MAMES CANGURES: M'ACONSELLEU?

Més qüestions.
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

MAMES CANGURES: M'ACONSELLEU?

EntradaAutor: marta9 » dl. juny 29, 2009 10:54 am

Hola!!!

sóc nova en el món dels portabebès, em vaig comprar una bandolera i m'ha agradat la cosa... ara m'estic pensant de comprar un fular... però no sé bé quin. He vist el Hoppediz, i l'Ella Roo en algunes webs. Quines diferències hi ha? quin m'aconselleu? i pel que fa a les mides el que més és troba és de 4'6m... no és molt llarg? Vaja, no sé, em fa por que em sobri tela per tot arreu! :r)
Imatge
Imatge
Imatge
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: MAMES CANGURES: M'ACONSELLEU?

EntradaAutor: djiluga » dl. juny 29, 2009 11:48 am

marta9 ha escrit:Hola!!!

sóc nova en el món dels portabebès, em vaig comprar una bandolera i m'ha agradat la cosa... ara m'estic pensant de comprar un fular... però no sé bé quin. He vist el Hoppediz, i l'Ella Roo en algunes webs. Quines diferències hi ha? quin m'aconselleu? i pel que fa a les mides el que més és troba és de 4'6m... no és molt llarg? Vaja, no sé, em fa por que em sobri tela per tot arreu! :r)

Hola Marta9,

He vist al teu ticker, que el teu bebè té un mes i pico :-) enhorabona!

Mira, per portar un bebè petit, sense experiència amb fulars i a l'estiu, una bona opció és un fular elàstic MamEco. És un fular de cotó orgànic i cànyam el qual es col·loca amb molta facilitat. Jo és l'únic elàstic que recomano en aquestes dates, tots els altres són per a altres èpoques de l'any (són calurosos perquè contenen cotó i lycra).

Pel que fa als fulars normals, l'ella Roo, no te'l recomano en cap cas perquè és un fular de teler, molt fi, però la tècnica de teixit no et permet sostenir gaire bé el pes (quan creixi una mica més, sobretot), a més es clava força i és més difícil d'ajustar.
El Hoppediz és força gruixut, i no és un mal fular, però com dius tu és força llarg, i hi ha més bones marques.
Jo no sé quina mida tens tu, però una persona d'estatura mitjana amb un fular de 4,10-4,20m en té prou per a tots els nusos. Jo medeixo 1,75m i porto una 38 i amb un de 4,10m me'n sobra. De totes les marques que he provat, jo em quedo amb Storchenwiege i didymos, o un Lana (per a nens grans).

No sé de quina zona ets, potser pots trobar una mare cangur per la teva zona que te'ls deixi provar. Si fossis de prop del Maresme, jo tinc un munt de fulars de mostra que et podria deixar provar i et podria assessorar en directe.
Ah, i si volguessis participar al taller del 18 de juliol, hi series benvinguda! ;-)
ImatgeImatgeImatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. juny 29, 2009 3:14 pm

hola!! la djiluga ho explica molt bé.

jo tinc el Moby wrap, que en va de conya! es de coto també i es una mica elastic aixi s'adapta perfectament, a mi m'encanta. AH i si ho probes serà un no parar, bandoleres, fulards, pouchs.... jo i el meu nen petit hi estem ben enganxats, ;-) també la meva nena petita (la del mig) que te tres anys i algun cop li he posat, i l'altre no hi va, (te 5 anys)
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dl. juny 29, 2009 3:42 pm

Hola!

A mi em van regalar aquest:
http://www.kari-me.com

i m'agrada molt, es molt elastic i s'adapata molt be a la forma del bebe i no es clava gens. Pero ara a l'estiu no el faig servir perque crec que fa massa calor.
El vaig fer servir bastant quan la Hana tenia 5-8 setmanes i perfecte. Ara va mes fresca amb el cotxet o la babybjorn. L'utiliarem una altra vegada quan torni el fred (o no gaci massa calor :-) ...)
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. juny 29, 2009 4:03 pm

Si el tema dels foulars , que són fantàstics, és que per l'estiu són una mica calurosos, el mes fresquet és la pouch i la bandolera, i si vols carregar a 2 hombos un mei-tai, quan no és en ple estiu l'ordre de preferència canvia, clar.
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dl. juny 29, 2009 4:12 pm

...a mi em varen regalar el Didymos i n'estic molt contenta!
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. juny 29, 2009 4:24 pm

Els fulars, fent nusos d'una sola són tan frescos com una motxilla, un mei tai o una bandolera... altra cosa és si parlem de nusos de 3 capes, i de segons quin fular ;-)
ImatgeImatgeImatge
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dl. juny 29, 2009 5:27 pm

Moltes gràcies mamis!!! :ok:

M'ho he estat mirant i al final m'he comprat un fular elàstic MamEco... Tinc unes ganes que arribi!!! >.-<: >.-<: >.-<:

djiluga, sí que vindré el 18!!! Per poc que em deixin els dos peques, clar...
Imatge
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. juny 29, 2009 10:07 pm

marta9 ha escrit:Moltes gràcies mamis!!! :ok:

M'ho he estat mirant i al final m'he comprat un fular elàstic MamEco... Tinc unes ganes que arribi!!! >.-<: >.-<: >.-<:

djiluga, sí que vindré el 18!!! Per poc que em deixin els dos peques, clar...

Genial! A veure si ens hi veiem, el 18! Ja saps que pots venir amb els teus fills, oi? ;-)
ImatgeImatgeImatge
trea
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dl. jul. 06, 2009 11:34 pm

Bones!
JO també us demano consell

Tinc una nena de 7 mesos i voldria comprar-me alguna cosa per portar-la a sobre, ja que tinc la premaxx i no ens n'acabem de sortir d'anar-hi be, a més em carrega una mica l'esquena quan l'hi porto. No se si és important, però deu pesar uns 7kg 200g, més o menos. Que m'aconsellarieu??

Em sap greu estar-me perdent el poder dur-la a sobre.
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. jul. 07, 2009 8:35 am

trea ha escrit:Bones!
JO també us demano consell

Tinc una nena de 7 mesos i voldria comprar-me alguna cosa per portar-la a sobre, ja que tinc la premaxx i no ens n'acabem de sortir d'anar-hi be, a més em carrega una mica l'esquena quan l'hi porto. No se si és important, però deu pesar uns 7kg 200g, més o menos. Que m'aconsellarieu??

Em sap greu estar-me perdent el poder dur-la a sobre.

Trea, la teva nena té una edat perfercte per poder-la dur amb infinitat de portabebès... com que són nens que ja comencen a pesar, et recomano un portabebè de 2 espatlles que et permeti portar-la còmodament durant estones llargues. Tant pot ser un fular si t'agraden, com un mei tai o una motxilla ergonòmica. Això ja dependrà de les teves preferències! Com a opció fresqueta i fàcil el mei tai o una motxilla ergonòmica que no sigui massa calurosa.
ImatgeImatgeImatge
Puceta
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Puceta » dt. jul. 07, 2009 11:28 am

Hola mamis cangurs !!!

Jo tinc una bandolera de la hoppediz, i és molt gruixuda, no m'atreveixo a posar-hi a en Martí, em dóna la sensació que es fregirà pobret.
Nosaltres vam comprar la marsupi plus, i ens va de conya.
Li hem agafat el gustillo a això de portejar a la nostra pulguita, ens encanta ! A en puço tb, el que ell prefereix motxilla, deu ser cosa d'homes no voler portar teles.

Marta, estic mirant el mam eco, i com el posaràs a en Guiu ? Djiluga, poden anar en vertical de petitons ? En Martí té un mes i mig ara.
La bandolera amb en Martí noha acabat de funcionar, estic esperant que sigui una mica més gran i aguanti el caparró per tornar-ho a intentar. Estar a dins l'agoviava molt pobret, no li agradava gens, o potser és que jo no tinc gaire traça posant-lo.

Sé que al final acabaré amb un fular però de moment amb la calor ... amb la marsupi crec que anem prou bé i és molt fàcil de posar.
Djiluga, està bé la marsupi ? quina opinió en tens ?
Em fa por no portar-lo del tot bé, amb les cames per dins ja no va còmode, és llarguet, al mes feia 54 cm. I amb les cametes per fora tinc por que no sigui el més convenient per ell. A veure, té un reductor que fa més estreta la zona on descansa el culete i va en posició ranita, però no sé si l'obertura de les cames és l'adequada. Ell sembla que hi va còmode, millor que amb les cames per dins, però em fa patir.
Imatge
Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dt. jul. 07, 2009 11:53 am

Puceta, un nen tan petit, jo t'aconsello que el diguis en una bandolera, però de cotó primet o de lli i si estirat del tot no s'hi està bé el pots dur una mica mes inclinadet que vegi l'exterior, fins hi tot amb un braçet a fora. Les bandoleres o pouches i de cotó o de lli resulten mes fresuqetes que les motxilles sobretot ara en ple estiu.

Petonets!
Puceta

EntradaAutor: Puceta » dt. jul. 07, 2009 12:04 pm

Però encara no aguanta el cap en Martí ... vols dir que el puc dur amb un braçet fora ? i el cap aleshores ?
Osti tu ... és tot un món això del cangureig !!!
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. jul. 07, 2009 1:45 pm

Hola Puceta,

Per la bandolera, és cert que les Hoppediz són força gruixudes, però si poses al nen lleuger de roba amb bolquer o bolquer i body i va ventilat, doncs... en principi no suarà pas més que si va estirat en un cotxet (que pobrets els queda l'esquena xopa).
Sobre el MamEco o qualsevol fular, doncs i tant que s'hi poden posar verticals! Poden anar en posició granoteta des del primer dia, de fet és el més recomanable... és la posició que més els afavoreix, encara que també poden anar en posició bressol (com en la bandolera) la posició vertical de granoteta és la que afavoreix l'encaixament del fèmur a la pelvis, i els ofereix un bon suport de l'esquena i el cap, a més els ajuda a anar de ventre, els alleuja els còlics, etc.
La Marsupi plus m'agrada molt perquè de les motxilles ergonòmiques que conec és la que més respecta la fisiologia d'un nadó recent nascut, sense complicació hi queden perfectament col·locats i resulta més còomode. El pots posar perfectament amb la cinta que fa de reductor (és a partir dels 3,5kg) amb les cames per fora (no haurien d'anar per dintre, amb aquesta motxilla). Segur que ell hi va bé ;-)
Al meu blog vaig escriure un article sobre les motxilles ergonòmiques que conec, si vols hi pots fer una ullada.
T'animes a participar en algun taller? ;-)
ImatgeImatgeImatge
Puceta

EntradaAutor: Puceta » dt. jul. 07, 2009 3:05 pm

Hola Djiluga !!

Doncs nosaltres amb la marsupi anem de conya i a ell li encanta. I tens raó, l'ajuda a tirar-se pedetes i amb els còlics, el puço se'l posa en moments de crisi a la motxilla i es calma en 5 minuts com a molt.
Amb la bandolera, no li agradava GENS anar en posició cuna. Gens ni mica ! Es posava a plorar de seguida i es notava que no hi anava gens còmode. Per això demanava si es podien posar en posició vertical. Vaig estar fent proves a casa i sembla que va millor, però no hi tinc gaire traça i acaba rondinant.
Tot serà agafar pràctica !

Marta, tu al Guiu a la foto que vas posar el portaves en vertical, oi ? Posa fotos amb el mam eco ehhhhh !!!

Djiluga, a veure si ens animem i venim el 18, però a l'estar una mica lluny ... aquí on visc el 25 de juliol fan una trobada tb i hi anirem a veure què ens expliquen. :ok: :ok: :ok: Però quan en Martí sigui més gran ens acostarem segur a alguna trobada de les que feu. :ok: :ok:

La veritat és que enganxa això de ser mare cangur. :love: :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Puceta

EntradaAutor: Puceta » dc. jul. 08, 2009 9:55 am

Djiluga,

El MamEco es pot utilitzar a l'hivern tb imagino ...
Quina diferència hi ha amb els altres ? La tela només ?
Es lliga amb nusos com els altres ?

-gràcies guapa !!! :content: :content: :content:
Imatge
Imatge
trea

EntradaAutor: trea » dj. jul. 09, 2009 12:08 am

Gràcis Djiluga!

He estat mirant, una mica per internet, i també els videos del teu blog i em sembla que de moment començaré per un mei tai, i mes endavant potser provaré el fular que sembla una mica mes complicat, si no tens experiència, no?

Que sigui chinat amb una nena de 7 mesos es important? no es clava el cordo a les cuixes?
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dj. jul. 09, 2009 9:52 am

Puceta, el MamEco també es pot utilitzar a l'hivern. Està fet amb cànyam i cotó orgànic el que fa que a l'estiu sigui el fular elàstic més fresc, però a l'hivern també es pot utilitzar. És dels fulars elàstics que més subjecció ofereix. Jo l'utilitzo de vegades amb en Bernat (que ja pesa 11 kg) i hi anem còmodes.
La diferència a nivell de nusos, és que al ser elàstic, et pots permetre fer un "preanusat" i després col·locar-t'hi el nen, això dóna seguretat a la gent que no té experiència en l'ús del fular i encara no s'hi atreveix amb un dels altres. Al meu blog també hi ha alguns vídeos amb fular elàstic on pots veure el "típic" nus.

Trea, una nena de 7 mesos tant la pots dur amb un Chinado com amb un mei tai normal, ja que l'obertura de les cames ja la té. El chinado, per la meva experiència és més còmode que l'altre per portar a davant; pel darrere, tant l'un com l'altre són comodíssims. La cordeta del Chinado no es clava perquè va coberta amb tela del mei tai que s'enganxa amb un velcro ;-)
ImatgeImatgeImatge
trea

EntradaAutor: trea » dv. jul. 10, 2009 4:29 pm

Gràcies Djiluga, ja estic mirant per internet a veure on me'l puc comprar.
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::