Per la nit només es calma amb mi
Per la nit només es calma amb mi
Hola noies,
per la nit l'Aleix s'adorm al pit i el poso al seu bressol a la seva habitació. Gairebé sempre es desperta un parell de vegades abans no me'n vaig jo a dormir, que tardo unes dues hores. Es desperta plorant desconsolat i només l'agafes i l'abraces se li passa i s'adorm.
Últimament ho ha provat el papa unes quantes vegades i amb ell no es calma. Encara plora més. I quan jo l'agafo calla al moment. A vegades inclús em mira i em toca la cara, com mirant si soc jo...
El papa s'emporta un disgust cada cop, i no sé perquè ho fa. Durant el dia se n'alegra molt de veure el papa sempre i a vegades el busca mentre mama. El menjar "solid" prefereix que li dongui ell molts cops també, i si plora de dia es calma sempre amb ell. Només ens passa de nit.
Alguna s'hi ha trobat? Que pot ser?
per la nit l'Aleix s'adorm al pit i el poso al seu bressol a la seva habitació. Gairebé sempre es desperta un parell de vegades abans no me'n vaig jo a dormir, que tardo unes dues hores. Es desperta plorant desconsolat i només l'agafes i l'abraces se li passa i s'adorm.
Últimament ho ha provat el papa unes quantes vegades i amb ell no es calma. Encara plora més. I quan jo l'agafo calla al moment. A vegades inclús em mira i em toca la cara, com mirant si soc jo...
El papa s'emporta un disgust cada cop, i no sé perquè ho fa. Durant el dia se n'alegra molt de veure el papa sempre i a vegades el busca mentre mama. El menjar "solid" prefereix que li dongui ell molts cops també, i si plora de dia es calma sempre amb ell. Només ens passa de nit.
Alguna s'hi ha trobat? Que pot ser?
Re: Per la nit només es calma amb mi
No sé quin temps tindra el teu nen però a casa passa exactament el mateix, penso que nomes sentir el nostre cor bategant i despres de nou mesos a dintre nostre el més normal es que necessiti a la mama per poder dormi tranquil.
Al meu home també li plora molt per adormir-se i es agafar-la jo i calla. Ell llavors diu pues ja no tpagafaré més.
No sé si ja has començat a treballar, pero sino es així quan comencis i estigui el teu home a soles, ja veuras com l'adorm. Aquí a casa funciona.
Al meu home també li plora molt per adormir-se i es agafar-la jo i calla. Ell llavors diu pues ja no tpagafaré més.
No sé si ja has començat a treballar, pero sino es així quan comencis i estigui el teu home a soles, ja veuras com l'adorm. Aquí a casa funciona.
Re: Per la nit només es calma amb mi
Hola Momo, a nosaltres ens passa igual, però t'haig de dir que, abans es despertava més sovint durant les primeres 2-3 hores i ara, desde fa uns dies ja va enllaçant els cicles de son...de mica en mica. Avui és el primer dia que ha dormit 8 hores seguides !!!! Crec que l'únic que pots fer és seguir-lo consolant i ja veuràs com anirà passant. Jo el que faria és que els cops que es desperti, anar-hi tots dos, tu l'agafes i ell que li parli perquè associi que el seu pare també és amb tu...(potser ja ho feu)...En fi, espero almenys que et serveixi de consol ja que em sembla que el què fa l'Aleix és de lo més normal...
Una abraçada.
Una abraçada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |