cereals amb aigua???
cereals amb aigua???
hola noies,
estic fent experiments amb els cereals...
no tinc llet artificial i em fa mandra treure-me'n...
la meva pregunta és: algú ha fet cas del consell del carlos gonzález (i d'altres pediatres, suposo...) i els hi dóna diluïts amb aigua?
avui ho he provat amb un parell de galetes milupa d'aquelles sense gluten...
però no sé si no li estic omplint la panxa amb aigua, que tampoc no l'alimenta per res...
i ja sé que el motiu que al·lega en gonzález és que la llet ja la posem nosaltres (fem alletament a tope, encara), però... i sí els cereals em substitueixen a mi? llavors només prendria aigua, no?
total, alguna de vosaltres (tu, Puke, ho feies així, no?) fa els cereals amb aigua?
la meva infermera de pediatria em va mirar com si estigués boja, quan li ho vaig dir...
estic fent experiments amb els cereals...
no tinc llet artificial i em fa mandra treure-me'n...
la meva pregunta és: algú ha fet cas del consell del carlos gonzález (i d'altres pediatres, suposo...) i els hi dóna diluïts amb aigua?
avui ho he provat amb un parell de galetes milupa d'aquelles sense gluten...
però no sé si no li estic omplint la panxa amb aigua, que tampoc no l'alimenta per res...
i ja sé que el motiu que al·lega en gonzález és que la llet ja la posem nosaltres (fem alletament a tope, encara), però... i sí els cereals em substitueixen a mi? llavors només prendria aigua, no?
total, alguna de vosaltres (tu, Puke, ho feies així, no?) fa els cereals amb aigua?
la meva infermera de pediatria em va mirar com si estigués boja, quan li ho vaig dir...

Re: cereals amb aigua???
Disculpeu la ignorància, però no acabo d'entendre perquè és millor fer-li amb aigua que amb llet... si li fem amb llet artificial quan no hi som i quan arribem li fem pit, doncs doble ració de llet, no?? que tampoc és que sigui dolenta la llet artificial, no, si li seguim fent pit?
Espero que ningú se'm tiri al damunt, és que no ho acabo d'entendre...
edito per corregir una falta de redactat...
Espero que ningú se'm tiri al damunt, és que no ho acabo d'entendre...

edito per corregir una falta de redactat...

lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 10, 2009 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Jo a l'Arnau els hi vaig fer amb aigua una bona temporada, també pots provar a fer-los amb llet d'arròs o de civada, queden molt bons 

creueta ha escrit:
Po zi!!! Nosaltres els hi fem sempre amb aigua i després fem pit. De moment així ens va la mar de bé.
Lila, nosaltres ho fem així perquè jo si que hi sóc i comprar llet artificial si després li puc donar el pit, doncs la veritat, mira, m'ho estalvio. I treure'm la llet em fa una mandra. A més un dia ho vaig provar i no sé si és que era que la tenia al congelador o què però no valien res els cereals.
Ara, si no hi fos no tindria cap problema en oferir-li llet artificial. De fet, tinc uns cereals que són més naturals i tenen un gust una mica fort (que a mi personalment no m'agrada gaire) i m'estic plantejant fer-los-hi amb llet artificial per endolcir-los una mica. Encara que pobreta se'ls menja bé eh? Ja ho veurem....
Yo también había escuchado que es mejor hacerlo con agua que con leche artificial (en el caso que aún sigas dando pecho), así que tú tranquila, y adelante!!!
Por cierto, hablando de cereales. Yo siempre los compro exclusivamente de eso, de cereales. Pero he visto que también los hay con "complementos" (miel, cacao y fruta, creo recordar). ¿Vuestros bebés los han probado? A Víctor le gusta cualquier tipo de cereales, de hecho le compro de los más baratitos y del super (los hero), pero no sé, quizás sea aburrido tomar siempre cereales sin otro "añadido" ¿qué pensais? A mi personalmente me atraen los de chocolate, pero tampoco sé si es la mejor opción.
Por cierto, hablando de cereales. Yo siempre los compro exclusivamente de eso, de cereales. Pero he visto que también los hay con "complementos" (miel, cacao y fruta, creo recordar). ¿Vuestros bebés los han probado? A Víctor le gusta cualquier tipo de cereales, de hecho le compro de los más baratitos y del super (los hero), pero no sé, quizás sea aburrido tomar siempre cereales sin otro "añadido" ¿qué pensais? A mi personalmente me atraen los de chocolate, pero tampoco sé si es la mejor opción.
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Nosaltres també li donàvem les galetes aquestes de Milupa. Jo les hi diluïa amb una mica d'aigua, però mooolt poca. La justa perquè quedés una pasta espessa, crec recordar que hi devia posar una 15 o 20 ml per 2 galetes...
Després li donava el pit i cap problema.
Després li donava el pit i cap problema.
Hola
Jo seguint les insstruccions del meu pediatra (bé el pediatra del meu fill...) afegeixo cereals només al berenar (barrejats amb la fruita) i a l'hora d'anar a dormir.
El bibe de primera hora (ja no faig lactància materna) va sense cereals, a mig matí fruita, migdia puré, tarda fruita amb cereals, nit llet amb cereals. (i dorm com un liró el paio....)
En quant als cereals Montses, jo li he donat els Blemil sense gluten els Nestlé i últimament i li agraden molt els Blemil amb Mel que li encanten!!!
Jo seguint les insstruccions del meu pediatra (bé el pediatra del meu fill...) afegeixo cereals només al berenar (barrejats amb la fruita) i a l'hora d'anar a dormir.
El bibe de primera hora (ja no faig lactància materna) va sense cereals, a mig matí fruita, migdia puré, tarda fruita amb cereals, nit llet amb cereals. (i dorm com un liró el paio....)
En quant als cereals Montses, jo li he donat els Blemil sense gluten els Nestlé i últimament i li agraden molt els Blemil amb Mel que li encanten!!!
Gracias N23, como seguramente esta semana vuelva a comprar, igual miro de darle una sorpresa y le doy de un sabor nuevo!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
- Espiadimonis
- :: cèrvol

- Entrades: 502
- Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm
Hola Creueta, jo tampoc sé què fer amb el tema dels cereals. Els meus altres fills van menjar tranquil·lament papilles de cereals amb llet artificial, i això no va distorsionar gens la lactància materna (al cap i a la fi, la llet artificial no és pas tan dolenta!), però ara estic massa influïda per Carlos González i penso que potser no cal. Val a dir que aquest cop estic jo amb la criatura fins al setembre (he demanat una excedència), i que els altres tres van anar a l'escola bressol als sis mesos. El problema d'introduir-los la llet són les possibles al·lèrgies, però vaja, els nens alimentats amb biberó bé que en prenen...
La veritat és que l'altre dia vaig comprar un pot de llet artificial i estic molt temptada de preparar-li aviat una papilla, entre altres coses perquè són boníssimes!!! I mira, si a sobre ajuda que dormin més durant la nit, doncs millor!
La veritat és que l'altre dia vaig comprar un pot de llet artificial i estic molt temptada de preparar-li aviat una papilla, entre altres coses perquè són boníssimes!!! I mira, si a sobre ajuda que dormin més durant la nit, doncs millor!
Clar que no es dolenta la llet artificial!!!
Jo la preparava amb aigua perquè era tant poca cosa que hagués tirat molta llet (els pots oberts duren 1 mes).
Jo la preparava amb aigua perquè era tant poca cosa que hagués tirat molta llet (els pots oberts duren 1 mes).
Jo li faig amb caldo perque es l'única manera que li agraden. Si alguna vegada no he tingut caldo i li he provat de fer amb llet artificial no n'ha volgut... i ho he provat varies vegades. Jo també continuo amb la LM .
Momo ha escrit:Jo la preparava amb aigua perquè era tant poca cosa que hagués tirat molta llet (els pots oberts duren 1 mes).
de debò??? no en tenia ni idea!!!
ITZEL, amb quin tipus de caldo? el fas tu o de tetrabrik?
de pollastre, de verdures???
i els hi doneu per esmorzar i per sopar? de la mateixa manera els dos cops? (amb bibi o amb cullera?)
Creueta jo no sóc una experta tot just estic aprenent ara i cada nen es un món però et dic el que faig jo:
el caldo de verdures i li faig jo, normalment el que surt de fer.li la papilla de verdures. Li dono per esmorzar i de vegades també li fico una mica a la papilla de verdures per endolcir-la una mica, i els hi dono amb cullera perque el bibi no el vol ni en pintura. Moltes d'aquestes coses te les farà saber l'Ona, les seves preferencies i els seus gustos, ja ho aniràs veient.
el caldo de verdures i li faig jo, normalment el que surt de fer.li la papilla de verdures. Li dono per esmorzar i de vegades també li fico una mica a la papilla de verdures per endolcir-la una mica, i els hi dono amb cullera perque el bibi no el vol ni en pintura. Moltes d'aquestes coses te les farà saber l'Ona, les seves preferencies i els seus gustos, ja ho aniràs veient.
creueta ha escrit:Momo ha escrit:Jo la preparava amb aigua perquè era tant poca cosa que hagués tirat molta llet (els pots oberts duren 1 mes).
de debò??? no en tenia ni idea!!!
Sí, ho posa als pots.
Hola Creueta! Jo també li dono els cereals a la petita amb aigua, brou, o suc. Quan és amb brou no em mato gaire (sempre és cassolà): l'aigua de bullir un porro, o de bullir pastanaga; així els dono més gust. I el suc de taronja, o bé amb pera conferència matxucada, que és molt sucosa. Moltes vegades també li dono amb llet meva, que em trec manualment (això meu no té nom, estic una mica acomplexada, sóc una vaca. Però mira, és pràctic), lo just per espessir els cereals i au.
Lo que veig que encara no té sis mesos, oi? I ja li dones cereals? T'ho demano perquè si el pediatra encara no t'ha dit que comencis amb la verdura i la fruita, el que t'he dit del brou i la pera i tal ho retiro...!
Ah, i per cert: depén del cereal que sigui, queda millor una cosa o altra: les farinetes d'arrós amb aigua estan bones, però els cinco cereales amb aigua no tenen èxit, només li agraden amb pera. Això tu mateixa, ves tastant!
Lo que veig que encara no té sis mesos, oi? I ja li dones cereals? T'ho demano perquè si el pediatra encara no t'ha dit que comencis amb la verdura i la fruita, el que t'he dit del brou i la pera i tal ho retiro...!
Ah, i per cert: depén del cereal que sigui, queda millor una cosa o altra: les farinetes d'arrós amb aigua estan bones, però els cinco cereales amb aigua no tenen èxit, només li agraden amb pera. Això tu mateixa, ves tastant!

Jo al principi també li feia els cereals amb la meva llet. Però un dia la infernera em va dir que era una tonteria treure'm la meva llet per fer els cereals si la meva llet la podia obtenir del pit (i té la seva lògica)
I realment ara que no m'he de preocupar de munyir-me, molt millor.
Ara li dono els cereals amb brou de verdures (patata, ceba, bajoca, pastanagues, cogombre...) i després té el pit. I realment els cereals així també li agraden.
I realment ara que no m'he de preocupar de munyir-me, molt millor.
Ara li dono els cereals amb brou de verdures (patata, ceba, bajoca, pastanagues, cogombre...) i després té el pit. I realment els cereals així també li agraden.
sònia-2 ha escrit: Però un dia la infernera em va dir que era una tonteria treure'm la meva llet per fer els cereals si la meva llet la podia obtenir del pit (i té la seva lògica)
Haha, és veritat! De vegades penso que em complico innecessàriament! I, ben pensat: Si ja menja pà, pasta, blat de moro, etc... Quin sentit té continuar donant farinetes?
hola reinesssssssssss!
gràcies per les vostres respostes!
avui finalment he provat de donar a l'ona un bibi amb cereals barrejats amb aigua per sopar... seguit de pit...
no tenia ni idea de les proporcions, perquè al paquet deia: 180 ml de llet més la quantitat de cereals que indiqui el pediatre... i clar, com que vaig per lliure...
total, que ho he fet a ull...
vosaltres ho mesureu d'alguna manera? o simplement busqueu una certa consistència, si ho feu en bibi? (en plat ja m'ho imagino...)
la cosa ha quedat una mica aigualida, però l'ona s'ha begut 25 ml... (el primer bibi de les nostres vides per a totes dues...
)
gràcies per les vostres respostes!
avui finalment he provat de donar a l'ona un bibi amb cereals barrejats amb aigua per sopar... seguit de pit...
no tenia ni idea de les proporcions, perquè al paquet deia: 180 ml de llet més la quantitat de cereals que indiqui el pediatre... i clar, com que vaig per lliure...
total, que ho he fet a ull...
vosaltres ho mesureu d'alguna manera? o simplement busqueu una certa consistència, si ho feu en bibi? (en plat ja m'ho imagino...)
la cosa ha quedat una mica aigualida, però l'ona s'ha begut 25 ml... (el primer bibi de les nostres vides per a totes dues...
)- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Creueta jo li dono els cereals amb llet, però a la capsa posa que pel bibi s'afegeixen tantes cullerades de cereals com mesos té el bebe. Encara que jo mai ho he fet així. De vegades li poso 4, de vegades 2, de vegades 3... no sé, ho pots fer una mica a ull, no? també depenent de la gana que tingui 
Ups, no et puc ajudar. Jo li dono els cereals amb cullera des del 1er dia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |