COM HO FAREU SABER? O COM HO VEU FER SABER??
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
COM HO FAREU SABER? O COM HO VEU FER SABER??
Hola noies!!
ahir pensava amb la meva parella com ho diriem a la familia quan arribés el moment..i vem imaginar tot de coses..q si regalar chupetes o baberos i tatxan!us tocarà fer-los servir....
vosaltres teniu cap idea de com ho fareu saber a la familia o a la parella ??? alguna cosa especial?? o las que ja ho esteu o eu estat, com ho veu dir???

ahir pensava amb la meva parella com ho diriem a la familia quan arribés el moment..i vem imaginar tot de coses..q si regalar chupetes o baberos i tatxan!us tocarà fer-los servir....
vosaltres teniu cap idea de com ho fareu saber a la familia o a la parella ??? alguna cosa especial?? o las que ja ho esteu o eu estat, com ho veu dir???

Re: COM HO FAREU SABER? O COM HO VEU FER SABER??
Hola lauraijoan! Jo em vaig fer el TE sola al bany i despres li vaig dir al meu home (que encara estava sobant) que m'hauria d'ajudar a deixar de fumar...li vaig ensenya el clearblue (que es pensava que era el termometre....O_o) i es va posar feliç com una perdiu! Per la family vaig fer baberitos bordats amb "avi", "avia", "tiets", "besavia"...etc...i els hi vaig posar rollo servilleta en un sopar! Molta sort wapa!

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
Ui! si que us voleu complicar la vida...
Quan jo em vaig quedar embarassada a casa passava'm un moment complicat: el meu pare era a l'hospital recuperant-se d'un infart i, per la banda del meu marit, la seva germana havia patit feia molt poc un avort. Per tant, ja us podeu imaginar el panorama.
Simplement ho vam anar dient a poc a poc d'una manera molt discreta i sencilla a la familia molt directa el mateix dia que em vaig fer el TE. Sobretot per ma cunyada que encara tot era molt tendre. A tothom els hi va fer molta il.lusió, sobretot al meu pare que després de la noticia es va recuperar en un temps rècord.
A la resta de la família ho vam anar dient aprofitant dinars o sopars familiars, però en cap moment vam preparar res especial, simplement ho vam anar dient i ja està.
Molta sort!!
Quan jo em vaig quedar embarassada a casa passava'm un moment complicat: el meu pare era a l'hospital recuperant-se d'un infart i, per la banda del meu marit, la seva germana havia patit feia molt poc un avort. Per tant, ja us podeu imaginar el panorama.
Simplement ho vam anar dient a poc a poc d'una manera molt discreta i sencilla a la familia molt directa el mateix dia que em vaig fer el TE. Sobretot per ma cunyada que encara tot era molt tendre. A tothom els hi va fer molta il.lusió, sobretot al meu pare que després de la noticia es va recuperar en un temps rècord.
A la resta de la família ho vam anar dient aprofitant dinars o sopars familiars, però en cap moment vam preparar res especial, simplement ho vam anar dient i ja està.
Molta sort!!
Nosaltres vam fer una miena de postal amb cartolina i vam enganxar-hi una eco que teniem de quan estava de 4 o 5 setmanes (o sigui que només q'hi veia una voleta). Ara no recordo quin escriu hi vam posar. Va estar bé!
Nosaltres ho varem tenir fàcil. Va coincidir que eren les festes de Nadal i, com que el sant del meu pare és per reis, els hi varem dir que havien de vindre a buscar un regal i...taxan! La primera eco! A els pares d'ell, el mateix i a la resta...pel dinar de cap d'any varem fer parar el dinar i ho varem fer saber. Va ser moooolt especial! Tothom plorant (per la meva banda és la primera). Però ja està, no hi va haver més complicacions. 
nosaltres aprofitant que tota la família sempre ens fa broma per veure quan ens casem els vam donar un sobre a cadascú després d'un dinar familiar, tots pensaven que era l'invitació a la boda
però quan el van obrir es van trobar la primera eco i un "felicitats, seràs avi/tieta...!" es van emocionar tots!! 
però quan el van obrir es van trobar la primera eco i un "felicitats, seràs avi/tieta...!" es van emocionar tots!! 
- lauraijoan

uooo!!'
hi ha una mica de tot!!! molt bones idees també!! això dels pitets brodats està molt ben pensat!!! heheh per a que s'ajuguin la baba quan el vegin, no? ;)
jo segur que el faig amb ell, així q no crec que el sorprengui gaire, més que res per la family... em fa un mica de por en el fons que ens "fotin la bronca"(si es que em quedo d'aquí a poc) amb el tema que ara no es el moment, que hi ha crisi etc... llavors si que m'emprenyaria... algú li ha passat ??
(m'encanten aquests ninotets)
hi ha una mica de tot!!! molt bones idees també!! això dels pitets brodats està molt ben pensat!!! heheh per a que s'ajuguin la baba quan el vegin, no? ;)
jo segur que el faig amb ell, així q no crec que el sorprengui gaire, més que res per la family... em fa un mica de por en el fons que ens "fotin la bronca"(si es que em quedo d'aquí a poc) amb el tema que ara no es el moment, que hi ha crisi etc... llavors si que m'emprenyaria... algú li ha passat ??
(m'encanten aquests ninotets)Re: COM HO FAREU SABER? O COM HO VEU FER SABER??
jo em vaig fer el test un divendres i em vaig esperar al dissabte que era l'aniversari de la meva parella. Li vaig fer un regal "en serio" i després li vaig regalar el test positiu en la capceta i embolicadet per regal...
encara que no sigui el seu aniversari està xulo donar-li a la teva parella com si fos un regal i quan obri que es trobi el test
(una altra cosa xula a fer es tenir preparada la camera de fotos per immortalitzar la cara que fan quan veuen les ratlletes! jaja!)
encara que no sigui el seu aniversari està xulo donar-li a la teva parella com si fos un regal i quan obri que es trobi el test
(una altra cosa xula a fer es tenir preparada la camera de fotos per immortalitzar la cara que fan quan veuen les ratlletes! jaja!)- lauraijoan

oh! molt bon aquesta de tenir preparada la camara!! ho tindré en ment....

lauraijoan ha escrit:uooo!!'
![]()
(m'encanten aquests ninotets)
Ei!!!! Què vol dir que no és el moment???? Segur que a la teva família hi ha algú nascut durant la guerra, la post-guerra... I llavors? Era el moment? La guerra i la post-guerra van ser més durs que la crisis, que de moment, no estem passant gana i en aquella època si que se'n passava!!!!
Estiguis tranquila, que un embaràs és motiu d'alegria!!!!!
Us explico què vull fer jo quan em quedi embarassada. Bé, us he de confessar que ho tinc comprat perquè quan el dia 23 no em va venir la regla vaig pensar que ho estava (és que sóc superregular i em va enganyar!) Direu que estic pillada i no us falta raó! Jejejje
Doncs dins d'una caixeta decorativa (de cartró, eh?) posaré paper de seda d'algun color viu (groc, per exemple) i hi posaré un xumet. Llavors ho donarem als meus sogres, que fliparan en colorets perquè fa temps que demanen tenir un nét.
El keyecho ho sabrà al moment perquè el TE ens el farem junts.
En fi... que tinc la caixeta i els xumets. Ara em falta el paper de seda i ... l'embaràs, és clar!!!
Petonets!!!!!
Doncs dins d'una caixeta decorativa (de cartró, eh?) posaré paper de seda d'algun color viu (groc, per exemple) i hi posaré un xumet. Llavors ho donarem als meus sogres, que fliparan en colorets perquè fa temps que demanen tenir un nét.
El keyecho ho sabrà al moment perquè el TE ens el farem junts.
En fi... que tinc la caixeta i els xumets. Ara em falta el paper de seda i ... l'embaràs, és clar!!!
Petonets!!!!!
Aixo de que mai es el moment, bufffff!!!! mai tindriem fills o ens toca la loteria o mai els tindriem. Aixo es fa quan t'ho demana el cor i les dues persones ho volen!!! crec jo vaja!!!! i qui s'emprenyi "dos piedas"
Nosaltres hem sigut molt sosos, només els hem dit i prou... jajajajaja!!! què "rancios" que som....

Javna, ara veig que ahir era el teu aniversari de casament!! Felicitats passades!!!
- Laura_V

- Entrades: 1523
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
- Ubicació: Palafolls
- Contacta:
Hola! jo us dic com ho vam fer nosaltres. El positiu el vam tenir el 25 de novembre i com que el dia de Nadal fariem el dinar a casa amb els pares i germans vam fer mutis fins a aquell dia. Llavors, abans de començar a dinar el meu home va dir, bé, farem un brindis, no? I allà tots d'empeus per brindar i diu "Por nosotros 10". I primer ningú va dir res, i la meva cunyada, apa si som 9, i ell, no, no, per nosaltres 10 i ja plors i abraçades i petons...

Jo el TE me'l vaig fer sola pq em va agafar un rampell tornant de la feina i no em podia esperar. Quan va arribar el meu company a casa li vaig dir només va obrir la porta i va haver de seure que deia que estava marejat i tot... je je
Als pares, família etc els hi hem dit i prou. I bastant ràpid. Veig que hi ha molta gent que espera a tenir una eco o a acabar el primer trimestre... no sé, jo no puc estar amb les persones que estimo i no dir-ho! Però bé, cadascú ho fa com li surt!
Als pares, família etc els hi hem dit i prou. I bastant ràpid. Veig que hi ha molta gent que espera a tenir una eco o a acabar el primer trimestre... no sé, jo no puc estar amb les persones que estimo i no dir-ho! Però bé, cadascú ho fa com li surt!
Nosaltres ho vam saber 15 dies abans que els meus pares fessin 30 anys de casats, o sigui que ens vam esperar a aquella data.
Aquell dia vam sopar al mateix restaurant on s'havien casat, i amb els meus germans els hi vam regalar una càmara de filmar. Comentari de la meva mare: "i a qui filmarem si no tenim néts??" El meu pare la va estrenar, la va engegar i va començar a probar-la (l'Edao ja l'havia carregat de bateira) i mentre tenia la càmara encesa, li vaig donar un sobre a la meva mare i li vaig dir que era la felicitació (la meva germana em deia en veu baixa "jo no l'he signat!!!" i dins el sobre hi havia una foto del clearblue...
La meva mare el va obrir i va començar a dir "de veritat? de veritat?" i va correr a abraçar-me. La meva germana ho va entendre de seguida i va venir de l'altre costat cridant i plorant. Llavors els meus 2 germans ho van entrendre i també se'ns van tirar a sobre. El meu pare, filmant amb un somriure d'orella a orella que encara li dura avui!!!!
A l'Edao, jo em vaig fer el test sola perquè era un diumenge i em vaig despertar molt aviat que havia d'anar al lavabo. Me'l vaig fer, i vaig anar a desperar-lo amb un petó i un "bon dia papa"!
Aquell dia vam sopar al mateix restaurant on s'havien casat, i amb els meus germans els hi vam regalar una càmara de filmar. Comentari de la meva mare: "i a qui filmarem si no tenim néts??" El meu pare la va estrenar, la va engegar i va començar a probar-la (l'Edao ja l'havia carregat de bateira) i mentre tenia la càmara encesa, li vaig donar un sobre a la meva mare i li vaig dir que era la felicitació (la meva germana em deia en veu baixa "jo no l'he signat!!!" i dins el sobre hi havia una foto del clearblue...
La meva mare el va obrir i va començar a dir "de veritat? de veritat?" i va correr a abraçar-me. La meva germana ho va entendre de seguida i va venir de l'altre costat cridant i plorant. Llavors els meus 2 germans ho van entrendre i també se'ns van tirar a sobre. El meu pare, filmant amb un somriure d'orella a orella que encara li dura avui!!!!
A l'Edao, jo em vaig fer el test sola perquè era un diumenge i em vaig despertar molt aviat que havia d'anar al lavabo. Me'l vaig fer, i vaig anar a desperar-lo amb un petó i un "bon dia papa"!

Ponioleta ha escrit:Als pares, família etc els hi hem dit i prou. I bastant ràpid. Veig que hi ha molta gent que espera a tenir una eco o a acabar el primer trimestre... no sé, jo no puc estar amb les persones que estimo i no dir-ho! Però bé, cadascú ho fa com li surt!
Ja en som dues que pensem igual!!
jo m'en vaig assabentar ahir al matí... i durant el dia els hi vam dir als pares i germans! així... tal qual! no em podia esperar a preparar res...
als meus pares ens quant els hi vaig dir que teniem una notícia per ells, ja van saber de què es tractava! fa una setmaneta ja van imaginar-se alguna cosa quan vaig penjar al FB la història del cobrellit dels 100 desitjos! però llavors encara no sabiem si l'haviem encertat!
a la resta de family i amics, esperarem al Nadal!
el que no sé què fer és amb la feina... saben tota la història i ara em sap greu no dir res! potser espero a la primer visita amb el gine...

2010 & 2016
Pues yo todavia no se como lo haremos, primero esperaremos a quedarnos y despues haber q hacemos.
Júlia 19/09/2010
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]