Candidiasis vaginal en Buscadores!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Angi-2
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: ds. des. 06, 2008 1:15 pm

Candidiasis vaginal en Buscadores!

EntradaAutor: Angi-2 » ds. gen. 24, 2009 9:03 am

Bon dia a totes !!
Primer de tot ànim a les que us toca TE aquest finde ! i a tope les de setmana fantàstica ! :p-)
He obert aquest post ja que després de llegir molts missatges, no he vist que ningu comento res sobre això. Necessito consell. Us explico:
Fa un parell d'anys vaig començar a tenir Candidiasis vagial (fongs) a temporades. Vam fer un primer tratament d'un mes i després un més llarg d'uns 4 mesos. Va desaparèixer i les revisions de gine eren normals. Ara els últims mesos, coincidint amb la busqueda, torno a notar picor !! Sobretot vaig tenir a l'agost i octubre del '08 i ara al gener. Sé quin tratament podria fer però em fa por que tant el tractament com pròpiament la Candidiasis puguin influir en la concepció. Em poso molt nerviosa pensant que per això no cercarem mai. :ufs: Tinc molt en compte la higiene i com a molt em poso al vespre crema Canesten per descançar millor.
Sé que hi han noien embarassades que també en pateixen, per tant, penso.... no deu influir això en la concepció, però ... no ho sé. Crec que és la mateixa flora vaginal que augmenta i surt cap a fora una mica i produeix picor, però no és res seriós. Penso que el bitxets ..::·· no deuen poder abançar amb tot això o els deu fer "incompatibles". ?-)
Ara estem al mes de busqueda i he acabat la setmana fantàstica (encara que pocs deures per les molèsties). Ja veurem.
Fins meitats de febrer no torno a tenir consulta al gine i abans volia conèixer la vostra opinió o experiència. Algu coneix més sobre aquests "fongs" i si afecten en la busqueda ??
Si us plau SOS !
Una abraçada per totes ! :db:
Imatge
Faluga
:: zebra
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

Re: Candidiasis vaginal en Buscadores!

EntradaAutor: Faluga » ds. gen. 24, 2009 10:26 am

hOLA ANGI-2,

jo, personalment no et puc ajudar massa, pq només he tingut fongs una vegada al prendre pastilles anticonceptives i antbiotic al mateix temps, però amb el Canesten i deixant l'antibiotic em van marxar amb 4 dies. Això si, puc entendre lo molest que arriba a ser!! terrible!!

De totes maneres et puc dir que d'aquest tema n'he parlat amb dues amigues durant molts i molts anys, pq elles dues en tenen permenentment, i dir-te, que una d'elles fa un parell d'anys que es va quedar embarassada de manera natural i ara té una nena preciosa.

Si tens molts dubtes, jo de tu aniria al ginecoleg i li preguntaria. Mai està de més. Potser et dona alguna altra crema.
Imatge
Imatge
Angi-2

EntradaAutor: Angi-2 » ds. gen. 24, 2009 12:48 pm

Gràcies Faluga ! :love:

Tan de bó pugui ser així natural. Ara he vist també que la Yuyu comentava el tema d'alimentació en relació al Ph. Ens haurà de fer un mini curset. :elefant:
Realment fa por pensar que el teu propi cos pugui matar als ..::·· ! Els necessitem !!

Noies... [b]algu més coneix sobre el tema ?? ?-)
Feliç dissabte ventós
Imatge
Londonbaby
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » ds. gen. 24, 2009 1:25 pm

Hola Angi!

Bé, jo t'explicaré una mica la meva experiència ( "amos mi vida" :love: ). Des de fa 4 anys al menys sóc molt propensa als fongs, dir que de petita sempre havia tingut problemes d'infecció d'orina, havia de tenir molt en compte la higiene quan de ben petita anava de colònies...y totes aquestes coses. I ara ja "de gran" doncs això, les "punyeteres candides". JO he pres de tot, pastilles, cremes, ovulitos, de tot ( sota prescripció mèdica) i va ser lo pitjor que vaig poder fer. Per que aquesta "zona" ja m'ha quedat molt sensible i propensa a picors i mal ( dit per la Dexeus) i bueno, ara el meu remei és "natural"....quan ja noto una mica de picor, sobretot dies abans de la regla o despres de relacions.... doncs amb una xeringa( sense agulla ni res) em fico allà dintre yogurt bio barrejat amb la pols d'una capsuleta d'Infloran Berna. Aquest infloran és un medicament que es dona quan algú ha tingut molts vòmits i diarres, més que medicament són els bitxets que tenen cura de l'estòmac ( la fauna instentinal") que barrejat amb el bifidus del bio ( natural clar) puja les teves defenses i ajuda a la teva vagina a combatir els fongs. Ja et dic fa anys que ho vaig trobar en un foro, i s'ho vaig comentar al gine de confiànça, i em va dir que era lo millor que podia fer.
També t'has d'assegurar que la teva parella estigui "net" ja que si li has encomanat i ell no fa cap tractament, mai us treureu la càndida del damunt.
Igualment, jo no sé si el tractaments "tradicionals" : ginecanesten,mycostatin,etc etc, poden influir en la concepció. :-:)

Molta sort!
karkinyoli
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » ds. gen. 24, 2009 2:41 pm

Bones! Doncs jo estic una mica com tu Angi-2! Des del juny passat que estem buscant i rè de rè. I a sobre els fongs dels nassos!! Fa tres mesos que no me'ls acabo de treure de sobre, tot i que molts cops em sembla que ja no en tinc, llavors va i reapareixen. A la nit també em poso canestén, i li vaig fer posar a ell, però no sé, no acaben de marxar del tot.
El tema de si influeix o no amb un possible embaràs, et diré que vaig parlar amb el gine i em va dir que no passava res per utiitzar el canestén i els òvuls, que encara que ja estigués embarassada que no li faria mal al fetus ni res, i que podia utilitzar la crema tants cops al dia com volgués.

De remeis naturals, també m'han dit d'untar una compresa amb iogurt bio i deixar-la tota la nit. Però no sé si funciona perquè no ho he provat.

Per si fos poc, també vaig agafar fongs a la boca i a l'estòmac, i això sí que fa mal, us ho asseguro. El metge de capçalera em va dir que la causa més probable era que quan estem estressats segreguem una hormona que fa que el cos alliberi corticoides, alternat el ph de les mucoses (vagina, nas, boca...) i fent que apareguin fongs.
No sé si és ben bé això, perquè no sóc metge ni res, però el que em va venir a dir, és que estigués tranquil·la perquè sinó em passaria més sovint.
Moraleja: que posar-se nerviós és contraproduent per tot!
Si et serveix de consol: no estàs sola! Sort a totes les buscadores!
Angi-2

EntradaAutor: Angi-2 » dg. gen. 25, 2009 9:19 am

Gràcies noies !
Almenys ja veig que no sóc un bitxo "raro". ?-)
El tema de ioguts ja ho vaig provar però triga més temps a fet efecte i quan tens el picor .... et deseperes. Igualment crec que (encara que li comenti al gine al febrer i potser fem nou tractament els 2 per fer net) si es manté en el temps, sí faré servei de remeis naturals.
Ai ! la llàstima és que pugui afecta la concepció i faci malbé els ..::·· Tant de bó 1 sigui fort i trobi :p-)

Gràcies de nou a totes i andavant !!!!!! :db:
Imatge
nuru
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dt. gen. 27, 2009 10:57 am

Hola! El meu cas és una mica "especial", en el sentit que se suposa que tinc fongs però no tinc cap mena de molèstia... Des de fa uns quatre anys que vaig encadenant infeccions d'orina i candidiasis. Primer semblava que eren dues coses diferents però després em van explicar que podia estar relacionat perquè cada vegada que prenia antibiòtic per la infecció alhora "matava" la flora interna (la "bona"). Al principi de tenir-ne sí que notava picors i una olor diferent. Ara ja fa temps que no però la prova segueix donant positiu... :-((

He aconseguit controlar el tema de les infeccions però les candides no em marxen. He fet tractaments d'1, de 2 i de 6 mesos. Ara mateix tornem a fer el de 6 (tots 2) per segona vegada en un any i també pateixo per si és un tema afegit que ens dificulti fer diana. I si a mi ja m'atabala prou, al meu marit encara més, perquè no sap què fer per ajudar i es preocupa per si fa alguna cosa malament... i els dies que estic de baixón això encara em posa més frenètica perquè qui té el problema sóc jo, i necessitaria una miqueta més de suport no que ell també s'atabali, no?

El ginecòleg em va dir que era un problema força comú, però no ho havia comentat a ningú, ni amistats ni família, i tampoc se m'havia acudit mai preguntar al SP. Sort que aquí ens entenem i ens fem costat! :koala:

Ostres, perdoneu la parrafada, suposo que necessitava treure-ho perquè porto tant de temps esperant que estigui net, i sense parlar-ho amb ningú que ja tocava. Gràcies, no estem soles!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dl. feb. 23, 2009 10:45 pm

up
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Su_

EntradaAutor: Su_ » dt. feb. 24, 2009 6:49 am

Us explico.l..... jo cada cop que vaig al gine i em fan citologia diuen que el meu fluxe te aspecte de tenir fongs... i despres quan ho porten al laboratori no surt res.... el tema esta en que aquests fongs estan presents sempre al nostre cos... pero quan hi ha un aument exesiu es quan molesta... jo ara estic posant-me ginecanesten... pero despres del tractament fare un altre molt diferent i es que m'han parlat d'uns ovuls que fan restituir la flora vaginal... aixi que aumentes les defenses... divendres acabare amb el tractament per la ditxosa candida! ja us dire com es diuen els ovuls per la flora.... aixi si esteu interesades podeu demanar-les a la farmacia...

Les candides es reprodueixen amb la humitat natural de la vagina i el cicle del fluxe natural... aixi que jo ja no se que mes cura puc tenir.... ja em van dir que prohibit tanga... prohibit salva slip... prohibit compreses... i sobretot prohibit tot tipus de teixits en les calces... nomes coto!
Imatge
Imatge
nuru
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dt. feb. 24, 2009 8:46 am

Su_ ha escrit:... ja em van dir que prohibit tanga... prohibit salva slip... prohibit compreses... i sobretot prohibit tot tipus de teixits en les calces... nomes coto!

Su_ Tangues i robeta sexy fora de l'armari, reividiquem les calces de cotó neujor:-) !!!

Ara seriosament, a mi també va ser el primer que em van dir, res com els teixits naturals i que deixin transpirar. L'altre dia que vaig anar a la visita del gine em va dir que la candida que és un fong que ja tindré a la vagina permanentment (Quan una dona ha fet un episodi de càndides, n'és portadora tota la vida, em va dir literalment). És a dir, que jo ja les tinc allà situades i no me les treu ningú, els òvuls per la flora van bé i el que cal és vigilar en prendre antibiòtic perquè ens debilita la flora natural i és quan les càndides es revolten i "surten".

Angi-2 ha escrit:Sé quin tratament podria fer però em fa por que tant el tractament com pròpiament la Candidiasis puguin influir en la concepció. Em poso molt nerviosa pensant que per això no cercarem mai. :ufs: Tinc molt en compte la higiene i com a molt em poso al vespre crema Canesten per descançar millor.

Angi-2 Per cert, jo he interromput el tractament que havia començat de 6 mesos/cicles perquè el metge em va dir que dificulta la concepció (i crec recordar que el prospecte del medicament tampoc recomana quedar-se embarassada mentre duri el tractament), és que ja porto un any buscant i el tractament aquest ja el vaig estar fent l'any passat...

A veure si ho podem anar controlant, sort! :lleo:
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. feb. 24, 2009 9:58 am

Hola,
jo vaig tenir càndides al principi de l'embaràs i em van fer el tractament de 6 dies amb cantestén (bé, amb el genèric corresponent), primer amb òvuls i després crema. No em va comentar la llevadora q influís per res en l'embrionet, però no sé si en el cas d'estar buscant sí q podria dificultar les coses; sí q em va dir q abstinència sexual durant el tractament i quatre o cinc dies més (és a dir, en total, 10 dies), però més q res per no estar passant-nos esl fongs mútuament amb la parella, q aleshores el tractament no serviria per res.
Ah, i apart de prohibir roba interior de fibra sintètica i salvaslips i compreses en general, em va dir q també ajuda, si les circumstàncies ho permeten, no dur roba interior. Així q ja ho sabeu: quan esteu per casa, ara q arriba el bon temps més, una faldilla i tot a l'aire.

I un remei casolà, q per aquí el SP mateix algú l'havia comentat: el iogurt ajuda a mantenir en condicions la flora bacteriana dels baixos. Natural i sense sucre, clar, aplicat amb xeringa allà dins abans d'anar a dormir... jo no ho he provat, però deien q anava bé.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Su_

EntradaAutor: Su_ » dt. feb. 24, 2009 8:44 pm

Castanyeta jo vaig llegir al prospecte que no era recomenable la seva utilitzacio en el primer trimestre d'embaras, pero aixo ho ha de valorar tambe el metge... jo m'enrecordo quan la meva mare estava prenyada del meu germa (ens portem 18 anys) que li va donar el ginecoleg ovuls per la candidiasis... i el meu germa no ha sortit amb res malament per culpa dels ovuls... aixi que tranquila!

NENIS FORA CALCETES! JAJAJAJAJA
Imatge
Imatge
Marta81
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. juny 10, 2009 9:16 am

EntradaAutor: Marta81 » dt. set. 22, 2009 1:36 pm

Hola noies...
No sabeu pas la il·lusió que m'ha fet llegir-vos (i tractant del tema en qüestió, n'hauria de fer 0)

Però és que...sóc la reina dels "fong"!! Maleïts FONGS! I llegir-vos em fa sentir una mica menys bitxu raro!!

Jo ...porto com...5 anys? sí sí potser 5 anys ja...tinguen una guerra continuada amb els fong.
He fet tots els tractaments que m'ha dit, he fet i hem fet, per què la parella tbé s'ha tractat.
A mi m'han afectat de tal manera que inclús han fet perillar la meva relacíó. Sí sí...era...pensar...relacions=fongs... i ja us podeu imaginar el panorama!!
He anat quasi un any al psicòleg, per altres cosetes, i resulta que els fongs...era una gran part del meu problema, sobretot quan tractavem tema parella!!
Pobret ell..que mai m'ha dit res...que sempre m'ha respectat...que ha mirat d'ajudar en el que ha pogut...però no deixa de que una sola es mengi el tarru!! Jo sincerament...els fongs m'han portat molts problemes!
I el que heu dit perqui...un cop en tens...ja viuen sempre més amb tu!!
Però tbé passa que no es tema per anar comentant...nosé..a mi em costa molt explicar-ho!! Vergonya? Ai nosé...però no en parlo mai amb ningú!!

I ara ens hem decidit ser pares...i tot el dia penso en això...en els maleïts fongs!! Pq encara en tinc...potser no tant sovint com temporades enrera, però encara em visiten de tant en tant!!
No sé si tenir fongs pot afectar a quedar-se embarassada o què. Jo el mes que vé tinc gine..i m'haure d posar al dia d moltes coses en aquest aspecte!!

Això del iogurt no ho provat mai. Ho havia sentit però no ho he fet. La meva gran amiga i companya de viatge és la crema Canesten!!
I...res..una aprèn a conviure amb això!! quin remei no?

En fi..espero que totes estigueu millor i que desapareixin d'una punyetera vegada!!
Jo NO els vull a la meva VIDA!! fora fora!!

Petonets i m'ha agradat trobar-vos!!!

(disculpeu-me la parrafada)
ImatgeImatgeImatge
MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dv. set. 25, 2009 10:26 am

Hola noies...
una altre amiga dels fongs. Vaig tenir fongs fa 3 anys, pero no em picaven ni res, ho vaig descobrir en una visita al ginecoleg i em vaig tractar i fora problemas.
Ara aquest estiu n'he tornat a tenir, i amb molta picor, em moria! vaig demanar hora urgent i em van tornar a donar el mateix i fins a dia d'avui estic estupenda! El ginecoleg em va dir que els habia agafat d'anar amb el banyador moll molta estona, penseu que estabem de creuer i anavem tot el dia en banyador. Aixi que ara... em cambio de seguida el banyador i calcetes de cotó!! sempre sempre sempre
Imatge

Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. set. 30, 2009 3:36 pm

Hola noies,
Que jo sàpiga el tema dels fongs "no té a veure amb la higiene"...
els fongs sempre estan amb nosaltres, un cop els hem tingut, i quan la flora es queda més sensible o estem baixes de defenses els fongs "s'activen"; En sé bastant del tema pq n0'he patit bastant i me n'he informat molt;
A mi el meu metge sempre m'ha donat bons consells pq no "s'activin":
Portar roba interior no acrílica, menjar molts iogurts naturals i sobretot sempre que ens prenguem antibiotics, posar-nos un ovul canesten;
Jo sempre que e,m p`renc antibiotics i no em poso l'ovul: patapam!!!
Sempre tinc un ovul a la farmaciola i a la que començo a notar picor, cap dins!!!
Ja sé que és una murga això dels fongs, però és una cosa ben natural, ara el que falta és que cada una trobi el seu truqillo per dominar la situació;
Abraçades!!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 30, 2009 8:00 pm

Ostres jo diuemnge vaig anr a urgencies pq no em podia ni posar la progesterona.i ptaapam!!!!candidiasis... em va dir la gine que es de netejarme tant..es que amb la proge surt semple liquid i cada 2x3 ale al videt!!!jejeje
ImatgeImatge
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 30, 2009 8:06 pm

per cert el canesten no crec que influeii en la bsuqueda pq jo em vaig quedar fnt el tractament...
ImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::