Turquia amb bebe de 6 mesos?
Turquia amb bebe de 6 mesos?
Com ho veieu? és massa petita?
Estem entre Turquia o Santiago de Compostela (no tenen res a veure un destí de l'altre, però ens criden molt els dos).
Volem marxar aviat i unes 4 nits.
Què em recomaneu?
Gràcies!
Estem entre Turquia o Santiago de Compostela (no tenen res a veure un destí de l'altre, però ens criden molt els dos).
Volem marxar aviat i unes 4 nits.
Què em recomaneu?
Gràcies!
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: Turquia amb bebe de 6 mesos?
Jo no he estat mai a Turquia però si a Santiago i és molt bonic! Et recomano la Ciudad de Vacaciones Monte Do gozo l'hotel que es tot planta baixe és una passada a més els esmorzars són la canya i allà hi ha de tot: hi ha un camping amb piscina i un alberg per als pelegrins (està una mica lluny) però és una passada...
Hola maesca!
Que voleu fer de turquía?!?!? Nosaltres vem anar sols (abans de tenir nens)... Vem fer una ruta per la Capadoccia i aixó per fer amb nens es impossible... A mes feia una calor per morir-se... Pero Istambul es una ciutat preciosa, relativament tranquila (per ser un país arab), amb platges, tramvia... molt visitable per anar amb cotxets (que jo recordi) i es poden veure moltes coses precioses i anar a ritme de nens... Menjareu suuuuuuper be i us gastareu menys que si anessiu a menorca...
Tot es moooolt barat i podeu anar a dinar fora a bons resturants a preu molt bo... A mes de fer banys trucs, massatges... jejejeje...
A nosaltres Istambul ens va encantar!!!!
I Santiago de Compostela es molt maco també... Pero com que tinc familia a Galicia el tinc mes vist!!! jejejej...
Felices vacances!!!!
Que voleu fer de turquía?!?!? Nosaltres vem anar sols (abans de tenir nens)... Vem fer una ruta per la Capadoccia i aixó per fer amb nens es impossible... A mes feia una calor per morir-se... Pero Istambul es una ciutat preciosa, relativament tranquila (per ser un país arab), amb platges, tramvia... molt visitable per anar amb cotxets (que jo recordi) i es poden veure moltes coses precioses i anar a ritme de nens... Menjareu suuuuuuper be i us gastareu menys que si anessiu a menorca...
Tot es moooolt barat i podeu anar a dinar fora a bons resturants a preu molt bo... A mes de fer banys trucs, massatges... jejejeje...A nosaltres Istambul ens va encantar!!!!
Felices vacances!!!!

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Doncs jo no he estat a Santiago, ni que m'encantaria anar-hi pq ha de ser genial! Pero he estat a Istambul... es molt maco també i a més hi ha el riu Bosfor que separa el costat europeu d'istambul i l'asiàtic i es força particular... hi ha un munt de mesquites a visitar i es impressionant... ara de car als perills amb la nena... en principi no n'hi hauria d'haver... però igual el teu pediatre et pot indicar millor... pero vaja... ja en diràs quina decisió prens al final... i quan tornis....volem fotos!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
- angelina
Ehhh moka que Turquia no es un país arab!
En tot cas molts països arabs no son menys tranquils pq siguin àrabs... es mes aviat questió de desenvolupament (penso jo).
Ho sento moka no es una correcció amb mala llet eh!! només per aclarar esq no m'en puc estar :-p
Bé esperem saber quina decisió prenbeu per les vacances!
(he editat així ningú s'enfada ok??)
En tot cas molts països arabs no son menys tranquils pq siguin àrabs... es mes aviat questió de desenvolupament (penso jo).
Ho sento moka no es una correcció amb mala llet eh!! només per aclarar esq no m'en puc estar :-pBé esperem saber quina decisió prenbeu per les vacances!
(he editat així ningú s'enfada ok??)
angelina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 12, 2009 1:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

WALID & INÈS

WALID & INÈS
angelina ha escrit:Ehhh moka que Turquia no es un país arab ni de lluny...!!!! Els turcs i els arabs no es el mateix (jiji) ni tan sols es un país musulmà em sembla....
el 99% dels turcs són musulmans...
font: http://ca.wikipedia.org/wiki/Turquia#Religi.C3.B3
Ja , ja ho se... Quan ho he posat de fet volía espcificar... No voldría entrar en un debat de civilitzacions pero majoritariament es musulmà, tot i ser un país laic i que la revolució d'Atatürk es va notar molt al país mes a Istambul que a Ankara penso jo, pero per molt que no siguin arabs per mi el centre del país no es massa diferent a paissos com Siria o Egipte, per molt que no s'hagi d'identificar els musulmans amb els árabs tots aquests païssos de majoría musulmana (coma mínim els que jo he vist) tenen molt en comú... El que em volía referir que que Istambul es molt diferent a El Caire per exemple... Aquella si que es una ciutat en la que no pots caminar "tranquil" pel carrer... Ala vaya rotllo!!!!
A mi m'encantaría tornar a Istambul!! Em va semblar una ciutat molt bonica!!!
Ai Toni ens hem creuat!!
Doncs aixó!!! Es el que jo he dit!!!!
Tot ser considerat laic la tradició mana!!!
Salutacions!!!
Doncs aixó!!! Es el que jo he dit!!!!
Tot ser considerat laic la tradició mana!!!
Salutacions!!!
- angelina
Sii pero jo no ho deia per el fet de ser musulmans o no com he dit no ho sabia ni segur q era un país laïc però ser musulmà i àrab no es el mateix.
va que més dóna només era una correcció sense mala intenció ni res nomes per informar.
va que més dóna només era una correcció sense mala intenció ni res nomes per informar.

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- angelina
Moka13 ha escrit:Ja , ja ho se... Quan ho he posat de fet volía espcificar... No voldría entrar en un debat de civilitzacions pero majoritariament es musulmà, tot i ser un país laic i que la revolució d'Atatürk es va notar molt al país mes a Istambul que a Ankara penso jo, pero per molt que no siguin arabs per mi el centre del país no es massa diferent a paissos com Siria o Egipte, per molt que no s'hagi d'identificar els musulmans amb els árabs tots aquests païssos de majoría musulmana (coma mínim els que jo he vist) tenen molt en comú... El que em volía referir que que Istambul es molt diferent a El Caire per exemple... Aquella si que es una ciutat en la que no pots caminar "tranquil" pel carrer... Ala vaya rotllo!!!!![]()
Bé això no t'ho puc ni afirmar ni negar...
No he estat en cap d'aquest països ni a Ankara... però vaja es veritat que Turquia (bé al menys Istambul la resta no ho sé) es molt tranquil i maco, ja m'agradaría tornar-hi a mi també ja... Egipte tb ha de ser macu... Siria no em va i em vé... Ai la pobra Maesca que ens n'hem anat de tema!
Va que algú més li dongui la seva opinió q així m'aprofito de la vostra experiencia i igual m'animo jo a anar a Santiago!!!!!!!

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Hola Maesca i companyia,
La veritat és que jo he estat tant a Istanbul com a Santiago de Compostela. Curiosament quan vaig anar-hi vaig dormir al Monte Do Gozo.
INDISCUTIBLEMENT ANIRIA A ISTANBUL!!!!Hi vaig estar al maig de l'any passat i ens va encantar. Pel tema nens cap problema. Està tot molt net i els jardins molt cuidats. Com ja han comentat per aquí està dividida la ciutat en dos parts separades per lo que li diuen "El Cuerno de Oro" (que es el Bósforo). Una part és l'occidental i l'altra l'asiàtica. Si vols estar més tranquila jo agafaria hotel a la part occidental. Però cap problema. Es menja genial. Hi ha moltes coses per veure: la Mezquita Azul, Santa Sofia,la cisterna, és preciós el Palau Dolmabache, hi ha per fer compres,.... El GRan Bazar és només per anar a passar el dia. Hi ha metro a la part occidental i taxis epr tot arreu.
Tenen una beguda que els turistes no la demanen perquè no la coneixent. Està boníssima. Es diu Airan (Airán" en castellà). És el que ells veuen quan van a menjar en comptes de Coca-Cola o aigua. Està fet de iogurt líquid, porta una mica de llimona i és salat. Al començament quan ho proves se't fa extrany però després és un vici.
Això sí, si vas ara a l'estiu fa bastanta calor, en contrapartida del temps que fa a Galicia, que fa més fresqueta, plou a vegades. Crec que Santiago ho veus amb un dia (que no se m'enfadi ningú). En canvi, Istanbul és més distret per viatjar.
Ja ens comentaràs que has decidit al final.
La veritat és que jo he estat tant a Istanbul com a Santiago de Compostela. Curiosament quan vaig anar-hi vaig dormir al Monte Do Gozo.
INDISCUTIBLEMENT ANIRIA A ISTANBUL!!!!Hi vaig estar al maig de l'any passat i ens va encantar. Pel tema nens cap problema. Està tot molt net i els jardins molt cuidats. Com ja han comentat per aquí està dividida la ciutat en dos parts separades per lo que li diuen "El Cuerno de Oro" (que es el Bósforo). Una part és l'occidental i l'altra l'asiàtica. Si vols estar més tranquila jo agafaria hotel a la part occidental. Però cap problema. Es menja genial. Hi ha moltes coses per veure: la Mezquita Azul, Santa Sofia,la cisterna, és preciós el Palau Dolmabache, hi ha per fer compres,.... El GRan Bazar és només per anar a passar el dia. Hi ha metro a la part occidental i taxis epr tot arreu.
Tenen una beguda que els turistes no la demanen perquè no la coneixent. Està boníssima. Es diu Airan (Airán" en castellà). És el que ells veuen quan van a menjar en comptes de Coca-Cola o aigua. Està fet de iogurt líquid, porta una mica de llimona i és salat. Al començament quan ho proves se't fa extrany però després és un vici.
Això sí, si vas ara a l'estiu fa bastanta calor, en contrapartida del temps que fa a Galicia, que fa més fresqueta, plou a vegades. Crec que Santiago ho veus amb un dia (que no se m'enfadi ningú). En canvi, Istanbul és més distret per viatjar.
Ja ens comentaràs que has decidit al final.
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
la unica diferencia de viatjar amb nens es que vas molt mes lent per visitar coses i istambul es molt gran i lluny per ser-hi pocs dies
santiago us queda molt mes a prop
pero tambe es veritat que l'any vinent encara sera mes dificil perque quan comencen a caminar no hi ha manera de que estiguin quiets aixi que potser millor istambul aquest any i santiago el vinent
santiago us queda molt mes a prop
pero tambe es veritat que l'any vinent encara sera mes dificil perque quan comencen a caminar no hi ha manera de que estiguin quiets aixi que potser millor istambul aquest any i santiago el vinent
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Jo vaig estar a Istambul fa 8-9 anys i em va semblar una ciutat molt europeitzada en la major part. No l'he visitat recentment, però jo personalment no la trobo de gran "risc" per a un bebè en el sentit de salut per exemple.
Per altra banda, penso com t'han comentat, que per tants pocs dies, potser la criatura es "mareja" massa amb tant de desplaçament.
Per altra banda, penso com t'han comentat, que per tants pocs dies, potser la criatura es "mareja" massa amb tant de desplaçament.
hola!
al final ens hem decidit x Santiago. Ara hi ha vols desde Reus i ens ha sortit força bé.
El meu marit té mono d'una mariscada i ells ho tenia bastant clar des d'un bon principi... ja sap on va ...ha fet el camino 3 o 4 cops! la petita i jo no hi hem estat mai i també em fa molya gràcia anar-hi.... i a una mariscada no li direm pas que no!
Turquia ens queda pendent!!
moltes gracies
al final ens hem decidit x Santiago. Ara hi ha vols desde Reus i ens ha sortit força bé.
El meu marit té mono d'una mariscada i ells ho tenia bastant clar des d'un bon principi... ja sap on va ...ha fet el camino 3 o 4 cops! la petita i jo no hi hem estat mai i també em fa molya gràcia anar-hi.... i a una mariscada no li direm pas que no!
Turquia ens queda pendent!!
moltes gracies
- angelina
Ostres que guay.... NO parlis de mariscada que em mates!!!!
que us ho passeu molt be i aprofiteu d'aquests dies!!
que us ho passeu molt be i aprofiteu d'aquests dies!!

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |