Colchones cuna

Més qüestions.
brujita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

Colchones cuna

EntradaAutor: brujita » dt. gen. 20, 2009 12:38 pm

Hola
Como ya os dije espero gemelos y ya tengo las dos cunas pero tengo que comprar los colchones. ¿Algún consejo?
Gracias
brujita
Imatge
casyopea
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dg. març 30, 2008 8:06 pm

Re: Colchones cuna

EntradaAutor: casyopea » dt. gen. 20, 2009 2:10 pm

Jo acabo de rebre a casa el matalàs TEMPRAKON, el que diuen que es el millor matalàs de cuna, només el venen per internet a www.bayon.es y www.nordicahom.com, però per les caracteristiques i pel que he llegit es una passada....

També abans de coneixer aquesta marca, m'havia plantejat comprar algun de FIBRA DE COCO, que deien que anava molt bé, també.... però era complicat alhora de netejar,.... no sé.... que al final em vaig decidir per l'altre....

Això va per gustos i colors.... Suposo que algú et recomanarà làtex, viscolastica,... en fi...

Jo he optat per la opció que m'ha semblat millor.
Llibrería online especialitzada en temes relacionats amb la maternitat i la infància.
http://www.mundotueris.es
http://blog.mundotueris.es
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Colchones cuna

EntradaAutor: lila » dt. gen. 20, 2009 4:47 pm

Nosaltres vam comprar un especial que té una com un protector que és una capa d'aire i que és "antiofegament" (és que estava molt obsesionada amb el tema de la mort súbita perquè la meva nena mentre dormia es girava cap per a vall i només sabia dormir en aquesta postura). És diu "aerosleep".
El vam trobar al prenatal i al corte ingles, i ens va costar uns 125 euros (jo ho vaig trobar molt car, però tot sigui per no patir tant...).
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::