Quina crema solar feu servir???
Quina crema solar feu servir???
hola!!!
m'agradaria saber quina crema solar feu servir... d'aquí a res espero que començarà a fer solet... i m'agradaria tenir-ne una... a la farmàcia em van recomenar-ne una de la marca Avene factor 50.
i vosaltres quines feu servir???
(al juny farà 1 any)
m'agradaria saber quina crema solar feu servir... d'aquí a res espero que començarà a fer solet... i m'agradaria tenir-ne una... a la farmàcia em van recomenar-ne una de la marca Avene factor 50.
i vosaltres quines feu servir???
(al juny farà 1 any)
Re: Quina crema solar feu servir???
Bona nit miula!!!!
Jo aquesta de l'Aven no la conec. La nostra cigroneta ara a l'abril fará un anyet i des q va nèixer q he fet servir (a la primavera i a l'esctiu, clar!!!!! jij jij jiji) De la Casa A-Derma f50 i ens ha anat molt bé. a l'hora dde possarla es un pel espessa xo ens ha anat de conya. Ara estic embraçada un altre cop (si no passa res esprem una altra cigroneta xer finals de juny) i penso fe servir la mateixa, l'unic q la compráré amb spray. Espero q t'hagi servit d'ajuda i si alguna conex alguna de millor.... Jo tmb accepto consells encantada.
Jo aquesta de l'Aven no la conec. La nostra cigroneta ara a l'abril fará un anyet i des q va nèixer q he fet servir (a la primavera i a l'esctiu, clar!!!!! jij jij jiji) De la Casa A-Derma f50 i ens ha anat molt bé. a l'hora dde possarla es un pel espessa xo ens ha anat de conya. Ara estic embraçada un altre cop (si no passa res esprem una altra cigroneta xer finals de juny) i penso fe servir la mateixa, l'unic q la compráré amb spray. Espero q t'hagi servit d'ajuda i si alguna conex alguna de millor.... Jo tmb accepto consells encantada.
La Roche-Posay, factor 50+. Va molt bé. Me la va aconsellar el pediatra i val la "friolera" de 21,50€. Quin "sablassu". En un altre post ja vaig indicar que si se'm crema el nen, cremo al pediatra.
Per cert, en quant als factors de protecció, a la farmàcia em van explicar que el "pantalla total", ja no existeix. Si n'hi ha a algún lloc són antigues. El cas és que abans no hi havia regulació per aquests temes i cada marca tenia el seu rànquing de factors i pel que una era una protecció 50 per l'altra la amteixa era 20.... Ara la llei obliga a que totes les marques utilitzin el mateix barem i el factor 50+ és el mes alt que hi ha.
Per cert, en quant als factors de protecció, a la farmàcia em van explicar que el "pantalla total", ja no existeix. Si n'hi ha a algún lloc són antigues. El cas és que abans no hi havia regulació per aquests temes i cada marca tenia el seu rànquing de factors i pel que una era una protecció 50 per l'altra la amteixa era 20.... Ara la llei obliga a que totes les marques utilitzin el mateix barem i el factor 50+ és el mes alt que hi ha.
N23 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 31, 2009 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola! avui justament el pediatre m'ha insistit en que comprés alguna que hi posés PANTALLA FÍSICA, es veu que s'ha demostrat que pels bebés és el millor. Jo li havia comprat una de ISDIN però veig que no ho posa això
Si puc, la canviaré, sembla que hi ha una D'AVENE que sí que és així.
Si puc, la canviaré, sembla que hi ha una D'AVENE que sí que és així.Re: Quina crema solar feu servir???
Jo vaig comprar la Mustela f50 i no em va agradar gens. És moooolt espesa i nacarada. El nen quedava brillant!
Després vaig comprar l'Avene f50 en esprai i m'agrada força. És molt fàcil d'escampar i no fa gaire olor.
Després vaig comprar l'Avene f50 en esprai i m'agrada força. És molt fàcil d'escampar i no fa gaire olor.
Doncs jo l´any pasat vaig fer servir la Mustela f50 i em va agradar 
.sandra. ha escrit:Doncs jo l´any pasat vaig fer servir la Mustela f50 i em va agradar
I no et queda el nen brillant? Perquè el meu semblava una perla.

Momo ha escrit:.sandra. ha escrit:Doncs jo l´any pasat vaig fer servir la Mustela f50 i em va agradar
I no et queda el nen brillant? Perquè el meu semblava una perla.
noooo !! a mi em va anar de coña !!

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo volia posar-li Isdin xtrem que es la que faig servir jo però la pediatrics i a la farmacia em van dir que era millor la Avene i si, a mi quan li vaig posar em va semblar molt bé, s'escampa de conya, no queda pringosa i no fa olor de crema solar.
La Lia ja és tota una princesa!
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Jo li poso la Avene però tinc una pega que encara que posi que waterproof 8resistent a l'aigua) no és així, pq l'estiu passat cada 2 per 3 li havia de posar, fins que no la gasti no compro una altra, pero pel tema de l'aigua no m'agrada..
- lila29

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Nosaltres li posem la AVENE50
Jo faig servir La Roche-Posay, l'Arnau té pell atòpica i vam provar tant Isdin com Avene i no li anaven bé... Aixó si, prepara la cartera!!!! 

I per les mamis embarassades?
Nosaltres li posem Isdin pediatrics 50 i li va de conya. Jo atmbé la faig servir...
Per a mamis no ho sé, jo vaig parir al maig i per tant, la meva panxu no va veure el sol.
Salut!
Per a mamis no ho sé, jo vaig parir al maig i per tant, la meva panxu no va veure el sol.
Salut!
- lila29

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Jo al primer embaràs també em vaig posar AVENE50 i en aquest faré el mateix

Jo també faig servir la Avene. Crec que és bona i va força bé. Fins ara només li he posat un parell de vegades, però m'ha agradat força.
També m'han recomanat la Isdin.
Tot i així, la Avene està bé!
També m'han recomanat la Isdin.
Tot i així, la Avene està bé!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
L'altre dia vaig comprar la de l'Avene factor 50 especial per a nens, doncs no em va semblar tan cara... em va costar 12 euros a la farmacia.
Encara no l'hem provat per això eh...
Muaks
Encara no l'hem provat per això eh...
Muaks
El meu nen té la pell molt blanca i atòpica, i a la farmàcia també em van recomanar l'Avène 50+
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Jo a la Marta li he comprat la Isdin Extrem Pediatrics 50+ per recomanació de la farmacèutica, però ostres em vaig quedar gelada quan vaig veure el preu! No recordo si eren uns 21 o 22 euros!! Crec que per la pròxima provaré aquesta d'Avene que comenteu. Quin preu té més o manco?
La noviachuky diu que 12€ però no sé de quina mida és la d'Avene i de quina és la que tu tens.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |