VERTBAUDET
VERTBAUDET
Hola guapes! L'altre dia vaig intentar entrar al Zara i era una bogeria, tothom histèric comprant, tot tirat pel mig i una cua que feia por... així que he decidit comprar roba per la Laia a Vertbaudet, que està molt bé de preu. He estat mirant les talles i no sé si comprar-li de 6 mesos (que és la que li tocaria ara per les gràfiques del cataleg) o de 9. Algú hi ha comprat i sap si les talles són molt grans? La Laia pesa 7 Kg. i fa 64 cm. Merci!
(Com que ahir no anava el socpetit no us ho vaig poder preguntar i hi ha un conjuntet moníssim que ja s'ha esgotat...ggrrrrr)
(Com que ahir no anava el socpetit no us ho vaig poder preguntar i hi ha un conjuntet moníssim que ja s'ha esgotat...ggrrrrr)
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: VERTBAUDET
Hola mandarina!
Jo fa molt temps que hi compro robeta per la Keila, jo normalment li compro més gran, però si li compres de la seva talla segur que li va bé, jo, com que la Keila és "grassoneta.." m'asseguro i li compro més gran.
La qualitat de la roba és molt bona, i sempre donen algun regalet!
Jo fa molt temps que hi compro robeta per la Keila, jo normalment li compro més gran, però si li compres de la seva talla segur que li va bé, jo, com que la Keila és "grassoneta.." m'asseguro i li compro més gran.
La qualitat de la roba és molt bona, i sempre donen algun regalet!
Moltes gràcies guapa! Ho demanaré de 9 mesos, entre el que triga en arribar i tot...
Hola Mandarina! Com ja he dit al post d'assitència sanitària, crec que vam ser veïnes de planta al juny a l'hospital.
Jo vaig comprar uns pijames de 6 mesos i encara li queden un pel grandets. I la Noa fa com la Laia gairebé 7 kg i 64 cm (això fa quasi un mes, a la revisió).
Espero que et serveixi d'alguna coseta.
Jo vaig comprar uns pijames de 6 mesos i encara li queden un pel grandets. I la Noa fa com la Laia gairebé 7 kg i 64 cm (això fa quasi un mes, a la revisió).
Espero que et serveixi d'alguna coseta.

Mandarina, jo li vaig comprar cosetes de 9 mesos al Pol i encara li venen una mica grandetes... El Pol té set mesos i fa uns 8 kilets i uns 70-71 cm (no sé la mida exacta, divendres que ve tenim revisió). No sé què dir-te...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |