CLINICA DEL REMEI I DR. GÓMEZ GRACIA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Inma_b
:: lleona
Entrades: 991
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 12:18 pm

CLINICA DEL REMEI I DR. GÓMEZ GRACIA

EntradaAutor: Inma_b » dg. gen. 25, 2009 7:23 pm

Hola noies,
fa dies que em ronda pel cap deixar la Dexeus i ma germana té el seu gine i ha parit a la Clinica del REmei, algú hem pot dir què en sap del remei i del Dr. Gómez Gracia? no sé què fer, estic feta un embolic....
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: CLINICA DEL REMEI I DR. GÓMEZ GRACIA

EntradaAutor: lila » dg. gen. 25, 2009 9:24 pm

Hola, recordava que hi havia un post que en parlava, de la Clínica del Remei...
És aquest:

viewtopic.php?f=11&t=4713

Del doctor Gómez no en tinc ni idea, no el conec!!
A veure que diuen les companyes!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
SUSOV
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 9:38 pm

EntradaAutor: SUSOV » dg. gen. 25, 2009 9:29 pm

jo vaig tenir a la nena en el remei, i estic encantadiiisima. Ma germana tindra el seu el la dexeus el mes vinent i ja t'explicare
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dg. gen. 25, 2009 10:07 pm

Jo vaig tenir la nena al Remei i se'ns dubte tornaria a repetir.
Són pro lactància materna, el tracte és genial, les infermeres i tot és súper acollidor.
T'ho recomano!!!

El Dr. no el conec :-:)
Churrito l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 12, 2011 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Milena-
Entrades: 1996
Membre des de: dc. set. 17, 2008 10:56 am

EntradaAutor: Milena- » dt. gen. 27, 2009 6:56 pm

Jo tb he parit al Remei, el 22 de desmbre passat, i estic ENCANTADÍSSSSSSIMA!

Els meus gines tb són els Drs. Gómez: són un "dos por uno": el pare i el fill, i perfecte! Són molt amables, en saben molt i et cuidaran molt i molt bé!En cas de dubtes o problemes, els pots trucar per telefon i si cal, et fan un forat per visitar-te. Al part a mi em va atendre el fill. I la comadrona que treballa amb ells, tb és encantadora i divertida.

Jo te'ls recomano 100%!

SORT!!!
Imatge
El post de l'Aina: viewtopic.php?f=35&t=9137
Imatge
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dc. gen. 28, 2009 9:56 pm

Jo també estic amb els Drs. Gomez. Normalment em visita el fill. L'única cosa que no m'ha agradat és que quan vaig preguntar per quina mena de protocols tenien al Remei de cara a poder parlar de l'epidural, em va deixar anar un rotllo de 15 minuts sobre que no fan parts a la carta ni res similar.

Les que ja heu parit allà: et rasuren o et posen l'enema? Respecten que vulguis moure't durant la dilatació? Et deixen parir en la posició que vulguis?

Estic una mica preocupada...

Per cert, qui és la seva llevadora? No la conec!
Imatge
Imatge Imatge
Milena-

EntradaAutor: Milena- » dj. gen. 29, 2009 10:51 am

Mamadiana, la seva llevadorqa es diu Roser Barrera, jo no la vaig conéixer fins el dia del part!
Et donaran un telefon pq puguis contactar amb ella a qualsevol hora si tens alguna incidència, a partir del 7è mes o així.
Jo vaig arribar a la Clínica amb "molta feina feta" (tenia contraccions cada 3 minuts quan vaig arribar) i em van posar l'epidural de seguida. A la sala de dilatació només vaig estar uns minuts...
A la sala de parts, el "llit" (o com es digui) té diverses posicions, més o menys inclinat.
I a mi tb em preocupava moltíííííssim, però NO: nio em van posar enema ni em van rasurar (i jo no anava precisamnet gaire deplilada de casa), només em vanm treure quatre pelets just el momtny abans de fer l'episio. :ok: :ok: :ok:

Jo crec qyue pots estar ben tranquila!
Imatge
Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dj. gen. 29, 2009 1:46 pm

Gràcies Milena-!

Es que quan el Dr. Gomez em va contestar d'aquella manera em vaig sentir una mica com si fossim vedells que porten a l'escorxador, saps què vull dir? Allò de "calla i obeeix". No se, suposo que estic més susceptible del compte...
Imatge
Imatge Imatge
Milena-

EntradaAutor: Milena- » dj. gen. 29, 2009 2:43 pm

mamadiana ha escrit:Gràcies Milena-!

Es que quan el Dr. Gomez em va contestar d'aquella manera em vaig sentir una mica com si fossim vedells que porten a l'escorxador, saps què vull dir? Allò de "calla i obeeix". No se, suposo que estic més susceptible del compte...

T'entenc, però jo no em vaig sentir en cap moment així! :ok:
Suposo que tb depèn de les expectatives que tingui cadascú del part..Jo només volia que fossin amables, em tractessin bé i fossin bons professionals, i així va ser. Va ser el pare qui et va conestar així? Ho dic perquè ell té una manera de dir les coses potser massa directa i d evegades no se n'adona. I sí, estem més sensibles i han d'anar amb compte!

Però ja veuràs com anirà molt bé: ell no és partidari de fer cessària pq sí, ni de fer induccions al part pq sí, ni molt menys.
Ja ens explicaràs què tal!

PEr cert, potser t'aniria bé demanar si pots fer una visita a la sala de parts de la Clínica, crec que si truques a la clínica i ho demanes ho pots fer...Val la pena, se't trauran moltes pors!
Imatge
Imatge
Inma_b
Entrades: 991
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 12:18 pm

EntradaAutor: Inma_b » dv. gen. 30, 2009 6:55 pm

Moltes gràcies noies per tota aquesta informació! :love:
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. feb. 17, 2009 11:49 am

Mamadiana fa molt que no et passes pel post de febrer

Com va tot?

Molts petons
Imatge

Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » ds. març 21, 2009 1:17 pm

Hooola!

I tant que fa temps que no entro!! Vaig parir ara farà un mes, i vaig tant de cul amb la nena que no he tingut temps ni per actualitzar el ticker...

Al final em van fer una cessàrea, per desproporcio pelvico-fetal. La recuperació ha anat molt bé i tenim una nena preciosa a la que li costa un munt guanyar pes. Amb un mes hauria de pesar bastant més del que ara pesa, però ja li estem donant suplement de biberó i ni així. En fi, que quan no és una cosa és una altra... Un petonàs per totes les mares i per les mares de febrer en especial!!
Imatge
Imatge Imatge
matrida
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 7:41 pm

EntradaAutor: matrida » ds. abr. 11, 2009 4:45 pm

Hola, m´alegra saber que tot va anar bé! una pregunta: has escrit crònica del part?? és que no la trobo! jo també tinc el gine Dr.Gómez i m´agradaria saber com et va anar a tu. Petonets
mamadiana ha escrit:Hooola!

I tant que fa temps que no entro!! Vaig parir ara farà un mes, i vaig tant de cul amb la nena que no he tingut temps ni per actualitzar el ticker...

Al final em van fer una cessàrea, per desproporcio pelvico-fetal. La recuperació ha anat molt bé i tenim una nena preciosa a la que li costa un munt guanyar pes. Amb un mes hauria de pesar bastant més del que ara pesa, però ja li estem donant suplement de biberó i ni així. En fi, que quan no és una cosa és una altra... Un petonàs per totes les mares i per les mares de febrer en especial!!
Imatge
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dv. abr. 24, 2009 4:37 pm

Hola! Doncs no he trobat el moment de penjar-la. Te'n faig cinc cèntims:

Vaig començar el part sense cap contracció, va ser trencant aigües a la feina. Vaig trucar al telèfon de la llevadora que em van donar els doctors per quan anés de part. Llavors vaig anar amb calma cap a la clínica perquè avaluessin si realment havia trencat aigües (és que primer va ser un rajolí, no un gran xoooff). Un cop allà primer a la recepció a fer l'ingrés. Allà ja vaig començar a notar les contraccions, però molt fluixetes (com un dolor de regla als ronyons). Em van fer pujar al tercer pis i em volien fer esperar al passadís. Els vaig dir que els deixaria el passadís mullat, i llavors em van fer passar a una sala de dilatació. Un cop allà em van posar els monitors i la llevadora (Pilar es diu, és la millor persona del món!! És super empàtica, de seguida ens vam fer amigues!!) em va fer un tacte per veure com anava la cosa. Em va posar un enema (no sempre ho fan, però jo ho necessitava) i anar aguantant contraccions. M'anaven posant el monitor a estones. Quan ja eren les 8 del vespre, i després d'un tacte més per part de la llevadora i també del Doctor Gomez, i van decidir fer cessàre, perquè en sis hores havia dilatat 4cm i la nena no s'encaixava. Em van dir que tenia la pelvis massa estreta. A continuació em van fer passar al quiròfan i ja em van posar l'epidural. L'operació me la van fer els dos doctors (pare i fill) i en una horeta ja estava a l'habitació amb la nena i el meu marit. La recuperació ha estat rapidissima i el tracte inmillorable, per part de tot el personal. L'única espineta que em queda és pensar que potser si hagués anat per la S.S. potser hagués estat un part vaginal, que potser haguessin esperat més estona.

De totes maneres, qualsevol dubte que tinguis me'l pots preguntar.
Imatge
Imatge Imatge
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dv. gen. 07, 2011 6:28 am

hola noies, fa temps que us llegeixo però aquest és el meu primer missatge. Recupero aquest post de la Clínica del Remei i del Drs. Gómez per a saber-ne més experiències. A mi em porta el fill, en Maurici G. Latre, i la llevadora serà la Roser Barrera. Voldria un part respectat i tranquil, amb les menys intervencions i medicalitzacions possibles. Com ha estat la vostra experiència de part amb aquest equip de llevadora-ginecòleg? gràcies!!!!
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
petit2009
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: petit2009 » dg. gen. 09, 2011 6:09 pm

Hola Ursulxunxa!

No puc donarte informació sobre el ginecoleg ni la llevadora perque no coincideix amb el que em va atendre a mi... pero almenys sí puc dirte que pel que fa l'atencio a la clinica del remei es una 10! Les infermeres son super amables i et trobaràs com a casa....

Molta sort!
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dg. gen. 09, 2011 6:36 pm

Ursulxunxa, són els que em van atendre a mi, pots llegir-ne l'experiència en missatges anteriors. Un consell: arriba el més dil·latada possible, no hi vagis de seguida...
Imatge
Imatge Imatge
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dt. gen. 11, 2011 8:42 am

Moltes gràcies mamadiana i petit2009 per les respostes. Efectivament em sembla que tens molta raó que el millor és fer el màxim treball de part de casa i arribar a la clínica com més dilatada millor. A veure si algú més ens explica la seva experiència. Gràcies.
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
hela
Entrades: 305
Membre des de: dv. des. 24, 2010 11:02 am

EntradaAutor: hela » dl. gen. 24, 2011 6:27 pm

Hola a totes, el ginecoleg que hem porta fa els parts al Remei, us puc dir que tinc bones referències, per que a la meva mare li van treure un ovari allà i el tracte va ser increible, les infermeres molt atentes i tot molt net i polit, el metge que hem porta es el Doctor Carreras, el conec per que es el que va operar a la meva mare i va assistir al part de la meva germana fa ja 22 anys, així que te experiencia. Bueno un petonet per totes.
Imatge
*Mafalda*
Entrades: 61
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:15 pm

EntradaAutor: *Mafalda* » dl. gen. 24, 2011 9:16 pm

Hola!!!
Mi cuñada ha tenido a sus dos hijos en la Clínica del Remei con el doctor Mendez y yo también tendré a mi niña allí. El tracto por parte del personalice la clínica, según mi cuñada fue perfecto. Así que yo estoy muy tranquila y sé que va a ir todo bien.
Imatge
04/09/2010 Positivo!!
13/09/2010 1ª Eco 1,8mm
07/10/2010 2ª Eco 28mm Te escuchamos el corazón!!
22/12/2010 Es una niña!!!
18/01/2011 Test de O'Sullivan Ok!!
17/02/2011 Vacuna Rh-
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::