analisi i ecografia

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tuky
:: zebra
Entrades: 1417
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:52 am

analisi i ecografia

EntradaAutor: tuky » dl. feb. 02, 2009 3:24 pm

Hola noies,

Avui he anat al ginecolog, i encara que ja fa alguns mesos que busquem, m'ha demanat una analitica i una ecografia. El que m'ha extranyat a sigut que m'ha dit que me las he de fer entre el tercer i cinque dir de la regla.
A vosaltres també us ho van dir? es normal aixo que em denanen?

gracies
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8
Imatge
Imatge
TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: analisi i ecografia

EntradaAutor: Colors » dl. feb. 02, 2009 4:05 pm

Hola guapa,

A mi d'analitiques i ecografies m'hen fan cada cop que vaig al gine, hi i vaig com a mínim 4 cops a l'any.

Al demanar-te les ecos del 3r al 5e dia de la warri a mi em serviria ja que jo nomes la tinc dos dies com a molt, així que no me les podria fer mai, aquestes.

Però ja et dic, analitiques i ecografies cada cop que hi vaig, per a mi es una pràctica habitual, però jo tinc ovaris poliquistics, no se si és el teu cas.

Potser a les noies amb regularitat, és a dir, que ovulin per si soles no els hi fan els analisi i les ecos pero a mi sempre, segur que alguna noia t'ajuda!!

Un petonas i no et preocupis!!!
Imatge

Imatge
tuky
Entrades: 1417
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:52 am

EntradaAutor: tuky » dl. feb. 02, 2009 4:20 pm

Colors ha escrit:Hola guapa,

A mi d'analitiques i ecografies m'hen fan cada cop que vaig al gine, hi i vaig com a mínim 4 cops a l'any.

Al demanar-te les ecos del 3r al 5e dia de la warri a mi em serviria ja que jo nomes la tinc dos dies com a molt, així que no me les podria fer mai, aquestes.

Però ja et dic, analitiques i ecografies cada cop que hi vaig, per a mi es una pràctica habitual, però jo tinc ovaris poliquistics, no se si és el teu cas.

Potser a les noies amb regularitat, és a dir, que ovulin per si soles no els hi fan els analisi i les ecos pero a mi sempre, segur que alguna noia t'ajuda!!

Un petonas i no et preocupis!!!

Gracies noies,

Colors, les ecos te les fan vaginals? es que es aixo el que em fa dubtar. JA que si es te la warry com la fan?
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8
Imatge
Imatge
TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dl. feb. 02, 2009 4:22 pm

L'analítica del 3r dia de la regla és per veure el nivell d'hormones. L'eco no ho sé.
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 02, 2009 5:40 pm

és el q t'anava a dir... a mi també me les van enviar (casualitats.. en la darrera warry abans de quedar-m'hi...) i van ser les hormonals. La eco segurament serà vaginal... però clar, amb la regla ja no sé....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dl. feb. 02, 2009 5:47 pm

A mi també me les van enviar entre el 3 i el 5 dia despres de la warry i despres al final del cicle, no recordo quins dies i entre mitg de tot també em van fer la histerio.. que sol ser entre el 9 i el 12, si no recordo malament, va ser un mes estresant. :girafa:
Les analitiques son per mirar les hormons a diferent fases del cicle, la ECO deu ser per descartar polips o alguna cosa així, les mesves solen ser vaginals :elefant:
Faluga
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Faluga » dl. feb. 02, 2009 5:55 pm

Jo tinc ginecoleg dema, per dir-li que he deixat les pastis i que volem anar a pel baby.. sempre que hi he anat m'ha fet eco vaginal, per tant demà també. I el tema de l'analitica, a veure què em diu i us ho explico demà a la nit a veure si coincideix amb el que dieu.
Imatge
Imatge
Monti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:40 pm

EntradaAutor: Monti » dl. feb. 02, 2009 7:00 pm

A mi desde que vaig comentar-li a la gine que havia deixat les pastis i que voliem començar a buscar no m'ha fet cap prova ni tansols m'ha tornat a visitar!!! Ara estic pendent de canviar de metge de capçalera, quan em visiti amb el nou li comentaré, a veure què opina i si almenys em pot fer l'analítica...
Imatge
Imatge
Faluga

EntradaAutor: Faluga » dt. feb. 03, 2009 7:03 pm

Jo ara arribo del ginecòleg per fer revisió i saber que tinc carta blanca per quedar-me embrassada!! Ja li he comentat que vaig deixar les pastilles a finals de Desembre i que el primer cicle "natural" va ser una mica estressant (doloros, i de 31 dies..).
M'ha fet la eco de rigor, i ha vist que el meu ovulito ja fa la mida per poder sortir, per tant això està al caure, i ens ha dit que si el volem aprofitar, que fem deures avui, dijous i dissabte.

Per si us serveix m'ha dit que normalment ovulem 14 dies abans de la regla (si som regulars), i que per tant, convé fer deures dos dies abans d'ovular, el dia en sí i dos dies després. Com que duren 48 hores, els mes resistens entrats els dos dies abans també tenen provabilitats, els del dia en sí també, i els de dos dies després ajuden a empènyer els que han entrat el dia de l'ovulació si encara no han arribat a lloc.
De totes maneres, el percentatge d'encert és dun 20-25%!!! molt poquet!!! per tant, no desanimeu!! és normal que costi!!

També m'ha demanat unes analítiques complertes, mirant lo de la toxoplasmosis. I m'ha receptat àcid fòlic per prendre ja, a partir d'avui i durant 3 mesos. Si no em quedo amb aquests 3 mesos, l'he de deixar i tornar-lo a prendre quan em quedi.

M'ha comentat que si amb 6 mesos no em quedo, que truqui i ens ho tornarem a mirar tot.

Ha sigut xulo pq avui és el primer cop que he anat al gine amb el Falugo, i clar, a ell li ha encantat saber tot això, i veure els meus ovaris, matriu, l'ovulet apunt de sortir...
La veritat és que ens ha animat moltíssim!!!
Imatge
Imatge
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dt. feb. 03, 2009 7:39 pm

a veure si us serveix la meva experiència:
al ginecòleg on anava abans, em donaven hora per la eco vaginal, sense tenir en compte el dia de la regla. Era igual si l'acabava de tenir, o si m'estava a punt de venir.... Si la tenia el mteix dia, era jo qui canviava el dia perquè fa cosa...
He canviat de ginecòleg, i per sorpresa meva, m'ha demanat que vagi a fer-me la eco del pit i la vaginal just després de la regla. Bé, no sé, pel que veig en les respostes que heu escrit, veig que "cada maestrillo tiene su librillo".... Potser si es diagnostiquen casos especials, ja hi ha protocols més concrets, no sé!

Les analítiques, no em van especificar cap dia en concret, i hi vaig anar a meitat del cicle més o menys, i em va dir que potser em receptaria àcid fòlic, per quan volguem començar a buscar, però que si els resultats de les analítiques diuen que estic bé d'àcid fòlic, no caldrà prendre res. Que els nivells d'àcid fòlic, si són correctes, ja està bé i que no cal inflar el cos amb medicaments, cosa que a mi ja m'està bé!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Faluga » dt. feb. 03, 2009 7:44 pm

Exacte, a mi lo del àcid fòlic m'ho ha donat ja perquè al estar prenent pastilles, es veu que redueixen molt la quantitat d'àcid fòlic, però només m'ho he de prendre durant 3 mesos i dps deixar-ho si no estic :-()) .
En cas que ho estes, m'ho canviaria per un acid fòlic + iode, m'ha dit.
Imatge
Imatge
katt
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dt. feb. 03, 2009 7:47 pm

Tema àcid fòlic, a mi m´el van donar a prendre des de finals octubre a finals desembre, dos caixes, i després em va dir la gine que fins que no estigués :-()) no en tornaria a prendre ... cada metge és un món

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::