Cansats de la nostra mútua

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Cansats de la nostra mútua

EntradaAutor: petitaemma » ds. des. 20, 2008 3:37 pm

Hola noies, us volia explicar els nostres problemes amb el seguro que vam contractar, ja que no crec que pugui fer res més que desfogar-me...
Em vaig quedar en estat allà l'abril per estimulació ovàrica, per privat i a l'aogst el vam perdre.

Al setembre ens vam fer de seguros Cisne, craso error i dintre de la nostra raxa de mala sort. Ens van vendre una oferta en la que pagavem 50 € al mes cadascún i teniem més o menys lo que entra a totes les mútues, però el que ens va interessar era que entraven els estudis d'esterilitat i 3 inseminacions artificials i vam flipar i sense buscar més informació ens hi vam apuntar encantats de la vida.

Al novembre (això, algunes ja ho sabeu) haviem de fer una histeroscòpia que vam haver de pagar (278€) ja que la mútua no ens la va autoritzar, alegant que era per mirar coses sobre l'abort i que era anterior a la pòlissa. La qüestió és que era encaminada a trobar posibles futurs problemes en embarassos.

A més, resulta que el meu ginecòleg d'ara, m'ha diagnosticat ovaris poliquístics, que mai mai m'havien diagnosticat, sempre em deien que tot estava bé, encara que gairebé mai tinc la regla. Clar, això tb ho van utilitzar a l'hora de no autoritzar la prova, que els OP ja els tenia d'abans segons ells, segons jo no, pero bueno.

Aquí no acaba la cosa, entremig d'esperar ens van enviar una carta informant-nos de la pujada de preus de cara a gener, jo passo a pagar 70 i pico euros! i el meu home poc més de 50. Jo, que només portàvem 3 mesos i ja ens volen pujar preu, a més quan ens van vendre el seguro ens van dir que l'oferta era de per vida!!! Flipant...
I ara ja per cagar-se, ens arriva una altra carta aquesta setmana que ens diu que per informació errònia al signar em queda exclòs: ovaris poliquístics i inseminacions!!!

Us sembla normal???? Estem d'una mala òstia que no ens aguantem, perquè clar, si ens haguèssim fet d'alguna altra ja hauria passat el període de carència(amb aquesta no n'havia) i ara, què? hem de començar de 0 una altra vegada? esperar 3 mesos a mirar de quedar-me en estat? això ni de conya!

El que està claríssim com l'aigua és que marxem volant d'aquesta mútua, en la que només em perdut el temps, els diners, la paciència i una mica de salut. Què ca.....!
Ara ens enterem que el ha comprat Divina Pastora i està fent barrabassades. Com podem tenir tant mala sort, fins i tot amb això???

Ara estem pensant per un cantó anar al gine per privat i la resta per la SS, de la qual no tinc bon record des de l'embaràs en el que segons tots tot estava bé. Fins i tot, el dia que vaig abortar, al matí em van dir a urgències que tot estava bé... però bueno, si hi hem d'anar no ens quedarà més remei. I l'altra opció seria buscar una altra mútua, més que res per les visites ginecològiques i si em quedo abans d'acabar la carència continuar per la SS i controls per la mútua.

De veritat, tinc unes ganes que s'acabi aquest any de mala sort que ningú es pot arribar a imaginar!

Per cert, si teniu alguna mútua, em podeu dir preus i característiques bàsiques, em fa un pal tornar a buscar-ne una altra...

Molts petonets a totes les buscadores!!!

I per cert, ni se us acudeixi apuntar-vos a Cisne!!!
PETRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dj. set. 11, 2008 7:57 pm

EntradaAutor: PETRA » ds. des. 20, 2008 3:55 pm

Ostres petitaemma !!...m'he quedat parada amb la teva història. Quin morro que tenen !!!

Jo fa tot just un mes que m'he apuntat també a la Mútua Cisne, la veritat es que m'hi vaig apuntar pel tema de la carència... no necessitava esperar per quuedar-me embarassada però de fet encara no ho estic :(

No et puc dir massa res jo perquè fa poquet que i estic...potser altres noies et poden aconsellar millor.

La comercial (que per cert és molt simpàtica) em va dir que l'havien comprat Divina Pastora i que hi havien alguns canvis - Jo pago 64 euros (inclosa la dental)

Jo la probo i si no canviaré...encara que susposo que en totes les mútues hi ha de tot.

Saps si s'ha de complir l'any per ensatar-hi ?? et poden panalizar si marxes abans ??
petitaemma

EntradaAutor: petitaemma » ds. des. 20, 2008 4:22 pm

NOsaltres tb ens vam apuntar pel tema de la no-carència i ja l'hauríem complert a una altra mútua... Si no hi ha carència, en principi podries fins i tot entrar estant en estat, però deient que això ho treuran, no sé si t'ha agafat el canvi a tú. Mentres no hagis de demanar proves no tindràs problemes, clar.
Nosaltres tb tenim el seg. dental, per 1€ més, però realment no hi ha descompte si ho compares amb preus reals de dentistes. Jo em faré la neteja que entra gratis a l'any i em donaré de baixa.
Doncs es veu que aquests de Divina Pastora han despedit un munt de gent, vaig trobar bastanta info per internet, si m'enrecordo de la pàgina te la fico, sempre estàs a temps de donar-te de baixa. Per cert, el nostre comercial tb era molt simpàtic, però quan li demanem algo ens diu que no pot fer res, que ara es fan les coses d'una altra manera i que ho senten.
Em sembla que al donar-te de baixa ho has de dir 2 mesos abans, pels canals que ells diuen, que ara no recordo.
Lo que vec clar, és que ells sempre tenen la paella pel mànec i nosaltres no podem fer res més que queixar-nos sense que ens faci cas ningú.
Espero que tinguis més sort que nosaltres amb ells.
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » ds. des. 20, 2008 5:10 pm

Petitaemma, realment sembla que de vegades les males males notícies no van de dos en dos, sinó a grapats...

Si et planteges anar per SS i apart, puntualment, fer consultes a la privada, mira't aquest missatge q vaig posar jo abans d'ahir; és una opció molt interessant:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=9109
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » ds. des. 20, 2008 5:35 pm

petitaemma ha escrit:NOsaltres tb ens vam apuntar pel tema de la no-carència i ja l'hauríem complert a una altra mútua... Si no hi ha carència, en principi podries fins i tot entrar estant en estat, però deient que això ho treuran, no sé si t'ha agafat el canvi a tú. Mentres no hagis de demanar proves no tindràs problemes, clar.
Nosaltres tb tenim el seg. dental, per 1€ més, però realment no hi ha descompte si ho compares amb preus reals de dentistes. Jo em faré la neteja que entra gratis a l'any i em donaré de baixa.
Doncs es veu que aquests de Divina Pastora han despedit un munt de gent, vaig trobar bastanta info per internet, si m'enrecordo de la pàgina te la fico, sempre estàs a temps de donar-te de baixa. Per cert, el nostre comercial tb era molt simpàtic, però quan li demanem algo ens diu que no pot fer res, que ara es fan les coses d'una altra manera i que ho senten.
Em sembla que al donar-te de baixa ho has de dir 2 mesos abans, pels canals que ells diuen, que ara no recordo.
Lo que vec clar, és que ells sempre tenen la paella pel mànec i nosaltres no podem fer res més que queixar-nos sense que ens faci cas ningú.
Espero que tinguis més sort que nosaltres amb ells.

Petita informat al consumidor, perque en el teu cas crec que no t'has d'esperar tant temps... perque ells estan incomplint el contracte!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » ds. des. 20, 2008 5:41 pm

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 06, 2025 4:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
petitaemma

EntradaAutor: petitaemma » ds. des. 20, 2008 5:51 pm

Si ja ho sé Laucob, de fet em vas fer pensar amb això de la mútua, però lo de la carta m'ha acabat de convèncer. Perquè en 4 mesos els dos haurem pagat vora 400€ i a sobre la única prova que necessito (demoment) la vaig pagar apart, ja són 600 i pico € (quin mal ara que ho he contat!) i amb aquests diners, lo que dius ojo la de visites que podriem haver pagat.
Estic totalment decebuda amb tot lo mèdic! :-((

Ara m'estava mirant lo que m'ha dit la Castanyeta, a veure què tal.

-Su_: això del consumidor, pots contar que ho mirarem! però d'això s'encarrega el meu home i després m'ho explica tranquilament, perquè sino em fico mooolt nerviosa i hem d'estar tranquiles per quedar-nos de nens sans i perfectes!
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » ds. des. 20, 2008 8:17 pm

Quant de temps portes a la mútua? Si vols canviar-te no et donis de baixa encara perquè a moltes mútues et mantenen la carència si estàs en una altra. Però crec que has de portar algun temps. Pregunta-ho.

Ah! I per donar-te de baixa deixa't estar de 2 mesos abans, dient al banc que no pagui i llestos. O potser ells no us han canviat el contracte amb tot el morro???
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
estrellasol
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dg. set. 28, 2008 4:33 pm

EntradaAutor: estrellasol » ds. des. 20, 2008 8:33 pm

petitaemma, Deu ni do!!!! Tal i com han comentat, jo crec que hauries de mirar a l'atenció al consumidor (truca al 012), perque això no es legal.
Si per escrit teniu que tot allò que us van dir estava inclós, crec que es ilegal que us puguin sense més la quota de la mútua i us treguin el que feia 3 mesos us havien dit que estava inclos.
D'altra banda, per la SS crec que haurieu de consultar també al 012 perque no crec que sigui legal que a l'hospital us hagin dit que no tenies res i hores més tard tenies un abort. Jo, ho denunciaria.
Jo estic desde tota la vida a DKV, ja ho vaig explicar al post on parlem sempre... no he tingut mai cap problema i son realment serios.
Un petó i molts ànims guapíssima!!!!
petitaemma

EntradaAutor: petitaemma » dg. des. 21, 2008 9:36 am

Moltes gràcies pel vostre interés noies!
-Pepeta: això de mantenir la carència si et canvies de mútua no ho sabia, demà ens infromem que tenim festa els dos. En quant a deixar de pagar abans dels 2 mesos em fa por que no ens fiquessin a una llista de morosos o algo així...

-estrellasol: lo de que pugin la quota ha dit molta gent que és ilegal, però vamos que ells segueixen com si res i a principis d'any tothom a pagar més, perquè els hi envies queixes i te diuen que segueixis els canals destinats a tal fi, que crec és una mica liós, suposo que tardaran a contestar i bla, bla, un rollo.

I en quant a denunciar la SS per lo de l'abort, ja ho vam pensar, però prou pena teniem com per ficar-nos amb lios legals; a més vam preguntar a tots los metges vistos després si se podria considerar negligència i ningú ens deia res en concret, com rentant-se les mans o encubrint-se; algú fins i tot li va dir al meu home que podria haver set culpa del viatge (en cotxe de Lleida a Navarra), però clar, no hi ha res escrit que digui que jo li vaig preguntar si creia que podia fer el viatge o si millor em quedés a casa i aquella d'urgències em va dir que si, que tranquila, que no havia res raro.
Vamos, que crec que seria la nostra paraula contra la seva. Per això ens vam ficar en mútua, per no aguantar les urgències de l'Arnau i resulta que topem amb això, desde luego, tinc cada dia més clar que tinc mala sort i punto...
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dg. des. 21, 2008 12:52 pm

petitaemma mala sort? aixo que us va passar va ser una negligencia medica, encara que ells s'encubreixen...

i el tema de la mutua el problema es que ara l'han agafat uns altres i clar estan provant si cola la pujada i si cola els canvis en els contractes... si poseu un full de reclamacions i amb els informes medics que la prova era per posibles problemes en futurs embarasos i no per l'abort que heu tingut... segur que us paguen la prova, us deixen el contracte tal cual esta i us fan la pujada de l'any normal, no abusiva!

per cert si t'informes al canviar de mutua et mantenen l'antiguitat que portes amb aquesta... aixi que ja no tindries carencia!

jo tinc sanitas opció...
Imatge
Imatge
estrellasol
Entrades: 155
Membre des de: dg. set. 28, 2008 4:33 pm

EntradaAutor: estrellasol » dg. des. 21, 2008 6:40 pm

Estic d'acord amb la Su_.

I respecte a que et guarden la carencia t'asseguro que es així, es a dir que no et donguis de baixa abans d'anar-te'n a una altra, es segur que et mantindràn el temps i t'eliminaràn les carències!!
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dl. des. 22, 2008 9:54 am

Petitaemma t'he enviat un altre privi; a veure si ho podeu solucionar... si et canvies a una altra mútua sí que et mantenen l'antiguitat, és a dir que no tindràs carències. A mi m'ho han fet en passar-nos a l'Aliança.
Sort!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::