tap mucòs,el vau perdre??
tap mucòs,el vau perdre??
hola, com veieu estic apunt ja de parir, esperant a que vulgui sortir!!! i ahir li vaig preguntar al gine si sempre s'ha de perdre el tap mucòs i em va dir que no necesàrriament, voldria sapiguer si vosaltres,el vau perdre o no.i quants dies abans, per informació basicament...GRÀCIES!!!!!!!!!!!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Re: tap mucòs,el vau perdre??
immi reina que poquet que et queda!!! ja veuras com tot t'anira genial!!!
T'aendra el Dr Campos al part?? al final a la Teknon no?? ja veuras que et tractaran com una reina.
Jo vaig trencar aigües a casa a la una de la matinada, quan anava a fer un riu, i a les 6:35 ja tenia al Marc amb mi, espero que tinguis un part tant bo com el meu.
Molts petonets guapa
T'aendra el Dr Campos al part?? al final a la Teknon no?? ja veuras que et tractaran com una reina.
Jo vaig trencar aigües a casa a la una de la matinada, quan anava a fer un riu, i a les 6:35 ja tenia al Marc amb mi, espero que tinguis un part tant bo com el meu.
Molts petonets guapa

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola cuqueta!!! síí, vaig amb ells, però suposo que depèn qui estigui de guàrdia el dia que hi vagi, algú dels 4 suposo.
si que em queda ben poquet, tinc unes ganes... veig que tú tot genial, que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!! a veure jo....
gràcies per la info maca, a veure , per fer-me una idea, em va dir ahir el flores, que no sempre s'ha de perdre, clar, jo estic esperant aqui a perdre el tap i per això estic tranquila, però no sè...
petons maca!!!!
si que em queda ben poquet, tinc unes ganes... veig que tú tot genial, que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!! a veure jo....
gràcies per la info maca, a veure , per fer-me una idea, em va dir ahir el flores, que no sempre s'ha de perdre, clar, jo estic esperant aqui a perdre el tap i per això estic tranquila, però no sè...
petons maca!!!!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo vaig començar a perdre'l una setmana abans.... molt poc a poc, i al final no vaig trencar aigues ni res.... els primers dies, és més grogós, a mida que le vaig anar perdent ja era més brut
hola, doncs jo el vaig perdre el dia 7 de desembre, que era la data de les 40 setmanes. va ser al matí quan vaig anar al lavabo. però després no va passar res més, vaig trucar a la ginecologa i em va dir que sense sang o contraccions no calia que anés a l'hospital.
total que al final, el dia que ja tenia programada la inducció perquè el Pau no volia sortir, aquell matí vaig trencar aigües
espero que tot vagi bé i que sigui "una horeta curta"

total que al final, el dia que ja tenia programada la inducció perquè el Pau no volia sortir, aquell matí vaig trencar aigües
espero que tot vagi bé i que sigui "una horeta curta"

Jo vaig trencar aigües a les 5:30 h de la matinada i a les 19:30h ja tenia a la Aran als bracets.
Ni abans ni després no vaig veure cap tap mucós per enlloc.
Tu tranquila que la natura anirà fent el seu curs. Ja veuràs que anirà molt rebé. Molta sort!
Ni abans ni després no vaig veure cap tap mucós per enlloc.
Tu tranquila que la natura anirà fent el seu curs. Ja veuràs que anirà molt rebé. Molta sort!
Hola,
Jo vaig perdre el tap al matí, cap a les 10.30 i a les 16.28 va néixer el Jordi. Ah, no vaig trencar aigües, em van trencar la bossa a l'hospital.
Petonets
Jo vaig perdre el tap al matí, cap a les 10.30 i a les 16.28 va néixer el Jordi. Ah, no vaig trencar aigües, em van trencar la bossa a l'hospital.
Petonets

- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Hola!
Jo el tap mucós el vaig perdre just la nit abans de parir... i crec que no tot. Vaig anar al wc abans d'anar a dormir i quan em vaig eixugar vaig veure com un moc blanquinós. Però no era una quantitat excessivament gran. A les 6 del matí del dia següent ja vaig començar amb dolorets forts i vaig acabar de treure-lo a l'hospital, a on vaig trencar aigües també. La Marta neixia a les 19h53.
Ànims que això ja està fet!
Jo el tap mucós el vaig perdre just la nit abans de parir... i crec que no tot. Vaig anar al wc abans d'anar a dormir i quan em vaig eixugar vaig veure com un moc blanquinós. Però no era una quantitat excessivament gran. A les 6 del matí del dia següent ja vaig començar amb dolorets forts i vaig acabar de treure-lo a l'hospital, a on vaig trencar aigües també. La Marta neixia a les 19h53.
Ànims que això ja està fet!
Jo vaig perdre el tap mucós el mateix dia que va neixer la meva nena, vaig trencar aigues a les cinc i a les vuit ja naixia la nena. Molta sort, i sobretot, sobretot, deixa que el cos faci el que sap fer per naturalesa, és el millor consell que em va donar la llevadora, tu tranqui i tot sortirà bé!! 
Doncs jo vaig perdre el tap mucós la nit abans que neixes l'Adrià. El dia següent tenia molèsties però fins les sis de la tarda no varem anar cap a l'hospital. Un cop allà em varen trencar la bossa i l'Adrià neixia a les 9:45 del vespre.
Hola Immi!
Jo no vaig perdre el tap mucós i va anar tot súúúúúúúper bé, és a dir que no té res a veure!! (vaja, això és la meva experiència, que cada persona i cada embaràs és um món!!)
En fi, espero que tot vagi molt bé! Sort!
Jo no vaig perdre el tap mucós i va anar tot súúúúúúúper bé, és a dir que no té res a veure!! (vaja, això és la meva experiència, que cada persona i cada embaràs és um món!!)
En fi, espero que tot vagi molt bé! Sort!
Jo vaig perdre el tap mucós 2 hores abans de trencar aigües....em van sortir uns filets de sang molt petitets....suposo que era això!!
Que et vagi molt bé!!!!
Que et vagi molt bé!!!!
moltes gràcies a totes!!! veig que hi ha de tot, es que com estic esperant a treure el tap i estic tan panxa i clar, sapiguent que hi ha qui no el treu...aaaiiiiiii, sé que pot ser en qualsevol moment, igualment em veig la panxa bastant alta, no sé si té a veure o què---
moltes gràcies noies per la vostra aportació!!!!!!!!!!!!!!!!!
moltes gràcies noies per la vostra aportació!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola! immi, aviat seràs mami! , nena quina emoció! No et puc ajudar amb això del tap mucós, però sí que et puc garantir que això de la panxa alta NO té res a veure... una amiga meva, el dia abans de parir li vam fer una foto i li vam ensenyar la foto a la meva mare i va dir: uuuf! encara li queden dies! té la panxa molt alta encara!!! I al cap de poques hores naixia el
!!!! 
!!!! 
Jo vaig perdre tap una setmana sencera fins que vaig trencar aigües i em vaig posar de part. També tenia la panxa alta.
Que tinguis una horeta curta, guapa!
Que tinguis una horeta curta, guapa!
Hola,
m'acabo de registrar. Estic de 36 setmanes del meu tercer fill, però em sembla molt interessant poder compartir amb totes vosaltres aquestes últimes setmanes.
Jo amb el primer vaig perdre el tap mucós ben bé tres setmanes abans del part, tot d'una vegada ... En canvi, amb el segon res de res. Vaig començar amb pèrdues dos dies abans de posar-me de part però el tap mucós si el vaig perdre, no en vaig ser conscient...
Espero que anem parlant per aquí ;)
Salutacions.
m'acabo de registrar. Estic de 36 setmanes del meu tercer fill, però em sembla molt interessant poder compartir amb totes vosaltres aquestes últimes setmanes.
Jo amb el primer vaig perdre el tap mucós ben bé tres setmanes abans del part, tot d'una vegada ... En canvi, amb el segon res de res. Vaig començar amb pèrdues dos dies abans de posar-me de part però el tap mucós si el vaig perdre, no en vaig ser conscient...
Espero que anem parlant per aquí ;)
Salutacions.
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Jo a la setmana 41 i mitja vaig perdre el tap mucós al matí, a la nit vaig trencar aigües... i 15 hores més tard va néixer en Bernat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |