Declaració de la renda

Més qüestions.
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Declaració de la renda

EntradaAutor: petazetas » dl. maig 25, 2009 10:57 am

Noies, vaig una mica perduda...

a mi cada anys em tonaven diners en la Declaració de la renda per la Hipoteca etc... Si el desembre de l'any passat vaig cobrar els 2500 euros també em retornaran diners o no?
:-:)
La Lia ja és tota una princesa!
amalia1976
:: tigre
:: tigre
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

Re: Declaració de la renda

EntradaAutor: amalia1976 » dl. maig 25, 2009 11:31 am

SÍ, cap problema. Lo dels 2.500€ és a més a més...
[
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dl. maig 25, 2009 11:38 am

ui que beeeeeeeeeeeeeeeee >.-<: :ok:
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dl. maig 25, 2009 11:57 am

Ojo! alguna cosa ens cobren, ja que els 2,500 euros es declaren!
Jo mai havia de pagar però aquest any, encara que poc, però m'ha sortit negativa :-(( i crec que ha estat per les ajudes.
Una altra cosa, vigileu perquè a vàries ens ha passat que si no avisem que hem tingut un fill t'envien el borrador i caus de cul, a mi em van posar que havia de pagar 900 euros :-:) i després va resultar que no ,perquè no havia avisat q havia estat mare :-:)
Total, que tenen una tela.....bé que saben que hem tingut un fill,no? sinó no hauríem demanat les ajudes! jo no ho entenc,la veritat, jo crec que proven a veure si cola.... :-(( :-((
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dl. maig 25, 2009 12:06 pm

a mi ja no m'han enviat ni el borrador per que entenen que hi han canvis.
Jo he agafat les dades fiscals i les he passat a la gestoria per que me la facin... a veure que surt.

A mi sempre em tornen uns 1000 eurets que van molt bé per les vacances... a veure aquest any que.
nisana
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dl. maig 25, 2009 1:30 pm

Jo l'he fet i pel que veig als papers i als càlculs el tema dels 2500 euros és neutre. Vull dir que ho poses però també es resta automàticament de forma que (si no m'equivoco) no té incidència en la renta.
El que sí té és el fet de tenir un fill. Et desgrava.
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dl. maig 25, 2009 1:52 pm

Hola, com ja t'han dit l'efecte dels 2500 és neutre com també dels 1200 de mare treballadora (si s'han complert els requisits tots els mesos, però si s'ha cobrat i després es deixa de treballar cal tornar-los !!!). El que si cal vigilar és tenir el nen posat al borrador ja que desgrava i a Catalunya hi ha una bonificació extra l'any que neix i el que pot haver passat Laure és que les retencions de la SS de la prestació per maternitat hagin estat més petites que les de la feina i aleshores és quan surt més positiva que altres anys...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dl. maig 25, 2009 4:19 pm

bipa ha escrit:Hola, com ja t'han dit l'efecte dels 2500 és neutre com també dels 1200 de mare treballadora (si s'han complert els requisits tots els mesos, però si s'ha cobrat i després es deixa de treballar cal tornar-los !!!). El que si cal vigilar és tenir el nen posat al borrador ja que desgrava i a Catalunya hi ha una bonificació extra l'any que neix i el que pot haver passat Laure és que les retencions de la SS de la prestació per maternitat hagin estat més petites que les de la feina i aleshores és quan surt més positiva que altres anys...

Hola guapa! doncs tens raó! ho he comprovat i vaig cobrar més diners els mesos de baixa, suposo que ´s per això que ara he de pagar :-:) ostres, quina me,hagués preferit que m'haguéssin pagat el mateix cada mes q no haver de pagar ara 150 euros, però vaja no és q sigui molt però em raca, la veritat :-((
gràcies Bipa!
nisana
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dl. maig 25, 2009 8:25 pm

Hola bipa,

M'ha sorgit un dubte en llegir el teu missatge.
Jo vaig treballar després de la baixa maternal durant 2 mesos més, però després em van acomiadar (això era el mes d'octubre) i ara encara estic a l'atur.
He de tornar els 100 euros mensuals que em van donar mentre treballava?
Gràcies...
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. juny 02, 2009 10:39 am

nisana ha escrit:Hola bipa,

M'ha sorgit un dubte en llegir el teu missatge.
Jo vaig treballar després de la baixa maternal durant 2 mesos més, però després em van acomiadar (això era el mes d'octubre) i ara encara estic a l'atur.
He de tornar els 100 euros mensuals que em van donar mentre treballava?
Gràcies...

Aviam què et diu la Bipa, jo tinc entès que no els has de tornar pas!Només els hauries de tornar si t'haguessin seguit pagant per error estant tu a l'atur, però el que vas cobrar mentre treballaves et pertoca.
Buff jo estic contenta, entre els dos ens tornen 2000 eurillos! Aix menys mal...és com una paga extra més! Clar que amb la pedazo de hipoteca que tenim ja està bé que ens tornin peles, això vol dir que en paguem moltes!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. juny 02, 2009 11:24 am

COMPTE AMB ELS ESBORRANYS!!!! PELIGRO, PELIGRO....

EN MOLTS CONSTEN ELS INGRESOS DE 2500 € I 1200 € D'HISENDA PERO NO ELS ANULEN COM A AJUDA!!!! TAMPOC VENEN DETALLATS ELS FILLS I PER TANT EL MÍNIM PERSONAL ES INFERIOR.... SOBRETOT SI NO TENIU MOLTA IDEA!!!!!!! ACUDIU A HISENDA, UNA ENTITAT FINANCERA O A UN GESTOR!!!! Que les coses no estan per regalar diners!!!

Per cert, cal que tingueu en compte que tampoc no será com els altres anys, durant la prestació de maternitat, a no ser que ho soliciteu, les retencions son molt baixes i per tant heu aportat menys!!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::