Recomano llibre alimentació
Recomano llibre alimentació
Hola,
tinc una nena d'un any i amb el tema alimentació em sentia una mica perduda. Tenia dubtes sobre aliments, falta d'idees pel que fa a receptes... Per casualitat m'he topat amb un llibre que m'ha ajudat molt i que us recomano: L'alimentació de la mare i els nens petits (Embaràs, alletament i fins a 3 anys). Està escrit pel Centre d'Ensenyament Superior de Nutrició i Dietètica i és de l'editorial Pòrtic.
M'ha anat molt bé perquè conté taules d'aliments molt completes, amb els mesos en els que els pots introduir; també té moltes receptes, tant per a embarassades, mares alletadores i nadons. Les de nadons, per exemple, estan classificades per mesos i hi ha tant plats principals com postres o berenars. Hi ha molts consells i suggerències i també exemples de menús. I tot molt clar, molt ben explicat i sense aliments estranys o difícils de trobar.
Els altres llibres sobre alimentació infantil no m'havien ajudat tant.
Fins aviat!
tinc una nena d'un any i amb el tema alimentació em sentia una mica perduda. Tenia dubtes sobre aliments, falta d'idees pel que fa a receptes... Per casualitat m'he topat amb un llibre que m'ha ajudat molt i que us recomano: L'alimentació de la mare i els nens petits (Embaràs, alletament i fins a 3 anys). Està escrit pel Centre d'Ensenyament Superior de Nutrició i Dietètica i és de l'editorial Pòrtic.
M'ha anat molt bé perquè conté taules d'aliments molt completes, amb els mesos en els que els pots introduir; també té moltes receptes, tant per a embarassades, mares alletadores i nadons. Les de nadons, per exemple, estan classificades per mesos i hi ha tant plats principals com postres o berenars. Hi ha molts consells i suggerències i també exemples de menús. I tot molt clar, molt ben explicat i sense aliments estranys o difícils de trobar.
Els altres llibres sobre alimentació infantil no m'havien ajudat tant.
Fins aviat!
Re: Recomano llibre alimentació
ah pues muchas gracias!tomo nota a mi se me acaban las ideas!!!
Que interessant Magrana, vaig a buscar-lo.
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Moltes gracies magrana!!!
Ho llegiré!
Ho llegiré!
A mi me'l van portar els Reis l'any passat, quan estava embarassada d'uns 4 mesos i encara el faig servir!
Certament, està molt bé!
Certament, està molt bé!

Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Les que teniu el llibre, sabeu si es pot trobar fàcilment en llibreries o si s'ha de demanar en algun lloc en especial?
Hola, Sílvia:
jo crec que, si el demanes, en qualsevol llibreria te'l poden dur. Si no el tenen en stock, és clar. Jo el vaig trobar a la biblioteca del meu poble, però em penso que me'l compraré.
jo crec que, si el demanes, en qualsevol llibreria te'l poden dur. Si no el tenen en stock, és clar. Jo el vaig trobar a la biblioteca del meu poble, però em penso que me'l compraré.
GENIAL, ME L'APUNTO. AMB L'ONA JA ANEM FENT PERÒ COM QUE HAUREM DE COMENÇAR AMB EL NEN JA ENS ANIRÀ BÉ. GRÀCIES!!!!!!
Molt bones a totes.
Jo ja fa temps, des de que vaig llegir que el recomenaves que l'he intentat encarregar en vàries botigues i no hi ha hagut manera, no me'l poden aconseguir.
Però ara que us he tornat a llegir i has posat l'enllaç de "lacasadellibro", l'intentaré aconseguir per aquí.
Moltíssimes gràcies!!!!
Jo ja fa temps, des de que vaig llegir que el recomenaves que l'he intentat encarregar en vàries botigues i no hi ha hagut manera, no me'l poden aconseguir.
Però ara que us he tornat a llegir i has posat l'enllaç de "lacasadellibro", l'intentaré aconseguir per aquí.
Moltíssimes gràcies!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |