SAN VALENTIN
-
VisitantVi
SAN VALENTIN
Hola nenes! Obro aquest post perque encara que sé que hi ha gent que no ho celebra (jo tampoc gaire...) Però em sembla que aquest any en l'estat que estem podriem pensar alguna idea per aprofitar la conya del dia dels enamorats per fer algo especial, no se mira... M'ha dont por ahí avui... jejeje! Que dieu, se us acudeix algo xulo??
HOLA, NOSOTROS NORMALMENTE NO HACEMOS NADA PERO EL AÑO PASADO (Y SUPONGO QUE ESTE AÑO TAMBIEN) LO QUE HICE FUE IR AL CLUB DEL GOURMET DEL CORTE INGLES, COMPRE UNA PANERA BARATITA ANTES DE ENTRAR Y ALLI ME LA LLENARON DE FRUTAS, BOMBONES Y UNA BOTELLA DE MOET.
QUEDO LA MAR DE GUAPA Y FUE UN REGALITO PARA LOS DOS.
QUEDO LA MAR DE GUAPA Y FUE UN REGALITO PARA LOS DOS.
-
VisitantVi
pues yo ya os digo que nada de nada... no me gustan estas fiestas super consumistas...
además nuestro aniversario de convivencia fue el dia 5 y el de boda el dia 1 asi que...
y estoy esperan todavía que el señor tenga un detalle conmigo o con su futura hija...
toda la familia lo ha tenido... él nada de nada!!!!
pero guapa tu idea Sirfit!! me la apunto para otra ocasión!!!
además nuestro aniversario de convivencia fue el dia 5 y el de boda el dia 1 asi que...
y estoy esperan todavía que el señor tenga un detalle conmigo o con su futura hija...
toda la familia lo ha tenido... él nada de nada!!!!
pero guapa tu idea Sirfit!! me la apunto para otra ocasión!!!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- kitiara

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Que chulo!!!
Pues yo me parece que éste año al igual que el pasado nada de celebraciones!!!
Pues yo me parece que éste año al igual que el pasado nada de celebraciones!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Doncs nosaltres no ho celebrem, més que res perque ell es reaci als actes consumistes........ i tè raò i tambè perque sempre ha estat fora treballant....... així que res de res........
I per Sant Jordi, tampoc, per la mateixa raò.......
Però quan vol es romàntic, perque potser en alguna data que no es cap d'aquestes i coincideix que no ha treballat, m'ha regalat un cap de setmana en un hotelet de la costa o de la montanya o un balneari........així que jo celebro el meu dia dels enamorats indeterminat.........
I per Sant Jordi, tampoc, per la mateixa raò.......
Però quan vol es romàntic, perque potser en alguna data que no es cap d'aquestes i coincideix que no ha treballat, m'ha regalat un cap de setmana en un hotelet de la costa o de la montanya o un balneari........així que jo celebro el meu dia dels enamorats indeterminat.........
- Jules
- :: zebra

- Entrades: 1161
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
- Ubicació: Londres i Terrassa
Nosotros tampoco creo que hagamos nada ya que normalmente no lo celebramos y el juega a badminton los miercoles. yo la verdad habia pensado en hacer algo por el hecho de que va a ser el ultimo año en el que estemos los dos solos
como ir a cenar a algun restaurante donde no se puedan llevar niños
pero igual lo hacemos otro dia, tampoco tiene que ser ese dia en concreto. De todas formas a mi me hace mas gracia el dia de Sant Jordi 
como ir a cenar a algun restaurante donde no se puedan llevar niños
pero igual lo hacemos otro dia, tampoco tiene que ser ese dia en concreto. De todas formas a mi me hace mas gracia el dia de Sant Jordi nosotros no lo celebramos para tirar coetes, eél me regala cada año una florecita
, normalmente tulipán(mi preferida) y yo eultimo cd que más le guste, hace 6 años y es como una costumbre. un par de años me invitó a passar un finde fuera
pero en cunato nos casamos como ya m ve a cada momento ya me tiene mu vista, je je
este año le he comprado un cd... pa variar y el ya e comentó no se que de una flor, me hice la loca....
aunque igual le invite a cenar fuera, ya quehace dias que stoy pensando que ya que este año es el ultimo de la solteria.....
el año que viene lo celebraremos con mi baby! será nuestro dia de los enamorados del bebé
, je je
, normalmente tulipán(mi preferida) y yo eultimo cd que más le guste, hace 6 años y es como una costumbre. un par de años me invitó a passar un finde fuera
pero en cunato nos casamos como ya m ve a cada momento ya me tiene mu vista, je je
este año le he comprado un cd... pa variar y el ya e comentó no se que de una flor, me hice la loca....
aunque igual le invite a cenar fuera, ya quehace dias que stoy pensando que ya que este año es el ultimo de la solteria.....
el año que viene lo celebraremos con mi baby! será nuestro dia de los enamorados del bebé
, je jeAvui el meu home m'ha sorprès..... i bastant........ estavem sopant i m'ha dit tot d'una mirant-me fixament:
- Dissabte vinent m'has de dir on vols anar a sopar....
-A sopar??????? - li he preguntat
- Es que veuràs- m'ha dit tot seriòs i agafant-me les mans- aquest és l'ultim any que estarem solets..... a partir de maig tindrem la pitufa i no podrem tenir cap sopar romàntic ni cap sortida de cap de setmana......
Li he fet un petò i li he dit que ja ho rumiaria...... m'ha deixat ben parada, no m'ho esperaba......
I em penso que em farà un regalet........... i no ho ha fet cap any......
Ai!!!!! que això de ser pare el posa tendre!!!!!!!!!

- Dissabte vinent m'has de dir on vols anar a sopar....
-A sopar??????? - li he preguntat
- Es que veuràs- m'ha dit tot seriòs i agafant-me les mans- aquest és l'ultim any que estarem solets..... a partir de maig tindrem la pitufa i no podrem tenir cap sopar romàntic ni cap sortida de cap de setmana......
Li he fet un petò i li he dit que ja ho rumiaria...... m'ha deixat ben parada, no m'ho esperaba......
I em penso que em farà un regalet........... i no ho ha fet cap any......
Ai!!!!! que això de ser pare el posa tendre!!!!!!!!!

-
VisitantVi
Que bonito Aqualata, ojala se le pegue algo al mio
.
Nosotros este finde hacemos comida romantica, pero no pq lo hayamos preparado nosotros, sino pq el restaurante donde nos casamos nos invita a comer, por habernos casado el año pasado alli, lo hacen con todos.
Fue una sorpresa recibir esa llamada, asi que este sabado celebraremos muchas cositas, que xuli, me hace mucha ilusión.
.
Nosotros este finde hacemos comida romantica, pero no pq lo hayamos preparado nosotros, sino pq el restaurante donde nos casamos nos invita a comer, por habernos casado el año pasado alli, lo hacen con todos.
Fue una sorpresa recibir esa llamada, asi que este sabado celebraremos muchas cositas, que xuli, me hace mucha ilusión.
- mainadaabord

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
VisitantVi
dONCS RES TU, que arriba san valentin i volia fer algo especial i no se m'acut res de res... No se volia regalar-li algo referent al fet de que aquest any será papi, algo que pugui fer servir amb el seu nen o algo... pero no se m'acut res original... Perque claro... no li regalaré la banyera! jejeje!! pssss... no se m'acut res... Es per fer la pijadeta eh? No pel dia...
Aries, perque no li escrius una carta?????????
Jo ho faig molt de tant en tant i ell les va guardant i li agrada rellegirles quan es troba romàntic......
Aquest any li he enviat per correu electronic.... a veure quina cara posarà demà quan la llegeixi......
Però alguna vegada li he amagat al llit i en ficar-si l'ha trobat o al llevar-se li he deixat a la cuina.....
No sé es una idea.... sempre pots trobar textes interessants per internet si no ets una escriptora amb ingeni....
Jo ho faig molt de tant en tant i ell les va guardant i li agrada rellegirles quan es troba romàntic......
Aquest any li he enviat per correu electronic.... a veure quina cara posarà demà quan la llegeixi......
Però alguna vegada li he amagat al llit i en ficar-si l'ha trobat o al llevar-se li he deixat a la cuina.....
No sé es una idea.... sempre pots trobar textes interessants per internet si no ets una escriptora amb ingeni....
jo demà al dematí aniré a comprar una xorradeta de xocolata que he vist quan he sortit del metge, que posa "X TU DE MÍ" o algo així.
la veritat que ell no és de xorradetes d'aquestes però el vull animar desprès de passar aquestos dies tant xunguillos.
i si és porta bé el convidaré a sopar o el faré jo segurament perque així no sortim. i fins l'any que bé!
la veritat que ell no és de xorradetes d'aquestes però el vull animar desprès de passar aquestos dies tant xunguillos.
i si és porta bé el convidaré a sopar o el faré jo segurament perque així no sortim. i fins l'any que bé!
Aqualata ha escrit:Aries, perque no li escrius una carta?????????
Jo tbe ho faig aixo de les cartes!!
Doncs nosaltres no es que ens fem regalets, pq pel sopar sempre procuro esmerarme mes, i compro el tipic pastelet i brindem amb cava... Pero akest any, avui anem a la piscina.. i fins a les 10 no arribem a casa aixi que... no se pas!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |