EMBARASSADES de concert!
EMBARASSADES de concert!
Hola! una pregunta: (potser és una tonteria, però se'm va passar pel cap l'altre dia...). Hi ha algun problema per anar a un concert de música pop (no clàssica) si estàs embarassada? Em refereixo a un concert de gran format, al palau sant jordi o a un estadi olímpic, tipu Beyoncé, U2, Take that, etc...
Algú s'hi ha trobat? Ho heu comentat amb el ginecòleg? no sé si pot ser perjudicial el volum, no sé, ho desconec totalment...

Algú s'hi ha trobat? Ho heu comentat amb el ginecòleg? no sé si pot ser perjudicial el volum, no sé, ho desconec totalment...

- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: EMBARASSADES de concert!
Hola!
No se si et servirà la meva experiencia, pero quan estava de poquet, uns 2 mesos, encara no ho havia dit a ningu i vaig anar a una despedida de soltera, i clar després a la discoteca, vull dir que hi havia soroll, i no li ha passat res, bueno es una mica marxos... jejejeje
Petons
No se si et servirà la meva experiencia, pero quan estava de poquet, uns 2 mesos, encara no ho havia dit a ningu i vaig anar a una despedida de soltera, i clar després a la discoteca, vull dir que hi havia soroll, i no li ha passat res, bueno es una mica marxos... jejejeje
Petons
Jo no hi vaig anar pel tema fum. Als concerts sempre hi sol haver molta gent fumant, i no sempre és tabac... 
Hola! doncs ni idea...però jo crec que no passa res, diria que com que estan súper envoltats de líquid em penso que el soroll queda bastant atenuat, per un dia que vagis de concert no crec que passi res...home, diferent seria que cada nit sortíssis de festa
,jo, embarassada de 8 mesos vaig sortir una nit i vaig estar a un local amb la música a tope fins les 3h...i l'Adrià es movia...
també ho feia quan anava amb la música del cotxe alteta....jo crec que ballava

,jo, embarassada de 8 mesos vaig sortir una nit i vaig estar a un local amb la música a tope fins les 3h...i l'Adrià es movia...
també ho feia quan anava amb la música del cotxe alteta....jo crec que ballava

- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Jo també vaig anar a un concertillo de la Trova Kung Fu embarassada de 2 mesets... tenia una miqueta de por tan saltar i ballar però la rumbeta em dominava! m'ho vaig pasar genial, vigilant es pot fer tot! ànims i de concert!!!
No sé si et servirà, però jo de 8 mesos vaig anar a l'estadi olímpic a veure Bon Jovi, i al Nil no li ha passat res, s'ho va passar bomba!!!!
- premianenca
- :: zebra

- Entrades: 1129
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
- Contacta:
t explicare la meva ... jo vaig anar a un concert al Forum estaba a peta vaig estar unes tres hores de peu esquivan a gent
que no parava d anar d un joc al altre, no sabia que estaba embarassada pero fen calculs estaba d ´una setmana i mitja
mes o menys i mira que les primeres setmanes son les mes delicades vull dir que si vas en conte no passa res !!
bona nit!!
que no parava d anar d un joc al altre, no sabia que estaba embarassada pero fen calculs estaba d ´una setmana i mitja
mes o menys i mira que les primeres setmanes son les mes delicades vull dir que si vas en conte no passa res !!
bona nit!!
- nueta
- :: gosset

- Entrades: 431
- Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
- Ubicació: GRANOLLERS
- Contacta:
jo quan estava embarassada de7 mesos vaig anar a aun concert STROMBERS, rumba, ska .. i va ser genial!! salant i ballant i en jan encantat!! vaig disfruta moolttttttttttttt pq sabia q no hi tornaria fins al cap d'un bon temps.jaja
Doncs jo de 2 setmanes vaig estar al del Springsteen i jo no sé la peque però jo vaig disfrutar com mai. De fet, quasi bé és la única música que he estat escoltant tot l'embaràs. Em sembla que aquesta no hi haurà nana que la calmi, només li podré posar el Boss!! je je...Home, jo ni ho sabia, però si ho hagués sabut hi hagués anat igualment. Ves amb compte amb empentes i aglomeracions per no marejar-te ni caure, però la resta crec que és senzill: passa-t'ho molt bé!!!
la meva cunyada i jo quan estava ella embarassada d'un parell de mesos ens en vam anar al concert del Bisbal al Palau Sant Jordi i a pista!!! O sigui tota l'estona dretes!! jo patia, però la tia s'ho va passar com mai!!! així ha sortit la nena de marxosa! jejejeje
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
Ostresss ara que ho has dit!!! Al maig tinc un concert en el palau de la musica de clasica pero estic a la fila 7a, no passarà res, no????? Estaré de entre 4 i 5 messos...
Jo no estic embaraçada, però pel que sé fins als 3 mesos els cigrus no tenen desenvolupat el sentit de l'oïda, per tant no hi ha cap problema. A partir dels 3 mesos s'hauria de vigilar amb els decibels que reben. Per un concert no crec que passi res, però si estàn exposats sovint a sorolls forts (amb molts decibels) els bebés podrien tenir problemes auditius més endavant.
Hola!
Jo, amb el meu home, vaig anar al concert de Take That al Palau Sant Jordi quan estava embarassada de 5 mesos. I cap problema.
Recordo que quan vaig comprar les entrades no n'estava i primer no hi volia anar, tenia por per les aglomeracions de gent, però el meu home em va convèncer. I sorpresa! al concert hi havia noies embarassades amb panxa de 7 o 8 mesos!!! Vaig flipar!!!
Teniam entrades de pista i ens vam col.locar al costat de les grades que hi havia una mica de "cera" per poder-me assentar mentre tocaven els taloners.
Durant el concert vaig ballar, cantar... però el que no feia era saltar com una boja. Em vaig contenir bastant (sóc molt esbojarrada!!) i mira que tenia al davant els meus ídols de adolescent!!!.
Ara que hi penso, em sembla que me n'hagués arrepentit molt si no hi hagués anat. Aquest concert l'esperava des de que era adolescent de 15 anys!!
Al cap de dos dies em van dir que esperava una nena. I no li vaig comentar res al meu ginecòleg.
Jo, amb el meu home, vaig anar al concert de Take That al Palau Sant Jordi quan estava embarassada de 5 mesos. I cap problema.
Recordo que quan vaig comprar les entrades no n'estava i primer no hi volia anar, tenia por per les aglomeracions de gent, però el meu home em va convèncer. I sorpresa! al concert hi havia noies embarassades amb panxa de 7 o 8 mesos!!! Vaig flipar!!!
Teniam entrades de pista i ens vam col.locar al costat de les grades que hi havia una mica de "cera" per poder-me assentar mentre tocaven els taloners.
Durant el concert vaig ballar, cantar... però el que no feia era saltar com una boja. Em vaig contenir bastant (sóc molt esbojarrada!!) i mira que tenia al davant els meus ídols de adolescent!!!.
Ara que hi penso, em sembla que me n'hagués arrepentit molt si no hi hagués anat. Aquest concert l'esperava des de que era adolescent de 15 anys!!
Al cap de dos dies em van dir que esperava una nena. I no li vaig comentar res al meu ginecòleg.
Jo no crec que passi res,deuen sentir la música però molt amortiguada pel líquid...Jo vaig anar al concert del Boss al Camp Nou quan devia estar de 6 mesos i cap problema, això sí, tenia cadira i vaig notar com la peque no parava de moure's...jo crec que li molava! Bàsicament s'ha de vigilar pel fum de tabac i les aglomeracions (que no et fotin un mal tanto sense voler) però crec que no hi ha perill amb la música...
jo tambe...quan estava de 8 mesos vaig anar al Palau Sant Jordi a veure Santana i l'Ona va sortir estupendament, amb un ritme que no vegis...
Cap problema!!
Cap problema!!
Jo de sis mesos i mig, gairebé set hem vaig anar a pamplona de concert, vam agafar un avio a bibao i despres vam llogar un cotxe... estaba a primera fila.... crec que a Unai li va agradar perque li poso la música i es queda tranquil.
De 38 estava ballant com una boja al concert de manolo garcia al forum aquest setembre passat, vaig quedar feta caldo perque varen ser tres hores dreta, i no m´ha passat res.
Ahh!! Una setmana abans del concert de pamplona vam estar a montmelo al GP de catalunya de motos... va ser genial!!!
De 38 estava ballant com una boja al concert de manolo garcia al forum aquest setembre passat, vaig quedar feta caldo perque varen ser tres hores dreta, i no m´ha passat res.
Ahh!! Una setmana abans del concert de pamplona vam estar a montmelo al GP de catalunya de motos... va ser genial!!!
- heaven25baby

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
musica ha escrit:Hola! una pregunta: (potser és una tonteria, però se'm va passar pel cap l'altre dia...). Hi ha algun problema per anar a un concert de música pop (no clàssica) si estàs embarassada? Em refereixo a un concert de gran format, al palau sant jordi o a un estadi olímpic, tipu Beyoncé, U2, Take that, etc...
JO VAIG ANAR AQUEST ESTIU AL CONCERT DE EL CANTO DEL LOCO AL PALAU SANT JORDI, EMBARASSADA DE 5 MESSOS I DE CONYA!!! VAIG SALTAR, BALLAR, CANTAR... EL MEU XICOT FLIPAVA!!! JAJAJA ARA LA MEVA NENA ESCOLTA ECDL I ES RELAXA... A LO MILLOR S'EN RECORDA D'AQUELLA NIT A LA PANXA DE LA MAMI... JEJEJE

Jo tambe vaig anar a veure en Bruce al Camp Nou, i estava de 8 mesos i 1 setmana!! Vem disfrutar tots una barbaritat!! Al principi teniem seient reservat, pero vem acabar a pista (a darrera de tot, pero) i ballant tot el concert. Aixo si, teniem les sortides controlades i la bossa de l'hospital al cotxe!!!!
Tot s'ha de dir... Se'm va adelantar el part uns 10 dies...
Ah! Si tingues el mateix dilema... repetiria!! M'ho vaig passar genial!!
Tot s'ha de dir... Se'm va adelantar el part uns 10 dies...
Ah! Si tingues el mateix dilema... repetiria!! M'ho vaig passar genial!!

- mareandreu
- :: pantera

- Entrades: 879
- Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
- Ubicació: PENEDES
Doncs jo durant els 9 mesos d'embaràs em sembla que vaig anar a mes concerts que mai, quan estava de 2 mesos ja vaig començar amb un summercase al forum (teniem les entrades comprades d'abans), despres van seguir, manu chao, police, sabina-serrat, a part de tots els balls de festes majors, i segurament alguna cosa mes que em deixo, em va sortir la vena fiestera durant l'embaraç
. I l'Andreu està aquí mes bé que bé, no li ha passat res. Només una coseta, es un ballarí de dalt a baix, quan sent musiqueta, de seguida es posa a ballar, serà culpa de la mama????

. I l'Andreu està aquí mes bé que bé, no li ha passat res. Només una coseta, es un ballarí de dalt a baix, quan sent musiqueta, de seguida es posa a ballar, serà culpa de la mama????

- socpetitona

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
jo encara no havia dit que estava embarassada i vaig anar al concert de The Cure!
Quan ja estava més avançada ja tenia les entrades per anar al del Bruce i al final em vaig fer enrera i quant me n'he penedit!!!!!
Quan ja estava més avançada ja tenia les entrades per anar al del Bruce i al final em vaig fer enrera i quant me n'he penedit!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |