quan els esteu canviant i es fan pipi...

Més qüestions.
petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

quan els esteu canviant i es fan pipi...

EntradaAutor: petaro » dv. març 06, 2009 9:48 am

no us entra una mala llet terrible...i mes si son les 6 del mati... els has de netejar toallita avall toallita amunt.....canviar body....pijama...i ells despejantse i rient amb una juerga!!! amb lo que ja no s'adormen mes.....
pilar
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

Re: quan els esteu canviant i es fan pipi...

EntradaAutor: pilar » dv. març 06, 2009 10:04 am

a mi també em passa!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
petaro

EntradaAutor: petaro » dv. març 06, 2009 10:08 am

jajajajajaj...perun moment pensens en posarlos directament a la banyera.....pero penses que no son hores.....
Vilma
:: zebra
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dv. març 06, 2009 11:05 am

I si tens un nen et fa pipi directament a la Cara ,jejejeejej,. I jo penso, " És pipi d'àngel però t'has pixat a la meva cara, marranote" jejejejeejej
Imatge
Imatge
Vilma
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dv. març 06, 2009 11:05 am

I si tens un nen et fa pipi directament a la Cara ,jejejeejej,. I jo penso, " És pipi d'àngel però t'has pixat a la meva cara, marranote" jejejejeejej
Imatge
Imatge
petaro

EntradaAutor: petaro » dv. març 06, 2009 11:51 am

home a la cara a la cara encara no mho ha fet pero a la ma si......o damunt tot seu.....jejeje
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dv. març 06, 2009 1:03 pm

JA,JA,JA...SI QUE FA RABIA...PERO CREC QUE HO FAN TOTS...
EL MARC QUAN ERA MES PETIT LI VA SORTIR EL PIPI CAP A LA SEVA CARA I ELL ANAVA LLEPANT-SE ELS MORRETS...US HO IMAGINEU? EM PIXAVA DE RIURE...PERO ALHORA EM POSAVA HISTERICA PENSANT QUE L'HAVIA DE CANVIAR DE DALT A BAIX...
ES QUE ELS NENS TENEN MES PROBABILITATS DE MULLAR-SE, PERQUE DEPEN DE CAP ON ENCAREN LA ....BE, JA M'ENTENEU... :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » ds. març 07, 2009 10:18 pm

je,je,je....l'Arnau quan es pixa al treure-li el bolquer..ho arruixa tot!! La paret, el terra, la seva roba....tinc el temps just de posar-li un tros de paper de wc que ja tinc a punt...però haig de ser molt ràpida, perquè ell n'és molt més!!...i a sobre es posa a riure el tio!!! li fa una gràcia!!! :r)

i no només el pipi...un dia estava amb el culet a l'aire, va fer un esternut...i li va sortir la caca disparada contra la paret!!!
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. març 07, 2009 10:55 pm

Uuuuffff! Si jo us expliqués...
L'Aleix crec que s'emporta el premi al marranete...
Un dia vam anar a la pediatra i es va fer caca, total vaig anar a la saleta que tenen a canviar-lo. Bé, doncs només tombar-lo va fer una glopada enorme. Li netejo, li trec el panyal i sorpresa!!! Surt un xorro de caca disparat sobre els meus pantalons i pel terra! Va ser espectacular i horrible! Quina vergonya!
Però resulta que el senyor no havia acabat l'espectacle... i mentre li netejo el culet va i pixarada al canto! Jo ja no sabia si riure, plorar o marxar corrents!
Vaig passar-ho fatal. A sobre ens van cridar per entrar just llavors. Vaig netejar-ho tot amb tovalloletes com vaig poder i vaig avisar a les infermeres per si volien passar la fregona (ja ho havia netejat amb tovalloletes, però no és el mateix) i vam entrar a la visita. Sort que va ser molt curta i me'n vaig anar corrent cap a casa a canviar-nos.

Fora d'aquesta súperexperiencia, sempre espera a fer-la quan estem apunt de marxar i tenim pressa. Llavors, canvia'l tot i fes tard...
A més el tio es pixa de riure (mai millor dit) si li destapes el bolquer mentre està fent pipi. :-:)
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dl. març 09, 2009 3:27 pm

La Uxue també fa caques explosives!!!! Nosaltres en diem a propulsió. Quan són al bolquer s'escolten d'una habitació a l'altra, i ja un parell de cops ha coincidit al canvi de bolquer, una vaig tenir temps de tapar amb el bolquer i vam tacar poc, tot i que els llençols del nostre llit no se'n van escapar (aquells moments tan bonics a les 4h del matí... :-:) :-:) ), però la desgràcia no va ser tanta. La segona va ser al canviador i va tacar fins i tot la paret!!!!
Imatge
Imatge
virusete
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3084
Membre des de: dt. maig 22, 2007 11:45 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: virusete » dt. març 10, 2009 8:56 am

a part d :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

A la feina es pensen que estic sonada del fart de riure que m'he fet !!!!!

El Víctor també és un expert a pixar-se quan li trec els bolquers !!!!

LA primera vegada es va pixar a la cara i es va quedar tot parat i va començar a riure com un boig !!!!

I en una d'aquestes "caques a propulsió" vaig haver de rentar les cortines de la seva habitació !!!!! :-:) :-(( :-:) a part del canviador, paret, radiador i xandall complet que duia jo..... aix !!!!!

Ara ja no ho fa lo de les caques però de tant en tant t'ataca amb la pixeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MUAK
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dt. març 10, 2009 1:23 pm

OSTRES, QUINS BITXOS QUE TENIU, NOIES...
ESTIC SOLA A LA FEINA I M'HAURIEU DE VEURE RIENT COM UNA BOJA AMB LES CAQUES A PROPULSIO...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::