QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?

Experiències i pors del moment més desitjat.

N23
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?

EntradaAutor: N23 » dl. març 02, 2009 10:09 pm

Ei Atrami,

què tal les corretges???? S'ha portat bé l'Aran???
T'explico; El meu home del box d'urgències em va acompanyar a la sala de dilatació i allà la llevadora el va enviar a buscar la canastilla i pujar-la a l'habitació. Allà, s'havia de vestir per la ocasió, és a dir posar-se la roba per anar a la sala de parts (mira que estan guapos amb la roba que els donen...) i baixar la bossa amb la robeta de primera posta del petit.
Els empapadors sí son el que comentes i tranquil.la que segur que anirà molt, molt bé i disfruta el que et queda d'embaras que és molt maco.
Atrami
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 3:24 pm

EntradaAutor: Atrami » dt. març 03, 2009 9:46 am

Bon dia guapíssimes!

N23 i MUSICA, ahir van anar molt bé les corretges, l'Aran es va estar movent bastanta estona i van poder comprovar que tot anava molt bé. De contraccions encara no en tinc (sort!), és lo normal en 33 setmanes!
MUSICA, la consulta de Granollers deu fer 3 vegades la de Mataró!
N23, gràcies per l'aclaració sobre la ruta del teu home! Devia quedar moníssim amb la roba de part... :r)

Ai, cada cop m'ho veig més a sobre... ja us aniré posant al dia!
Petonets!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dt. març 03, 2009 2:22 pm

que bé que l'Aran es deixés veure bé, Atrami! M'alegro que et diguessin que tot anava bé!
Les corretges també te les fa el ginecòleg o alguna infermera?

3 vegades més gran la consulta de Granollers???? ostres....deu n'hi do, no? i hi està ell sol també? o hi ha més metges i més personal?

Atrami, aquí estarem per seguir la teva recta final!!!! :ou:
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Atrami » dc. març 04, 2009 8:36 am

Bon dia!

MUSICA, les corretges me les va posar aquella noia jove que hi ha a vegades a recepció, morena. Després ho va venir a controlar la infermera (la rossa). Quan va veure que havia anat bé (es veu que si no hi ha gaires moviments del nen t'envien a berenar) va treure la gràfica i li va anar a ensenyar al Doctor, i li va dir que tot estava perfecte, així que em van fer el cultiu i ja me'n vaig anar. Divendres tinc visita amb el doctor i suposo que em dirà que tot correcte també.
De la consulta de Granollers o en ser res més, quan hi vaig anar jo (dimarts a la tarda) no hi havia ningú més, però tinc entès que la consulta només és del doctor! No ho ser pas, això t'ho contestarà millor la N23.

I tu, estàs intentant quedar-te embarassada? Quan fa que ho intentes?
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica

EntradaAutor: musica » dc. març 04, 2009 7:25 pm

Atrami, i què ttal amb la infermera (la rossa)? Jo he anat només a una revisió amb aquest gine nou (2 visites) i em va agradar molt el doctor, em va fer sentir segura i tranquil·la. Amb la infermera quasi ni hem parlat, però veient que quan estàs embarassada et fa ella molts controls, en comptes del ginecòleg, també m'interessa saber què tal. També he de dir que sempre he preferit ginecòlegs que fossin dones, i coses de la vida, amb el ginecòleg que m'hi he sentit millor, ha sigut amb ell, que és home. Fins i tot, millor amb ell que amb la infermera.

Bé, contestant la teva pregunta....encara no ens hi hem posat, o sigui que fa 0 mesos que busquem! jajajajaa , però sí puc dir-te que no crec que triguem gaire a posar-nos-hi. Fa molt de respecte, i por també, segons com, però també MOLTES GANES!

Ei, ara no sé si ho has explicat abans, però com és que us heu decantat per Quiron? a mi el que em crida l'atenció de la Teknon és això de poder parir a l'aigua...., però no sé, es clar, si el ginecòleg em recomanés la Quiron, no m'ho pensaria!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Atrami » dj. març 05, 2009 9:57 am

MUSICA, la infermera és una mica rara... a vegades molt simpàtica i altres bastant rància... ?-) Li deu anar a dies! :r)
Igualment tampoc estàs gaire amb ella, simplement quan et treu sang o quan et prepara per el doctor. Millor sentir-te a gust amb el doctor perquè és amb ell qui has de tractar. :ok:

Per lo dels hospitals jo podia triar la Quiron i la Teknon, primer de tot lo del part a l'aigua no ho vaig saber fins fa poc que ho feien, però igualment van haver-hi diferents aspectes: la Carme em va dir que a la Teknon és molt difícil entrar, que has de fer una sol·licitud i a vegades no te la responen fins passada la teva data de part, en canvi a la Quiron sempre t'accepten (tinc uns amics que els hi van dir el mateix entre el Remei i la Quiron, dient que era molt difícil entrar a la Quiron! ?-) suposo que depèn dels convenis que tingui el metge!), un altre aspecte important es que a la Quiron tenen UCI Neonatal i que jo sàpiga a la Teknon no, i clar si passés alguna cosa i l'haguessin de posar a l'incuvadora per exemple, a la Teknon se l'haurien d'emportar a un altre hospital i tu quedaries separada del teu fill els dies que estiguessis ingressada, i això no m'agrada. Un altre punt és que està just a la sortida de la Rda de Dalt i no has d'agafar semàfors ni fer voltes per dins Barcelona, i l'últim aspecte es que jo vaig néixer a l'antiga Quiron i em fa gràcia! Encara que quan jo vaig néixer no tenien la uci neonatal i com vaig pesar 2,100kg em van tenir que portar a un altre hospital...

O sigui que encara no esteu decidits en anar-lo a buscar... quan fa que esteu junts?? jo sempre aconsello que estigueu uns anyets sols amb la parella, és important. Jo em vaig casar fa 5 anys i els he disfrutat moltíssim!!! Jo ja feia 2 anys que estava preparada per tenir fills, però la meva parella fins l'any passat no es va decidir, crec que ha de ser una decisió dels dos, hi heu d'estar d'acord al 100% perquè pel que m'han dit canvia molt la vida i la relació de parella.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica

EntradaAutor: musica » dj. març 05, 2009 4:32 pm

Hola de nou, Atrami! ostres quanta info!!!!! que bé!

Doncs sí, ja ho vaig veure una mica això de la infermera.....em va parlar una mica malament...., però es clar, també cal tenir en compte que quan estic allà fent-me la revisió estic super sensible i tot m'afecta!!!! Penso com tu, que més val estar bé amb el doctor que amb la infermera...

Això dels hospitals, doncs no sabia que era difícil entrar a la Teknon, bé quan arribi el moment ja triarem! potser les coses hauran canviat! tot dona tantes voltes.... Per cert, crec que actualment a la Teknon tenen UCI de neonats. Per mi també és molt important això per poder decidir. De fet, vaig obrir un post que es deia Teknon o Quiron? i allà crec que diuen que a la Tekno també hi ha UCI neonats. A mi, per l'únic que em crida més l'atenció la Teknon, és pels parts a l'aigua. Però pel demés, potser la Quiron. No sé. Tampoc sabia que la Quiron està més ben situada! Ostres, que m'imagino haver d'anar donant voltes per Bcn estant de part i buuufff! jjajaja

Encara no ens hem decidit, però crec que està al caure. N'hem parlat molt. En tenim moltes ganes. L'únic que ens (em) frena és la por que tinc. Por al dolor, a l'embaràs, al canvi que hi haurà a les nostres vides. Uffff, però es clar, son pors que sempre hi seran per més que esperem!!! o sigui que no sé..... Nosaltres ens vam casar fa 1 any i mig. Sempre pensàvem que esperaríem més, però la veritat és que ens coneixem des de fa més de 10 anys, sortim des de fa 8 anys, i tot i que potser fa "poquet" que ens vam casar, ja en tenim moltes ganes i sentim que és el moment. Però ja et dic: uuuuufffffff!!!!!!!!

Ei, que vagi molt bé demà amb el doctor! és genial poder anar al ginecòleg divendres per la tarda, oi? :-D
A veure si em quedo :-()) abans que siguis mare (hauríem de córrer molt i fer punteria) jajajaja, però encara coincidiríem a la sala d'espera, aquella tan petitonaaaa, amb la música de fons, i el moble colonial....jeje
Imatge

Imatge

:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dv. març 06, 2009 10:29 am

Doncs jo no puc opinar encara....ja que tinc la meva primera visita amb la gine Carlota Cestafe a la Quiron el proper 19 de març! Ja us dire!!!
Atrami

EntradaAutor: Atrami » dc. març 11, 2009 9:46 am

MUSICA, si decideixes anar a la Teknon, insisteix-li a la Carme perquè em sembla que a la mínima ja et posen a la Quiron...
Per lo de l'embaràs no has de tenir por!!! Realment és una experiència molt maca, encara que hi hagi mesos que ho passis pitjor (el primer trimestre jo vaig estar amb malestar, cansanci, ...), però quan el comences a notar dins teu tot canvia, se't treuen les manies i realment és molt emocionant. Ara a l'últim trimestre tinc molèsties de ciàtica, mal d'esquena, i insomni que n'he tingut des del principi, però això és lo de menys! I per lo del dolor que dius suposo que és pel part! Però si diuen que amb l'epidural no t'enteres de res!!! :content: així que si en teniu ganes els dos, endavant!!!
I si, aquesta sala d'espera de Mataró és molt peculiar... i de les revistes, què me'n dius?? :-D :-D :-D

ELBERETH, ja ens explicaràs com ha anat la visita! :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Piula
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dj. març 12, 2009 3:22 pm

Bona tarda boniques!

He estat donant moltes voltes i crec que canviaré de gine,.. pel que anat llegint la Quiron és de les cliniques amb millors crítiques.
Vosaltres quin metge em recomanarieu?
I el tracte?

Molte gràcies! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dj. març 12, 2009 9:44 pm

Piula, jo no estic :-()) però vaig al Dr. Torres i Pons, que visita a Granollers i Mataró. Els parts els fa a Quiron (també a Teknon). En aquest post hem coincidit algunes que anem al mateix doctor!!

Atrami, no m'he fixat mai en les revistes!!!! només he mirat les felicitacions de bateig que hi ha per sobr eel moble! jajaja i la música que tenen....jajaja Però bé, tot sigui això! que vagi bé, et segueixo llegint per aquí, eh???!!!
Imatge

Imatge

Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dv. març 13, 2009 3:16 pm

Bona tarda reines,

i què me'n dieu del dr Torres Pons? és atent?
Vull canviar de gine pq ens te llestos en 3 minuts i a cada consulta surto amb molts dubtes,... però clar, no sé si són tots així.
M'agradaria pensar que encara n'hi ha que toquen de peus a terra i t'escolten.

Seria perfecte, pq sóc de Granollers i volia parir a la Quiron.

Moltes gràcies reines!
Imatge
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dv. març 13, 2009 4:38 pm

Hola Piula, jo només he anat amb el Dr. Torres una vegada (bé, dues, perquè la revisió te la fa en 2 visites). Doncs això, que jo només he anat a fer-me la revisió. És un home seriós, però tot el que li preguntis et respondrà. Suposo que els metges miren de no donar més explicacions del què pertoca perquè ja deuen saber que som de menjar-nos el coco..... :-D , però el que sí que et diré (tot i que no el conec gaire encara) és que de moment és el que més m'agrada de tots els que he anat. Fins fa poc anava amb una doctora que ja m'estava bé, però sempre va a preu fet, i mals horaris, etc...vaig decidir canviar. I la meva sorpresa va ser veure que el Dr. Torres estava per mi en tota la visita!!!!!!! Abans sempre em feia passar la doctora, teníem una mini-conversa i després venia la infermera, i mentre la infermera em preparava, la doctora estava fent la mini-conversa amb la pacient següent a la sala del costat!!!!!! Ara no. Mentre la infermera em preparava, el doctor estava amb el meu marit fent-la petar...

De totes maneres, a veure si entra la N23 o la Atrami, que tant una com l'altra els hi ha portat l'embaràs el Dr. Torres, i a veure si ens poden donar més detalls!
Imatge

Imatge

:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 4:11 pm

EntradaAutor: TETA » ds. març 14, 2009 5:07 pm

Ei noies!Jo tb sóc una Quironera d'Abril i m'ha anat genial llegir els vostres consells!! :koala: :koala:
N23

EntradaAutor: N23 » ds. març 14, 2009 10:27 pm

Hola, feia dies que no entrava. és que no sé que passa que em suscric a un tema i no rebo sempre els mails, però bé...
Ostres Atrami el que comentes de les revistes... et deu passar com a mi, que ja me les sé de memòria. Les de Granollers fa 3 anys que són les mateixes... o sigui que podria fer les receptes del descobrir cuina de memòria... Les d'Omnium Cultural també, jejeje!!!!

Ah, he llegit això que dieu del part a l'aigua a la Teknon. Musica, quan et quedis embarassada i li diguis al Dr. Torres que t'agradaria parir a l'aigua, fes-li una foto de la cara que et posarà... Dubto que t'asistís, és mes, crec intentarà treure-t'ho del cap. Jo vaig comentar-li que volia emmagatzemar les cèlules mare del cordó umbilical del nen i m'ho va treure del cap. Aviam, em va donar les explicacions pertinents (i lògiques, la veritat) i ademés em va donar un article de la Vanguardia on es posava en dubte que servís per alguna cosa, i literalment em va dir que era millor que gastés aquells diners en alguna altra cosa. En quant a la Teknon, jo també coneixo noies que van Ginecòlegs que treballen amb la Teknon, i que expliquen això de les llistes d'espera, de la carta de petició i d'altres que entren directament. Fins i tot tenia una companya de feina a la que li van dir a la mateixa Teknon que si volia parir allà, a part d'anar per Mútua, havia de pagar 2000 Euros!!!! Jo davant tot això em vaig decidir per la Quirón i estic encantadíssima amb la decisió

Piula, si busques Ginecòleg, ets de Granollers, vols parir a la Quirón i ens demanes consell, jo t'aconsellaré al Dr. Torres. Té consulta al C/ Girona al costat del Camp de Futbol, i visita els Dijous. Si has llegit aquest post veuràs que el deixo molt bé. I és veritat, jo estic segura que el meu embaràs va anar bé i que el meu nen no ha sigut prematur gràcies, a part de que jo li vaig fer mooooolt de cas, a ell.
Lògicament, quan vas a un ginecòleg privat et fa mes ecografies, anàlisis, mes visites, que a la SS, però el Torres també fa mes seguiment que d'altres ginecòlegs privats d'amigues meves. Ademés, i l'Atrami t'ho podrà confirmar, fa les corretges molt d'hora. Això és molt bó. JO me les vaig fer a la setmana 32 o 33 (ara no ho recordo) i vam poder detectar que tenia contraccions fortes, a partir d'això que començava a estar dilatada, i em van donar medicació per parar les contraccions, medicació per madurar els pulmons del nen (per si neixia abans...). Penseu que a la SS les corretges no es fan fins la setmana 38, per tant hi ha molta gent que pareix abans i no les arriba a fer mai. Amigues meves, anant per mútua els hi han fet ala setmana 36. Crec sap molt bé què fa, i jo torno a dir que pariria amb ell i el seu equip amb els ulls tancats. L'única cosa que has de tenir en compte, és que les corretges te les hauràs d'anar a fer a Mataró perquè a Granollers no en fa, però està molt a prop de Granollers i la consulta és molt fàcil de trobar. Ah! i si t'has de fer l'amniocentesi també. A mi me la va fer ell, i també, no sé si me la faria amb algú altre.

Per cert, això que dieu de la noia rossa. Es diu Elisabet, i amb mi sempre ha sigut súper amable. És mes és la persona que millor m'ha fet les analítiques. No fa gens de mal. Vaja roooooooooooollo que us he fotut!!!
musica

EntradaAutor: musica » dg. març 15, 2009 4:13 pm

Hola!!!

Atrami, com portes la recta final???

N23, això de parir a l'aigu, em crida l'atenció però bueno, és una cosa que quan arribi el moment ja es veurà....si és tan complicat entrar a la Teknon, també prefereixo anar on em recomanin.... El que sí m'ha sobtat és això de les cèl·lules mare.... Nosaltres tenim bastant clar que ho faríem, i en llegir això que em dius m'he quedat una mica ?-) . Però bueno, també és una cosa que ja es decidirà en el moment que s'hagi de decidir. Suposo que si el metge ens dona la seva opinió i nosaltres seguim volent-ho fer, no crec que es posi en contra tampoc...

Que bé això que expliques que fa més ecografies que segons a quin altre lloc! i les corretges! sempre està bé que et controlin més!

I la infermera, el dia que hi vaig anar jo em va parlar amb un to una mica :-(( ...., però no li dono importància....En aquell moment no em va agradar, però de moment ho considero una cosa molt puntual, i ves a saber, potser tenia un mal dia, o potser jo m'ho vaig prendre malament per estar més susceptible del compte....

Ei, i no diguis això de Vaja rollo..., que a mi m'agrada saber cosetes i que ens escriguis amb tant detalls!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: N23 » dg. març 15, 2009 6:24 pm

Aviam si trobo la informació que em va enviar per mail la Carme. El cas és que és el metge qui ha de fer la punçió al cordó quan encara batega i sembla ser que és decisió del metge el voler-ho fer o no... .L'empresa que contractges només recull la sang i l'emmagatzema. Nosaltres al final ens en vam desdir, però tampoc vam insistir-li mes al Dr.

Buscaré l'e-mail, perquè si vols et puguis informar mes i que no t'agafi per sopresa el Dr.
Atrami

EntradaAutor: Atrami » dt. març 17, 2009 10:45 am

Bon dia guapes!

PIULA, si ets de Granollers jo també provaria el Dr Torres i Pons, fes una visita amb ell i així surts de dubtes. Sembla una mica ranci, però és bon home i et respon tot allò que li preguntes i ja veuràs com tindràs ganes de fer-lo riure! No ser com està el tema a Granollers, però jo ser que a Mataró a vegades truca gent i el posen en llista d'espera perquè té el cupo ple. Si vols saber la direcció exacte de Granollers i el telèfon digue-ho que t'ho passo.
Jo estic molt contenta.
Tal com diu la N23, fa les corretges molt d'hora, a mi me les va fer a la setmana 33 i tot va anar molt bé, les pròximes són a la setmana 38, ah! I ara per la SS te les fan a la setmana 40, i poca gent hi arriba...
Per lo de les ecos no en fa més que altres, per mútua n'entren 4 (setmana 7, 12, 20 i 37), i a la setmana 30 et fa fer una que se'n diu Doppler per mirar que el reg sanguini arribi bé al cervell i mira quatre coses més, en aquesta he tingut que pagar 140€, però ell diu que la fa per si hi hagués alguna complicació poder actuar amb rapidesa al moment del part.

N23, la infermera a mi em cau molt bé també, però la Carme sempre està rient en canvi ella no sempre, és aquesta la diferència, que és més seriota. Però bona dona també, eh? Ah! I les revistes de Mataró són de Sapiens quasi totes! Ara, aprenc a conèixer nous indrets de Catalunya, que sempre va bé... :-D
Per cert una pregunta: quan arribes pel part a la Quiron, et donen una bata per parir? Es que expliques lo del teu home però no lo teu... ells van amb el mono verd, i nosaltres amb aquelles bates que s'obren per darrera??

MUSICA, com portes la decisió de ser mare? Us animeu ja??

Jo estic molt bé, intento controlar-me el menjar per la bronca que em va fer el Dr a la última visita, però amb això sóc una mica inestable... :r) demà tinc analítica on em miraran la toxoplasmosi altre vegada i el pre-operatori, i el divendres de la setmana que ve ja em fan la eco de les 37 setmanes!!! buf que això ja s'acosta... :content: :content:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica

EntradaAutor: musica » dt. març 17, 2009 3:26 pm

Hola!

A mi també m'havien dit lo del cupo, però em van agafar sense cap problema, i això que ja vaig dir d'entrada que m'agradaria que m'atengués el futur part també...
És veritat, la Carme sembla encantadora!

Atrami, em preguntes per la decisió de ser mare....jejejeje doncs ja ens hem posat en marxa! a veure, em fa molt de respecte i la decisió la tenia presa, però sempre m'aturava la por....Però mira, ja ens hi hem posat! >.-<: >.-<: >.-<: ..::·· ..::·· ..::·· ..::·· :p-) :ok:

Ei, i et tornen a mirar la toxoplasmosi al final de l'embaràs? no ho sabia això! ets immune? Jo no la he passat, o sigui que quan em quedi :-()) , ja em puc oblidar de menjar segons què! :-((

O sigui que divendres que ve ja et fan la última eco?????? això ja ho tens aquí!!!!!!!!!!! que bé! ostres, però pensava que eren més ecos en un embaràs! pensava que era una eco cada mes? mireu si estic peix en aquest tema!!!
Una pregunteta: quan et fas el TE i surt +, truques al gine i no et dona hora fins la setmana 7? o abans et fa una analítica per confirmar l'embaràs?
És que quan estigui :-()) , m'agradaria dir-ho als pares ja amb la confirmació del ginecòleg, però no sé si em podria aguantar 5 setmanes!!!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Atrami » dt. març 17, 2009 4:30 pm

Felicitats Musica! Ara paciència i a disfrutar! Sobretot no us exigiu molt, quan vingui vindrà. Potser tens sort i a la primera t'hi quedes, però pensa que la mitjana en quedar-se embarassada és un any! :pandi:
Lo de la toxoplasmosi jo no l'he passat, i te la miren 3 vegades que jo recordi: al principi, a la analítica que també et miren el sucre (O'Sullivan) i ara al final.
A mi quan vaig trucar per dir que estava embarassada vaig tenir que anar-hi a treure'm sang, allà miren de quantes setmanes estàs més o menys, i a la setmana 7 et donen hora amb el Dr i et fa la eco on el veus per primera vegada. Jo de tu no diria res als pares fins veure que està bé, per lo menys a la setmana 7. Jo m'havia quedat embarassada anteriorment i a la setmana 6 vaig tenir perdues, vaig anar a urgencies i em van dir que no s'havia acabat de formar, com que tenia visita a la setmana següent amb el gine m'ho va mirar bé i em va netejar per dins perquè no quedessin restes i no m'hagués de fer un raspat, es va portar molt bé i va analitzar-ho i tot. Em va dir que era molt normal que hagués abortat, que passa més sovint del que em penso, i que el cos és molt intel·ligent i quan veu que alguna cosa no funciona bé proboca l'aborto. :gat: per mi van ser uns moments molt dusos i vaig passar molt de dolor, i em van anar bé les pastilles que em van donar. Sort que al cap de 3 mesos ja tornava a estar embarassada! :p-) Sort que no haviem dit res a la família, esperavem a veure la eco de les 7 setmanes. A la següent vegada no vam dir res als pares fins a la setmana 12, ara vaig estar patint fins llavors!!! Costa molt guardar-te la notícia, però també són moments de complicitat amb la parella ja que només vosaltres dos ho sabeu. :-)

Bé guapa, ja m'aniràs informant, eh?
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::