DUDA CON LA REGLA DESPUES DE DEJAR LAS PASTILLAS
DUDA CON LA REGLA DESPUES DE DEJAR LAS PASTILLAS
Hola chicas
Tenia una duda a ver si a algunas de vosotras os pasa como a mi. En agosto deje de tomar las pastillas anticonceptivas para buscar el
, y desde que las deje mis reglas son regulares, pero me me viene muy poca cantidad y me dura como mucho 1 dia y medio, cuando antes me duraba lo normal unos 3 dias.
A ver si alguna me podria ayudar o le pasa igual que a mi.
Muchas gracias
Tenia una duda a ver si a algunas de vosotras os pasa como a mi. En agosto deje de tomar las pastillas anticonceptivas para buscar el
, y desde que las deje mis reglas son regulares, pero me me viene muy poca cantidad y me dura como mucho 1 dia y medio, cuando antes me duraba lo normal unos 3 dias.A ver si alguna me podria ayudar o le pasa igual que a mi.
Muchas gracias
Re: DUDA CON LA REGLA DESPUES DE DEJAR LAS PASTILLAS
Hola MJOSE!! yo las dejé en enero y llevo un par de semanas sin tomarlas para buscar el bebé, así que aún no puedo decirte cuanto me dura la regla y como es.. pero si por desgracia me viene.. ( eso significa NO BEBÉ), ya te diré.
A mi me paso i es mas me sigue pasando despues de 3 años, le pregunte a mi ginecologo i me dijo era normal.
Asi que no te preocupes pero no esta de mas que se lo preguntes a tu gine.
Asi que no te preocupes pero no esta de mas que se lo preguntes a tu gine.

Jo estic al 2n mes sense pastilles, i una mica a l'espectativa de com anirà, però el gine em va dir que segurament no tornaria a tenir cicles de 24 dies com abans de les pastis durant força temps, pq les pastilles regulen tot això, i el cos s'acostuma. En part a mi em va bé, pq sempre estic baixeta de ferro i tenir cicles curts em suposava una major perdua de ferritina, però ara.. amb la busqueda del bebé costa molt esperar en un cicle més llarg...
Hola noies, jo vaig deixar les pastilles a mitjans de juliol i fins aquest passat desembre he tingut uns cicles molt irregulars i molt llargs, una mitjana de 45 dies, la regla tant em podia durar 4 dies com 7 o 8. Per sort aquest mes de gener m'he quedat embarassada. Com es diu sovint: cada dona és diferent.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

HOla
Muchas gracias por vuestras respuestas
Si sigo asi ire a mi ginecologa y le explicare.
Muchas gracias por vuestras respuestas
Si sigo asi ire a mi ginecologa y le explicare.
Aquest és el meu primer mes sense pastís (encara que prenem precaucions perquè fins l'abril no anirem a buscar el bebit). Ahir m'hauria d'haver vingut la regla i de moment nà de nà; el TO em va donar positiu dijous passat, una setmana més tard del que tocava, aixó que molt em temo que aquest cicle s'allargara una setmana (35 dies!!!!)
a mi també em va passar el mes passat (que era el primer mes sense pastis). vaig tenir un cicle de 31 dies. paciència!!
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Hola MJose,
Jo vaig deixar de prendre pastis el setembre passat i des de l'octubre que les warrys em vénen com a tu, em duren un dia i mig o dos com a màxim i amb poca quantitat, cosa que no em passava abans. Fins i tot hi ha hagut un mes que només vaig estar tacant durant dos dies. Vaig parlar amb el gine i em va dir que era normal, que hi ha dones que els passa el mateix.
Ànims guapa espero que la teva búsqueda sigui curteta.
Jo vaig deixar de prendre pastis el setembre passat i des de l'octubre que les warrys em vénen com a tu, em duren un dia i mig o dos com a màxim i amb poca quantitat, cosa que no em passava abans. Fins i tot hi ha hagut un mes que només vaig estar tacant durant dos dies. Vaig parlar amb el gine i em va dir que era normal, que hi ha dones que els passa el mateix.
Ànims guapa espero que la teva búsqueda sigui curteta.
Hola peke
Gracias por tu respuesta. La verdad es que me has dejado mas tranquila. Ya estaba pensado cosas raras la verdad. Te deseo igualmente que tu busqueda sea muy breve.
Gracias por tu respuesta. La verdad es que me has dejado mas tranquila. Ya estaba pensado cosas raras la verdad. Te deseo igualmente que tu busqueda sea muy breve.
Aquest ja sigut el primer mes sense pastilles i avui per fi!!! després de 35 dies m'ha vingut la regla.
Uff, ja havia començat a pensar que mai vindria.
Uff, ja havia començat a pensar que mai vindria.
hola noies!!
jo també he deixat les pastis!! fa 2 mesos i el primer mes bé, 28 dies, i el segon, 25 dies. Abans tenia cicles molt llargs!!
M'he donat un temps abans de buscar
pq vull investigar els cicles, i pq nem de viatge a finals de maig i no voldria trobar-me malament...així que fins al juny, ens toca esperar. ( i que llarga es fa l'espera).
Montseta: veig que tu també estàs esperant una micona per buscar!!
Molts ánims a totes i molta sort!!!
jo també he deixat les pastis!! fa 2 mesos i el primer mes bé, 28 dies, i el segon, 25 dies. Abans tenia cicles molt llargs!!
M'he donat un temps abans de buscar
pq vull investigar els cicles, i pq nem de viatge a finals de maig i no voldria trobar-me malament...així que fins al juny, ens toca esperar. ( i que llarga es fa l'espera).Montseta: veig que tu també estàs esperant una micona per buscar!!
Molts ánims a totes i molta sort!!!
Si Julia, nosaltres també hem deixat les pastis una miqueta abans per saber com tindré les regles i no anar tant perduts. Estic desitjant que arribi abril per posar-nos a fer feineta de debó!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |