introducció conill
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres estem en ello, a partir dels 7 mesos hem anat introduint semana a semana, el pollastre, la vedella, el "pavo", el conill (que encara no ho he fet), el corder i per últim el poltre.
De totes maneres com que entremig hem tingut 2 semanes de unes llagues i gastroenteritis anem retrasats, aquesta setmana hem començat amb el corder, no sé ni com agafar el conill.
Jo volia aprofitar i fer-vos una pregutna, cada dia han de menjar una carn i dins de poc peix diferent, com ho feu, feu paquetets i ho congeleu? o aneu a compar dia a dia??????
Es que jo agafava feia paquetets i els congelava, pero la SOGRA (qui sino, hem va fotre una bronca!!!!!)
De totes maneres com que entremig hem tingut 2 semanes de unes llagues i gastroenteritis anem retrasats, aquesta setmana hem començat amb el corder, no sé ni com agafar el conill.
Jo volia aprofitar i fer-vos una pregutna, cada dia han de menjar una carn i dins de poc peix diferent, com ho feu, feu paquetets i ho congeleu? o aneu a compar dia a dia??????
Es que jo agafava feia paquetets i els congelava, pero la SOGRA (qui sino, hem va fotre una bronca!!!!!)
Pigadeta, jo faig paquetets de 50-60 grams, amb la vedella i el pollastre, que de moment és el que menja la Núria, i ho congelo. Cada dia descongelo el que em cal.
A més, la pediatra em va recomanar comprar pollastre bio, i amb un pollastre sencer faig més de 20 paquetets! No puc conservar-ho fresc, ni anar a comprar un pit de pollastre cada 4 dies!
A més, la pediatra em va recomanar comprar pollastre bio, i amb un pollastre sencer faig més de 20 paquetets! No puc conservar-ho fresc, ni anar a comprar un pit de pollastre cada 4 dies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |