Sóc nova!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Sóc nova!

EntradaAutor: sunset1980 » dl. juny 22, 2009 3:38 pm

Hola a totes! La veritat és que ja porto uns quants dies llegint-vos i avui m'he decidit ha registrar-me perquè jo també tinc ganes de compartir amb vosaltres aquesta aventura!
Bé, doncs nosaltres fa una setmaneta que hem començat a intentar-ho, encara que ja vec que hauré de tenir paciència, perquè no és gaire normal tenir sort a la primera, no? A més a més, tampoc no estic en els meus dies fèrtils, perquè suposo que entre demà i demà passat m'ha de venir la regla, així que els intents d'aquests dies no conten gaire no?
Bé, com que sóc novata espero poder aprendre coses de les que porteu més temps per aquí, així que espero els vostres consells!
Un petó!
Imatge
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: Sóc nova!

EntradaAutor: Rebeca » dl. juny 22, 2009 5:01 pm

Sunset benvinguda guapa!! Si que no es pas normal quedar-se a la primera, pero a vegades pasa, perque a tu no? Espero que tinguis una busqueda ven curteta :pandi:
montsant
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dl. juny 22, 2009 5:09 pm

Sunset, benvinguda i espero que disfrutis molt d'aquesta aventura que comences! Lo dels dies fèrtils i això jo no ho he mirat mai la veritat. Amb el primer vaig trigar uns mesets i amb el segón va ser dit i fet! Així que crec que cada dona i cada embaràs és un món :-())

Mooolts ànims i molta sort! >.-<:
Imatge

Imatge
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. juny 22, 2009 5:14 pm

Hola Sunset, benvinguda! i que la búsca et sigui ben curta!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Passa't pel post de juny si vols, tot i que d'aquí molt poquet s'obrirà el de juliol, i a aquest ja t'hi podràs apuntar. Allà hi ha moltes noies molt experimentades que et resoldran molts dubtes, o si més no, algú que t'escolta!! :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dl. juny 22, 2009 7:51 pm

Gràcies pels vostres missatges de benvinguda noies!! Com que no el meu home i jo no ho hem explicat a ningú tenia moltes ganes de poder compartir amb algú aquesta experiència, així que d'ara en endavant fins que no es produeixi el "miracle" sereu les meves confidents!!
Gràcies i fins a la propera!!
Imatge
sunset1980

un dubte

EntradaAutor: sunset1980 » dc. juny 24, 2009 7:52 pm

Hola!! Espero que hagueu passat una bona revetlla de Sant Joan!! Us volia fer una pregunteta, ahir em va venir la regla, els meus cicles acostumen a ser molt regulars, de 30, 31 dies, per saber els meus dies fèrtils he de contar 15 fies a partir del primer dia de la regla no? es a dir que el dia 8 estaré ovulant, m'equivoco? és que encara estic molt perduda amb tot això!

Bé, espero la vostra ajuda! gràcies!!
Imatge
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dc. juny 24, 2009 7:55 pm

Per internet pots trobar calculadores d'ovulació que et diran quin són els teus dies més fèrtils, la setmana sexy, vaja,jajaja. Posa calculadora d'ovulació i tria i remena.
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dc. juny 24, 2009 8:08 pm

Moltes gràcies Glòria!! Ara mateix em poso a buscar aquestes calculadores!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::