ALGUNA GINECOLOGA POR SABADELL QUE ME PODAIS ACONSEJAR?
ALGUNA GINECOLOGA POR SABADELL QUE ME PODAIS ACONSEJAR?
Hola chicas!!!
Primero de todo soy nueva en esto.Pronto nos gustaría ir a buscar nuestro bebé
y ahora me estoy informando primero de todo de alguna ginecóloga de Sabadell que me podais aconsejar.Haber si alguna de vosotras me puede ayudar.

Primero de todo soy nueva en esto.Pronto nos gustaría ir a buscar nuestro bebé
y ahora me estoy informando primero de todo de alguna ginecóloga de Sabadell que me podais aconsejar.Haber si alguna de vosotras me puede ayudar.

SERA UNA NIÑA Y SE LLAMARA LUCIA
Re: ALGUNA GINECOLOGA POR SABADELL QUE ME PODAIS ACONSEJAR?
Hola , jo et recomeno la Consol Nieto, et deixo la seva direcció
Cl. L'Església, 7-1º
08201 Sabadell (Barcelona) Telf1: 937279015
Jo n'estic molt contenta, fa molts anys que hi vaig, i hem va portar el meu embaras, el part no , pq ja no en fa.
Espero haver-te ajudat
Cl. L'Església, 7-1º
08201 Sabadell (Barcelona) Telf1: 937279015
Jo n'estic molt contenta, fa molts anys que hi vaig, i hem va portar el meu embaras, el part no , pq ja no en fa.
Espero haver-te ajudat
Hola,
Gracies per la teva ajuda.Ja la conec, l'any passat vaig anar a fer-me la revisió amb ella perque m'entra per mútua i em va agradar molt el tracte i la atenció, pero com no porta el part per aixó preguntava alguna referencia.Una pregunta, si et porta tot l'embaraç ella després a la hora del part pots decidir la clínica que tu vulguis.Es que estic una miqueta perduda.
Gracies.
Gracies per la teva ajuda.Ja la conec, l'any passat vaig anar a fer-me la revisió amb ella perque m'entra per mútua i em va agradar molt el tracte i la atenció, pero com no porta el part per aixó preguntava alguna referencia.Una pregunta, si et porta tot l'embaraç ella després a la hora del part pots decidir la clínica que tu vulguis.Es que estic una miqueta perduda.
Gracies.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Hola Ilusion... si no es imprescindible que sigui fémina... jo recomano el Dr.Rombaut! C/Tres creus
Fantastic i bellissima persona. I la seva dona que treballa amb ell també!
Jo el vaig coneixer 1 setmana abans de parir pq la meva gine no feia parts i vaig solicitar que em derives a ell (pq en tenia referencies).
1 setmana despres vaig parir amb ell (cesaria), i despres... vaig tenir algun problemilla de salut amb la peque i em va donar un suport moral que ni la meva millor amiga... i com a profesional.. un 10!
Fantastic i bellissima persona. I la seva dona que treballa amb ell també!
Jo el vaig coneixer 1 setmana abans de parir pq la meva gine no feia parts i vaig solicitar que em derives a ell (pq en tenia referencies).
1 setmana despres vaig parir amb ell (cesaria), i despres... vaig tenir algun problemilla de salut amb la peque i em va donar un suport moral que ni la meva millor amiga... i com a profesional.. un 10!
Gracies Llumer!!!.He sentit parlar de aquest Ginecoleg y diuen que molt bé.També me entra per Mútua.
Gracies.
Gracies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |