cadireta cotxe 0+1 amb isofix

Més qüestions.
Sesita
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

cadireta cotxe 0+1 amb isofix

EntradaAutor: Sesita » dv. nov. 14, 2008 6:21 pm

Bona tarda mamis!!

Sé que hi han varis posts de cadiretes pel cotxe, però no he trobat el que estic buscant.

Tenim el prima easy, però volem comprar una cadireta per deixar-la fixa al cotxe gran. Hem pensat en comprar una del grup 0+1 amb isofix. Vosaltres que teniu més experiència, ens recomaneu alguna?? a mi m'ha agradat la iseos-neo, o algo aixís, però no té isofix, sabeu si se l'hi pot possar?

Bueno, haviam si ens podeu ajudar. Gràcies per adelantat!
Imatge
Imatge
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dv. nov. 14, 2008 6:54 pm

Sesita no es que tingui experiencia en tot aixo encara perque encara no tinc la nena pero pel que he anat mirant per internet, revistes i tal i el que em va dir l'home d'una botiga la setmana passada diria que les cadiretes pel cotxe del grup 0 i 0+ no les fan amb isofix. No se si les de 0 i 1 ja poden ser isofix...

A veure si les mamis amb mes experiencia et poden ajudar!! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Sesita

EntradaAutor: Sesita » dv. nov. 14, 2008 7:18 pm

Gràcies tetes, poder es veritat que no les fan, jo tampoc les he trobat per internet.
Haviam que diuen aquestes mamis!
Imatge
Imatge
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dv. nov. 14, 2008 7:53 pm

Em penso que amb Isofix només fan les del grup 1.

Nosaltres tenim la Casualpaly Beatfix i és dels grups 1 i 2: doncs per el grup 1 te l'isofix, però quan passes al grup 2 l'has de lligar amb el cinturó. Es veu que no està homologat en cap marca.

Si no m'equivoco, el Prima va a ser com el Matrix de la Jané, oi? Nosaltres el posàvem i el trèiem cada vegada, i no vam deixar una cadira fixa al cotxe fins que vam estrenar la del grup 1 (a partir dels 9 kilos). Tingues en compte que aquest menuts créixen moooolt ràpid, i quan menys t'ho esperis ja no hi cabrà al Prima!!
Imatge

Imatge
Sesita

EntradaAutor: Sesita » ds. nov. 15, 2008 12:20 pm

Gràcies noies per les respostes!

Gemma, llavors he entès que hi han reductor per les cadires tipus 1 per quan sigui més petitó? es a dir, un adaptador per fer-la del grup 0? Però quan és del grup 0 ha d'anar en sentit contrari a la marxa, no? perdona però no ho he acabat d'entendre. :-:)

Amb el que he llegit he pensat que poder ens comprem la iseos neo pel cotxe gran i pel meu que es mes petitó i no te isofix anem amb el prima, quan s'em quedi petit el prima, llavors quedar-me jo amb la iseos neo i comprar una del grup 1/2 més gran amb isofix per l'altre cotxe. Aixís no haurem de comprar dos cadiretes a la vegada i la clatellada no serà tan bestia.
Però si per l'altre banda la iseos neo es igual que l'altre però sense el coixinet, poder que anem tirant amb el prima... però llavors seràn les dos cadiretes a l'hora... I com el meu cotxe poder el canviem en un parell d'anys, llavors ja hem compraria després una amb isofix. Vaja lio!! ?-)

No se si m'he explicat bé, però quants dubtes! primer el cotxet, l'habitació, ara la cadireta pel cotxe... haviat estarem buscant-li una universitat! :-D

Per cert, felicitats per aquesta parelleta que està de camí!! i tens un altre? que guay, no tindreu temps d'aburrir-vos!! :-)
Imatge
Imatge
pekebuba
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. oct. 18, 2008 6:57 pm
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » ds. nov. 15, 2008 3:49 pm

Gemma25 ha escrit:Hola Sesita!!!
Moltes gràcies, la veritat és que ja no en tenim de temps per aburrir-nos ara, imagina't quan tinguem els 3 bitxillus!!!!! serà un noparar això... bé millor, així perdré els quilos i quilos que estic guanyant... :r) :-:)

Doncs sí, és un liu beeeen gros això.
Això del sentti contrari a la marxa també es pot fer amb les del Grup I (a les de grup 0 és obligatori, mentre que en les de grup I és opcional). Això sí, si poses la cadireta en sentit contrari a la marxa no pots fer servir l'Isofix, ja que els ganxos només estan fets per quan la cadireta va mirant "endavant".

Això del reductor és una manera de fer-la de grup 0+, exacte (ells no ho posen a la fitxa de la cadireta pk el reductor no ve, però tu li poses i llestos). Així no cal comprar-se la iseos Néo, pk d'aqí 4 dies li quedarà petita (amb el reductor) i a sobre no té Isofix. Per tant li compes amb Isofix, li busques un reductor xuli xuli i llestos!!!! :ok: :-)

Doncs jo crec que el que podries fer és comprar la Iseos Isofix (o qualsevol altra del grup I amb isofix, ee? :ok: ) pel cotxe gran, i tu de mentres vas amb el Prima. Quan el prima et quedi petit, et compres una de la marca Britax, la Evolva 1-2-3 Ultra i la fas servir pel cotxe que tens ara i pel nou!!!! Així només són 2 cadiretes que has de comprar (i per quan se't quedi petita la iseos Isofix doncs un alçador). La Britax val per 3 grups, cosa que va de conya, i encara que no tingui isofix doncs la deixes anclada i ja està!!!!

Aviam és una idea. tu de moment queda't amb el prima (tens la base Isofix??) i quan el bitxillu pesi 9 kg. ja veurem...

Petons,

*Gemma* :-()) :cnena: :cnen:

Gemma sento haver de corregirte algunes coses.
Les cadires del grup I no poden anar en sentit contrari a la marxa, no hi ha cap grup I que ho permeti.
Les uniques que poden anar tant mirant endavant com en sentit contrari son les del gruo 0+/I. Es porten en sentit contrari (grup 0+) fins als 9kg mínim y després es giren mirant endavant (grup I).

Respecte a les cadires 1-2-3, no son gens segures. Per més reductors que portin no s'adapten a la morfologia d'un nen de 9kg (n'hi ha molts que als 8-9 mesos ja els pesen).
Heu de tenir clar que no és el mateix un nen de 9 mesos que un de 4 anys. Al nen de 4 anys li quedará perfectament adaptada pero al nadó li sobrarà cadira per tot arreu.
De fet, les cadires 1-2-3 no superen els test de seguretat o si els aproven és amb un "acceptable" perquè com a grup 2-3 si son segures, però com a grup 1 no ho són.
Inclós el RACE insisteix any rere any en els seus informes que no s'utilitzin cadires 1-2-3 amb nens menors de 16-18kg.
Tot per al nadó
www.pekebuba.com

Imatge
pekebuba
Entrades: 12
Membre des de: ds. oct. 18, 2008 6:57 pm
Contacta:

EntradaAutor: pekebuba » ds. nov. 15, 2008 8:43 pm

Gemma de veritat treballes a Dorel? wwo! Sabries dir-me algún majorista o distribuidor de bebe confort, maxi cosi i quinny de Girona o Barcelona?
És que vam contactar amb Dorel per comercialitzar els vostres articles però ens van dir que un dels requisits era tenir botiga fisica. Nosaltres no tenim botiga oberta al públic (només oficines y magatzems) treballem online.

Per cert, anireu a la fira de valència, oi?

t'ho escric aquí perquè no se com s'envien els missatges privats...
Si em pots donar alguna dada, t'ho agrairé.

petons!
Tot per al nadó

www.pekebuba.com

Imatge
Sesita

EntradaAutor: Sesita » ds. nov. 15, 2008 11:07 pm

Gràcies maques per les vostres respostes!!

Sort que tenim mamis especialitzades que ens poden fer un cop de mà!!

Ara ja ho tenim una mica més clar. Haviam que acavem decidint! :-)

Una abraçada!!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::