EDAT IDEAL PEL PRIMER EMBARÀS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cris_tina
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 1:57 pm

EDAT IDEAL PEL PRIMER EMBARÀS

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 6:21 pm

Hola noies, :pandi:
obro aquest post per veure quina és la vostra opinió sobre la edat ideal per tenir la primera criatura. <:-< Entenc que és molt personal i que per cada parella és diferent. Però sovint parlant amb les meves companyes em dóna la sensació que sóc la única amb l'insint maternal despert, elles em diuen que encara no hi pensen amb fills!! Sempre m'ha agradat la mainada, suposo que és això. Vosaltres què penseu?

Per cert, jo tinc 24 anys. :gat:

:p-)
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: EDAT IDEAL PEL PRIMER EMBARÀS

EntradaAutor: Rebeca » dc. gen. 28, 2009 7:15 pm

A mi m'hagues agradat tenir ja dues criatures avans de fer 30 anys, pero ja veig que no pot ser, estic a 3 mesos de fer els 30 i no tinc ni una. pero tot arrivarà :lleo: :lleo:
Cris_tina

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 7:20 pm

Oi tan que sí! :p-) amb il·lusió i ganes es pot arribat a tot arreu, espero que el meu comentari no t'hagi desanimat, no era la meva intenció.

Un petonas i molta sort. :koala:
meerut
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dc. gen. 28, 2009 7:28 pm

Hola Cris_tina!

doncs nosaltres vam començar a buscar el 1r fill aquest juliol passat. Jo en tinc 28 i, tot i que em fa molta il·lusió ser mare, a vegades em veig encara massa jove per ser-ho. Tu que en tens 24 et veig joveníssima. Realment, amb la teva edat tampoc pensava en tenir fills, hi he pensat un cop m'hi he casat. Però bé, com bé dius tu, això depèn de la persona, la parella, la situació, etc...
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dc. gen. 28, 2009 7:36 pm

Hola bonica,
segons el metges l'edat idònea per tenir fills es comprèn entre els 25 i els 35 anys. Ja que entenen que entre aquestes edats quan el cos està millor preparat per l'embaràs.
Després crec que el més importat de tot és que et vingui de gust ser mare, ja que les dades mèdiques són orientatives.
Si t'has decidit, endavant i molta sort.
:pandi: :camio:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nui
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:34 pm

EntradaAutor: Nui » dc. gen. 28, 2009 7:45 pm

Hola Cristina!
Jo no és que vulgui contradir a la Dinser, segur que cada ginecòleg és un món! Però a mi el meu ginecòleg em va dir que la millor edat de la dona per tenir fills, físicament parlant, és entre els 20 i els 30... això sí, jo també crec que psicològicament has d'estar preparada i que al final la millor edat és quan realment et vingui de gust.
En el meu cas, jo m'he posat a buscar als 30!
Cris_tina

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 7:57 pm

Hola a totes i gràcies per les vostres respostes, :***:
pel que fa a l'edat biològica jo també havia sentit aquest lapse de 20 a 30, tot i que avui dia gràcies als avenços de la medicina és més segur ser mare :-()) als 30 i llargs, tant per la mare com pels bebés. Pel que fa a l'edat psicològica és on comença la relativitat, penso que culturalment a Catalunya estem poc acostumats a veure mares que rondin els 25 anys. L'abril passat estan d'intercanvi a Finlàndia em vaig adonar d'això, perquè varis dels meus companys de la universitat d'allà ja eren pares; si fins i tot al restaurant de la facultat tenien cadiretes habilitades per nens. És un altre món. :mu::
Amb tot això, el que vull dir és que no només és un mateix, sinó el que la gent que t'envolta pensa o creu que és normal. :p-)

Però estic d'acord en que el més important és tenir-ne ganes.

:-)(-: <:-< :-)(-:
Lanina
Entrades: 33
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 6:22 pm

EntradaAutor: Lanina » dc. gen. 28, 2009 8:25 pm

Jo estic a punt de fer 32, i fins ara no havia tingut mai cap instinte maternal. Així que per mi la millor edat és aquesta, encara que sé que "biologicament" començo a ser una miqueta gran. Per a mi quedarme amb 25 anys hagués estat una gran p... Cadascú té el seu moment! :-())
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

EntradaAutor: sweet55 » dc. gen. 28, 2009 8:54 pm

Jo faré d´aqui un mes 26, i començarem a buscar el nen.....sí que hi han persones que ens diuen que jo soc molt jove ( la meva parella té 35), però tenim molta il.lusió, i pensem que és bon moment.... Aixó va una mica amb la personalitat de cadascú, pq jo tinc amigues que tenen 33 anys i encara res de res.....
Cris_tina

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 8:56 pm

Ostres Sweet,
ens portem el mateix tu amb la teva parella i jo amb la meva, ell en té 32.

:pandi:
Cris_tina

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 8:58 pm

ai, no se restar!! mentida, vosaltres 9 i nosaltres 8!
estic empanada ja a aquesta hora.
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: mariayfran » dc. gen. 28, 2009 9:17 pm

Doncs jo em vaig casar amb 24 anys, i quan em deien de tenir fills sempre deia que abans dels 30 res, que em veia molt jove... però poc a poc i escoltant els comentaris de la gent m'he adonat de que la majoria de mares que conec dieun que si tornessin enrere haurien tingut els fills més joves... en canvi de les mares joves, totes estan ben contentes!

Penso que és una decisiómolt personal i que a cadascú li arriba quan li arriba, però després de reflexionar molt i pensar en els pros i els contres, penso que és millor tenir fills de més jove...
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
katt
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dc. gen. 28, 2009 9:31 pm

Doncs jo sóc molt gran, jejejej aquest any faré 36 anys i busquem el primer fill ... les circumstàncies van fer que no trobés l´home de la meva vida fins els 32 i així hem anat fins ara ... abans no tenia instint maternal però des que em vaig casar ufffffffffffffffffff el rellotge em va a tota pastilla i els tic tacs se senten de lluny !!!!

Ara que tot i que els metges deuen dir que ja s´em passa l´arròs, jo em trobo molt jove encara i segur que quan m´hi quedi, amb unes miques més de precaucions ja ho tindré superat això !!!
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. gen. 28, 2009 9:37 pm

Hola! Com molt bé dius realment depèn de cada persona, parella i situació.
Biològicament se sap que dels 20 als 30 és la millor edat, i millor dels 20 als 25, ja que apartir dels 25 la feritlitat comença a baixar. Tot i que ara amb els avenços mèdics la maternitat més enllà dels 30 no és un problema en la majoria de dones.
Jo en tinc 26 i fa un més que hem tingut la nostra primera filla. Jo sempre havia tingut molt clar que volia ser mare jove i tenir els fills abans dels 30. El meu home en té 30.

Un petó.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. gen. 28, 2009 9:53 pm

Com heu dit totes depen de cada persona,les ganes i al final l'edat també compta a la hora de que costi més o menys.
Jo personalment en tindre 2 amb justos 28,si hi arribo i m'esta perfecte perque sempre he dit que als 30 ja volia "tenir la feina feta" i encara m'en sobren 2...
Imatge

Imatge

Imatge
MARBCN
Entrades: 1873
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 3:22 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: MARBCN » dc. gen. 28, 2009 10:50 pm

A mi el gine em va dir que l'edad ideal per tenir un 1er fill entre els 20 i el 30, a partir d'aqui el risc d'abort diuen k es mes alt tot i que avui en dia no te perque haber cap problema. Jo tinc 23 anys, i el meu marit 29 i estic embaraçada perque o voliem aixi, el meu rellotge biologic ja sentia l'instint de ser mare i aixo es molt important , aixi que si el teu rellotge biologic et demana ser mare i tens una vida estable, no veig problema en lloc perque siguis mare ja
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. gen. 29, 2009 6:52 am

Bon dia Boniques,
si el teu instint t'ho demana....endavant! Jo ara en tinc 26, vaig quedarme embarassada amb 24 i també vaig ser la primera de les meves amigues. El meu rellotge biològic m'ho demanava ja!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. gen. 29, 2009 8:06 am

Pues jo vaig tenir la nena quan tenia 24 anys i la veritat que moooooolt bé. (Ara tin 25 faré 26 en març) No m'arrepetenteixo de res i la veritat que si tornes a nèixer ho faria una altra vegada. Yo tenia clar que volia ser mare jove, més que res por poder seguir l'energia que tenen els nens. Potser hi ha gent que pensa que era molt jove quan em vaig quedar embarassada però com aquell qui diu ho tenia tot fet: havia tingut temps per sortir amb els amics, havia viatjat, ja tenia parella estable, teniem el pisi feia un anuy que viviem junts i el meu home la veritat que tenia ganes i plas... va venir la nena. Encara que no hem deixat de fer res: Hem anat de vacances, hem sortit por ahi...Encara que amb horaris ...l'unic que no fem es sortir per la nit a pendre algo...

Per+o animat
Noa25
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

EntradaAutor: Noa25 » dj. gen. 29, 2009 9:40 am

Jo en tinc 25...Els nens s'han de tenir quan un es sent preparat i en té ganes...
Imatge
ImatgeImatge
NURIUS
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:24 am

EntradaAutor: NURIUS » dj. gen. 29, 2009 1:27 pm

Jo tb penso el mateix. S'han de tenir quan estàs preparat. En tinguis 22 o 42 ( tot i que si esperes molt després pot no sortir bé la cosa...)
Jo vaig tenir el primer quan tenia 25 anys, el segon quan en tenia 30, i ara que casi en tinc 37 m'agradaria tenir-ne un altre.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::