HABITACIONS IKEA PER BEBES
HABITACIONS IKEA PER BEBES
Hola floretes!
Doncs després de festes haurem de començar a pensar en l'habitació del petit@ i estem pensant en una habitació made in Ikea. Sé que hi ha un post d'habiracions però hi ha un munt de pàgines i ens interessen les d'Ikea. Les que heu fet servir aquests mobles, podrieu posar fotos de les habitacions? Així anem agafant idees...
I ja que estem podrieu aconsellar-nos sobre el que val la pena que comprem i el que no (d'Ikea)
GRÀCIES WAPIS!
Doncs després de festes haurem de començar a pensar en l'habitació del petit@ i estem pensant en una habitació made in Ikea. Sé que hi ha un post d'habiracions però hi ha un munt de pàgines i ens interessen les d'Ikea. Les que heu fet servir aquests mobles, podrieu posar fotos de les habitacions? Així anem agafant idees...
I ja que estem podrieu aconsellar-nos sobre el que val la pena que comprem i el que no (d'Ikea)
GRÀCIES WAPIS!

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
lila ha escrit:azzure és xulíssima!!!
m'agrada molt el color de la paret: què és, com un verd llima, molt claret??
i els quadres també queden molt monos...
Gràcies guapa! Els color de les parets són de la gama "colores del mundo" de Bruguer, color lila i el verd sembla que era verd intermig.
Els quadres els vaig comprar a ***.
ges ha escrit:Hola!
Ei AZZURE i MERISC!
Quan costen aquests llits de baranes a IKEA?
Me suena que sobre los 100 euros. En la web puedes ver los precios aproximados
- carpe diem
- Contacta:
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres també tenim habitació d'IKEA... però tot just l'estem muntant! quan la tinguem poso fotos! però serà senzilleta eh
La decoració esperarem a tenir la nena em sembla
La veritat és que surt molt bé de preu comprar a IKEA, i si t'agrada muntar mobles i fer la teva composició... surten coses xules!! tot el nostre pis és IKEA

La decoració esperarem a tenir la nena em sembla La veritat és que surt molt bé de preu comprar a IKEA, i si t'agrada muntar mobles i fer la teva composició... surten coses xules!! tot el nostre pis és IKEA

encara que ja fara mes de 8 anys, nosaltres tambe vam posar l'habitacio de bebe de l'Iketa. El bressol era dels que es converteixen en llitet treient les baranes, i que tenia dues posicions de somier, mes amunt i mes avall per quan va ser mes grandeta, i el canviador tambe, que encara ara el fem servir de alaixera i ens va genial. Quan va tenir 4 anys li vam canviar el llit per un dels alts amb escala tambe d'ikea i a sota i vam posar el futon que tenia a l'altre habitacio.
Jo ho recomano de totes totes, perque son mobles senzills, macos i bona relacio qualitat-preu. I l'estiu que ve que fara 9 anys li hem de comprar armari nou, que el que te se li ha quedat petit, i repetirem a Ikea.
Tambe tenim tota la casa d'ikea!!

Jo ho recomano de totes totes, perque son mobles senzills, macos i bona relacio qualitat-preu. I l'estiu que ve que fara 9 anys li hem de comprar armari nou, que el que te se li ha quedat petit, i repetirem a Ikea.
Tambe tenim tota la casa d'ikea!!
- carpe diem
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
Qui està connectat