paga doble a la prestació per maternitat
paga doble a la prestació per maternitat
volia sapiguer si cobrant la prestació per maternitat heu cobrat la paga doble per part de l'empresa o la paga la SS?? Merci
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: paga doble a la prestació per maternitat
Jo tinc entès que la paga doble està prorratejada dins el pagament mensual de la SS. De fet, aquest mes, el meu líquid nèt és més alt que abans de parir.
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Com bé diuen, la seguretat social et paga segons el teu brut anual, és a dir, quan tornis a treballar ja hauràs cobrat part de la paga de Nadal (la meva amb el primer embaràs feia riure!) i la d'estiu. Durant la baixa maternal cobraràs més diners però quan arribis a les pages seran menors.
Pel que fa a la que es tingui que pagar mentre estàs de baixa maternal, teòricament, la part que correspon a la part de l'any que estaves treballant, sino vaig errada, t'ho ha d'ingresar l'empresa.
Pel que fa a la que es tingui que pagar mentre estàs de baixa maternal, teòricament, la part que correspon a la part de l'any que estaves treballant, sino vaig errada, t'ho ha d'ingresar l'empresa.
Tati ha escrit:Pel que fa a la que es tingui que pagar mentre estàs de baixa maternal, teòricament, la part que correspon a la part de l'any que estaves treballant, sino vaig errada, t'ho ha d'ingresar l'empresa.
Això és la part de paga doble (desembre i juny) que et quedarà a ingressar per part de l'empresa una vegada es torni a treballar.
ho dic perque al juny estarè de baixa maternal i la part que em toca, me l'ingresarà l'empresA? o sigui que al nadal cobraré menys de paga perque la estic cobrant ja, no? i ara cobraré més que quan treballo, no??
La primera pregunta, No, te l'ingressa la SS si encara estàs de baixa. Les altres dues preguntes, la resposta és SÍ.
Què espessa que estic... a veure si ho he entés be...
Mentre estas de baixa maternal cobres més perquè t'inclouen la part proporcional de les pagues... aleshores... en el meu cas, que l'aleix està a punt de néixer...
Tindré paga doble de juny? (porto de baixa des de febrer) Pel que he entés tindré la paga doble amb la part fins que neixi el nen. Al Nadal ja me l'hauràn pagat a la baixa maternal... és així?
Perdoneu però és que ho trobo una mica emblicat...
Gràcies noies!
Mentre estas de baixa maternal cobres més perquè t'inclouen la part proporcional de les pagues... aleshores... en el meu cas, que l'aleix està a punt de néixer...
Tindré paga doble de juny? (porto de baixa des de febrer) Pel que he entés tindré la paga doble amb la part fins que neixi el nen. Al Nadal ja me l'hauràn pagat a la baixa maternal... és així?
Perdoneu però és que ho trobo una mica emblicat...
Gràcies noies!

- browny
- :: formigueta

- Entrades: 82
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 11:27 am
- Ubicació: olot
- Contacta:
Parlant de la prestacio de la maternitat... ja l'heu cobrada aquest mes?? Jo encara no, i normalent es cobra el 27 o 28!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
A mi em va enganxar el mes de desembre i ja us dic que de paga doble res de res...i això de que cobres més que quan treballes en el meu cas tampoc va ser així (no sé pq), cobrava el mateix que quan treballo només que més tard, pq de normal cobro el 28-29 de cada mes i la baixa de maternitat la cobrava entre el dia 5-10 pero del mes següent 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |