Cadira pel cotxe
Cadira pel cotxe
Hola noies,
Tinc un dubte i a veure si em podeu ajudar entre totes. Tinc un nen que pesa uns 7,800 i fins ara anava en el cotxe amb el prima que es fins a 10kilos. La cadira que tenim per despres es del grup 0 (+ de 9kilos), pero al ser un nen molt alt el cinturo li toca el cap i es clar es molt incomodo. La meva pregunta es si el podem posar a la cadira encara que no arribi al pes? Alguna li ha posat abans?
Vinga noies
Adeu

Tinc un dubte i a veure si em podeu ajudar entre totes. Tinc un nen que pesa uns 7,800 i fins ara anava en el cotxe amb el prima que es fins a 10kilos. La cadira que tenim per despres es del grup 0 (+ de 9kilos), pero al ser un nen molt alt el cinturo li toca el cap i es clar es molt incomodo. La meva pregunta es si el podem posar a la cadira encara que no arribi al pes? Alguna li ha posat abans?
Vinga noies
Adeu

Re: Cadira pel cotxe
bona nit,tal com expliques amb el prima sentat en direcio contraria ala marxa el cap li toca el cinturon ,de segur que tens un fill molt alt
la llei recomana que un menor entre els 9 a13 kg,viatgi en direccio contraria a la marxa,lo de posarlo en direccio a la marxa hi ha molta gent que el posa avans dels 9 kg pero aixo es responsavilitat de cada familia,i amb l´alçada que te si el posese a la cadireta de grup 1que son de9 a18kg de segur que el hombro del bebe ja hi ha arrive ala posicio mes baixa de la cadireta i axio pot ser algo al teu favor ,jo miraria de aguantar una mica mes en el prima
un peto
la llei recomana que un menor entre els 9 a13 kg,viatgi en direccio contraria a la marxa,lo de posarlo en direccio a la marxa hi ha molta gent que el posa avans dels 9 kg pero aixo es responsavilitat de cada familia,i amb l´alçada que te si el posese a la cadireta de grup 1que son de9 a18kg de segur que el hombro del bebe ja hi ha arrive ala posicio mes baixa de la cadireta i axio pot ser algo al teu favor ,jo miraria de aguantar una mica mes en el prima
un peto
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Nosaltres la vem passar als 8 kg. Ja aguantava perfectament el cap (que es el que ens va comentar la pediatra quan li vem dir que la voliem canviar) i no suportava la cadireta cap enrere. (De fet es mareja nomes pujar al cotxe).
Tu mateixa, jo crece que sense passar-se, pero si fa mes o menys el pes i si comentes que es alt.... jo el canviaria.
Tu mateixa, jo crece que sense passar-se, pero si fa mes o menys el pes i si comentes que es alt.... jo el canviaria.
Mira, la TEORIA és que et recomanen que vagin en sentit contrari a la marxa fins als dos anys, faci l'alçada que faci i pesi el que pesi, la raó és que en cas de colisió tindrien una fuetada cervical (alias latigazo) que quan són petits pot ser molt perillosa, es podrien desnucar, sé que sona molt bèstia i que mai no passa res, però mira, això és la teoria.
A la PRACTICA, no sé quina edat té el teu fill, però la meva té sis mesos i pesa també uns set quilos i pico i estic amb el mateix dilema que tu, ja gairebé no em cap a la cadireta però és massa petita per canviar-la, i a més no li agrada anar amb cotxe perquè clar, no veu res i s'emprenya.
La nostra solució serà aguantar-la una mica més així, he de mirar si es pot muntar l'altra cadireta en sentit contrari a la marxa, si és així potser la canviaré aviat, si no, aguantarem les rondinades una temporadeta més!!!
A la PRACTICA, no sé quina edat té el teu fill, però la meva té sis mesos i pesa també uns set quilos i pico i estic amb el mateix dilema que tu, ja gairebé no em cap a la cadireta però és massa petita per canviar-la, i a més no li agrada anar amb cotxe perquè clar, no veu res i s'emprenya.
La nostra solució serà aguantar-la una mica més així, he de mirar si es pot muntar l'altra cadireta en sentit contrari a la marxa, si és així potser la canviaré aviat, si no, aguantarem les rondinades una temporadeta més!!!
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Jo la vaig posar al 7 mesos i no pesava ni molt menys els 9 kilos però ella anava super feliç mirant endavant i veient a la mama com conduia. A més la vaig posar al darrera del seient del copilat i quan la vull veure baixo la visera que te un mirall i comencem a xarrar i cantar i ella s'ho passa pipa... aixi tmb ella em veu com condueixo, que si la poses al darrera es molt diferent.
Jo us recomanaria que la passessiu a la cadireta i si es reclina doncs la reclienu de manera que no vagi tan asseguda que vagi una mica tumbada ... La meva cadireta es tumb i va super bé.
http://www.racc.es/index.racc/mod.tiend ... de264.html
Jo us recomanaria que la passessiu a la cadireta i si es reclina doncs la reclienu de manera que no vagi tan asseguda que vagi una mica tumbada ... La meva cadireta es tumb i va super bé.
http://www.racc.es/index.racc/mod.tiend ... de264.html
Moltes gracies noies per les vostres respostes. Al final hem decidit posar-lo a la nova cadira i la mar de be. Esta encantat mirant el pare com condueix.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |