cadireta de cotxe grup 1 ó grup 1-2-3
cadireta de cotxe grup 1 ó grup 1-2-3
Hola,
Quin embolic amb això de les cadiretes de cotxe. M'agrada molt la axiss de bebeconfort, es la que es gira quan has de seure al petit. Avui l'he anat a veure i pesa molttíssim!, es clar que m'han dir que és normal que pesin les del grup 1.
El cas es que tenim el meu cotxe i el del meu marit i la cadireta hauria d'anr d'un cotxe a un altre, ja que a vegades la portem en un cotxe o l'altre, i es clar com que pesa tant, vaja pal anar acanviant. Estic pensant en comprar-ne 2, una més bona (que sería la axiss de bebeconfort) i un altre més normaleta, que us sembla la que es grup 1-2-3?, es a di que servix desde els 9 mesos fins als 10 anys, n'he vist una de la prenatal per 99 euros...
Quin embolic amb això de les cadiretes de cotxe. M'agrada molt la axiss de bebeconfort, es la que es gira quan has de seure al petit. Avui l'he anat a veure i pesa molttíssim!, es clar que m'han dir que és normal que pesin les del grup 1.
El cas es que tenim el meu cotxe i el del meu marit i la cadireta hauria d'anr d'un cotxe a un altre, ja que a vegades la portem en un cotxe o l'altre, i es clar com que pesa tant, vaja pal anar acanviant. Estic pensant en comprar-ne 2, una més bona (que sería la axiss de bebeconfort) i un altre més normaleta, que us sembla la que es grup 1-2-3?, es a di que servix desde els 9 mesos fins als 10 anys, n'he vist una de la prenatal per 99 euros...
Re: cadireta de cotxe grup 1 ó grup 1-2-3
Hola, nosaltres al cotxe del meu home, que es el que fem servir per desplaçaments mes llargs, tenim la MAXI COSI TOBI, que la veritat n'estic molt contenta, i jo al meu cotxe que el faig servir per portar al nen a la guarde, o anar a compra, o sigui per petits desplaçaments, vaig comprar una de la casa PLAY, que em va costar 99€, i també n'estic contenta, veig que el Pere hi va força bé.
Gràcies gemma25, el cotxe del meu marit l'agafem els caps de setmana i per trajectes llargs, i el meu l'utilitzo entre setmana i per ciutat. L'axiss com dius m'agrada molt i potser seria la opció de posar-lo al cotxe el mau marit, el que dius de Britax, està força be, l'he vist per internet, tot i que penso que com a segona cadireta em surt una miqueta cara.
M'has convensut en no optar per la de prenatal, es veu de mala calitat. N'he vist una de la mateixa casa bebeconfort, que es la trianos (també grup 1-2-3), qué et sembla?
Anona, jo també utilitzo el meu cotxe per petits desplaçaments i per ciutat. La cadireta que dius de 99 euros, quina marca és exactament?
gràcies
M'has convensut en no optar per la de prenatal, es veu de mala calitat. N'he vist una de la mateixa casa bebeconfort, que es la trianos (també grup 1-2-3), qué et sembla?
Anona, jo també utilitzo el meu cotxe per petits desplaçaments i per ciutat. La cadireta que dius de 99 euros, quina marca és exactament?
gràcies
Hola gemmy, es de la casa PLAY, es sensilla, peró nomes agafo el meu cotxe per anar per Sabadell, i com a molt alguna vegada he anat a Barcelona, a mi em va molt bé la veritat, el Pere hi va comode fins i tot per dormir.
Mira aquest enllaç, a la ultima pagina (contraportada) la que surt de la casa PLAY, es la que tinc jo, pero la meva es diferent, es tota blau mari, suposo que aquest son els models d'aquest any, i la meva es de l'any passat.http://www.alcampo.es/WebPortal/Alcampo ... O_.content
Has vist que si compres per internet tens més descompte que a les botigues del Corte Ingles, mira aquest enllaç:
http://www.elcorteingles.es/tiendas_e/c ... CI,FF.html
Mira aquest enllaç, a la ultima pagina (contraportada) la que surt de la casa PLAY, es la que tinc jo, pero la meva es diferent, es tota blau mari, suposo que aquest son els models d'aquest any, i la meva es de l'any passat.http://www.alcampo.es/WebPortal/Alcampo ... O_.content
Has vist que si compres per internet tens més descompte que a les botigues del Corte Ingles, mira aquest enllaç:
http://www.elcorteingles.es/tiendas_e/c ... CI,FF.html
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |