AVORTAMENT DIFERIT.........I ARA QUÈ ???

Problemes durant l'embaràs.
cheila
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 9:29 am
Ubicació: TORDERA

AVORTAMENT DIFERIT.........I ARA QUÈ ???

EntradaAutor: cheila » dl. maig 04, 2009 2:48 pm

Hola a totes,

El dia 23 d´abril em van comunicar que el meu nen era mort ( estava de 18 setmanes) . Almenys feia tres setmanes que el duia mortdins meu .A l´endemà abans de que hem puguessin a fer el raspat,vaig parir al llit de l´hospital.Seguidament em van portar a fer el raspat.Vaig estar tot el matí esperant que vingués el ginecòleg per donar-me explicacions de com havia anat tot i informar-me del què havia passat i què havia de fer ara.No va venir.Va venir a la tarda un d´urgencies dient-me que tot havia anat bé i ja està....................Vaig haver de fer un munt de preguntes de les quals gairebé totes no em va saber respondre. Fins el dia 1 de juny no tinc visista amb el que em va tractar.Es normal que triguin tant en visitar-te després d´haver passat el que he passat? No sé si demanar hora amb el meu gine o què?? Fisicament em trobo bé.Després del raspat només he sagnat durant cinc dies però molt poquet.No sé si et fan fer més proves o una eco o simplement et diuen que t´esperis uns x mesos i ja està o..........¿¿¿???? Sabeu com ha d´anar tot???
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: AVORTAMENT DIFERIT.........I ARA QUÈ ???

EntradaAutor: Bacilos » dl. maig 04, 2009 3:39 pm

Siento lo que te ha pasado y espero que puedas tener respuesta a todas esas preguntas.

Ànimos!!!!
farcellet
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: farcellet » dl. maig 04, 2009 3:58 pm

Hola cheila,

Malauradament jo també he passat per això (al juny farà un any). En el meu cas l'avortament es va produir quan estava d'11 setmanes i vaig anar directament a raspat perquè el "bitxillu" feia un parell de setmanes que no tenia batec, però el meu cos no avortava espontàniament. Tampoc no em van donar gaire explicacions, simplement que són coses que passen, que va deixar de créixer (però no diuen per què) i ja està. Més tard em van donar un informe amb les anàlisis que havien fet (una mena d'autòpsia, suposo) i tot era correcte, de manera que no sabrem mai què va passar i per què.

El gine em va dir que havia quedat molt bé i neta i que la regla em vindria entre 30 i 40 dies després (al final van ser 39). La visita de revisió estava programada més enllà d'aquests 40 dies i em va fer una exploració normal. Em va fer preguntes sobre el període, salut en general, i com que tot era correcte em va dir que esperés 2 cicles per tornar-ho a provar.

Sento el que has hagut de passar i espero que et refacis ben aviat. Si t'has de quedar més tranquil·la pots demanar hora amb el teu gine habitual, mai no va malament una segona opinió.

Una abraçada ben forta.
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dl. maig 04, 2009 6:42 pm

Cheila, em sap greu el que t'ha passat.
Jo l'he perdut a les 6 setmanes i com que he estat 16 dies amb pèrdues a la eco ja no es veia res, he fet net de forma natural. Així que m'han donat llum verda per intentar-ho de nou aquest mes. El que si em van dir es que he tingut sort, perquè despres d'un raspat cal fer 2-3 mesos de repós. De totes maneres, com ja t'han dit, no està de més que et visitis amb el teu gine. Segur que et resol tots els dubtes.
Anims, bonica!
Per cert, tens 2 nenes precioses!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
cheila

EntradaAutor: cheila » dl. maig 04, 2009 8:11 pm

Moltes gràcies boniques.Intentaré distreure´m per fer passar el temps encara que a vegades és molt dificil treure´m del cap la imatge de l´eco quan em van dir que era mort ( el vaig veure allla que no es movia) i sobretot quan va sortir de dins meu.Sort que tinc a les meves dues floretes i així ho porto millor:()():::: :()():::: . Ja us comentaré què m´ha dit el gine.

Molts petonarros
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
Cueta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 01, 2009 9:35 pm

EntradaAutor: Cueta » dl. maig 04, 2009 11:53 pm

Cheila, t'entenc perfectament, jo vaig passar pel mateix estant de 17 setmanes, i la imatge del meu petitó mort a la pantalla no l'oblidaré mai. També el vaig haber de parir i després em van fer un legrad perquè van quedar restes de placenta.
Tampoc em van donar gaires explicacions, em van explicar la medicació que havia de prendre i em van dir que m'esperés tres mesos per buscar de nou. Tot això va ser a la seguretat social.

Per quedar-me tranquil·la vaig demanar cita per al meu gine privat i allà em van fer una eco per veure que tot estigués bé, i al cap de cinc mesos tornava a estar embarassada i en va sortir la meva segona petita.

Espero que et recuperis ben aviat, una abraçada d'ossa.
L'Àfrica m'alegra el camí i la Bruna me l'il·lumina
http://criarconinstinto.blogspot.com/
cheila

EntradaAutor: cheila » dt. maig 12, 2009 2:59 pm

Hola a totes,

Tinc un dubte que em ronda pel cap.Per què et diuen que has d´esperar uns tres mesos per intentar-ho un altre cop.Es questió de regles per saber quan naixerà el nen,questió dels organs interns( matriu:ovaris...) que estiguin bé o.......què???. Algú ho ha tornat a intentar després de la quarentena i s´hi ha quedat ???

Molts petons.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
Cueta

EntradaAutor: Cueta » dc. maig 13, 2009 10:15 pm

dona, jo crec que és perquè tot es col·loqui al seu lloc, també per reequilibrar el nostre cos hormonalment.
En un avort diferit, després d'un legrat l'úter deu quedar dolorit, "tocat".
cheila

EntradaAutor: cheila » dl. juny 01, 2009 3:29 pm

Hola noies,

Avui estic super trista.He anat al gine després de més d´un mes del meu avortament i ja m´ha dit la causa de la mort del meu NEN. .Va morir perquè el cordó umbilical es va enroscar massa.El nen i la placenta estaven molt bé ( sense malformacions ni res aanormal) .BUFFFF.......................quina mala sort.M´ha dit que no s´hagués pogut fer res i que és una cosa que no es podia controlar. Un NEN.Ja ho puc dir.Quina pena.Estic molt.....................buf....................no tinc paraules.

Molts petons a Totes.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dl. juny 01, 2009 6:58 pm

hola cheila :

desde aqui et dono molts ànims reina es molt dur superar aquestes coses, ara com a minim ja saps el que ha passat, que ha sigut una mala passada de la mala sort, no saps com te entenc jo ara fa dos mesos i mig baig perdre a la meva filla a les 33 set. i encara estic esperant els resultats de l´autopsia , per el moment tot estaba be , ara a mitjans de mes em donaran tots els resultats, la veritat es que me agraderia saber el que ha passat , pero ja m´han dit que només en un 50% de les vegades s´arriba a saber la causa.

Es normal que ara et sentis xof , pero ara com a minim ja saps que només a sigut mala sort que ni tu ni ningú ha tingut la culpa, molts ànims presiosa ara deixa passar una mica el temps i si tens ganes de plorar, plora tant com nesecitis, no et deixis res a dins .

UNA ABRAÇADA BEN FORTA I MOLTS PETONS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Cueta

EntradaAutor: Cueta » dl. juny 01, 2009 10:54 pm

ai noia...quin greu, no sé què dir-te...jo hi penso molt sovint en el que vaig perdre i ja farà gairebé tres anys, però almenys t'han donat una resposta de què va passar...segons el que em van dir a mi, el 90% de les vegades no saben perquè passa.

Ànims, que tot i que ho duràs al coret sempre, tornaràs a ser tu mateixa un altre cop.
Una abraçada,
martaBCN
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 9:32 pm

EntradaAutor: martaBCN » dt. juny 02, 2009 1:12 pm

Cheila ho sento molt, al menys t'han dit que va passar pq en la majoria dels casos no es sap ben bé pq passen aquestes coses.

A mi em van fer un legrat farà unes 3 setmanes, el vaig perdre quan estava de 8 setmanes i ho vaig passar molt malament però bueno sembla que dia a dia vaig assimilant el que m'ha passat.
Imatge Imatge
cheila

EntradaAutor: cheila » dt. juny 02, 2009 3:18 pm

Hola ,

Gràcies a totes pels ànims.La veritat és que m´animen molt.El gine em va dir que esperés de 4 a 6 mesos i que ho tornés a intentar que encara sóc jove i lo que m´ha passat no és que tingués infeccions,o la matriu malament,o.......sinó que he tingut mala sort. He de deixar reposar la matriu perquè diu que amb el raspat et queda una mica inflada i si em quedés ara tindria provabilitats de tenir un avort.Tot i que tinc moltes ganes de tornar-me a quedar i fa 6 dies que em va baixar la warri em sembla que li faré cas i esperaré fins l´agost-setembre.
Marta BCNsento molt el que t´ha passat.Sé pel que estàs passant com la majoria de totes les que estem aquí.Jo també ho vaig passar molt malament quan vaig haver de parir en el llit de l´hospital al meu nen de 18 setmanes.Però pel que veig són coses que passen i més del que et penses.Però em de tirar endavant.
Towanda El fet de que em diguessin el què ha passat em deixa " més tranquil.la" tot i que no deixa de ser una mala jugada. Triguen molt a donar-te els resultats,no????No pots trucar a veure si ja els tenen?? Espero que et diguin aviat el resultat i cuida´t molt.

MOLTS PETONARROS A TOTES!!!!!!! :--/)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
martaBCN

EntradaAutor: martaBCN » dt. juny 02, 2009 4:39 pm

Una pregunta, quants dies vau estar amb perdues després del legrat??? Jo vaig estar més o menys una setmana amb petites perdues però fa 2 dies em vaig banyar a la piscina (12 dies després del legrat) i he començat a tacar una mica no sé si és normal.

El gine no em va dir res de que no em podia banyar a la piscina però al tornar a tacar no sé si serà dolent.
Imatge Imatge
cheila

EntradaAutor: cheila » dt. juny 02, 2009 9:06 pm

Hola guapis,

Marta BCN Vaig estar 5 dies sagnant molt poquet i de color vermell.Despres vaig estar uns dies sense tacar i passats aquests dies vaig estar un parell de dies treient brut ( molt poc).A mi no em van dir pas que no em podia banyar..El gine em va dir que això era normal.Á mi m´ha vingut la warri als 33 dies de legrat .

Petoons :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
martaBCN

EntradaAutor: martaBCN » dc. juny 03, 2009 8:08 am

Moltes gràcies cheila.

:-()-) :-()-)
Imatge Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. juny 03, 2009 11:14 am

Marta, a mi sí que em van dir que no em podia banyar...
A mi no em van fer legrat, el vaig treure sola a les 7 setmanes, però em va dir que res de banyar-me (ni a la piscina ni a la banyera), ni res de relacions amb penetració... (em va dir que era evitar una possible infecció...). Vaig tacar durant 6 dies des de l'avortament i prou...
Jo no em preocuparia massa, però si continues tacant més dies, vés a que et facin una ullada...
ImatgeImatge
Imatge
martaBCN

EntradaAutor: martaBCN » dc. juny 03, 2009 11:47 am

Moltes gràcies Helia de moment avui vaig tacant però menys y marró, a mi solament em va dir que no em banyés però les 24h. després del legrat i relacions si que puc tenir però sobretot amb condó.
Imatge Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. juny 03, 2009 12:16 pm

Doncs jo em vaig estar 3 setmanes "a dos velas"!!! :sogra: :sogra: :sogra: :-D :-D
ImatgeImatge
Imatge
bakallanera
:: pantera
:: pantera
Entrades: 863
Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm

EntradaAutor: bakallanera » dc. juny 03, 2009 3:35 pm

A nosaltres ens van dir 2 setmanes d'abstinència i no submergir-me en aigua... Veig que hi ha de tot!!!!
:cabra:
Imatge

Imatge

Endavant tots el petitons i petitones que teniu algun entrebanc!!
I també els més grans!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::