Les que buscarem enguany

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Les que buscarem enguany

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 07, 2009 10:55 pm

Bon nit noies!

Abans de tot disculpes si el que explicaré aquí m'he equivocat de lloc on posar-ho dins del fòrum, però és que no sabia on escriure-ho.

Com he posat en el títol del tema, jo encara no estic buscant, però enguany volem anar a buscar el 2on, suposo que cap a l'Abril-Maig començarem.
Però tinc uns dubtes i m'agradaria saber si alguna de les que ja heu passat per això m'ho pot resoldre.

Vosaltres abans d'anar a buscar el segon vau anar al ginecòleg perquè us fes un cop d'ull i us digués que endavant? És que jo en un principi no ho tinc pensat, però a vegades em vénen al cap neures meves de: "i si no ho tinc tot ben col·locat i tindré dificultats o problemes en embarassar-me?", perquè a vegades de tant en tant sobretot quan camino noto com un moviment o sensació estranya en la vagina, a vegades com una mena de pes o com si se'm sortís una part de dins, uff... no m'explico gaire bé oi? o quan me la miro amb un mirall per veure si tot està bé, me la segueixo veient estranya, canviada. És normal? A vosaltres també us va passar? Perquè penso que ja fa 8 mesos que vaig parir!
A més, ja vaig fer els exercicis del periné i crec que el tinc recuperat, no tinc cap pèrdua d'orina.
A valtros també us ha passat? Vau anar al ginecòleg?

Un altre dubte que tinc és si per seguir donant pit pot dificultar o posar en perill l'embaràs, més que res per les hormones que tenim durant l'alletament pugui ser perjudicial.
A vosaltres també us va coincidir l'alletament amb buscar i tenir l'embaràs?

Encara no m'ha vingut la regla, d'aquí a que comenci a buscar no sé si ja la tindré (suposo que sí) però aprofito per preguntar-vos, si encara no la tingués, com ho faria per fer els càlculs pertinents per l'embaràs?

Sabeu si cal recepta per l'àcid fòlic? O puc anar directament a la farmàcia? em fa un pal demanar hora al CAP...

Ufff... quants dubtes oi?.... si alguna ha passat per algun d'aquests moments i em pot resoldre algun dubte.... moltes gràcies! :camio:
Imatge
Imatge
Mila
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. nov. 17, 2008 9:07 am

Re: Les que buscarem enguany

EntradaAutor: Mila » dj. gen. 08, 2009 10:28 am

Hola Sònia-2,

No fa falta anar al ginecòleg per anar a buscar el segon, ja que si ja n'has tingut un, vol dir que no tens problemes per quedar-t'hi una altra vegada. Ara bé si et vols fer una revisió de rutina, no fa mai cap mal. Les sensacions que dius que tens segurament deuen ser normals.

El meu cas, amb el primer ens va costar uns mesos i amb el segon, va ser a la primera.

Ara bé, si tens pensat quedar-te en breu embarassada, no hi ha cap problema en pendre l'acid fòlic. Inclus millor. Pots anar directament a la farmacia.

Respecte a si pots tenir problemes en quedar-t'hi perque estàs donant el pit. No sé si et puc ajudar, però tot depen si ja estàs ovulant o no. Pensa que quan dones el pit l'ovulació i la regla poden ser força irregulars o sigui que, crec jo, no saps mai si aquella setmana és la bona o no per buscar un embaràs.

Espero haver-te ajudat,
gloripage
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dv. set. 26, 2008 5:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 08, 2009 10:32 am

Em penso que mentres donis el pit no pots quedar-te embarassada pero per tema hormonal no perque sigui bo o dolent.
Imatge
16/11/09 Visita 117mm i se li veu el cor
21/12/09 Eco 6.1 cm, plec <1mm
30/12/09 Visita 7.8 cm
17/02/10 Eco privat uns 16cm
23/02/10 Eco SS 450gr. Confirmadissim NENA!
30/03/10 Visita 1150gr, mides de 10 dies+respecte teòric
2/06/10 Visita 3250gr
Imatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dv. gen. 09, 2009 5:05 pm

Jo m'he quedat embarassada per segona vegada just quan vam deixar el pit amb el Pau,quan ve fer 9 mesos.
Abans no preniem precaucions o sigui que va ser la LM el que va fer que no m'hi quedés! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
feminacora
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. gen. 09, 2009 6:53 pm

gloripage, vienes del guia nupcial????
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. gen. 09, 2009 8:34 pm

Hola, nosaltres tenim una petitona que d'aquí uns dies farà set mesos i jo també em plantejo això d'anar a pel segon però tot són dubtes...

Amb la primera ens va costar 13 mesos quedar-nos-hi o sigui que per una banda vull posar-m'hi ja per si també tardem taaaaant... però per una altra banda penso: a veure si ara ens quedarem a la primera (o a la segona :-:) ) i, amb la feineta que encara ens dóna aquesta barrufeta no ho disfrutarem prou... (és que a les nits encara es desperta com a mínim 3 o 4 cops i no em puc imaginar tenir-ne un altre que també es desperti tan sovint com aquesta i, per tant, que se'ns en despertin dos...)

Però en tinc tantes ganes de donar-li un germanet i augmentar la família!
(crec que em podrà més la il·lusió que no pas m'espantarà la feina que se'ns vindrà al damunt)

Respecte lo del ginecòleg, sonia-2, jo ni m'ho plantejo perquè com que la nostra nena va néixer per cesària ens va recomanar esperar un any per anar pel segon i, per tant, no li vull ni consultar perquè sé què em dirà...

I l'àcid fòlic, com bé t'han dit, el pots comprar directament a la farmàcia per pocs euros.

I el tema del pit, no li fa cap mal a un nou petitó però sí que pot ser que faci que et costi més embarassar-te pel que ja t'han dit (a mi, tot i que encara li dono el pit -unes 4 o 5 tomes encara-, ja m'ha vingut la regla i vaig notar com ovulava uns dies abans).

No sé... certament són mil dubtes!!! :gat:
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dv. gen. 09, 2009 9:03 pm

Ei lila!
Doncs jo amb el Pau vaig estar 8 mesos aquedar-m'hi i ara amb la nena va ser deixar el pit i a la primera! o sigui que va com va.
jo tb estic amb dubtes i espantada pel que ens ve a sobre,els meus es portaran justos 18 mesos i el nen encara es desperta molts cops a la nit i com no se sap dormir sol hi hem d'anar nosaltres... No vull ni pensar que passara quan es despertin alhora o estigui jo sola per atendre'ls a tots 2, suposo que els primers mesos han de ser durillos,pero ens en sortirem!
Imatge

Imatge

Imatge
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dv. gen. 09, 2009 10:06 pm

Bona nit noies.

Moltes gràcies pels vostres comentaris.

En un principi no tinc pensat anar al ginecòleg. I vaig preguntar a la farmàcia si calia recepta per l'àcid fòlic i em van dir que no, per tant aniré directament. Almenys, de tots els dubtes que tinc són dues coses que ja tinc més o menys clares.

Lila, m'agrada pensar que estem en uns moments força semblants. La meva filla també es desperta sovint i últimament l'hem d'acabar posant al nostre llit (ja veurem com farem els deures :r) ) I també penso que serà molta feina. Però em fa molta il·lusió que els germans es portin poc temps. Tinc moltes ganes de poder-li donar a la meva filla un/a germanet/a.

M'he quedat capficada quan m'heu comentat la possible dificultat pel fet de donar pit. La llevadora em va comentar que la lactància materna no és un mètode anticonceptiu, que em podia quedar perfectament embarassada, però si m'ha de costar... no sé si ja posar-m'hi. No vull de deixar de donar-li el pit per embarassar-me.
Fins i tot m'estava plantejant si m'aniria bé fer servir els tests d'ovulació. Mai n'he fet servir, fins i tot no sabia que existissin.

Uf! quin cacau mental!
Imatge
Imatge
ametista
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 12, 2009 3:54 pm

sònia-2, anem a la par!!!! :-D :-D
nosaltres també tenim pensat posar-nos a pel segon per allà abril-maig, jo sí que aniré al ginecòleg abans (tinc hora pel febrer que és quan vaig parir) més que res per fer-me una revisió general "un año después" i ja he començat a prendre'm l'àcid fòlic :pandi:
la veritat és que jo també tinc dubtes perquè encara no m'ha vingut la regla i clar, si no ovulo no sé pas com ho farem! :r) :r) però no penso pas deixar la lactància materna, si hi ha mares que han alletat embarassades i després en tàndem...és que s'ha de poder, no? ara encara fem força tomes durant el dia i una durant la nit però com que cada vegada pren i prendrà més AC, penso que potser llavors reduint producció de llet...potser començaré a ovular??? ai, no sé..... ?-) ?-) :-D
aniré seguint aquest post, que m'interessa!!!!!!!!!!!
gloripage
Entrades: 296
Membre des de: dv. set. 26, 2008 5:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. gen. 13, 2009 1:43 pm

Si feminacora vinc de guianupcial!

A veure si tenim sort. jo estic "trabajando en ello" pero a veure que passa.... Dios!
Imatge
16/11/09 Visita 117mm i se li veu el cor
21/12/09 Eco 6.1 cm, plec <1mm
30/12/09 Visita 7.8 cm
17/02/10 Eco privat uns 16cm
23/02/10 Eco SS 450gr. Confirmadissim NENA!
30/03/10 Visita 1150gr, mides de 10 dies+respecte teòric
2/06/10 Visita 3250gr
Imatge
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dt. gen. 13, 2009 4:20 pm

Glori soy la feminacora de lleida jejejejejeje..........
Imatge
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dt. gen. 13, 2009 10:32 pm

Bona nit noies.

Ostres ametista, em fa il·lusió que coïncindim en aquesta búsqueda. Crec que així podrem compartir dubtes i experiències. Em fas replantejar-me si anar al gine o no. Potser demà em passaré per Atenció a la Dona a demanar hora, a veure per quan em donen!
Perquè així potser ja em quedo tranquil·la que m'ho mirin tot a veure si està ben posat i preparat per acollir a una altra criatura. M'amoïna pensar que tingui quelcom mal recol·locat i degut a això tingués problemes.

Encara tinc pendent trucar a l'Associació Do de Pit per anar a les seves xerrades i comentar-lis els dubtes.

Ja aniré informant.

Espero que puguem anar informant-nos i explicant les novetats.
Imatge
Imatge
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 14, 2009 10:22 pm

Bona nit noies.

Al final aquest matí he passat per la Unitat d'Atenció a la Dona i he demanat hora per fer-me una revisió. I m'han donat hora per a la llevadora??? m'han dit que així em visitarien abans.

La veritat que per mirar-me si tinc "totes les peces" a puesto i poder preguntar-li els dubtes ja em serveix.

L'únic és el tema citologia que suposo que no me la farà, de totes maneres tampoc sé si es poden fer quan encara no fa un any que has parit.

El fet és que tinc hora amb ella aquest divendres, ja us explicaré com ha anat i si ja tenen resposta tots els dubtes. A més, si no acabo de sortir convençuda sempre puc demanar hora de nou pel ginecòleg/a.
Imatge
Imatge
carpe diem
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. gen. 14, 2009 10:47 pm

Que vagi bé la visita a la llevadora! I aviam si us hi poseu aviat!! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 14, 2009 10:58 pm

sí, ja explicaràs què tal!
a mi també em fa molta gràcia que coincidim en la búsqueda, ara parlarem de més coses que no seran cereals :-D :-D
sònia-2

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 14, 2009 11:27 pm

ametista ha escrit:sí, ja explicaràs què tal!
a mi també em fa molta gràcia que coincidim en la búsqueda, ara parlarem de més coses que no seran cereals :-D :-D

:-D :-D :-D :-D :-D

.... aix! els cereals! sóc dura de cap perquè són el meu calvari... no us ho he explicat perquè em sembla que desistiré.... ahir li vaig fer per sopar de tapioca i mare meva! allò era "blandi-blub" (no me'n recordo com s'escrivia)
Però és que ja em fa vergonya preguntar-vos de nou.... sóc tanoca, crec que necessito mides i temps exactes perquè finalment em surtin bé. :-:) :-:) :-:) :-:)

Ja us explicaré.... :trona:
Imatge
Imatge
nurma
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dj. gen. 15, 2009 11:17 am

Hola noies, jo també m'estic plantejant anar pel segon però com moltes de vosaltres, tot són dubtes, podré amb els 2, com ho pasarà el gran? ho podrem organitzar amb la feina?,..... Són 1000 preguntes que cada dia em plantejo. Sempre havia dit que volia que fossin seguits però és que donen més feina (i també més alegries) del que ens pensàvem. Jo si que aniré al gine abans de de posar-me, he de trucar per demanar hora, més que res per assegurar-me que tot estigui bé.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dj. gen. 15, 2009 3:33 pm

Hola noies! veig que sou molt valentes de pensar en el segon/a, clar que si! jo sempre he dit que volia esperar un parell d'anys i era el meu marit el que deia que millor seguidets... be, el q són les coses.... ara que el meu marit diu que li semblen be el parell d'anys a mi em sembla que si quan em torni la regla ens hi quedem, doncs que ja ens en sortirem! seré punyetera...
però no tinc cap indici de regla, cap ni un....clar, que l'Abrilona segueix mamant supersovint.
El que em preocupa és que per tenir a la nena vem intentar part natural i després de 33 hores d'intents, per patiment fetal, vem haver de fer una cessàrea d'urgència... oi que es recomana esperar 2 anyets si hi ha hagut cessàrea, en sabeu res d'això?
M'encantaria tenir un part el més natural possible i si per aconseguir-ho cal esperar una mica, crec que ho faria...
alguna de vosaltres ha tingut part natural després de cessàrea amb menys de 2 anys d'espera?

petonets!!
Imatge

Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 15, 2009 4:22 pm

ostres dos anys??? tinc una amiga que acaba de tenir una nena per cessàrea (i també li ha posat Abril :-) ) i a ella crec que li han dit un any!!
li preguntaré però crec que era així perquè també volen tenir el segon molt seguidet i em va fer el comentari que s'havia d'esperar fins l'any!
per cert, 33 hores???? déu n'hi dó! tu sí que ets valenta!!! :ok: :ok:
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 15, 2009 4:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. gen. 15, 2009 4:24 pm

Os explico el caso de mi cuñada, estubo un año buscando consiguio quedarse, tuvo mi sobrina por cesarea y se quedo embarazada a los 2 meses si si si... mis sobrinos se llevan 11 meses, ella no tuvo problemas por la cesarea jejejej que remedio.... no???
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::