VACUNA DEL TÈTANUS
VACUNA DEL TÈTANUS
Hola!!!
Fa uns dies que tinc un dubte, estem començant a buscar una criatura, i m'han recomenat que hauria de tenir al dia la vacuna del tètanus (no m'ho ha dit el ginecòleg, sinò altres embarassades). I clar, demà volia anar a la doctora de capçalera per demanar-li que em fes la recepta.
Fins aquí bé, però aquesta setmana estic en la setmana d'ovulació. És convenient que me la posi ara, o pot fer algun tipus d'interferència una vacuna en el procés d'implantació en cas d'embaràs??
A veure si em sabeu treure de dubtes,
Petons i gràcies!!!
Fa uns dies que tinc un dubte, estem començant a buscar una criatura, i m'han recomenat que hauria de tenir al dia la vacuna del tètanus (no m'ho ha dit el ginecòleg, sinò altres embarassades). I clar, demà volia anar a la doctora de capçalera per demanar-li que em fes la recepta.
Fins aquí bé, però aquesta setmana estic en la setmana d'ovulació. És convenient que me la posi ara, o pot fer algun tipus d'interferència una vacuna en el procés d'implantació en cas d'embaràs??
A veure si em sabeu treure de dubtes,
Petons i gràcies!!!
Re: VACUNA DEL TÈTANUS
ok, moltíssimes gràcies guapa. Això és el que em feia més respecte, que pogués interferir en el cas que estigués embarassada.
Saps que? que m'espero!!! total, ja no ve d'aquí la vacuna. jejejejeje
Gràcies!
Saps que? que m'espero!!! total, ja no ve d'aquí la vacuna. jejejejeje
Gràcies!
Artemis no crec que la vacuna interfereixi en el procés d'implantació però de tota manera li pots preguntar a la infermera quan te la posin. Pensa que la implantació es produeix entre 6 i 10 dies passats la ovulació, depenent del dia que te la posin els possibles efectes ja hauràn passat.
Hola artemis!
si que es verdad que te piden la vacuna del tetano, a mi me la pidieron cuando fui a la llevadora, y claro ya lo estaba, lo que pasa es que no me la puse porque sufrí el aborto, así que despues, en el tiempo de espera aproveché para ponermela (es una especie de recordatorio) no tuve que ir al mes, ni dentro de un año, porque son tres veces......
Sé que si te la pones estando no pasa nada, pero si vas a ir al medico, te sacará mejor que nadie de dudas!
Veo que vas a empezar la busqueda, muchisima suerte y que sea bien cortita!
si que es verdad que te piden la vacuna del tetano, a mi me la pidieron cuando fui a la llevadora, y claro ya lo estaba, lo que pasa es que no me la puse porque sufrí el aborto, así que despues, en el tiempo de espera aproveché para ponermela (es una especie de recordatorio) no tuve que ir al mes, ni dentro de un año, porque son tres veces......
Sé que si te la pones estando no pasa nada, pero si vas a ir al medico, te sacará mejor que nadie de dudas!
Veo que vas a empezar la busqueda, muchisima suerte y que sea bien cortita!
moltíssimes gràcies per les respostes noies!!!
Doncs aniré a la doctora, a veure què m'explica. Cosma, posposo la vacuna no la búsqueda!!!! jejej ja l'he posposada prou!
Ja us explicaré com va i gràcies pels ànims a totes!!!!!!!!!
Doncs aniré a la doctora, a veure què m'explica. Cosma, posposo la vacuna no la búsqueda!!!! jejej ja l'he posposada prou!
Ja us explicaré com va i gràcies pels ànims a totes!!!!!!!!!
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
Ostres!!!! Doncs a mi mai m'han dit res d'aquesta vacuna...... ni ginecòleg ni llevadora ni ningú... i segur que no la porto posada de fa molts i molts anys... Aviam si dimarts li comento al ginecòleg....

Goga ha escrit:La relació vacuna tètanus-embarà la desconec per complet, només entrava per dir-te que aquesta vacuna és una p***a merda. A mi me la van posar fa uns mesos perquè em vaig tallar i el líquid em va fer una reacció molt xunga, se'm va inflar el múscul del braç, em feia mal i em picava...un horror...em van haver de receptar antiinflamatoris i fer-me una potinga a la farmàcia que m'havia de posar cada nit... Es veu que les altres vacunes no, però aquesta, la del tètanus, no sé què coi té el líquid, però si la pots evitar, millor!
D'altra banda, jo quan vaig estar embarassada no m'ho van dir pas, que me l'havia de posar...Nu sé...
Home Goga encara que a un percentatge petit de la població els hi pugui fer una reacció alèrgica crec que són millors els beneficis de portar la vacuna que els de no portar-la. Es una vacuna que prevé contra la infecció del Tètanus, que pots agafar si et talles amb algun estri rovellat o brut i no cal que la ferida sigui gaire grossa per agafar-ho. La malaltia del Tètanus pot ser molt greu o inclús mortal.
Això és el que en diu la viquipèdia
El tétanos (o tétano) es una enfermedad frecuentemente mortal provocada por una potente neurotoxina, la exotoxina tetanospasmina, que es producida por una bacteria del género Clostridium.1 La bacteria prolifera en condiciones anaeróbicas, es decir, en ausencia de oxígeno y segrega sustancias tóxicas (toxinas) que penetran en las fibras nerviosas motoras periféricas hasta llegar al sistema nervioso central con afectación inhibitoria de neuronas productoras del neurotransmisor GABA y el aminoácido glicina, provocando la típica parálisis y espasmos musculares.2 La bacteria produce esporas resistentes y provienen de casi cualquier parte, incluso del polvo de la calle o el suelo del jardín. La infección ocurre por la penetración de las esporas en las heridas contaminadas.
Se manifiesta de forma esporádica en personas no inmunizadas o inmunizadas parcialmente por no haber recibido las dosis de refuerzo que cada cierto tiempo se administran a las personas vacunadas.
Hay un tétanos conocido como tétanos neonatal, de los recién nacidos, pero en general es una patología, fácilmente evitable mediante profilaxis vacunal, que se presenta en cualquier edad.
Bueno, suposo que demà quan m'acosti a la doctora ja em treurà de dubtes jejeje.
moltíssimes gràcies a totes per les respostes!!!!!!!!!!!!

moltíssimes gràcies a totes per les respostes!!!!!!!!!!!!

i quan te la van posar? al primer trimestre o més endavant?

Hola a totes,
És la primera vegada que escric al fòrum, però ja fa un temps que us llegeixo.
Nosaltres hem començat a buscar l'embaràs des del febrer i de moment encara no hem tingut èxit.
Jo vaig anar a la metgessa de capçalera i li vaig dir que em volia quedar embarassada i em va dir que m'havia de posar la vacuna del tètanus perquè no la tenia al dia. Aleshores vaig anar amb la infermera i per les dates podia ser que estigués embarassada d'una setmana o així i va dir que tot i que la vacuna del tètanus eren virus morts i no havia d'haver-hi cap problema preferia no arriscar-se perquè era molt al principi, a més en el cas que hagués estat embarassada me la podia posar més endavant, a partir del 2n trimestre que ja no hi hauria cap risc.
Al final em va venir la regla normal i la setmana passada em vaig anar a posar la vacuna, així ja ho tinc fet... A mi no em va fer gens de mal ni la punxada ni res i tan sols vaig tenir el braç una mica adolorit aquell vespre i l'endemà, però pràcticament era inapreciable.
És la primera vegada que escric al fòrum, però ja fa un temps que us llegeixo.
Nosaltres hem començat a buscar l'embaràs des del febrer i de moment encara no hem tingut èxit.
Jo vaig anar a la metgessa de capçalera i li vaig dir que em volia quedar embarassada i em va dir que m'havia de posar la vacuna del tètanus perquè no la tenia al dia. Aleshores vaig anar amb la infermera i per les dates podia ser que estigués embarassada d'una setmana o així i va dir que tot i que la vacuna del tètanus eren virus morts i no havia d'haver-hi cap problema preferia no arriscar-se perquè era molt al principi, a més en el cas que hagués estat embarassada me la podia posar més endavant, a partir del 2n trimestre que ja no hi hauria cap risc.
Al final em va venir la regla normal i la setmana passada em vaig anar a posar la vacuna, així ja ho tinc fet... A mi no em va fer gens de mal ni la punxada ni res i tan sols vaig tenir el braç una mica adolorit aquell vespre i l'endemà, però pràcticament era inapreciable.
jo me la vaig posant estant embarassada, al segón trimestre!
ok, moltes gràcies a totes per les respostes!!!!!!

A mi ningú em va dir que m'havia de vacunar del tètanus per l'embaràs!! Ara em feu pensar que me la van posar als 12 anys, la primera i última vegada, i em va fer un mal que encara me'n recordo!! Deu ser que me la van posar al cul, i a aquesta edat fa més mal a l'amor propi que enlloc.
Ja me la posaré i així estaré inmunitzada per 10 anyets, que crec que és el que dura.
Ja me la posaré i així estaré inmunitzada per 10 anyets, que crec que és el que dura.
Hola a mi fa poc em tocava el recordatori i vaig comentar que estava buscant i em van dir que no sols no hi havia problema en possar-la sino que recomanen que les embarassades la portin possada
Jo fa dues setmanes que me la vaig posar, la dra hem va dir que cap problema, que podia continuar buscant el petit sense cap impediment.
Pero tb hem van posar la rubeola, pq hem faltava i m'ho van dtectar als analisis, hem van recomanar que me la poses, pero aquesta si que has de tenir precaucions de no quedar en estat almenys els tres primers mesos!
espero que hagissortit de dubtes! sort!
Pero tb hem van posar la rubeola, pq hem faltava i m'ho van dtectar als analisis, hem van recomanar que me la poses, pero aquesta si que has de tenir precaucions de no quedar en estat almenys els tres primers mesos!
espero que hagissortit de dubtes! sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009