PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
- Laura_V
- :: zebra

- Entrades: 1523
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
- Ubicació: Palafolls
- Contacta:
PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
Bon dia!! Com a primeriza que sóc no en tinc ni idea de segons quines coses, i una d'elles és, quan s'ha de començar a preparar la bossa per l'hospital?? Quan heu rentat la robeta? Si per exemple, heu fet la bossa a la setmana 35 i esteu a la 40 i res de res, torneu a rentar la robeta??
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!

Re: PREPARAR LA BOSSA PER L'HOSPITAL
hola laura...
yo la ropa la lave.. a las semana 23...con norit, y la planche ...ahora esta guardadita en el armario..
la canstilla del hospital, a partir de la semana 30 tienes que tenerla arregalada...yo por lo menos lo e echo asi...
porque a partir de esas semanas ern cualqueir momento puedes ir pitando pal hospital.. pues ya la tienes echa...
yo e puesto, en la canstilla... lo priemro el arrullo, despues la ropa que quieres que se ponga el bebe, sus manoplas y gorro,
y un pañal,, y en una bolsa, pones tu zapatillas y unas braguitas para ti, y todo eso en la canastilla...
yo la tengo asi preparada..........
a parte una maleta, con la ropa de tu bebe , que se vaya a poner los dias en el hospital, y tus cosas...
yo la ropa la lave.. a las semana 23...con norit, y la planche ...ahora esta guardadita en el armario..
la canstilla del hospital, a partir de la semana 30 tienes que tenerla arregalada...yo por lo menos lo e echo asi...
porque a partir de esas semanas ern cualqueir momento puedes ir pitando pal hospital.. pues ya la tienes echa...
yo e puesto, en la canstilla... lo priemro el arrullo, despues la ropa que quieres que se ponga el bebe, sus manoplas y gorro,
y un pañal,, y en una bolsa, pones tu zapatillas y unas braguitas para ti, y todo eso en la canastilla...
yo la tengo asi preparada..........
a parte una maleta, con la ropa de tu bebe , que se vaya a poner los dias en el hospital, y tus cosas...
http://resderes/an1cEWz0es00014M ... MDk4Nzc4cG F8cmH6bA.gif
Jo la bossa la vaig preparar als 7 meses mes o menys i com la rbeta esta ben guardada no la e tornat a rentar. Nose si saps el k si ha de posar dins ,pero per si acas doncs t'ho dic, 3 samarretes de batista, 3 conjuntets de cotó de samarreta i ranita, i 3 conjuntets, pinta, llima de cartró i sabó. Aixo es el k m'han demanat a mi, logicament si es csarea fan falta mes mudes pero millor pensar que sera un part natural,no? Aps!!!!! i un barret, manoples i mitjons si el traje no te peucs!
es verdad!!! a mi se me habia olbidado decirte k pusieras el arrullo!
- Laura_V

- Contacta:
Ok! Gràcies!! Aclariu-me una cosa, l'arrullo és com una manteta, oi?? La meva nena es suposa que neixerà a finals del juliol i em van regalar una manteta de color grocperò no sé si serà massa gruixuda o què, és la que surt a aquesta foto, és molt suau i ha de ser molt calentona 
Així que a la canastilla poso la primera muda de la nena i el meu primer camisón i la resta de la roba la poso en una bossa apart, oi??

Així que a la canastilla poso la primera muda de la nena i el meu primer camisón i la resta de la roba la poso en una bossa apart, oi??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Hola Laura,
doncs jo la vaig preparar quan em faltaven unes 3 setmanes aprox.
El que vaig fer va ser rentar la robeta, planxar-la i la vaig anar guardant en bosses d'aquelles de congelar grosses que tenen la tanca ziploc per conjuntets, es a dir conjunt+body+mitjonets per exemple. Així et queda segellat pel ziploc i no cal que tornis a rentar encara que passin setmanes. Jo m'ho vaig emportar així a la clínica i em va anar fantàstic.
Va bé portar un parell d'arrullos per que un normalment es queda posat en la cuneta fet un rotllet per a que es quedi la criatura arrepenjada de costat.
El que portis tot depen de si pareixes al seguro o per privat, val la pena que preguntis què has de portar allà on vagis a parir, és millor i així no portes coses inutils. (jo vaig haver de portar bolquers, tovalloletes, la crema del culet, etc tot tot.
doncs jo la vaig preparar quan em faltaven unes 3 setmanes aprox.
El que vaig fer va ser rentar la robeta, planxar-la i la vaig anar guardant en bosses d'aquelles de congelar grosses que tenen la tanca ziploc per conjuntets, es a dir conjunt+body+mitjonets per exemple. Així et queda segellat pel ziploc i no cal que tornis a rentar encara que passin setmanes. Jo m'ho vaig emportar així a la clínica i em va anar fantàstic.
Va bé portar un parell d'arrullos per que un normalment es queda posat en la cuneta fet un rotllet per a que es quedi la criatura arrepenjada de costat.
El que portis tot depen de si pareixes al seguro o per privat, val la pena que preguntis què has de portar allà on vagis a parir, és millor i així no portes coses inutils. (jo vaig haver de portar bolquers, tovalloletes, la crema del culet, etc tot tot.
La Lia ja és tota una princesa!
laura... el arrullo es solo pa cuando nazca,
y la toca es para cuando salga del hospital...
el camison yo lo e puesto en la maleta mia aparte, porque primero te dan ellos uno que es abierto por detras, y una evz estes en tu habiatcion ya podras ponerte tus pijamas...
aqui te pongo una lista....
y la toca es para cuando salga del hospital...
el camison yo lo e puesto en la maleta mia aparte, porque primero te dan ellos uno que es abierto por detras, y una evz estes en tu habiatcion ya podras ponerte tus pijamas...
aqui te pongo una lista....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
http://resderes/an1cEWz0es00014M ... MDk4Nzc4cG F8cmH6bA.gif
- Laura_V

- Contacta:
Moltes gràcies a totes!! El cas és que encara no m'han donat cap llista, tinc una idea pel que vosaltres i d'altres foreres han anat comentant però del cert no sé res. Potser quan vagi el dia 24 a la llevadora, que ja estaré de 26 setmanes, em doni la famosa llista 

A mi la llista me a van donar a la semana 30. El arrullo encara k neixi a l'estiu es necesari portar-lo, pensa k dins nostre el bebe esta a 37 graus, i quan surt la temperatura es inferior i surten molls.
- Laura_V

- Contacta:
Aclarit doncs! Mar, Olaya i Petazetas (quins records!
), moltes gràcies pels vostres consells!
), moltes gràcies pels vostres consells! 
Hola Laura_V!!!!!!
Jo ara estic de 28 setmanetes i ja etic preparant tot xer a la clínica. Com ja t'han dit moltes noietes el q has de portar depen molt de si vas a un hospital públic o privat. Jo vaig a un de privat i em demanen xer part normal 6 mudetes complertes i si es cesssaría 8. Jo el q vaig fe amb la meva primera cigroneta i el q estic fent amb la meva segona, es preparar tot lo meu en una bossa i tot lo d'ella en una altre, separant les mudetes amb unes bossetes individuals. L'arrullo jo l'he agafat de tovalloleta per dins xq si no passa resha de nèixer a finals de juny i bueno tota la resta de mániga llarga de cottó. Espero q t'hagi ajudat en alguna coseta.
Jo ara estic de 28 setmanetes i ja etic preparant tot xer a la clínica. Com ja t'han dit moltes noietes el q has de portar depen molt de si vas a un hospital públic o privat. Jo vaig a un de privat i em demanen xer part normal 6 mudetes complertes i si es cesssaría 8. Jo el q vaig fe amb la meva primera cigroneta i el q estic fent amb la meva segona, es preparar tot lo meu en una bossa i tot lo d'ella en una altre, separant les mudetes amb unes bossetes individuals. L'arrullo jo l'he agafat de tovalloleta per dins xq si no passa resha de nèixer a finals de juny i bueno tota la resta de mániga llarga de cottó. Espero q t'hagi ajudat en alguna coseta.
Hola Laura_V,
només dues cosetes, lo de la foto és una manteta i una capa de bany, l'arrullo normalment és de toballola per una banda i tela per l'altra i la forma és de mitja rodona mes o menys.
L'altre és que si tens dos arrullos millor que un, perque la meva al cap de poc de neixer va fer una glopadeta de sang i el va pringar tot , i no era plan de tenir-la amb la taca, a mes, com que va ser sessària, vaig estar 5 dies i em va faltar molta roba, per mi i per la nena i vaig haver d'enviar el marit a buscar-ne mes! També et recoman-ho posis les mudes en bossetes individuals.
Jo a l'arribar a casa li vaig comprar un altre arrullo, perque els encanta estar envolicadets
, i a l'estiu no els pots tapar amb manta que passarien calor, i els arrullos són ideals, i jo fins hi tot els portava per tapar-la al cuco quan sortia per si feia ventet o pels aires condicionats de les botigues perque ara que seràs mare ja te n'adonaràs que a l'estiu a les botigues fa un fred que pela!
Que vagi molt bé tot!
Per cert que jo vaig preparar la bossa a la setmana 39 el dia abans de la cesària, je je!
només dues cosetes, lo de la foto és una manteta i una capa de bany, l'arrullo normalment és de toballola per una banda i tela per l'altra i la forma és de mitja rodona mes o menys.
L'altre és que si tens dos arrullos millor que un, perque la meva al cap de poc de neixer va fer una glopadeta de sang i el va pringar tot , i no era plan de tenir-la amb la taca, a mes, com que va ser sessària, vaig estar 5 dies i em va faltar molta roba, per mi i per la nena i vaig haver d'enviar el marit a buscar-ne mes! També et recoman-ho posis les mudes en bossetes individuals.
Jo a l'arribar a casa li vaig comprar un altre arrullo, perque els encanta estar envolicadets
, i a l'estiu no els pots tapar amb manta que passarien calor, i els arrullos són ideals, i jo fins hi tot els portava per tapar-la al cuco quan sortia per si feia ventet o pels aires condicionats de les botigues perque ara que seràs mare ja te n'adonaràs que a l'estiu a les botigues fa un fred que pela!Que vagi molt bé tot!
Per cert que jo vaig preparar la bossa a la setmana 39 el dia abans de la cesària, je je!
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
L'abraçadora (arrullo) si ha de néixer a juliol m illor que sigui d'aquest de tovalloleta, o de cotó, la manteta li donarà massa calor.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
noies molt important!!! Jo ja hi he passat, i he sentit els comentaris de les comadrones...
Les mudes, porteu-les per bosses. EL conjuntet fet tal com volgueu que li possin. Encara que sigui en bosses del mercadona, pero despres volen la muda sencera... i rapidet. I també millor si prepareu una bossa apart amb la muda del néixer (el que voleu que li posin), el arrullo (que si neix al juliol hauria de ser de fil, pero va bé), el vostre camison, uns mitjons per vosaltres per si us deixen la pilota per dilatar no anar descalces... i el més important. ENTREU NOMES AQUESTA BOSSA per parir. (amb lo just!). Quan estigueu a planta i tranquiletes, el vostre fantastic marit o pares ja aniran al cotxe a buscar les maletes....
Ho dic pq segons l'experiencia de les comadrones... els papis amb els nervis moltes vegades han donat el conjuntet que no era... i la muda del néixer no ha sigut la desitjada.... per tant per parir... LO JUST!!!
Un peto a totes i que sigui una hora curta!
Les mudes, porteu-les per bosses. EL conjuntet fet tal com volgueu que li possin. Encara que sigui en bosses del mercadona, pero despres volen la muda sencera... i rapidet. I també millor si prepareu una bossa apart amb la muda del néixer (el que voleu que li posin), el arrullo (que si neix al juliol hauria de ser de fil, pero va bé), el vostre camison, uns mitjons per vosaltres per si us deixen la pilota per dilatar no anar descalces... i el més important. ENTREU NOMES AQUESTA BOSSA per parir. (amb lo just!). Quan estigueu a planta i tranquiletes, el vostre fantastic marit o pares ja aniran al cotxe a buscar les maletes....
Ho dic pq segons l'experiencia de les comadrones... els papis amb els nervis moltes vegades han donat el conjuntet que no era... i la muda del néixer no ha sigut la desitjada.... per tant per parir... LO JUST!!!
Un peto a totes i que sigui una hora curta!
La meva nena va néixer a finals de Juliol, i l'arrullo el vam fer servir 1 dia a l'hospital i ja està. Pensa que, almenys aquest any, feia una calor horrorosa i la nena se'm rostia de calor. No triguen pas gaire a aclimatar-se a la temperatura de fora: a mi el segon dia ja em van dir que no calia el gorret ni res. I pensa també que la tindràs tot el dia al moisès o al cotxet i allà ja hi tindràs un llençolet. I si la tens en braços quedareu enganxades amb la suor.
Jo vaig preparar la bossa amb 34-35 setmanes em sembla i també vaig posar cada muda en una bossa de congelació. Així cada dia em vestien la nena com jo volia.
Jo vaig preparar la bossa amb 34-35 setmanes em sembla i també vaig posar cada muda en una bossa de congelació. Així cada dia em vestien la nena com jo volia.
- Laura_V

- Contacta:
Noies, moltes gràcies per les aclaracions. Faré això que diueu de les bosses de congelar, així també puc posar-hi amb un rotulador, per exemple, dia 0, dia 1....... 

Noies! una pregunteta! es que com que ja tinc totes les cosetes volia començar a fer la bosa de l'hospital.. i no se pas si posar lo de la nena i lo meu junt o bé separar-ho en dues bosses diferents... què feu vosaltres??
Perquè quan arribes a l'hospital t'ho agafen tot o els pots donar la primera muda i la resta quedar-t'ho a l'habitació per a canviar-la tu? perquè si també poses els arrullos i demés cosetes a mi m'agradaria poder-les tenir jo!!
Gràcies boniques!!
Perquè quan arribes a l'hospital t'ho agafen tot o els pots donar la primera muda i la resta quedar-t'ho a l'habitació per a canviar-la tu? perquè si també poses els arrullos i demés cosetes a mi m'agradaria poder-les tenir jo!!
Gràcies boniques!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo ho vaig posar per separat. De fet lo de la nena ja ho vam posar a la que ara encara és la bossa maternal.
Cada dia et venen a buscar la robeta... i va bé tenir alguna cosa de més per que a vegades s'ha tacat mentre la canvies tu de bolquer.
Cada dia et venen a buscar la robeta... i va bé tenir alguna cosa de més per que a vegades s'ha tacat mentre la canvies tu de bolquer.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo ho vaig posar tot dins de la mateixa bossa. Si no en vols comprar una altra, sempre pots fer servir la del cotxet.
perdoneu la meva ignorancia, pero veig que domineu el tema de la robeta hi aprofito: parleu de bodis, batistes i conjuntets... podeu aclarir una mica que es cada cosa i quan parleu per exemple de 6 conjuntets que voleu dir camistea i pantalo, o body, etc
es que no m'acabao d'aclariri
gracies a totes
es que no m'acabao d'aclariri
gracies a totes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |