A PEL SEGON???

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
libel.lula
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dt. març 27, 2007 7:38 am
Ubicació: Girona

A PEL SEGON???

EntradaAutor: libel.lula » dj. març 26, 2009 1:00 pm

Bones noies!!

Jo feia molt que no em connectava!!

Però ara fa dies que vaig tenir dubtes referents a la meva peque i se'm va acudir mirar si al fòrum i trobava alguna resposta i... la veritat... em va anar molt bé!!

Així que gràcies a totes i tots per ser aquí!!

PREGUNTA:

Jo fa dies que m'estic pensant a veure quan ens posem a pel segon?!
La "gran pregunta"!!!

Jo volia demanar opinions de les que heu estat mares per segona vegada, amb una diferència d'edat de dos a tres anys entre un i altre.

Moltes gràcies per avançat!!
Imatge
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: A PEL SEGON???

EntradaAutor: lila29 » dj. març 26, 2009 1:18 pm

Jo només et puc dir que els meus, si tot va bé, es portaran 23 mesos, havera que diuen les altres mamis!
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Muntcat
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dj. març 26, 2009 2:31 pm

Els meus es porten 23 mesos i mig. El petit va fer ahir dos mesos, per tant encara és aviat per veure què tal. De tota manera el gran el cuida molt, li gronxa el llitet quan plora i li diu "iastà caínyu" (ja està carinyo), que suposo que ens sent a dir a nosaltres.
Si hagués estat per mi s'haurien portat menys, però com que era cesària vaig haver d'esperar una mica. De tota manera, ara crec que 2 anys està molt bé, tant per a ells com per a la mare, que es pot ben recuperar de l'embaràs/part/lactància. En el meu cas, per exemple, jo vaig donar el pit un any i no em vaig aprimar ni un gram mentre alletava. Va ser deixar el pit i tornar a la normalitat (encara que només fos per 3 mesos!)
Imatge
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dj. març 26, 2009 2:43 pm

Jo, per circumstàncies que ara no vénen al cas, m'he esperat un micarrona més.

La meva filla gran farà 4 anys al maig i volem anar a buscar el 2n al mes de juny, si tot va bé. Jo l'hagués tingut abans, però quan no es pot, no es pot. Ara penso que he arribat a la data límit: 4 anys. Més, no m'agradaria. Els únics avantatges que tindré és que la meva ja és molt independent i que ja no pago llar d'infants perquè fa P3.

Espero que la meva experiència et serveixi.

Sort!
Imatge

Imatge
marranxeta
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dj. març 26, 2009 3:49 pm

Jo m'estic plantejant el mateix... i tinc la sensació d'estar planificant moooolt... és com si per la primera no m'hagués plantejat res i per tenir-ne un altre ho hagués de sincronitzar tot!!! no m'agradaria que es portessin gaire temps... però clar ... hem de fer quatre càlculs que no serviran de res... i al final acabarem tirant-nos a la piscina i vinga!
Imatge

Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dj. març 26, 2009 3:56 pm

nosaltres el busquem desde juliol (i la meva peque te ara 20 mesos...)
perla
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. març 26, 2009 4:07 pm

Nosaltres tenim pensant començar a buscar quan la cuqueta de casa faci un anyet, perquè es portin més o menys dos anys.

Em fa una mica de por que siguin tan seguits, però crec que si els puges junts, encara que el primer any de tenir-los tots dos petits ha de ser molt dur, després pots fer més coses tots junts, perquè si es porten molta diferència, quan el gran ja tira més el petit no pot seguir. Però també em fa cosa que no ens poguem dedicar tant a la nostra preciositat quan tinguem l'altre petit, aix, no sé, estic feta un embolic, és nota? :-D :-D :-D
Imatge
Imatge
ONDIBRA
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dj. març 26, 2009 5:27 pm

Jo estic embarassada del segon, l'espero pel juliol, així que amb l'Ona es portaran 26 mesos. Nosaltres no ens ho vam pensar gaire a l'hora d'anar a buscar el segon ja que abans de tenir cap fill ja voliem tenir-ne més d'un i que es portessin uns 2 anyets.
Vinga, anima't. Petons
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
techary
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

EntradaAutor: techary » dj. març 26, 2009 5:39 pm

els meus es porten casi 25 mesos i la veritat genial,l·aarón el cuida molt i ens avisa quan plora,a mes el primer que fa quan es lleva es preguntarme pel germanet i el crida bebe bebeeeeeeeee!!!
mels menjaria :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ONDIBRA
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dj. març 26, 2009 8:55 pm

Techary, per cert, m'agrada molt el nom d'Unai, nosaltres al final li posarem Pere perquè al meu home Unai no el convencia. Jo espero que l'Ona també és porti bé amb el germanet, de moment fa petons a la panxolina i aquestes coses però quan el vegi ja veurem com reacciona.
Felicitats pels teus tresors.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
.sandra.
:: gosset
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: ds. març 01, 2008 11:25 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: .sandra. » dj. març 26, 2009 9:26 pm

Els meus es porten 5 anys i mig , i a mi m ´ha anat genial !! :ok:
Crec que cada crimatura necessita el "seu temps" , pero aixó es una opinió molt personal .
El que importa es que si esteu decidits " doncs endevant !!

petons

sandra :p-)
Seti
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. nov. 21, 2007 9:02 am

EntradaAutor: Seti » dj. març 26, 2009 9:46 pm

Doncs de moment no hi ha cap com jo.... Nosaltres tenim una peke q l'abril fará 1 anyeti jo estic embraçada de 26 setmanetes. Em vaig quedar embraçada de la segona quan la primera tenía només 5 mesets i xer cer VA SER UN EMBARAÇ BUSCADÍSSSIIIIIIIIIMMMMMMMMMM!!!!! (ho dic xq hi ha molta gent q es pensa q em vaig quedar "de rebote" i no es així.
Cueta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 01, 2009 9:35 pm

EntradaAutor: Cueta » dv. març 27, 2009 12:28 am

Les meves nenes es porten 34 mesos, és a dir, encara no 3 anys, i molt bé. La gran ha estat prou gran per poder-li explicar que tindria una germaneta. La petita ja té ara 14 mesos i ja juguen juntes. La gran és molt responsable i té cura d'ella (clar que amb algun moment de massa passió que l'hem de frenar :-) ). M'ajuda molt amb ella i s'entenen molt bé. La petita la busca i es torna boja de contenta quan la veu.
Un detall que jo sí vaig pensar a l'hora de buscar la segona que estaria bé que la primera ja no dugués bolquers. Mira, potser per no tenir tanta feina...toi i que de feina en tens moltíssima igualment!
L'Àfrica m'alegra el camí i la Bruna me l'il·lumina
http://criarconinstinto.blogspot.com/
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dv. març 27, 2009 9:13 am

L'Aleix encara no te l'any, però ja em moro de ganes de anar a buscar la germaneta (o germanet)!!!
Ens esperarem fins a l'estiu o al setembre, quan jo comenci a treballar, i l'anirem a buscar. Si tot surt bé, es portaran 2 anys justos.
libel.lula
Entrades: 82
Membre des de: dt. març 27, 2007 7:38 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: libel.lula » dv. març 27, 2009 9:27 am

Noies, moltes gràcies per totes les opinions!!

Ja sé que és una decisió molt important i díficil de prendre, però m'ajuda conèixer les experiències viscudes per totes vosaltres.

Em sembla però, que estic al mateix punt que la Perla i la Marranxeta, llegint els vostres missatges m'hes sentit totalment identificada.

Jo em sembla que es portaran entre dos anys i mig i tres!
Això del tema del bolquers, que el gran ja no en porti, em sembla un tema important.

Però al cap i a la fi, tampoc és una cosa que es pugui planificar a la perfecció!!!!

Merci guapes!
Imatge
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dv. març 27, 2009 10:34 pm

perla ha escrit:Nosaltres tenim pensant començar a buscar quan la cuqueta de casa faci un anyet, perquè es portin més o menys dos anys.

Em fa una mica de por que siguin tan seguits, però crec que si els puges junts, encara que el primer any de tenir-los tots dos petits ha de ser molt dur, després pots fer més coses tots junts, perquè si es porten molta diferència, quan el gran ja tira més el petit no pot seguir. Però també em fa cosa que no ens poguem dedicar tant a la nostra preciositat quan tinguem l'altre petit, aix, no sé, estic feta un embolic, és nota? :-D :-D :-D

Perla em sembla que aquest embolic el tenim totes les que volem que els nostres fills es portin poca diferència d'edat.
Per un cantó creiem que si tenen poca diferència podran jugar junts i compartir moltes coses, però per l'altre cantó fa por que no puguem estar per cadascun com es mereixen.

És complicat.... suposo que em de pensar que ens convenç més d''un aspecte o d'un altre i decidir.
Imatge
Imatge
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. abr. 01, 2009 8:29 am

Ostres, jo estic en el mateix dilema, el Roger tot just te 13 mesos, (encara no camina sol) pero la veritat es que jo ja m'hi posaria, total portar-se 2 anys crec que esta ok!! per una part penso en el que ens espera encara amb el Roger per poder disfrutar-lo i quan tot just comenci a ser més independent ens hi hauriem de tornar a posar amb el segon.... potser esperar a que el primer ja faci la seva i poder-lo disfrutar tranquilament sense tenir el segon totalment pendent de tu.... us he llegit, i la meva conclusió es puffffffffff!!! millor no planejar...
marranxeta
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dc. maig 06, 2009 8:02 pm

sí, el que jo deia... que al final "a la piscina"!!!
Imatge

Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. maig 06, 2009 10:17 pm

a mi m'agradaria que es portessin uns 2 anys o 2 anys i mig.... a veure com anem :ok:

tinc uns amics que tenen dues nenes, es porten 14 mesos, i ara estan embarassats. Quan neixi el petit les altres dues tindran 2,5 anys i 3,5 anys. A ells sembla anar-los mooooolt bé!!! jo tan seguits com 14 o 15 mesos no... però no sabeu com ADMIRO als que us tireu a la piscina :pandi: :pandi: :pandi:

espero que tingueu el germanet ben aviat :ok: i que vagi tooot molt bé :ok:
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. maig 07, 2009 12:02 am

marranxeta ha escrit:sí, el que jo deia... que al final "a la piscina"!!!

Ei, Marranxeta, a la teva filla li dieu Momo? Es diu Laia, no? Ho he llegit al teu ticker i m'ha fet molta gràcia...
Puc preguntar-te perquè?

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::