Què us sembla?
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Què us sembla?
L'Aleix menja a les 8h pit, a les 12h farinetes de cereals amb llet meva, a les 16h la fruita i a les 20h la verdura amb pollastre. Als 7 mesos ens han dit que substituïm el primer pit per farinetes de cereals amb gluten; però se'ns planteja el dubte de si li hem de donar dues vegades seguides la ferinetes de cereals...
No li puc donar la verdura a les 12h perquè està a la guarderia i encara no la pago. La fan pagar a partir dels 9 mesos, però fins ara, si m'ho puc estalviar de moment, m'ho estalvio.
Cal dir que als àpats que no porten li ofereixo el pit.
L'altre dubte que tinc és en el tema de les quantitats de la llet de les farinetes de cereals. Com que és llet meva n'hi poso 130 o 150 ml. amb 8 cullerades de cereals (més o menys, fins que queda espesseta) però no sé si és prou. L'educadora diu que es queda tipa perquè les últimes cullerades li costen una mica. Alguna li fa les farinetes amb llet materna? Com ho feu?
No li puc donar la verdura a les 12h perquè està a la guarderia i encara no la pago. La fan pagar a partir dels 9 mesos, però fins ara, si m'ho puc estalviar de moment, m'ho estalvio.
Cal dir que als àpats que no porten li ofereixo el pit.
L'altre dubte que tinc és en el tema de les quantitats de la llet de les farinetes de cereals. Com que és llet meva n'hi poso 130 o 150 ml. amb 8 cullerades de cereals (més o menys, fins que queda espesseta) però no sé si és prou. L'educadora diu que es queda tipa perquè les últimes cullerades li costen una mica. Alguna li fa les farinetes amb llet materna? Com ho feu?
Re: Què us sembla?
Bon dia Bonica,
et dic igual, jo faria pit primer i després cereals...d'aquí poc, quan mengi la verdura al migida, doncs ja podràs fer pit+cereals a les 8h i verdureta a les 12, no?
I mai li he fet les farinetes amb llet materna així que no sé la quantitat de llet que hauries de posar, si queda tipa segur que ja està bé!
et dic igual, jo faria pit primer i després cereals...d'aquí poc, quan mengi la verdura al migida, doncs ja podràs fer pit+cereals a les 8h i verdureta a les 12, no?
I mai li he fet les farinetes amb llet materna així que no sé la quantitat de llet que hauries de posar, si queda tipa segur que ja està bé!
- formiga
- :: cèrvol

- Entrades: 545
- Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
- Ubicació: Terrassa, catalunya
Suposo que les indicacions que ens donen els pediatres, són això, indicacions. Crec que seguiré amb el pit a soles a les 8h... Moltes gràcies!
jo faig les farinetes amb llet meva, però les hi dono per sopar, a les 20,30h, depèn del dia, però normalment li poso 180-200 de llet i unes cinc o sis cullerades de cereals, perquè li dono amb bibe abans d'anar a dormir.
Nosaltres fem:
a les 7 pit
a les 12 verdura
a les 16,30 fruita
a les 20,30 cereals
més o menys, depèn del dia i de la gana que tingui. A vegades li canvio la fruita per iogurt, o li dono el iogurt de postres amb la verdura si veig que té més gana
Nosaltres fem:
a les 7 pit
a les 12 verdura
a les 16,30 fruita
a les 20,30 cereals
més o menys, depèn del dia i de la gana que tingui. A vegades li canvio la fruita per iogurt, o li dono el iogurt de postres amb la verdura si veig que té més gana
jo li dono també farinetes per la nit, entre 8 i 9 del vespre. Li faig 210 ml amb 7 cullerades de cada.
La veritat que a mi em va dir el metge que les farinetes amb llet de pot, i aixó que li vaig comentar si ho podia fer amb LM
La veritat que a mi em va dir el metge que les farinetes amb llet de pot, i aixó que li vaig comentar si ho podia fer amb LM
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |