JA NO SABEM QUÈ FER !!!!!

Els hàbits de dormir.
UXIA
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

JA NO SABEM QUÈ FER !!!!!

EntradaAutor: UXIA » dg. abr. 26, 2009 9:02 am

Us explico: la meva filla té set mesos. Des dels dos mesos que dormia tota la nit sencera!! però va ser arribar als 5 mesos i mig i la cosa es va tòrcer per complet. Ara porta quasi dos mesos que es desperta vàries vegades a la nit, però això no és el més dur!!! pot arribar a estar tres hoes en plena matinada sense dormir!!!! i al cap de 2 o 3 hores torne-m'hi!!!
-Ho va començar a fer una setmana abans del canvi d'habitació, o sigui que la causa no és totalment el canvi.
-fa temps que estic amb el destete tot i que en algun moment de desesperació li dono pit pq s'adormi d'una vegada. Només usa el pit de xumet, ja no tinc ni llet quasi!!!
- Mai ha volgut el xumet i ara hi estem insistint més en què l'agafi però es posa feta una fúria de seguida i ho deixem còrrer. En canvi és de les que es xuma el dit des de què va nàixer.
- Quan es desperta per la nit en principi no la treiem del bressol. A vegades s'adorm allà mateix (passats uns minuts o una hora!!) i a vegades l'acabem traient del que arriba a plorar.
- No sempre es desperta plorant, i durant el temps que està per dormir-se convina les rialles amb els plors de son quan li ve de nou.
- Durant el dia dorm uns 20-40 minuts pel matí i el mateix per la tarda.
_ hem probat el blevit sueño i la veritat...no ha funcionat gaire.

EM PODEU ACONSELLAR?

GRÀCIES!!!!!!!!
UXIA l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 26, 2009 10:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: JA NO SABEM QUÈ FER !!!!!

EntradaAutor: Bacilos » dg. abr. 26, 2009 9:45 am

Uxia, has consultado al pediatra o algún otro profesional?
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dg. abr. 26, 2009 9:59 am

Jo sóc molt mala consellera en el tema de la nit. LA nostra nena de 13 mesos encara es desperta una pila de vegades durant la nit, i això que collitem! Per nosaltres ha estat la "solució", ja que són microdespertars, mentre que des del bressol es posa feta una fúria.
Molts ànims, Uxia!
Imatge

Imatge
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dg. abr. 26, 2009 10:30 am

Aquest canvi ha coincidit amb la reincorporació al treball? passa menys hores amb tu?
ImatgeImatge
ImatgeImatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dg. abr. 26, 2009 10:33 am

doncs quan ho vaig consultar amb la pediatre tampoc li va donar molta importància, la veritat...
jo encara no he tornat a la feina. fins d'aquí un mes no em reincorporo. ?-)
Imatge
mandarina
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dg. abr. 26, 2009 10:42 am

Jo crec que de dia dorm massa poc. l'Elisabeth Pantley ho diu al seu llibre, els nens que de dia dormen massa poc dormen malament a la nit. Nosaltres amb la Laia ho tenim comprovat: si es salta una de les dues migdiades (mig matí o migdia), a la nit tenim festival. No pot ser que es desperti de gana o set? Nosaltres també hem tingut èpoques de despertar-se a la nit molt sovint, ara sembla que la cosa està calmada però ens costa bastant que s'adormi a la nit.
Molts ànims! I t'aconsello el "Felices sueños", de l'Elisabeth Pantley!
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dg. abr. 26, 2009 11:10 am

m'he oblidat de dir que a la despertada de a partir de les 5 li donem un bibe....abans el rebutja...
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dg. abr. 26, 2009 2:09 pm

UXIA, nena, déu n'hi doret!!! :-:)

tinc una amiga que li ha passat si fa no fa igual... El nen es va destarotar cap al 4t mes i ara es desperta mil cops, a les 3 fa un despertar bèstia després del qual li costa mooolt tornar a dormir... És un nen que també dorm poc durant el dia, només si surten de passeig o si hi ha sort i s'adorm al pit.

La meva amiga li donava pit cada cop q es despertava (és un nen q tampoc mai no ha agafat el xumet), però ha arribat un cop que el nen mateix li diu que passa de pit, que ell només vol estar despert...

Aquesta setmana han provat flors de Bach, tot i que ella no hi creia gens...
Durant una setmana la cosa ha millorat molt, però ara sembla que ja no fa tant d'efecte... :-:)

Ells fan collit, i tot i així tenen aquest problema...

T'ho dic perquè nosaltres, quan l'Ona es desperta i li costa dormir, sovint la posem a dormir amb nosaltres; no sé si ho heu provat...

Ànims, noia! :-:)
Imatge
Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dg. abr. 26, 2009 3:02 pm

gràcies creueta. La veritat és que això del collit no em mola gaire. Tal i com és ella segur que després no la podríem treure d'allà. A més, cada matí li posem un ratet quan estem tots desperts i ni allà es calma. Sembla que no hi estigui a gust!!!
Imatge
Espiadimonis
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dg. abr. 26, 2009 4:21 pm

Uxia, no sé si et consola, però jo estic si fa no fa igual... Si ja no mama ni menja durant la nit, una solució possible és que provis amb el criminalitzat mètode Estivill. A mi, malgrat tots els malgrats, em va funcionar de conya amb els meus tres fills. Dues nits de plorar cinc o deu minuts... i problema resolt, tu! (tots tres són la mar de feliços i no se'ls nota gens traumatitzats). Amb aquest quart fill encara no ho he fet perquè el tinc a la meva habitació i mama sovint durant la nit... Sigui com sigui, paciència i molta sort!
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Iris » dl. abr. 27, 2009 10:19 pm

Uxia, no pot ser que sigui un tema de dents?? No se m'ocurreix res més.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dt. abr. 28, 2009 8:35 am

pot ser....però les genives encara no les té ni vermelles ni inflades....no sé...però pot ser que li faci mal igualment.
nenes avui ha dormit 12 hores sense dir ni mu!!! déu existeix!!!!!!!!!!
Imatge
xaturrina
Entrades: 1607
Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
Ubicació: Bellpuig
Contacta:

EntradaAutor: xaturrina » dt. abr. 28, 2009 3:11 pm

Hola Uxia!
El que expliques em sembla que és el mateix que li passava a l'Oriol. Migdiades curtes i anàrquiques i mil despertars a la nit.
Jo ho havia provat tot; homeopatia, Blevit sueño, embolicar-lo amb una manteta.., però res.
Per nosaltres la sol-lució ha estat anar a veure la Rosa Jové, la coneixes? és psicòloga infantil i també tracta els trastorns de son.
Té un llibre " Dormir sin lagrimas".
T'he copiat el tros on vaig explicar la nostra primera visita i el que ens va proposar. De fet encara no li ha donat l'alta a l'Oriol, hi tornem aquest dijous, però l'Oriol ha millorat bastant.Desde el primer dia que fa dues migdiades i sempre a la mateixa hora, més o menys.i ja ha fet alguna dormida de 6 hores a la nit, mai ho havia fet, abans. Però ara hem començat amb les dents i hem tornat a tenir alguna nit xunga, però sé que estem en el bon camí.
Jo n'estic molt contenta!!

Si necesites qualsevol cosa...ja ho saps.

Ànims guapa!

Primera visita a la Rosa Jové:

Doncs vam sortir contents i força animats!!( menys mal perque els 80€ fan veir mal d'estómag)

En veure el registre de son de l'Oriol , la Rosa ja va tenir clar de què es tractava.
L'Oriol té , el que en diuen, una alteració de la fase. Es a dir encar no té les hormones que fan que tinguem son a la nit i ens despertem de dia, prou ajustades. És com quan nosaltres tenim un Jet-lag i necessitem dormir fora d'hora per ajustar-nos de nou a l'horari. No sé si m'explico. Per això és tant caotic en horaris.

La sol-lució proposada és despertar a l'Oriol ada dia a la mateixa hora, fent una mitjana de l'hora que es desperta ell.
A partir d'aqui va calcular les hores que està despert, perque a les nits ja fa dies que s'adorm a la mateixa hora, i va proposar un horari de migdiades.
La del matí ha de ser curteta, màxim 45'; i la de la tarda màxim dues hores. Això és perque el nens tenen cicles de 45' i si dormen més de dues hores ja farien 3 cicles sencers i no el dormirien a la nit. Si es desperta també he d'intentar que torni a dormir fins que dormi l'estona que correspon

Així ara l'horari de l'Oriol és el següent:

-7'30 despertar
-10'30-11'00 primera migdiada
-14'30-15 segona migdiada
-21'00 a dormir

De moment està complint l'horari i sense grans esforços.

Tot això l'ha d'ajudar a tenir un son més regular, a que tingui menys despertars i que aquests siguin més curts, o sigui que li costi menys tornar-se a adormir.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dj. abr. 30, 2009 12:33 pm

moltes gràcies a totes i a tu xaturrina especialment per facilitar-me aquesta informació. el llibre el tinc!! el tinc a mitges de llegir. La veritat és que les tres últimes nits han estat prou bé. les dos primeres va tornar a dormir a mitja tarda i va dormir tota la nit sencera. Aquesta nit amb una migdiada de 3/4 d'hora pel matí i mitja hora per la tarda s'ha despertat a les 2.50 i fins les 4 no s'ha dormit. gràcies de nou!! a veure com va a partir d'ara.
Imatge
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. abr. 30, 2009 12:53 pm

UXIA, jo els dies que li poso al Marc una prenda de roba meva (que he portat un dia) dorm millor, no es desperta tant, no sé si es pq nota la meva olor pero funciona.
Sempre la poseu a dormir a la mateixa hora?? t'ho dic pel tema rutines.
Quan es desperta per la nit si no obres el llum ni li parles tb ajuda a que es torni a dormir, jo ho faig amb el Marc, obro la llum del passadís i deixo la porta de la seva habitació oberta un parell de dits i llavors miro de fer-lo adormir de nou i sino vol de cap manera (xumet, agafant-li manetes,...) li dono pit pq es que té gana.
No sé a vegades són fases i tal cual comencen, acaben...ànims!!! nosaltres em dormit força malament durant els primers 5 mesos i mig pero ara s'ha arreclat bastant (toquem fusta), mira-t'ho pel costat positiu, com a mínim no treballes i pots "descansar" més durant el dia.
Espero que millori guapa
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dj. abr. 30, 2009 2:18 pm

Molts ànims UXIA!!!!

El primer de tot és descartar que no tingui res físic.Si ja l'has portat al pediatra i no són les dents, ni la panxa, ni una possible otitis, o infecció d'orina.... si no té febre....

Descartat tot això, si ara comença a regular-se potser només ha estat una etapa.

Ara és qüestió d'esperar com van les properes nits.

Són importantíssimes les rutines, sempre porta-los a dormir a la mateixa hora, tant migdia com nit. Explicar-li què farà després (ex. ara després de banyar-te anirem a sopar), mostrar-te tranquil·la (tot i que a vegades és molt difícil).

I de totes les branques diferents en relació al dormir, és informar-te'n, llegir, analitzar què li pot anar bé i si cal provar-ho.

A veure com van els propers dies. Molts ànims!!!
Imatge
Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dj. abr. 30, 2009 7:54 pm

gràcies guapes!!!! doncs estem fent les mateixes rutines des que va nèixer quasi!!! sempre bany a la mateixa hora, sopar a la mateixa hora, masatges, cançó, ninotet de dormir....
CUQUETA no encenc el llum per res del món!!! faig com tu! la diferència és que la meva filla odia el xumet... ?-)
Imatge
sònia-2
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dv. maig 01, 2009 2:02 pm

UXIA què tal ha anat aquesta nit? ha tornat a fer dormida llarga?

Diuen que no està demostrat que la sortida de les dents faci mal,amb això estan d'acord el González i l'Estivill !, o sigui que potser tenen raó, però de molestar segur que una mica sí que els hi dèu molestar.
Jo a la Aran quan es posa molt neguitosa, li vaig comprar aquells xupadors i xumets que es posen a la nevera i li ofereixo, a vegades ho vol i es calma i a vegades m'ho llença a terra.

Ella no ha volgut mai xumet i tot i així a vegades això ho va xumant. Pots provar.

Potser també pot ser pel destete. Quan l'agafes a la nit, et busca el pit desesperadament? Què fas per tornar-la a adormir?
Imatge
Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dv. maig 01, 2009 4:02 pm

doncs la veritat és que no busca el pit!!! justament avui deiem amb el meu marit que sembla que l'hagi oblidat!!
ahir se'n va anar a dormir a les 8.15. S'ha despertat a les 12 i a les 12.30 ja tornava a dormir, traient-la del bressol. A les 5.50 s'ha tornat a despertar li hem donat bibe i s'ha tornat adormir als brassos una hora més tard. pel matí s'ha despertat a les 10 !!!!! i nosaltres també....
avui ha fet mitja hora de migdiada al matí i mitja per la tarda. Però són mitges hores clavades clavades eh? és per flipar...
gràcies de nou
Imatge
UXIA

EntradaAutor: UXIA » dg. maig 03, 2009 8:59 am

tinc dos amigues que han fet collit i no saben com treure'ls d'allà. No té pq passar però no vull córrer el risc que passi això. abans de quedar-me embarassada ja tenien clar que no faríem mai co-llit.
Avui ha estat desperta de 5 a 6. molt bé, la veritat. comenem a notar canvis. Li hem donat un bibe i l'he tinguda als brassos (les dos al sofà) fins que s'ha dormit de nou.
gràcies de nou pels vostres consells

AH!!! ahir va fer una migdiadaaa de 2 hores!!!!!! em sembla que des de que tenia dos mesos que no en feia una aixi... :-)
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::