TOXOPLASMOSI
TOXOPLASMOSI
HOLA NOIES!! SOC NOVA AMB AIXO DE PUBLICA UN TEMA ESPERO FER-HO BE...
FA DOS MESOS QUE ESTEM BUSCANT
UN BEBE, PERO EL MEU PROBLEMA ES QUE LA MEVA GATA DORM AMB MI, ES POSAR A DINTRE EL LLIT, VOSALTRES SABEU SI HI HA ALGUN METODE PER SABER SI ETS MES PROPENSA A CONTEGIAR-TE.
NO SABRIA COM TREURE LA MEVA GATA DE CASA, FA 9 ANYS QUE VIU AMB MI, LA VAIG VEURE A NEIXER.
BE NO ME'N ROTLLO MES QUE SEMBLO UNA PERSIANA...UN PETO!!!
BONA NIT
FA DOS MESOS QUE ESTEM BUSCANT
UN BEBE, PERO EL MEU PROBLEMA ES QUE LA MEVA GATA DORM AMB MI, ES POSAR A DINTRE EL LLIT, VOSALTRES SABEU SI HI HA ALGUN METODE PER SABER SI ETS MES PROPENSA A CONTEGIAR-TE.
NO SABRIA COM TREURE LA MEVA GATA DE CASA, FA 9 ANYS QUE VIU AMB MI, LA VAIG VEURE A NEIXER.
BE NO ME'N ROTLLO MES QUE SEMBLO UNA PERSIANA...UN PETO!!!
BONA NIT
HOLA Laura 28!!!
En primer lloc, hauries de fer-te una analítica per saber si realment no l'has passada, ja que hi ha moltes persones que la passen i ni se n'enteren!!!!!! ( només es pot passar 1 cop a la vida )
Si la resposta és no, millor li comentes a la teva llevadora, però hi han moltes persones que tenen gats i no els hi passa res ( sempre i quan no siguis tu qui li remeni la sorra )........jo no en tenia i en camvi la vaig agafar, o sigui que ja veus, això va com va......l'únic que et puc recomar és que NO mengis amanides fora de casa, ja que mai podras saber si havien rentat bé les verdures!
Un petó i que aviat tinguis una panxona ben xula!!!!
En primer lloc, hauries de fer-te una analítica per saber si realment no l'has passada, ja que hi ha moltes persones que la passen i ni se n'enteren!!!!!! ( només es pot passar 1 cop a la vida )
Si la resposta és no, millor li comentes a la teva llevadora, però hi han moltes persones que tenen gats i no els hi passa res ( sempre i quan no siguis tu qui li remeni la sorra )........jo no en tenia i en camvi la vaig agafar, o sigui que ja veus, això va com va......l'únic que et puc recomar és que NO mengis amanides fora de casa, ja que mai podras saber si havien rentat bé les verdures!
Un petó i que aviat tinguis una panxona ben xula!!!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
ei!!! no et preocupis en absolut
hi ha un munt de noies embarassades amb gats a casa!!!!!! i és això.... l'únic que has de tenir cura és amb les caques.... però ja et dic... és més fàcil agafar-la per un enciam mal rentat que pel gat
I com t'han dit... és possible que l'hagis passat i ni ho sàpigues!!! Jo de fet l'he passat i evidentment no ho sabia!!!!
molta sort en la búsqueda
I com t'han dit... és possible que l'hagis passat i ni ho sàpigues!!! Jo de fet l'he passat i evidentment no ho sabia!!!!
molta sort en la búsqueda
Hola!
jo tinc dos gats, i quan em van fer una analitica per veure si l'havia passada va donar positiu. Aixi que soc inmune i no passa res.
Si no l'hagues passada, seguiria tenint els meus gats, que no me'ls tregui ningu!!! I el meu home continuaria sent el que neteja la terra.
Ara penso que no li hauria d'haver dit, i aixi la continuaria netejant ell!!!!
Tranquila que no passa res, a mes, la toxo, com t'han dit, tambe es pot trobar en verdures o fruites mal rentades i la carn poc feta...

jo tinc dos gats, i quan em van fer una analitica per veure si l'havia passada va donar positiu. Aixi que soc inmune i no passa res.
Si no l'hagues passada, seguiria tenint els meus gats, que no me'ls tregui ningu!!! I el meu home continuaria sent el que neteja la terra.
Ara penso que no li hauria d'haver dit, i aixi la continuaria netejant ell!!!!
Tranquila que no passa res, a mes, la toxo, com t'han dit, tambe es pot trobar en verdures o fruites mal rentades i la carn poc feta...
jo tambe tinc dos gats i quan estava embarassada em van fer l'analitica i NO l'havia passada, aixi que l'unic que vam fer es que el meu marit netejava la sorra i ja esta. Jo continuava teneint el gat a la falda com tota la vida i no va passar res de res. Tambe haig de dir que els meus gats no surten de casa...
- martavila
- :: dragona

- Entrades: 4888
- Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
- Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants
Hola Laura_28, com bé t'han dit les companyes, la toxo (si no l'has passat, potser l'has passat i no ho saps) la pots agafar per les caques dels gats i si te la posessis a la boca!!! cosa que no crec que facis!
Jo en tinc 2, les mesures que he pres, es que si canviava jo les caques em posava guants i despres em rentava les mans, o sino les canvia el meu home.( la majoria de cops ho ha fet ell)
Tens més possibilitats de poder-la agafar a través de la carn poc feta, carpaccios, verdures mal rentades, que no pas pels gats (paraules textuals del meu gine i la veterinària)
Jo amb els meus gats he seguit com sempre, acariciant-los, fent-los petons, dormint amb nosaltres, i la toxo m'ha seguit sortint negativa al llarg de l'embaraç.
Al principi estava espantada amb aquest tema, i ja veus, a vegades és més la por que et posa al cos l'altre gent, que la realitat.
Molta sort i espero que aviat ens puguis ensenyar la panxolina !!!!
Jo en tinc 2, les mesures que he pres, es que si canviava jo les caques em posava guants i despres em rentava les mans, o sino les canvia el meu home.( la majoria de cops ho ha fet ell)
Tens més possibilitats de poder-la agafar a través de la carn poc feta, carpaccios, verdures mal rentades, que no pas pels gats (paraules textuals del meu gine i la veterinària)
Jo amb els meus gats he seguit com sempre, acariciant-los, fent-los petons, dormint amb nosaltres, i la toxo m'ha seguit sortint negativa al llarg de l'embaraç.
Al principi estava espantada amb aquest tema, i ja veus, a vegades és més la por que et posa al cos l'altre gent, que la realitat.
Molta sort i espero que aviat ens puguis ensenyar la panxolina !!!!
a mi tb m´espanta aquest tema, a mi en els analisis em va sortir lo de la toxoplasmosis, i la veritat que m´espanta molt....... ara aquest dies no he mirat prim..... perque no se si estic embaraçada........ llavors clar fins que no ho sapiga no em posso en serio......... nomès es per la carn poc feta, verdura mal rentada....etc????? amb la tonyina, i el bacalla esqueixat, passa alguna cosa???
ei sou molt eficiens i rapides a contestar, ara ja estic més tranquila...ah no patiu la caca de la meva gateta no me la poso a la boca jjajaa, ja li dire el meu home que ho canvii ell, tot i que no li agrada gens....
ja anire amb compte tal i com heu comentat....ja que la meva gata si que surt al jardi...be moltes gracies per tot...i si espero aviat pogue donar bones noticies.
pero nomes fa dos mesos que busquem
un peto.... muak
ja anire amb compte tal i com heu comentat....ja que la meva gata si que surt al jardi...be moltes gracies per tot...i si espero aviat pogue donar bones noticies.
pero nomes fa dos mesos que busquem
un peto.... muakNo se si llego un poco tarde pero te comento nuestra experiencia.
Nosotros tenemos 5 mininos y cuando me quede embarazada y me hicieron la analitica salio que no la habia pasado,mi gine me dijo palabras textuales que tenia mas posibilidades de contagiarme con un trozo de carne mal hecha que con mis gatos.
Eso si aprobeche y me tire 9 meses sin cambiarles la arena,vamos que le heche un poquito de morro,vamos que disfrute de mi embarazo y mis gatines 100%
Nosotros tenemos 5 mininos y cuando me quede embarazada y me hicieron la analitica salio que no la habia pasado,mi gine me dijo palabras textuales que tenia mas posibilidades de contagiarme con un trozo de carne mal hecha que con mis gatos.
Eso si aprobeche y me tire 9 meses sin cambiarles la arena,vamos que le heche un poquito de morro,vamos que disfrute de mi embarazo y mis gatines 100%
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Mar80 ha escrit:a mi tb m´espanta aquest tema, a mi en els analisis em va sortir lo de la toxoplasmosis, i la veritat que m´espanta molt....... ara aquest dies no he mirat prim..... perque no se si estic embaraçada........ llavors clar fins que no ho sapiga no em posso en serio......... nomès es per la carn poc feta, verdura mal rentada....etc????? amb la tonyina, i el bacalla esqueixat, passa alguna cosa???
Mar, què vol dir que et va sortir lo de la TOXO??? si t'ha sortit positiu significa que ja l'has passat i per tant ets immune i no la pots tornar a passar, o sigui que no tens cap problema
Si t'ha sortit negatiu.... llavors és quan s'ha de tenir més cura.... però sense obsessionar-se, en sèrio. A veure:
* no pots menjar carn crua ni embotits (però si embotits cuits tipus pernil dolç, mortadela, catalana, bull, etc.). I sobretot vigilar amb els embotits casolans, que no passen controls de qualitat....
* tenir cura de rentar bé les verdures.
* tenir en compte lo de les caques dels gats (altament improbable que l'agafessis per això, però!!!)
després, no és per la toxo, però durant l'embaràs et recomanen:
* reduir el consum de peix blau (Salmó, tonyina....) perquè tenen un elevat contingut en mercuri i metalls pesants
* cuinar bé el peix (o comprar-lo congelat a molt baixes temperatures), per evitar altres paràsits tipus anasakis. (jo he menjat sushi tot l'embaràs però... en teoria per llei l'han d'ultracongelar abans de servir-te'l!!!)
* reduir el consum de formatges tous: brie, camembert, roquefort, etc.
Però en fi.... la qüestió sobretot és NO OBSESSIONAR-SE!!!! de veritat!!!!
espero haver-te ajudat una mica, i en sèrio!!!! NO T'AGOBIS per això!!!!!
Re:
Mar80 ha escrit:moltes gracies tolinso!!! va sortir negatiu a la toxoplasmosis..... aixi que..... toca cuidarse.... ara estic menjant embotit normal..... perque fins que no sapiga res......
Hola Mar80!
escolta, jo avui he anat a buscar les analitiques, però encara no les ha mirat el metge i tinc una mica de dubte.
Hi ha 2 valors de la toxo i em surt així:
AC.IgM Anti Toxoplasma gondii 0,70 < 1.20
AC.IgG Anti Toxoplasma gondii 218 < 8.0 *
Aquesta segona la tinc disparadissim i amb estrelleta. Això vol dir que tinc molts anticossos i que, per tant, l'he passat????
Algú ho sap????
Re: TOXOPLASMOSI
faluga, la meva analítica tb tenia dos apartats i el primer deia negatiu i el segon positiu.
i volia dir que ara no ho tenia, pero que sí que ho havia tingut i per tant com que ho he passat ja tinc els anticossos.
potser és el mateix per tu... ja ens explicaras que t'ha dit el gine!
i volia dir que ara no ho tenia, pero que sí que ho havia tingut i per tant com que ho he passat ja tinc els anticossos.
potser és el mateix per tu... ja ens explicaras que t'ha dit el gine!
a la meva analitica possa 0,10 NEGATIVO, així que crec que no l´he passat, no????
hola buenas tardes!!
yo la analitica la tengo el 5 de marzo a ver que me sale pero mi comadrona me recomendo que no comiese embutido mas que el jamon de pavo o dulce y si keria mortadela tambien y mi mami que es enfermera me dijo que jamon serrano tambien podia comer
y tambien me dijeron que tenia que comer mucho pescado azul como la sardina, atun y como ninguno de los dos me gusta me dijo que podia comer atun en lata asi que eso ago bocatas de atun en lata o con arroz jeje
y como gatos no tengo por eso no creo que me pase porke tengo una perrita
yo la analitica la tengo el 5 de marzo a ver que me sale pero mi comadrona me recomendo que no comiese embutido mas que el jamon de pavo o dulce y si keria mortadela tambien y mi mami que es enfermera me dijo que jamon serrano tambien podia comer
y tambien me dijeron que tenia que comer mucho pescado azul como la sardina, atun y como ninguno de los dos me gusta me dijo que podia comer atun en lata asi que eso ago bocatas de atun en lata o con arroz jeje
y como gatos no tengo por eso no creo que me pase porke tengo una perrita
- marysol
- :: girafa

- Entrades: 2350
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:03 pm
- Ubicació: Montevideo, Uruguay
- Contacta:
hola...
yo por si acaso seguire esas instrucciones porque yo tengo la analitica aqui pero no entiendo si soy inmune o no... tampoco la gine me dijo que tomara precauciones entonces entiendo que soy inmune pero bueno como el dia 09 tengo de nuevo visita pues... le preguntare....
yo tampoco tengo gato pero mi madre si...yo tengo una perrita....
yo por si acaso seguire esas instrucciones porque yo tengo la analitica aqui pero no entiendo si soy inmune o no... tampoco la gine me dijo que tomara precauciones entonces entiendo que soy inmune pero bueno como el dia 09 tengo de nuevo visita pues... le preguntare....
yo tampoco tengo gato pero mi madre si...yo tengo una perrita....
una pregunta noies (bé, 2!):
les que encara no hem passat la toxoplasmosi, hem de tenir unes quantes precaucions amb els gats i amb l'alimentació, però........ des de que tenim la confirmació d'embaràs? o des de que comencem a buscar?
De quins aliments hem de prescindir? podem menjar pernil dolç, formatge...?
les que encara no hem passat la toxoplasmosi, hem de tenir unes quantes precaucions amb els gats i amb l'alimentació, però........ des de que tenim la confirmació d'embaràs? o des de que comencem a buscar?
De quins aliments hem de prescindir? podem menjar pernil dolç, formatge...?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |