dubtes dentista
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
dubtes dentista
Hola!! He sentit a dir que abans de quedar-nos embarassades hem d'anar a fer-nos una revisió al dentista, jo fa poc que vaig acabar amb un tractament per les genives, hem fan fer la última neteja i sembla que les meves genives ja estan perfectes!! Ara el que em preocupa es que des de fa uns dies, sento una molestia en un queixal empastat, així que em temo que s'haurà de canviar l'empast. Dilluns trucaré per demanar hora i aveure quan em donarà, però segur que trigarà uns quants dies perquè sempre va a tope de feina! El meu dubte és que si per una d'aquelles casualitats em quedés embarassada abans d'anar-hi hi hauria algun problema pel tema de l'anestesia, les radiografies, etc...
Bé ja em direu alguna cosa ok??
Una abraçada a totes!!

Bé ja em direu alguna cosa ok??
Una abraçada a totes!!

Re: dubtes dentista
Hola Sunsat 1980!
Jo quan estava embarassada de 7 mesos, vaig haver d'anar-hi perquè se'm va partir un queixal per la meitat i m'ho van haver d'empastar i posar una funda.
No em van fer radiografies ( tot i que em va dir que tenen una mena de baberos que et protegeixen la panxa). Respecte a l'anestesia, m'en van posar perquè em va dir que no té cap contraindicació. Això sí, em va posava dosis petites i ho va anar fent per parts. Crec que entre l'empaste i la funda vaig haver d'anar-hi 3 o 4 dies perquè va preferir no fer-m'ho tot de cop per si agafava una infecció etc.... ( per no haver-me de donar antibiòtic).
Crec que el millor que pots fer si hi has d'anar, es avisar al dentista, perquè segur que no ets la primera a la que li passa, i ells ja sabran que fer.
Jo quan estava embarassada de 7 mesos, vaig haver d'anar-hi perquè se'm va partir un queixal per la meitat i m'ho van haver d'empastar i posar una funda.
No em van fer radiografies ( tot i que em va dir que tenen una mena de baberos que et protegeixen la panxa). Respecte a l'anestesia, m'en van posar perquè em va dir que no té cap contraindicació. Això sí, em va posava dosis petites i ho va anar fent per parts. Crec que entre l'empaste i la funda vaig haver d'anar-hi 3 o 4 dies perquè va preferir no fer-m'ho tot de cop per si agafava una infecció etc.... ( per no haver-me de donar antibiòtic).
Crec que el millor que pots fer si hi has d'anar, es avisar al dentista, perquè segur que no ets la primera a la que li passa, i ells ja sabran que fer.
Hola Sunset, l'únic problema que pots tenir és que si estàs embarassada no et poden fer radiografies ni pendre la majoria de medicaments.
És bo fer una revisió abans perquè si estàs bé abans de quedar-te embarassada millor. Igualment jo vaig tenir bastants problemes estant de tres mesos (em van matar dos nervis i vaig tenir un flemó espectacular) i l'únic xungo és que pels queixals fins que no rasquen no saben el que hi ha (perquè no hi poden fer radiografies) i si et fa molt mal has de passar amb efferalgan o amb antibiotic mooolt fluixets. La resta (matar nervis, empastar, anestiessies,...) ho poden fer igual.
Jo ho vaig passar tant malament amb el flemó que no penso deixar passar ni una amb el dentista! És una pasta però val la pena no arriscar-se a tenir mal de queixal
Ah! jo vaig comentar al meu ginecoleg tot el que em feia i els medicaments que em receptava el dentista, però ell ja em va dir que els dentistes (més si son de confiança) saben perfectament els tractaments adients per embarassades, si estan en el primer trimestre o més endavant...
Bé, res més. Que tinguis mooolta sort i tant de bo ben aviadet ja puguis dir-li al dentista que no et faci radiografies!
És bo fer una revisió abans perquè si estàs bé abans de quedar-te embarassada millor. Igualment jo vaig tenir bastants problemes estant de tres mesos (em van matar dos nervis i vaig tenir un flemó espectacular) i l'únic xungo és que pels queixals fins que no rasquen no saben el que hi ha (perquè no hi poden fer radiografies) i si et fa molt mal has de passar amb efferalgan o amb antibiotic mooolt fluixets. La resta (matar nervis, empastar, anestiessies,...) ho poden fer igual.
Jo ho vaig passar tant malament amb el flemó que no penso deixar passar ni una amb el dentista! És una pasta però val la pena no arriscar-se a tenir mal de queixal
Ah! jo vaig comentar al meu ginecoleg tot el que em feia i els medicaments que em receptava el dentista, però ell ja em va dir que els dentistes (més si son de confiança) saben perfectament els tractaments adients per embarassades, si estan en el primer trimestre o més endavant...
Bé, res més. Que tinguis mooolta sort i tant de bo ben aviadet ja puguis dir-li al dentista que no et faci radiografies!

- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Gràcies guapes!! Bé, doncs demà demanaré hora i a veure per quan em dóna hora. El que sí que faré es comentar-li que podria estar embarassada si es que estic amb el dube i ell ja sabrà el que cal fer!!
Un petonet a totes!!
Un petonet a totes!!
A la meva dona loi van matar un nervi quan estava embarassada i cap problema (la murga que els hi vam donar amb el tema, tot lo que li feien pendre trucavem al ginecolec per preguntar si no donava problemes). Si tens dubtes de si pots estar o no li dius que tens una falta de pocs dies (i que encara no has fet el test) i així ja pendra precaucions.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |