Coches gemelares

Més qüestions.
brujita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

Coches gemelares

EntradaAutor: brujita » dv. gen. 09, 2009 12:59 pm

Hola
Soy nueva en este foro aunque no lo soy en los foros de embarazo. Os cuento que después de un aborto espontáneo y de otro aborto por una malformación incompatible con la vida, estoy embarazada. El día que me hicieron la amniocentesis me llevé una gran sorpresa y es que en vez de uno llevo dos bebes en mi interior. Mellizos, la sorpresa ha sido increible puesto que ninguno de los dos tenemos antecedentes y no me han hecho ningún tratamiento hormonal.
Bueno la verdad es que estoy perdidísima y quería ver si alguna de vosotas me puede aconsejar.
Estamos mirando sillas gemelares y no nos aclaramos mucho la verdad.
1. Mi primera pregunta es si hay que coger además de la sillita básica, el cuco y el portabebes????? o con la básica y el portabebés ya es suficiente????
2. Lo siguiente es que vivimos cerca de Barcelona y si alguien me pudiese decir algun outlet de bebes para ir mirando ya que nuestros gastos se van a multiplicar por dos.
3. ¿Nos aconsejáis algún modelo en especial??? Hemos estado mirando por internet y de momento el modelo que nos ha gustado el uno que se llamaTwin Two de Jane. La verdad es que tampoco hemos encontrado mucha variedad.

Muchas gracias de antemano
Una futura mami de dos bastante confundida jeje

Brujita
Imatge
Anona
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

Re: Coches gemelares

EntradaAutor: Anona » dv. gen. 09, 2009 1:53 pm

Hola, primer de tot benvinguda al club, ja veuràs com aqui ens podem ajudar les unes a les altres, de segon felicitar-te per partida doble, despres de dos cosetes tristes, a la tercera la vençuda, i doblement sorpresa!!
El tema del cotxet, us heu mirat el mclaren doble, n'hi ha un que poden anar desde el neixament, i crec que també s'hi poden acoplar les maxi cosi, crec que es una bona opcio, ja que no ocupa massa plegat, i les maxis les pots fer servi per el cotxe fins (jo hi vaig portar al Pere fins als 9 mesos), i també crec que es un dels economics.
Crec que hi ha un apartat al forum on hi ha noies embaraçades de bessons i mes, potser allà et poden ajudar.
Jo conec una botiga tipus OUTLET, de puericultura aqui a Sabadell, ara no trobo l'adreça, si t'interessa m'ho dius i t'ho miro.
Anona

EntradaAutor: Anona » dv. gen. 09, 2009 2:12 pm

socpetitona
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. gen. 09, 2009 2:27 pm

Hola brujita, i benvinguda al club de mares de bessons! és una passada noia! els meus petits ja faran dos mesos la setmana que ve i això és increible! ara comencen a parlar (a la seva manera, és clar), i et cau la baba. Enhorabona noia!

Pel que comentes dels cotxets, jo ara porto un de costat (lateral que se'n diu) que ens van regalar fa poc, però fins ara havia anat amb el Twin Two de Jane, que és en línea.
Tu mateixa has de decidir en funció dels pros i contres de cada un. En linia passes per totes les portes, però al creuar els carrers has de passar tu al davant, mirar i després tirar. Amb el lateral, vas bé pel carrer (en asceres no molt estretes), i pots controlar millor els dos bebes, però no passes per la majoria de les portes. Evidentment, cap dels dos hi cap als ascensors de casa, només als d'hospital que son enormes.

Es bo que el cotxet porti el que se'n diu capazo on els nens van estirats, no és bo que tan petits estiguin molta estona assentats. El que tinc ara són capazos i prou, no es poden reclinar, però el Twin Too de Jané el capazo pot anar en 3 posicions diferents, la veirtat ésque és un bon cotxet,però a mi em feia gràcia que fos de costat, per això vaig demanar que em regaléssin l'altre.

Per cert, si et passes pel mercadillo.... jejejeje jo em venc el meu Twin Too de Jane...és varetet, varetet, i del preu sempre se'n pot parlar... :-) Està completament nou, i com que el meu marit treballa a BArcelona, si tu hi vius, potser te'l podriem portar. Bé,ja em diras, i qualsevol altra cosa, ja saps!!

Qualsevol cosa
Imatge
socpetitona

EntradaAutor: socpetitona » dv. gen. 09, 2009 3:10 pm

T'adjunto l'enllaç al post de venta del cotxet per si t'interessa:

viewtopic.php?f=29&t=9132

Com veuràs, no me'n surto en penjar fotos, però si t'interessa i em passes un correu electònic te les podria enviar.
Imatge
socpetitona

EntradaAutor: socpetitona » dv. gen. 09, 2009 6:40 pm

Gemma25, per gustos tots els colors, i sort n'hi ha!
Si que és cert que amb el lateral no passes per portes...l'altre dia anava amb la meva mare a una botga de nens per comprar roba i..tatxin, no vaig poder entrar! que fort, oi? es van quedar les de la botiga..jajaja i això que hagués fet gasto doble!
Jo ara tinc el Mountain Buggy, semblan al First Wheels que coments o el One Tree Hill, i em va molt bé! això si, ara porto cucos i mes endavant cadiretes, tot i que també tenim el Maclaren doble.
El tema del Maclaren per recent nascuts, tot i que la marca diu que està homologat (el Twin Techno, no l'altre) perquè s'estira completament, jo no ho veia clar, son tan petitons, i feia tan fred...

Jo si us interessa el de Jané us el venc bé de preu! el voliem dur a una casa que tenim fora, però en vistes de la de trastos que s'acumulen...millor si ens el podem treure de sobre!

Ja direu!
Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dv. gen. 09, 2009 9:11 pm

Hola, jo encara no vaig a buscar un <:-< però espero activar el tema a partir de l'abril per que no m'enxampi l'estiu pel mig.
Jo treballo a Barcelona, i l'Oulet més gran que hi pots trobar és el Outlet del Palacio del Bebé que està a la Gran Via, just al costat del que no és oulet.
No sé si el coneixis o si et pot servir d'ajuda. Moltes felicitats per la mainada que et ve en camí. :cnena: :cnen:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MONN
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » ds. gen. 10, 2009 7:21 am

Moltes felicitats per la bessonada!
Jo els espero per principis d'abril, en tinc unes ganes!
Nosaltres ens hem quedat el Maclaren gemelar que es reclina totalment i a més ens hem comprat els cucos de viatge de la marca Graco que s'hi poden acoplar. Aquest cotxet pesa poc (comparat amb la resta) i és manejable. Ens hem decidit finalment amb aquest pq tots els altres que hem vist m'han semblat uns armatostes de cuidado, que si cuco + huevo + cotxet, caríssims! I per aprofitar segons quines peces només 4 mesos. Per exemple, l'Easywalker doble el vaig veure per internet i em va agradar molt, el vaig anar a veure a una botiga i la dependenta es va estar 10 min per desplegar-lo, era enorme d'ampleeee, moltíssim, més de 800€ i en cap cas podies posar les dues maxicosis a l'hora, havies de combinar cuco i maxicosi, però tots dos a l'hora no. Em va fer riure, ho vaig trobar ridícul.
Jo tenia claríssim que volia que els nens estiguessin de costat, així es poden veure i tocar entre ells i veure món. Jo sóc bessona també i ma mare també m'ho ha aconsellat. A part de que els llargs, a cada cantonada has de fer investigació per veure si pots passar. El tema amplada de portes, ja us explicaré...però jo crec que cada vegada hi ha menys portes estretes. En fi, tot són avantatges i inconvenients, que et sigui lleu.
Per cert, el cotxet doble m'ha costat uns 357€ i cada cuco de viatge uns 70€ si no recordo malament.

Petons,
M.
Imatge
Imatge
MONN

EntradaAutor: MONN » ds. gen. 10, 2009 12:56 pm

Gemmaaa,

jajaja, tia, sembla un gatget del James Bond, la veritat és que això de que es pot reduir l'amplada en un moment no ho sabia. Això fa la Maclaren??? Hauré d'investigar...Si saps com es fa explica-m'hooo

Com vas tu? Estàs al caure eh?
Imatge
Imatge
socpetitona

EntradaAutor: socpetitona » ds. gen. 10, 2009 11:45 pm

HOla noies, tot el que dieu jo també ho havia pensat abans de tenir els nens...per això tinc a casa el MAclaren Twin Techno...hi ha dos maclarens gemelars, però només aquest és el que es reclina al 100%... Jo també vaig anar a una botiga a veure el One Tree Hill (molt semblant al Easywalker) i la noia també es va estar una hora per plegar-lo, i després no podia ni agafar la carcassa del que pesava! Total, que vaig tenir clar que el MAclaren era el millor. Em vaig comprar també els cucos de Gracco per acoplar-els-hi, tot semblava fantàstic! Fins i tot em vaig trobar per el carrer una parella amb el Maclaren i els cucos i els vaig parar pel carrer per xerrar amb ells i veure com anarva. En aquell moment, clar, no em van entrar els dubtes que vaig tenir uns mesos mes tard al muntar-ho a casa...

Total, que un cop arribats a casa, ens posem a muntar els cucos Graco dins el MAclaren,i sorpresa! com lligues el nene dins el cuco? no es pot...i quan el poses al cotxet el cuco fa una mica de baixada...vaig anar a la botiga de nens del costat de casa amb el cotxet i el capazo perquè mensenyéssin com carai anava tot allò, i em van dir que no podia anar les dos coses juntes (jo tampoc ho veia massa clar, la veirtat), que els nens dins aquells cucos no anaven lligats i al fer una mica de baixada, amb el traqueteo del carrer acabarien als peus del cuco, que Graco feia aquells cucos per un cotxet de la mateixa marca,però que amb el maclaren, no m'hi aconsellaven anar-hi (hi ha molta confiança amb la noia de la botiga, ens coneixem). A mes a més, no quedaven els cucos massa lligats a la cadireta... Proveu-ho abans de tenir els nens...

Total, que al final ens hem quedat el Mountain Buggy, si que és una mica més ample que el Maclaren, però és el més estret després d'aquest, i n'estic encantada! els nens van adormidets com si estiguéssin al moises, estan de costat que és el que volia, i és molt xulo! una mica grossa la carcassa, sort que tenim cotxe gran,sino... però pel carrer vaig encantada i ells super calentons ara que fa ten fred...

Per cert, el MAclaren si que es fa una mica més estret amb els nens a dins, però no queda a 20cm, eh? Acaba fent 72cm a diferència dels 74 o 75 (ja no ho recordo) que fa quan esta obert.

Jo m'ho vaig mirar i remirar molt això del cotxet i he acabat contenta amb aquest! (també havia anat amb un amb linea el Twin Two de Jane), i fins que no vam comprar aquest , tot i ser molt car, no he estat tranquila.

Qualsevol cosa, ja sabeu!!
Imatge
MONN

EntradaAutor: MONN » dg. gen. 11, 2009 9:04 am

Eiii, socpetitona,
Gràcies pels comentaris de la Maclaren. El tema dels cucos que dius tens tota la raó, però nosaltres fa uns dies que ens ho mirem...a dins del cuco hi ha com dues anelles, total, que ens inventarem una espècie d'arnés per lligar-los amb alguna cinta. És veritat que no queden del tot ben agafats els cucos, però mira, jo crec que els tres primers mesos passen ràpid i em sembla que ja tirarem així. Per això d'estrenyer el cotxet al passar les portes, suposo que s'han de tirar una amica amunt o desbloquejar les dues peces que serveixen per deixar el cotxet ben tensat, vull dir les que hi ha darrera el respaldo de cada cadireta, que ho fas amb el peu, no? Que per deixar-lo ben tensat has d'apretar fins baix...

En fi, és una odissea aquest món dels cotxets. De totes maneres, agreixo tenir bessons pq almenys tenim menys cotxets per triar, la gama és més petita pq tela, hi ha de tot, al final et perds i t'enxufen barbaritats de cotxets.

Saludus!
M.
Imatge
Imatge
Anona

EntradaAutor: Anona » dg. gen. 11, 2009 7:12 pm

Hola perdoneu, no us he dit res de l'Outlet que vaig parlar, perque no vaig trobar la tarja, ahir m'hi vaig passar i ja sé l'adreça
BAMBINO OUTLET
Crta. de Terrassa, 446 bxos A
SABADELL
T.93.726.15.19
Vaig mirar i tenien algun cotxet doble de la casa NURSE, i alguna més ara no recordo, a més vaig anar amb el Pere i no va parar!!
Penseu que hi ha de tot, desde roba per els llitets, fins a bressols, armaris, cotxets, cadiretes per el cotxe vaig veure també uns sacs per el llit de baranes, i moltes més cosetes, i de marques conegudes, també tenen MACLAREN, peró jo no vaig veure el doble, també es pot preguntar per si no voleu fer el viatge.
Espero que amb la crisis us ajudi una miqueta. Petonets
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dg. gen. 11, 2009 7:18 pm

Hola!
L'altre dia xafardejant per botigues on-line vaig veure aquest carro per bessons. No se si ja te l'han ensenyat però aquí te'l deixo.
A mi em va agradar bastant!
És la SILLA GEMELAR DUOWALKER de la marca EASYWALKER, i aquesta és la pàgina web: http://www.easywalker.nl/spa/faq.html
ImatgeImatge
Imatge
socpetitona

EntradaAutor: socpetitona » dg. gen. 11, 2009 7:38 pm

Si MONN, es fa més petit tancant lo del darrera del cotxet que comentes. Crec recordar que acabava fent 72 cm.
Avui he vist dos bessonets ben petits amb el maclaren, i sense cucos, anaven abrigats amb aquell forro polar que es diu Baby Nomade (jo el tinc i és una meravella) i amb el tapa cames de maclaren.
Tu encara t'anirà bé el maclaren per quan neixin, potser ja no farà tan fred,no?
Jo, tot i tenir també un altre cotxet (a part del maclaren), continuo dient que el millor i més pràctic es el maclaren.
Imatge
Anona

EntradaAutor: Anona » dj. gen. 15, 2009 1:00 pm

Hola, mira he trobat aixó, si encara estàs mirant, no està malament de preu, i els trobo molt xulos, son tipus maclaren.
http://www.tienda.elbebe.com/epages/tie ... /Products/"CS Silla gemelar You2"/SubProducts/"CS Silla gemelar You2-0001"
vivikamu
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dv. maig 09, 2008 12:55 pm

EntradaAutor: vivikamu » dv. gen. 23, 2009 7:11 pm

Doncs mira Monn, jo n'estic encantada amb el Maclaren i els cucos, de fet la Socpetitona és qui me'n va parlar i m'ho va recomanar!. Jo ja li he dit que nosaltres li estarem eternament agraïts! A nosaltres ens va de conya l'invent! i de moment encara hi caben....molt justetes però encara hi van (suposo que no durarà gaire més).
NOsalres les portem amb uns sacs a dins i així van ben apretadetes i realment no fa gens de por que caiguin...si anessin sense el sac potser si, però amb el sac queden molt recollidetes. També hem fet un invent per lligar els dos cucos al cotxet i queden assegurats!. El tema que el cuco cau una mica és cert, però un altre cop hem fet un inventillu: hem tret l'espuma del capçal del cuco i l'hem posat a sota i bé queda més horitzontal...No sé si queda clar...si vols puc fer unes fotos i te les envio al privat...
Per cert, de moment he passat per totes les portes!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::