Noves instalacions Hospital General Catalunya

Experiències i pors del moment més desitjat.

julia
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dc. juny 04, 2008 10:49 pm
Ubicació: En un poblet

Noves instalacions Hospital General Catalunya

EntradaAutor: julia » ds. març 28, 2009 9:14 pm

Hola començo aquest post per que ahir vaig lleguir un article que deia que a l'hospital general de Catalunya, inaguraven unes noves instalacions, per a parts, sales de dilatació, sales per parts naturals....i no se que mes...
voldria saber si algú ja hi ha anat i que opina, ja que jo es on tinc que anar a donar a llum a la meva nena i m'agradaria saber si l'equip i les instalacions estan be, i si n'ha quedat content o que.
Moltes gràcies...
Ja estic de 39 setmanes, em falta molt poquet, estic molt nerviosaaaaa...espero que algu em contesti aviat. :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Gràcies.
durri
:: lleona
:: lleona
Entrades: 953
Membre des de: dc. març 11, 2009 12:04 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Noves instalacions Hospital General Catalunya

EntradaAutor: durri » dg. març 29, 2009 6:33 am

Hola Júlia,

jo n'he tingut 2 al HGC. Sempre m'ha anat molt bé, m'han tractat perfecte, a mi, a l'acompanyant i al nadó.
Vaig estar-hi fa uns dies i no vaig veure les noves instal·lacions. Jo estic de 38 setmanes, així que probablement tu m'explicaras a mi com estan aquestes noves instal·lacions.
Anem parlant al post de les abrileres.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
ariadna
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dl. març 30, 2009 5:40 pm

hola!!!

si no ho tinc entès malament, aquestes instal·lacions ja funcionen!! fins i tot tenen pilotes!!!
truca i pregunta-ho directament! així segur que estaràs segura!!!

Molta sort!! ja ens explicaràs!!
2010 & 2016
julia
Entrades: 64
Membre des de: dc. juny 04, 2008 10:49 pm
Ubicació: En un poblet

EntradaAutor: julia » dt. març 31, 2009 7:24 pm

Moltes gràcies, així ho faré i si no aviat surtiré de dubte, ja que dissabte 4 ja estaré de 40 setmanes, queda molt poquet, ja ho explicaré per aqui
Selene
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dl. març 30, 2009 1:43 pm

EntradaAutor: Selene » dt. abr. 21, 2009 7:00 am

Bon dia! pujo el post perque les abrileres quan els nens us deixin un momentet ens expliqueu que tal les noves instal.lacions
La gràfica del positiu http://www.fertilityfriend.com/home/selene

Imatge

Imatge Visita gine: 28/05/09 19:30h
Canija
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dl. set. 22, 2008 10:24 am
Ubicació: Perdida en algún lugar de este mundo!!!

EntradaAutor: Canija » dt. abr. 21, 2009 9:25 am

Si os sirve de ayuda no en las nuevas pero en las de siempre un familiar nuestro tuvo un bebe a final del 2007 y volverá a tener otro en junio de este año...

La verdad que despues de una muy mala experiencia en la Teknon quedaron encantados con el hospital.

Habitaciones que estaban muy bien, trato y comidas excelentes y muchas atenciones con los pacientes...

Así q yo creo q esteis en las nuevas o en las viejas si vuestro ginecologo/a os transmite confianza todo irá fenomenal!

Así q no os preocupeis y disfrutad de vuestros ultimos dias de embarazo!

Cuando vaya en junio si voy a las nuevas intentaré informaros!
Sonia
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. abr. 21, 2009 9:55 am

nenes!! que em vaig oblidar de posar-vos la info!!!

al web de l'HGC ja en parla de les noves instal·lacions...
us penjo l'article! :ok:

les que tingueu els pekes allà, siusplau, informeu-nos ehh!!
2010 & 2016
Piula
:: pantera
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dl. maig 18, 2009 7:19 pm

Bona tarda reines!

Alguna té referències de les noves instal·lacions,...bé i de tot lo referent al part!

Al final l'hem triat com a hospital però ens agradaria saber com és el tracte, els metges, les infermeres, la lactància,... les sales per parir i dilatar,..si hi ha pilotes,...miralls,...

Vaja els típics dubtes de mare primerenca!

Petonets!
Imatge
Imatge
Imatge
lore_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 9:28 pm

EntradaAutor: lore_bcn » dl. maig 25, 2009 12:20 pm

yo tuve a mi peque el 9 de marzo en elhopital general de catalunya y no me puedo quejar de nada. tenia mucho miedo al momento "parto" y fue el momento mas maravilloso de mi vida...
os explico un poco:
mi ginecologo es el dr. sota del cento fuster.
me quede embarazada en el viaje de novios y me entere a las 7 semanas..., a las 8 tuve unas perdidas muy grandes y no sabiamos si el embarazo iv a ir para adelante..., pero por suerte salio tado bien.
tuve un embarazo bueno y cuando me hicieron la prueba del azucar, que en teoria como mucho tienes q dar 140, di 472 y me llamoel ginecologo y me dijo que fuera lo antes podible a la consulta q habia salido alterada la prueba. desde alli me mando a la endocrina al hgc y fui el dia 31 de diciembe y en cuanto vio el resultado me dejo ingresada..., y alli estuve una semana para que me enseñaran a pincharme la insulina y todo eso..., despues de salir del hospital me e tenido q seguir pinchandome 4 o 5 veces al dia.
me dijeron que como la niña ya venia grande a las 37 semanas me provocarian el parto..., pero no fue asi!
el dia 9 de marzo, y yo estando de 35 semanas, me levante como cada dia y me encontraba un poco rara pero nada del otro mundo y estube asi hasta el mediodia q fui a comer a casa de mi madre y me dijo q tenia la cara muy rara y yo le dije q tenia un poco de dolor como s estuvier ovulando y ella me dio q eso eran contraciones y q fueramos al medico pero yo me puse cabezona y le decia q eso no eran contraciones.
a las 8 de la tarde fui al lavabo y echo un hilito de sangre y como al principio habia tenido perdidas me asuste y llame a mi mrido y me dijo que venia de camino q habia plegadoi ahora de trabajar. vino y fuimos al hospital y una vez alli fue todo muy rapido..., entremos a las 8 y media y esperemos un rato xq habia bastante gente en urgencias y yo le dije a la chica de recepcion q no venia de parto y me entraron a las 9 menos 10 o asi y me pusieron las correas y vino un ginecologo hacerme un tacto y me dijo "te queas. estas de parto y dilatada de 4 cm" y asi fue me llevaron a la sala de dilatacion y me pusieron la via y me preguntaron si queria la epidural..., vinieron a ponermela y a los 20 minutos ya estaba diltada de 10 cm.., asi q para paritorio.., que casi no le da ni tiempo de venir a mi gine, y 2 empujones y ya tenia a mi niña fuero con 2970 kg.
os aconsejo a todas ese hospital.
Piula
Entrades: 837
Membre des de: ds. des. 08, 2007 8:00 pm
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Piula » dc. maig 27, 2009 3:16 pm

Primer de tot lore moltes felicitats!!

Què bé que el teu part fos tant ràpid,...ens dones molta esperança pq la veritat és que jo ja començo a patir,... i aixó que estic a la meitat!
Moltes gràcies per les teves explicacions!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::