MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS
MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS
Doncs aixo, que soc mestra de p3 i estic de gairebe 5 mesos. I ara toca tornar... i em fa mal tot de pensar-hi! tinc l'esquena desviada amb 20 graus i vaig acabar el trimestre fatal, a sobre tinc un pinçament... total, que ara de vacances estic a la gloria pero a partir de dijous ja veurem.
Treballo a l'escola concertada i tot i que una companya ha estat de baixa tot l'embaras i ha cobrat el 100% doncs volia saber si algu de vosaltres que hagi estat a la concertada s'hi ha trobat i quina part del sou ha cobrat.
Gracies!
Treballo a l'escola concertada i tot i que una companya ha estat de baixa tot l'embaras i ha cobrat el 100% doncs volia saber si algu de vosaltres que hagi estat a la concertada s'hi ha trobat i quina part del sou ha cobrat.
Gracies!
Re: MESTRA D'INFANTIL A LA CONCERTADA I BAIXA DURANT L'EMBARAS
Hola Txeta, jo tb soc mestra en una concertada. Jo vaig haver d'agafar la baixa als 6 mesos, perk tenia contraccions i amenaça de part prematur. Jo he estic cobrant el 100% inclus he tingut la doble de nadal...clar k no se si totes les concertades son igual, suposo k depen del conveni. El k si kuan portava un mes de baixa la mutua del cole em va fer anar per res pura rutina per saber com estava i el motiu de la baixa...pero ja sta. I res ara kuan pareixi la baixa k consta com a malaltia comuna ( la he de anar renovant cada setmana) doncs passa a ser baixa per maternitat. Espero haver-te ajudat, i anims!!!
Hola Txeta! Jo també sóc mestra d'infantil en una concertada i tinc companyes que es van haver d'agafar la baixa als 2 i 4 mesos d'embaràs (una per embaras de risc i l'altra per contraccions abans d'hora) i sé que fins que van parir van cobrar al 100% del sou. Després van canviar la baixa per la de maternitat fins que se'ls va acabar...
a reveure!
a reveure!
Suposo que deu funcionar igual a la concertada que a la pública no? ja que el tema és de SS i suposo que cotitzeu igual que nosaltres. A la pública és el que t'han dit, cobrem el 100% del sou encara que estiguem de baixa.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
És que no és el mateix si conbro el 100% que si em treuen una part, tal com estan les coses... la baixa l'hauré d'agafar igual però si ho cobro tot no aguantaré. A veure si truco a comisions i ho pregunto... per si de cas, però vaja, que si em dieu vosaltres això, doncs em quedo més tranquila 

aprofito que heu obert aquest post per un dubte,
si pareixes per exemple al juny i tens el juliol i l'agost pel mig contan tots dos mesos com a vacances o com a baixa de maternitat? (tant a la publica com a la privada?)
moltes gràcies
si pareixes per exemple al juny i tens el juliol i l'agost pel mig contan tots dos mesos com a vacances o com a baixa de maternitat? (tant a la publica com a la privada?)
moltes gràcies
pucpuc ha escrit:aprofito que heu obert aquest post per un dubte,
moltes gràcies
Molt bona pregunta!!!
Si estàs de baixa de maternitat i els mesos de juliol i agost estan pel mig...compten com a baixa o no??? Jo crec q no però...
Per cert, jo sóc TEI de p3 a la pública!
Petons wapis!
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
hola guapes jo treballo a una concertada de secretaria i he cobrat el 100% quan he estat de baixa per malaltia abans de parir.Tema vacances estiu: el juliol no ho sé, però l'agost segur que "corre".... o sigui tardes un mes més a tornar a treballar.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Hola a totes! Jo vaig tenir l'Ona el 5 de maig del 2007 i no vaig tornar a treballar fins el 25 d'octubre, és a dir, les vacances són sagrades. Tenim 16 setmanes de baixa de maternitat i després hi heu d'afegir les vacances. Jo treballo a la concertada.
El meu segon fill/a ha de néixer aquest juliol i suposo que agafaré la baixa al juny (si tot va bé) per tal que em contin les vacances.
Pel tema de cobrar, cobres igual si estàs de baixa.
Espero que us hagi ajudat. Petons
El meu segon fill/a ha de néixer aquest juliol i suposo que agafaré la baixa al juny (si tot va bé) per tal que em contin les vacances.
Pel tema de cobrar, cobres igual si estàs de baixa.
Espero que us hagi ajudat. Petons
MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs quan em comenci a molestar de nou l'esquena... al metge i la baixa. Les vacances sí que es fan, com han dit per aqui són sagrades, 16 setmanes de baixa de maternitat + dos mesos en cas de les mestres
Doncs quan em comenci a molestar de nou l'esquena... al metge i la baixa. Les vacances sí que es fan, com han dit per aqui són sagrades, 16 setmanes de baixa de maternitat + dos mesos en cas de les mestres

gracies per respondre!
Bon dia!
Jo he estat a la concertada i la pública i el tema de la baixa és el mateix. A la publica posen sustitució directament i a la privada els hi molesta una mica més perquè crec que paguen un % de la sustitució la SS i l'altra l'empresa. Però cap problema, ens els dos casos cobres els 100%. Aixi ho han fet les meves companyes en els dos casos.
La baixa de maternitat tb corre per tots igual però no crec que comptem bé. Son 16 setmanes més un més que t'afegeixes de vacances. Si t'ha corregut l'estiu pel mig però en cap cas en pots afegir el juliol i l'agost que serien 8 setmanes. Aixi que quan passin les 16 (una mica abans) has de fer una instància demanant que et donin les 4 setmanes de vacances). Si no ho demanes tu, tb les perds.
El Biel neix a l'abril i tinc calculat: 16 setmanes + agost + lactancia. Total... fins a l'octubre.
Jo he estat a la concertada i la pública i el tema de la baixa és el mateix. A la publica posen sustitució directament i a la privada els hi molesta una mica més perquè crec que paguen un % de la sustitució la SS i l'altra l'empresa. Però cap problema, ens els dos casos cobres els 100%. Aixi ho han fet les meves companyes en els dos casos.
La baixa de maternitat tb corre per tots igual però no crec que comptem bé. Son 16 setmanes més un més que t'afegeixes de vacances. Si t'ha corregut l'estiu pel mig però en cap cas en pots afegir el juliol i l'agost que serien 8 setmanes. Aixi que quan passin les 16 (una mica abans) has de fer una instància demanant que et donin les 4 setmanes de vacances). Si no ho demanes tu, tb les perds.
El Biel neix a l'abril i tinc calculat: 16 setmanes + agost + lactancia. Total... fins a l'octubre.
hola nineta 10 dius que s'ha d efer una instancia una mica abans d'acabar les 16 setmanes perque et donim les vacances? a on has de fer l'instacia a l'escola?
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
Sí a la mateixa escola. Fas una carta dirigida al teu director. Si vols demanar també que t'ajuntin els dies de la lactància també ho has de fer així.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
gracies guita!!!!
Hola, en el meu cas jo no vaig haver de fer cap instància per res...
Jo treballo de tutora d'educació infantil en una escola concertada i tot plegat ho vaig anar a parlar directament amb la directora de la meva escola quan la nena ja tenia gairebé tres mesos.
La meva filla va néixer el 14 de juny passat. Em tocava reincorporar-me el 19 de desembre a les 11h. del matí (ajuntant també les hores de lactància), que com que era el darrer dia d'escola abans de les vacances de nadal vaig acordar amb la directora no reincorporar-me fins passades les vacances de nadal.
Per tant, com han dit per aquí: el dos mesos de vacances són sagrats i se sumen a les 16 setmanes de baixa i, si es vol, també es poden sumar les hores de lactància.
També sé que les vacances de nadal i les de setmana santa, en canvi, no són "sagrades" i sí que compten dins de les 16 setmanes de baixa...
En el meu cas, si ho hagués calculat, no m'hagués sortit millor! (i de càlcul res, que portàvem 13 mesos buscant!!)
Jo treballo de tutora d'educació infantil en una escola concertada i tot plegat ho vaig anar a parlar directament amb la directora de la meva escola quan la nena ja tenia gairebé tres mesos.
La meva filla va néixer el 14 de juny passat. Em tocava reincorporar-me el 19 de desembre a les 11h. del matí (ajuntant també les hores de lactància), que com que era el darrer dia d'escola abans de les vacances de nadal vaig acordar amb la directora no reincorporar-me fins passades les vacances de nadal.
Per tant, com han dit per aquí: el dos mesos de vacances són sagrats i se sumen a les 16 setmanes de baixa i, si es vol, també es poden sumar les hores de lactància.
També sé que les vacances de nadal i les de setmana santa, en canvi, no són "sagrades" i sí que compten dins de les 16 setmanes de baixa...
En el meu cas, si ho hagués calculat, no m'hagués sortit millor! (i de càlcul res, que portàvem 13 mesos buscant!!)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Per el que veig lo de contar els dos mesos de vacances o un de sol depen de cada escola oi?
jo no vull ficar la pota, però diria que no depèn de cada escola... diria que els mestres tenim dos mesos de vacandes (per conveni?) i per tant aquests s'han d'acumular tal qual a la baixa... sempre i quan siguis mestra, em sembla que les "TEIS" o mestres de suport ja és diferent...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola a totes,
Doncs precisament l'altre dia vaig anar amb una companya que també està embarassada a l'USOC a informar-nos d'això entre altres coses. El mes de juliol compta com vacances remunerades i agost doncs també com a vacances. Així doncs en la baixa maternal aquests dos mesos no conten i es continua contant a partir de setembre.
Alguna de vosaltres sap d'algun cas o esta en la situació que s'ha de reincorporar a falta de poques setmanes per acabar el curs, per exemple 2 setmanes... Que heu fet o que s'ha fet en aquests casos, heu pactat amb l'escola? Pageu vosaltres la substitua en aquelles dues setmanes que resten?
Doncs precisament l'altre dia vaig anar amb una companya que també està embarassada a l'USOC a informar-nos d'això entre altres coses. El mes de juliol compta com vacances remunerades i agost doncs també com a vacances. Així doncs en la baixa maternal aquests dos mesos no conten i es continua contant a partir de setembre.
Alguna de vosaltres sap d'algun cas o esta en la situació que s'ha de reincorporar a falta de poques setmanes per acabar el curs, per exemple 2 setmanes... Que heu fet o que s'ha fet en aquests casos, heu pactat amb l'escola? Pageu vosaltres la substitua en aquelles dues setmanes que resten?
Doncs a mi no em va comptar el mes de juliol i només van deixar per setembre els dies del mes d'agost que en el meu cas van ser 24 dies. El mes de juliol el vaig perdre. I treballo a la pública.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |