

maromilla ha escrit:Bé noies, ja he tornat de l'hospital, sincerament: GENIAL!!!
Tothom m'ha atés de meravella, des de la primera gine que t'explora a urgències fins a la noia de la neteja de la setena planta, estic encantada. Les habitacions noves són genials.
Ahir vaig arribar a casa i estic atabalada però entraré per explicar-vos més!!

Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Me'n alegro moltissim........sí ,si aixó sin falta....que ens expliquis com va anar tot.....

Petonets a tots dos !!!!!!!!!
Imatge

NURIUS
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

EntradaAutor: NURIUS » dl. nov. 17, 2008 10:13 pm

Enhorabona!!!!!!! Me n'alegro que tot tan bé!!!!!!!!!!!!!!!!
estrellasol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dg. set. 28, 2008 4:33 pm

Re: Experiència part San Joan de Déu

EntradaAutor: estrellasol » dg. des. 28, 2008 12:13 pm

maromilla primer de tot MOLTÍSSIMES FELICITATS per el neixement del Víctor, segur que esteu ben feliços a casa aquests dies amb l'arribada del nou membre de la família. M'alegro que tot us hagi anat tan bé.

Volia fer-te una pregunta. Nosaltres ens plantejem tenir a la criatura (quan em quedi embarassada... :-D :-D :-D :-D :-D pero ja m'estic informant... si es que es m'agrada tenir-ho tot ben arregladet :-D :-D :-D ) a Sant Joan de Deu, i de fet estem mantenint la mútua que tinc per donar a llum allà. Per la mutua em visita la gine de tota la vida a Esplugues, pero també m'agradaria visitar-me per la SS, crec que ho fan moltes i està molt bé.

La meva pregunta es: hauria d'anar al CAP d'on visc ara (Terrassa) i quan estigui de dos mesos anar-me a visitar a una llevador a Sant Joan de Deu? com funciona això? es que no m'agradaria que em diguessin que com soc de Terrassa no em toca parir allà per la SS...

Espero que em puguis ajudar. Ah... i esperem que ens ho expliquis tot, eh?

Una abraçada.
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Experiència part San Joan de Déu

EntradaAutor: llumer » dj. feb. 26, 2009 9:57 pm

Jo no he parit a st.Joan de deu, pero vaig tenir a la meva filla ingrassada a neonats i del 1 al 10 els hi poso un 20!!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::