SOS horaris
SOS horaris
Hola!
Estem una mica desorientats amb els horaris i les preses.
El nostre bebé de 5 mesos ara fa el següent:
5:30
9:30
13:30
17:00 fruita
20:00 papilla cereals
La pediatra em va dir que li podia enxufar un bibi a les 24:00 i que llavors allargaria la nit, el tema es que nosaltres, si podem, dormim a les dotze de la nit!!!!
Ho feu vosaltres?
Quin horari fan els vostres bebés?
Moltes gràcies!
La pediatra em va dir que li podia enxufar un bibi a les 24:00 i que llavors allargaria la nit, el tema es que nosaltres, si podem, dormim a les dotze de la nit!!!!
Ho feu vosaltres?
Moltes gràcies!
Re: SOS horaris
Hola CASA,
L'Arnau també té 5 mesos, nosaltres fem LA. Els seus horaris són:
08:30 : 240 ml
13:00 : 210 ml
17:00: papilla fruita: 1 poma, 1 pera, 1 plàtan i 1 taronja
21:00: 210 ml
Hi ha dies que es desperta cap a les 4 o les 5 de la matinada, al principi li donava biberó i sols se'n prenia 30 o 60 ml. Ara fa un parell de setmanes que quan es desperta li poso la pipa, l'acarono una mica, li dic bona nit i me'n vaig. Al cap de 5 minuts ja està dormint.
De totes maneres cada nen és un món, crec que en aquesta edat encara és nromal que es desperti un cop per la nit, no? A veure si alguna mami ens diu la seva opinió
L'Arnau també té 5 mesos, nosaltres fem LA. Els seus horaris són:
08:30 : 240 ml
13:00 : 210 ml
17:00: papilla fruita: 1 poma, 1 pera, 1 plàtan i 1 taronja
21:00: 210 ml
Hi ha dies que es desperta cap a les 4 o les 5 de la matinada, al principi li donava biberó i sols se'n prenia 30 o 60 ml. Ara fa un parell de setmanes que quan es desperta li poso la pipa, l'acarono una mica, li dic bona nit i me'n vaig. Al cap de 5 minuts ja està dormint.
De totes maneres cada nen és un món, crec que en aquesta edat encara és nromal que es desperti un cop per la nit, no? A veure si alguna mami ens diu la seva opinió
Hola Casa!
el meu nen també té 5 mesos, i més o menys coincideix amb els horaris del de la nuriaau;
la primera presa la fa cap a les 7h- 210 de llet.
Cap a les 12/13-Papilla de cereals(210).
Cap a les 17-una mica de pit o biberó petit + la fruita.
Cap a les 21h bibi amb una cullerada d cereals (210).
Si algun dia es desperta de matinada, li poso el xumet i s'adorm al moment.
el meu nen també té 5 mesos, i més o menys coincideix amb els horaris del de la nuriaau;
la primera presa la fa cap a les 7h- 210 de llet.
Cap a les 12/13-Papilla de cereals(210).
Cap a les 17-una mica de pit o biberó petit + la fruita.
Cap a les 21h bibi amb una cullerada d cereals (210).
Si algun dia es desperta de matinada, li poso el xumet i s'adorm al moment.
CASA Dues cosetes: Primer de tot el pediatra (com molts pediatres y molta molta gent) està equivocat. No hi ha relació (normalment) en atipar al nadó amb bibe de cereals i dormir tota la nit. T'ho dic xq en el meu cas els meus no ho han fet i el gran va dormir de tirón tota la nit només amb LM (i amb 8 mesos eh?).
Lo de les 12 de la nit... el mateix.
Jo probaria a més de donar-li la papilla de cereals al matí i no a la nit. En el cas de la meva nena vaig intentar allargar la nit donant-li els cereals per sopar... com t'han dit a tu vaja. Però em va passar el contrari. Es despertava més, plorant, i era degut a que li costaven molt de digerir i li provocaven mals de panxa. Va ser tornar a la LM per la nit i dormir millor. Nosaltres ñli vam dornar als dos els cereals al matí i ens evitàvem això.
El tema son moltes vegades no va relacionat amb el menjar sinó amb els ritmes dels nadons...
Lo de les 12 de la nit... el mateix.
Jo probaria a més de donar-li la papilla de cereals al matí i no a la nit. En el cas de la meva nena vaig intentar allargar la nit donant-li els cereals per sopar... com t'han dit a tu vaja. Però em va passar el contrari. Es despertava més, plorant, i era degut a que li costaven molt de digerir i li provocaven mals de panxa. Va ser tornar a la LM per la nit i dormir millor. Nosaltres ñli vam dornar als dos els cereals al matí i ens evitàvem això.
El tema son moltes vegades no va relacionat amb el menjar sinó amb els ritmes dels nadons...
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Nosaltres de moment només estem amb llet, però els horaris son similars, bé, una toma més...
Mañauradament, cap dia és igual en quant a horaris, però més o menys el patró és:
5 (només l'Oriol)
7-8 mati
11
14-15
18
21
I...MAI han begut un bibe més gran de 180, inclús hi ha tomes que només en beuen 80ml i tenen 5 mesos...
I faig com moltes de vosaltres, quan rondinen a la nit els hi poso la pipa i tornen normalment es tornen a dormir
Mañauradament, cap dia és igual en quant a horaris, però més o menys el patró és:
5 (només l'Oriol)
7-8 mati
11
14-15
18
21
I...MAI han begut un bibe més gran de 180, inclús hi ha tomes que només en beuen 80ml i tenen 5 mesos...
I faig com moltes de vosaltres, quan rondinen a la nit els hi poso la pipa i tornen normalment es tornen a dormir
Hola reina!
Doncs els nostres horaris, com moltes d'aqui es:
8 - teti
13'30 - teti
17 - fruiteta + pit ( si vol clar! )
20'30 - teti
entre 3-5: teti ( això si tinc sort,... perque a vegades es desperta a la 1 a fer teti i despres a les 5 )
Jo opino com la mamivi, hi ha molts nens que per molts cereals que els donguis es continuen despertant ( o fins i tot mes.. com es el seu cas! ).. Jo crec que la Queralt encara que li en donguès es continuaria despertant. Perooooooooooooooo això encara no ho sé perque no ho he probat.
I desperta-lo per menjar, jo no ho faria MAI ( bé... si va bé de pes esclar!
).... com tampoc m'agradaria que a les 12 de la nit hem despertesin a mi per menjar un plat de sopa!
així que.. paciència! Jo dic que mentre es desperti per menjar i no per estar de "fiestiqui" doncs que es desperti tu! ... segur que d'aqui a poc ja no ho faran.... ( o això confio jo...
)
Doncs els nostres horaris, com moltes d'aqui es:
8 - teti
13'30 - teti
17 - fruiteta + pit ( si vol clar! )
20'30 - teti
entre 3-5: teti ( això si tinc sort,... perque a vegades es desperta a la 1 a fer teti i despres a les 5 )
Jo opino com la mamivi, hi ha molts nens que per molts cereals que els donguis es continuen despertant ( o fins i tot mes.. com es el seu cas! ).. Jo crec que la Queralt encara que li en donguès es continuaria despertant. Perooooooooooooooo això encara no ho sé perque no ho he probat.
I desperta-lo per menjar, jo no ho faria MAI ( bé... si va bé de pes esclar!
).... com tampoc m'agradaria que a les 12 de la nit hem despertesin a mi per menjar un plat de sopa!
així que.. paciència! Jo dic que mentre es desperti per menjar i no per estar de "fiestiqui" doncs que es desperti tu! ... segur que d'aqui a poc ja no ho faran.... ( o això confio jo...
)Re: SOS horaris
totalment d'acord... el nostre dorm exactament el mateix li donguem cereals a la nit o no... això és un fals mite
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
La meva filla quan tenia 1 any encara es despertava a mitja per pendre un bibi i us dic que tenia 5 mesos i es despertava 50 mil vegades, osigui cada 2-3 hoes es despertava per mamar, així que no desespereu!!!!
CASA ha escrit:Hola!
Ho feu vosaltres?
Moltes gràcies!
Hola guapa,jo veig les teves preses bé! Nosaltres fins fa poc ho feiem així i ara fa uns dies que en comptes de fer la presa de les 5,30 es desperta més tard, tipo 7 i aleshores li donem el bibe de 240 ml i aguanta fins les 12/12,30 que torna a fer bibi.I dp la fruita a les 17h i sopar a les 20h com tu. Vas per bon camí, no t'amoïnis, veuràs com agafa el ritme de seguida solet
Hola Casa!
Doncs mira, jo recordo que a partir dels quatre i mig o cinc mesos la Mariona va ser quan va fer un canvi en els àpats. Va passar de cinc a quatre (a vegades cinc) i si no recordo malament, la cosa anava així:
Entre 7 i 8: Esmorzar (180ml)amb cereals (2o3 cullerades)
Entre 12 i 1: Dinar (210ml)
Entre 4 i 5: berenar, papilla fruites.
Entre8 i 9: Sopar (210ml) amb cereals(3o4 cullerades)
I a vegades allà les 2h de la matinada me'n demanava més. I li feia de 120 o 150 ml sense cereals.
Espero haver-te ajudat!!
Doncs mira, jo recordo que a partir dels quatre i mig o cinc mesos la Mariona va ser quan va fer un canvi en els àpats. Va passar de cinc a quatre (a vegades cinc) i si no recordo malament, la cosa anava així:
Entre 7 i 8: Esmorzar (180ml)amb cereals (2o3 cullerades)
Entre 12 i 1: Dinar (210ml)
Entre 4 i 5: berenar, papilla fruites.
Entre8 i 9: Sopar (210ml) amb cereals(3o4 cullerades)
I a vegades allà les 2h de la matinada me'n demanava més. I li feia de 120 o 150 ml sense cereals.
Espero haver-te ajudat!!
Moltissimes gràcies a tots/es!
M'heu tranquilitzat una mica....no veia clar lo de "enxufar-li" un bb perque sí.
Espero que mica en mica es vagi ajustant.
Una abraçada!
M'heu tranquilitzat una mica....no veia clar lo de "enxufar-li" un bb perque sí.
Espero que mica en mica es vagi ajustant.
Una abraçada!
Hola Casa!!!!! Jo estic desorientada amb horaris! ja q no segueix mai el mateix ritme...hora amunt hora avall...la meva nena només amb teta dormia tota la nit fins les 8 i mitja des de q ens van introduir cereals dorm una o dues hores menys...bé no des dels cereals sino des de q em van intentar forçar a sobrealimentar la nena...jajajaj..feia pit a demanda....a vegades cada 2h a vegades 4 inclús 5h mai les mateixes hores...en fi només pq distava de 400 grams del percentil 50. En fi vaig intentar fer esperar a la nena 4 hores abans de la següent toma pq l'agafés amb més gana com em deia tothom...donar-li en biberó per controlar el que prenia, i espantar-me més pq em vag donar compte que a vegades no prenia ni 100 cada 4 hores....pero ella no volia suplements (ni de la meva llet)...mai vaig arribar a despertar-la per la nit però si ella es llevava sí que aprofitava per posar-la al pit (pero dir-te que amb 100 de la meva llet dormia fins a 9hores seguides). En fi un desastre!!!! ara hem començat amb fruita i no menja més de 3 cullerades...donar fruita sola a la tarda impossible després d'insistir haig d'oferir-li pit o biberó de la meva llet...No sé què és millor...jo només et diria que no la despertis a la nit. Lo demés crec que cada mare conèix bé al seu fill i sap què és el millor, no??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |