HISTEROSALPINGOGRAFIA
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Pues mira que guay!
si no me quedo este mes, espero que la histero pueda limpiar también mis trompas.
si no me quedo este mes, espero que la histero pueda limpiar también mis trompas.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola maques!
Com aneu?
Jo fa temps q he deixat el SP de banda (massa estrés i masses coses q no m'eren bones), però bé, torno ni que sigui momentàniament...
Ahir vaig anar a la gine, i bé, després de portar-li els resultats de les meves analítiques hormonals i els de l'espermeo de l'itaco (l'uròleg li va dir q tenia varicocele... i clar, ja us imagineu el bajón q ens va entrar als dos...), bé, vaig al gra, q m'enrotllo... doncs tant els seus resultats com els meus (+ citologia), tot perfecte... vaja, q a priori no hi ha cap problema.
La gine, però, abans de receptar-me res (omifin) em va dir q m'havia de fer histereo...., i clar, m'estic informant una mica del tema... ja sabia q a la Sandy li havia anat molt bé, per quedar-se prenyi.... sols tinc por q em diguin q les tinc obstruides, no sé... ja sé q haig de pensar q no... però sempre tens la coseta allà....
Suposo q demanaré hora després de la warry d gener (o no... jejeje). Una pregunta, aquesta prova us entra per la mútua (sóc de Medifiatc), i sino, quant us han clavat?? És q la gine em va dir q calia demanar autorització a medifiatc, però no em va dir res més.... i és per anar preparada....
Bé, maques, a les q us la hagin de fer ara, q us vagi molt bé (ja em comentar q fa mal, ole, ole!)
Com aneu?
Jo fa temps q he deixat el SP de banda (massa estrés i masses coses q no m'eren bones), però bé, torno ni que sigui momentàniament...
Ahir vaig anar a la gine, i bé, després de portar-li els resultats de les meves analítiques hormonals i els de l'espermeo de l'itaco (l'uròleg li va dir q tenia varicocele... i clar, ja us imagineu el bajón q ens va entrar als dos...), bé, vaig al gra, q m'enrotllo... doncs tant els seus resultats com els meus (+ citologia), tot perfecte... vaja, q a priori no hi ha cap problema.
La gine, però, abans de receptar-me res (omifin) em va dir q m'havia de fer histereo...., i clar, m'estic informant una mica del tema... ja sabia q a la Sandy li havia anat molt bé, per quedar-se prenyi.... sols tinc por q em diguin q les tinc obstruides, no sé... ja sé q haig de pensar q no... però sempre tens la coseta allà....
Suposo q demanaré hora després de la warry d gener (o no... jejeje). Una pregunta, aquesta prova us entra per la mútua (sóc de Medifiatc), i sino, quant us han clavat?? És q la gine em va dir q calia demanar autorització a medifiatc, però no em va dir res més.... i és per anar preparada....
Bé, maques, a les q us la hagin de fer ara, q us vagi molt bé (ja em comentar q fa mal, ole, ole!)
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola clareta, xata!
Gràcies maca...
Jo li vaig preguntar a la gine per prendre algun tipus de medicació i em va dir q sí, però q primer féssim la prova, i si sortia decent doncs aleshores em omifin (no ho va dir explícitament, però va parlar de reforçar l'ovulació).
Vaig pensar q primer em podria haver receptat i després la prova si tampoc tirava (com a tu), però mira, si ho miro per un altre cantó, és temps q avanço i q descarto coses... si les tinc obstruides doncs ja sabem el q hi ha... i sino, doncs a seguir provant!
Desitjo q l'omifin et vagi bé i q et puguis estalviar la prova... jo espero q el papa noel o els reis ens portin aquest regalet i així també me l'estalviaria jo també!
Si, suposo q ens anirem veient per un post o per un altre!
Petonets!
Gràcies maca...
Jo li vaig preguntar a la gine per prendre algun tipus de medicació i em va dir q sí, però q primer féssim la prova, i si sortia decent doncs aleshores em omifin (no ho va dir explícitament, però va parlar de reforçar l'ovulació).
Vaig pensar q primer em podria haver receptat i després la prova si tampoc tirava (com a tu), però mira, si ho miro per un altre cantó, és temps q avanço i q descarto coses... si les tinc obstruides doncs ja sabem el q hi ha... i sino, doncs a seguir provant!
Desitjo q l'omifin et vagi bé i q et puguis estalviar la prova... jo espero q el papa noel o els reis ens portin aquest regalet i així també me l'estalviaria jo també!
Si, suposo q ens anirem veient per un post o per un altre!
Petonets!
Hola Itac@!
...quan de temps! com estàs? Bé, pel tema que preguntes de la histero jo et parlaré del meu cas. A mi me la va fer fer la gine després de provar l'Omifin dos cicles i que no em funcionés. Sóc d'Adeslas i la mútua em va cobrir totalment la prova. Jo no vaig haver de demanar autorització... ara no sé com funciona la teva mútua.
Podries trucar i assebentar-te'n.
Si fa mal? home doncs a mi me'n va fer i molt, perquè ens hem d'enganyar. La sort és que la prova no dura gaire... i després et queden les trompes ben netes! mira jo, després de la prova ja vaig anar a RA i a la primera IA m'he quedat embarassada!!!! Molta sort i ens llegim, encara que sigui poc, pel sp!!! una abraçada!

...quan de temps! com estàs? Bé, pel tema que preguntes de la histero jo et parlaré del meu cas. A mi me la va fer fer la gine després de provar l'Omifin dos cicles i que no em funcionés. Sóc d'Adeslas i la mútua em va cobrir totalment la prova. Jo no vaig haver de demanar autorització... ara no sé com funciona la teva mútua.
Podries trucar i assebentar-te'n.
Si fa mal? home doncs a mi me'n va fer i molt, perquè ens hem d'enganyar. La sort és que la prova no dura gaire... i després et queden les trompes ben netes! mira jo, després de la prova ja vaig anar a RA i a la primera IA m'he quedat embarassada!!!! Molta sort i ens llegim, encara que sigui poc, pel sp!!! una abraçada!

Hola!!!!
A mi a la meva mutua que es diu ISSA em va entrar, pero vaig tenir que pagar el contrast (42€)...tinc una amiga que li va costar 200 i picu €.......a mi la veritat, anava una mica cagada, pero no em vaig ni enterar!!!!! dec ser una mica rara!!! estigues tranquila.....ja ens explicaras, diuen que amb aquesta prova neteja les trompes i ajuda molt.....jo, a passat un mes, i tampoc m'ha donat resultat, de moment....no perdo l'esperança, pero cada mes penso....aquest segur que si!!!! (1 any)
Ja veuras que aixo no es res!!!!!
A mi a la meva mutua que es diu ISSA em va entrar, pero vaig tenir que pagar el contrast (42€)...tinc una amiga que li va costar 200 i picu €.......a mi la veritat, anava una mica cagada, pero no em vaig ni enterar!!!!! dec ser una mica rara!!! estigues tranquila.....ja ens explicaras, diuen que amb aquesta prova neteja les trompes i ajuda molt.....jo, a passat un mes, i tampoc m'ha donat resultat, de moment....no perdo l'esperança, pero cada mes penso....aquest segur que si!!!! (1 any)
Ja veuras que aixo no es res!!!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Glauc, xata!
Ahir vaig fer una ullada pel post de les gràfiques i vaig veure anunciat el teu possitiu! No saps com me n'alegro, de veritat!!!
Jo estic millor... allò del varicocele em va deixar sota mínims (no podia parar de plorar), però mira, per sort, hem descartat q el problema vingui per ell, q ja és molt, pq els resultats li van sortir molt bé, vaja tot normal... i realment et treus un pes de sobre!
No sé pq no m'ha receptat primer l'omifin i després la prova... suposo q vol anar al gra (nosaltres ja fa l'any q ho provem). Jo tenia coll avall, q si els resultats sortien bé (els seus i les meves analítiques hormonals), a mi em tocaria passar per això, però bé... després de la warry de gener, doncs demanaré hora i llestos...
Els de medifiatc són una mica llepa-fils, i crec q sí q m'entrarà la prova però no el contrast (l'itaco sempre l'ha de pagar i són uns 40 €), i sí q haig de demanar autorització (vaja uns....).
Veig dues experiències la teva i la de la Fabiola (una bona i una dolenta), jo em conformo amb un entremig! un mica de doloret i llestos!
Gràcies maques!
Quan tens la primera eco???
Petonets!
Ahir vaig fer una ullada pel post de les gràfiques i vaig veure anunciat el teu possitiu! No saps com me n'alegro, de veritat!!!
Jo estic millor... allò del varicocele em va deixar sota mínims (no podia parar de plorar), però mira, per sort, hem descartat q el problema vingui per ell, q ja és molt, pq els resultats li van sortir molt bé, vaja tot normal... i realment et treus un pes de sobre!
No sé pq no m'ha receptat primer l'omifin i després la prova... suposo q vol anar al gra (nosaltres ja fa l'any q ho provem). Jo tenia coll avall, q si els resultats sortien bé (els seus i les meves analítiques hormonals), a mi em tocaria passar per això, però bé... després de la warry de gener, doncs demanaré hora i llestos...
Els de medifiatc són una mica llepa-fils, i crec q sí q m'entrarà la prova però no el contrast (l'itaco sempre l'ha de pagar i són uns 40 €), i sí q haig de demanar autorització (vaja uns....).
Veig dues experiències la teva i la de la Fabiola (una bona i una dolenta), jo em conformo amb un entremig! un mica de doloret i llestos!
Gràcies maques!
Quan tens la primera eco???
Petonets!
hola
Hola!!
Jo també estic ficada en les proves... M'han fet analisis d'hormones i semiograma al meu marit. Les hormones de `progesterona m'han sortit molt baixes. La doctora abans de prendre res vol que faci la histerosalpingografia...tampoc entenc per què no provar abans amb la progesterona abans de passar per la histero...
M'alegro d'haver-us trobat doncs començo a estar una mica "xof".
Gràcies!!!!!
Jo també estic ficada en les proves... M'han fet analisis d'hormones i semiograma al meu marit. Les hormones de `progesterona m'han sortit molt baixes. La doctora abans de prendre res vol que faci la histerosalpingografia...tampoc entenc per què no provar abans amb la progesterona abans de passar per la histero...
M'alegro d'haver-us trobat doncs començo a estar una mica "xof".
Gràcies!!!!!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Suerte Tracy, ya verás como no es tanto como parece
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
hola xikas!!! soi nueva en el foro y yo me hicela histerio el 29 de diciembre y tengo hora con el gine el 12 de enero espero q todo este bien.
keria haceros una pregunta a las q os abeis exo la histerio yo hoy es mi dia 19 del ciclo pero llego 3 o 4 dias q me dan como pinxazos siempre me pasa cuando voya tener la regla pero 4 dias ante y est avez es antes puede ser porla prueba??os paso a vosotras?????
gracias xikas unbesito
keria haceros una pregunta a las q os abeis exo la histerio yo hoy es mi dia 19 del ciclo pero llego 3 o 4 dias q me dan como pinxazos siempre me pasa cuando voya tener la regla pero 4 dias ante y est avez es antes puede ser porla prueba??os paso a vosotras?????
gracias xikas unbesito
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Bon dia!
Jo si no em quede amb l'omifin, també hauré de fer la prova..
Tracy, que vaja molt bé!
Lai, no et desanimes, ja voràs com aplega..
Jo si no em quede amb l'omifin, també hauré de fer la prova..
Tracy, que vaja molt bé!
Lai, no et desanimes, ja voràs com aplega..
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
hola trasi guapa pues la verdad q para mi la prueba fue muy dolorosa xq la campana q te introducen son la sonda se rompio 2 veces y a la tercera salio bien! pero la verdad q si no llega a ser por es me dijo elmediko q eran 5 min!! la verdad q lo mas olesto es cuando te meten el contraste q es como una regla muy fuerte!!!!!!!
pero tu trankila guapa q seguro q a ti a la primera sale bien y en 10 in estas fuera!! un beso
pero tu trankila guapa q seguro q a ti a la primera sale bien y en 10 in estas fuera!! un beso
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Què bé tracy! Ja tens una cosa descartada..
Així el resultat t'ho diuen al moment, no? Si són o no permeables..
Així el resultat t'ho diuen al moment, no? Si són o no permeables..
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies!!
M'uneixo a aquest post perque quan vingui la warry al gener em faran la histerosalpingografia! ja portem un any buecant el bebe, i el metge m'ha recomenat ferla.
Aixi que nomes m'ha dit que aquest mes faci tranquila i si al febrer be la warry truqui i hem donaran hora per fer la proba, aquell mes no podre prendre omifin.
Conforme pasin els dies ja anire explicant com va tot!!
anims noies que ho conseguirem!
M'uneixo a aquest post perque quan vingui la warry al gener em faran la histerosalpingografia! ja portem un any buecant el bebe, i el metge m'ha recomenat ferla.
Aixi que nomes m'ha dit que aquest mes faci tranquila i si al febrer be la warry truqui i hem donaran hora per fer la proba, aquell mes no podre prendre omifin.
Conforme pasin els dies ja anire explicant com va tot!!
anims noies que ho conseguirem!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola Tracy, nosaltres portem un any buscant bebe, els primers 7 o 8 mesos els donem per perduts perque no ovulava, ho vaig veure clarament en les grafiques, pero jo seguia tenint els meus TO + i la regla hem venia cada 35 o 40 dies...
pero les grafiques no enganyen i eren anovulatories! ens van receptar omifin i progesterona, i ja portem 5 mesos amb el tractament i no hi ha hagut sort. Al meu home li han fet l'espermiograma i ha sortit tot dintre de lo normal-justet, pero bé.
I ara el proxim pas es la histero.
Pero l'altre dia hem varen fer una altre proba, no hem vaig quedar ben bé amb lo que era, pero hem varen fer com un papa nicolau per veure si tinc alguna mena de virus que produeix la infertilitat.
Si aquest mes baixa la regla, al febrer hem faran la histero i al març hem donen els resultats de tot!
A tu ja t'han fet la histero?
pero les grafiques no enganyen i eren anovulatories! ens van receptar omifin i progesterona, i ja portem 5 mesos amb el tractament i no hi ha hagut sort. Al meu home li han fet l'espermiograma i ha sortit tot dintre de lo normal-justet, pero bé.
I ara el proxim pas es la histero.
Pero l'altre dia hem varen fer una altre proba, no hem vaig quedar ben bé amb lo que era, pero hem varen fer com un papa nicolau per veure si tinc alguna mena de virus que produeix la infertilitat.
Si aquest mes baixa la regla, al febrer hem faran la histero i al març hem donen els resultats de tot!
A tu ja t'han fet la histero?
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Tracy ha escrit:Bé, ara ja m'he posat al dia! jeje
Ostres, tu, així que és possible que els TO surtin + i no ovulis??? Això sí que no ho sabia!!! M'he quedat flipada!
El tema de l'Omifin encara no l'entenc però com que la meva gine no m'ha dit res d'això, de moment no m'informo. jeje
Sí, jo m'he fet la histero fa 3 dies i molt bé. Cap mena de dolor.
Doncs els TO hem sortien molt marcats, eren positius.
Vosaltres ja hus heu fet totes les proves? sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


























